Фартушок Ігор Іванович

Фартушок Ігор Іванович

Заступник міського голови

Прийом громадян:
  • пл, Поштова 3, к.318
  • 614407
  • zastupnyk@rada-uzhgorod.gov.ua
  • Перша, третя середа місяця
  • 10.00:13.00
Примітки:
Запис на прийом здійснюється у день прийому з 9.00 до 10.00. Прийом громадян проводиться у кабінеті 105 (перший поверх приміщення міської ради пл. Поштова,3) з 10.00 до 13.00.
  • Народився 29 серпня 1964 року, в місті Апостолово Дніпропетровської області.

    У 1982 році закінчив МПТУ м. Калуш.

    З 1983 по 1985 проходив службу в Радянській армії.

    Вищу освіту за спеціальністю правознавство здобув  у Львівському державному університеті ім. І.Франка.

    Трудову діяльність розпочав у 1982 році електромонтажником в Будівельному управлінні.

    З 1990 по 1991 працював юристом в «Облсільскомунгоспі», з 1991 по 1992 – в юридично-комерційній фірмі «Вікторія», з 1992 по 1993 – в юридично-виробничо-торговій фірмі «Срібна земля», з 1994 по 1996 в спільному підприємстві «Альбіон» та з 1996 по 1999 в акціонерному товаристві «Торговий дім Україна».

    З 1999 по 2001 рік працював керівним партнером товариства з обмеженою відповідальністю «Лігалекс».

    Протягом 2011-2014 років як приватний підприємець займався адвокатською діяльністю.

    З 2011 по 2014 рік працював директором товариства з обмеженою відповідальністю «Лігалекс і Ко»

    У 2014 році працював на посаді помічника Міністра юстиції України

    З 2014 по 2015 рік працював начальником Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області.

    У 2016 році працював головним державним інспектором Управління держпраці у Чернігівській області.

    З 2016 по 2017 рік працював начальником управління юридичного забезпечення Державної служби з питань праці.

    З березня 2017 року працював начальником відділу взаємодії з правоохоронними органами та запобігання і протидії корупції.

    18 травня 2017 року затверджений на посаду заступника міського голови Ужгородської міської ради.

    Координує роботу:

    – управління правового забезпечення;

    – управління економіки та стратегічного планування;

    – управління містобудування та архітектури;

    – відділу землекористування;

    – відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку;

    – відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

    – відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

    – відділу реєстрації місця проживання;

    – відділу взаємодії з правоохоронними органами та запобігання і протидії корупції.