Кабінет
ужгородця
Номер проекту Назва проекту Бюджет проекту Обґрунтування / зауваження Рішення
1 Облаштування ігрових майданчиків на території ДНЗ №36 152688 Без зауважень На голосування
2 Вуличний спортивний майданчик з антивандальними тренажерами (по вул.Заньковецької,78,76, Легоцького,52.54 150000 Без зауважень На голосування
3 Проект Матеріально-технічного забезпечення військової частини 3002, яка розташована в місті Ужгороді 500000 Відповідно до ст.85 Бюджетного кодексу України, непередбачено програмної класифікації видатків бюджету на 2018 рік. Відхилений
4 Облаштування внутрішньо квартального вуличного освітлення (вул.Острівна 18/20, вул.Шумна, 32/34) 230000

 

Без зауважень На голосування
5 Дитячий ігровий майданчик по вул. Лермонтова, 7А, 500000 Без зауважень На голосування
6 Штучне покриття мультиспортивного майданчика по вул. Лермонтова, 9А

 

500000 Без зауважень На голосування
7 Облаштування внутрішньо квартальної території по вул.Жемайте 13,5А

 

300000 Без зауважень На голосування
8 Облаштування внутрішньо квартальної території по вул.Оноківській 20

 

484000 Без зауважень На голосування
9 Облаштування ігрового майданчику “Дитяча мрія” на вул. Бабяка,1.

 

236000 Без зауважень На голосування
10 Спортивний майданчик з тренажерами в “Ротарі Парку”

 

145100 Без зауважень На голосування
11 Благоустрій внутрішньо квартальної території

Вул.Шумна,32/34

470000 Без зауважень На голосування
12 Ремонт житлового будинку по вул. Ю. Жемайте 16

 

205000 об’єкт не є комунальною власністю міста Відхилений
13 Ремонт та комп’ютеризація відділення реабілітації Ужгородської міської клінічної дитячої лікарні

 

174000 Без зауважень На голосування
14 СІЛЬВАЯ 5. ОБЛАШТУВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО ПРОСТОРУ

 

322150 Без зауважень На голосування
15 Скейт парк в місті Ужгород

Слов’янська набережна

500000 відсутнє детальне місце розташування. Відхилений
16 Дитячий майданчик по вул.Гленца,10

 

206438 Без зауважень На голосування
17 Безпечний та комфортний квартал по вул.Лермонтова 1, 5А, 7А, 9А 500000 Без зауважень На голосування
18 Облаштування дитячого майданчику по вул. А.Корольова 5, 7

 

120000 Без зауважень На голосування
19 Благоустрій прибудинкової території по вул. Івана Франка,56А

 

277673 Без зауважень На голосування
20 Модернізація та благоустрій дитячого майданчика по вул.Л.Толстого 44,46, вул. Навої 3, вул.Б.Хмельницького 1

 

299999 Без зауважень На голосування
21 Благоустрій внутрішньо квартальної території по  вул. Київська набережна,17

 

298385 Без зауважень На голосування
22 Благоустрій внутрішньо квартальної території

По вул.Л.Толстого,44

296708 Без зауважень На голосування
23 Спорт для дітей – здорове майбутнє країни” (Ремонт малого спортзалу ЗОШ №9) 300000 Без зауважень На голосування
24 Облаштування території ДНЗ УЦПТО вул. Сергія Мартина (Паризької Комуни), 3

 

300000 Без зауважень На голосування
25 Побудова сучасного футбольного поля на території УЗОШ № 20 – ліцею «Лідер»

 

500000 Без зауважень На голосування
26 Облаштування класу для предмета захисту вітчизни на базі УЗОШ № 20 – ліцею “Лідер”

 

300000 Без зауважень На голосування
27 Забезпечення безбар’єрного доступу до будівлі УЗОШ І-ІІІ ст. № 19 маломобільних груп населення

 

492000 Без зауважень На голосування
28 Капітальний ремонт плоскої покрівлі будівлі по Проспекту Свободи 7/26

 

253850 об’єкт знаходиться у приватній власності спілки художників. Відхилений
29 Облаштування стоянки автомобілів по вул.Грушевського,63

 

315000 враховано в проекті Капітального ремонту внутрішньо-квартальної території Відхилений
30 «Ужгородська бігова ліга 2018»

 

307000 буде реалізований Управлінням у справах культури, спорту, сім’ї та молоді. Відхилений
32 Облаштування спортивно-ігрового майданчика на території УЗОШ І-ІІІ ст. № 19 для першокласників

 

295172 Без зауважень На голосування
33 Придбання тренувального спорядження для легкої атлетики для ДЮСШ№1

 

190000 Без зауважень На голосування
34 Благоустрій внутрішньо квартальної території

По вул.Добролюбова,4,6

498290 Без зауважень На голосування
35 Громадський порядок

 

499119 недоцільність фінансування діяльності організації, у зв’язку  із дублюванням функцій з УПП в Закарпатській області ДПП Національної поліції України. відхилений
36 Простір освітніх можливостей першокласників УЗОШ І-ІІІ ст. № 19

 

289088 Без зауважень На голосування
37 Облаштування спортивної зали УСШ №3 системою опалення за допомогою кліматичних панелей.

 

410960 Без зауважень На голосування
38 Спортивний майданчик

По вул.Станційна,6

150000 Без зауважень На голосування
39 Безпечна школа (обладнання системи зовнішнього відеонагляду СШ №5)

 

215408 Без зауважень На голосування
40 “Інклюзивний спортивно-ігровий майданчик ” по вул.8-Березня,46

 

353650 Без зауважень На голосування
41 Проект «Ремонт майданчика корпусу №2 СШ №5 в м.Ужгороді по пл.Ш.Петефі,36»

 

480114 Без зауважень На голосування
42 Молодіжний центр “Пластова домівка” по вул. 8-го Березня, 46

 

270990 Без зауважень На голосування
43 Сквер “Шіснарик”

Пр.Свободи,2

500000 Без зауважень На голосування
44 Встановлення смітників для роздільного сортування в історичному центрі (Корзо, Волошина, Театральна, Фенцика)

 

300000 Без зауважень На голосування
45 Безпечний, комфортний та екологічний двір набережна Незалежності, 21

 

500000 Без зауважень На голосування
46 «Розваги для малят»

По вул.Челюскінців,10

215985 Без зауважень На голосування
47 «Європейська розв’язка»

По вул.Можайського,16

 

367700 Без зауважень На голосування
48 Інноваційна система відеонагляду для безпеки і громадського порядку історичної частини Галагов

 

480000 Без зауважень На голосування
49 Безкоштовна Wi-fi мережа в центральній частині міста

 

485220 Без зауважень На голосування
50 Облаштування автостоянки за адресою вул.Можайського,18

 

250000 при облаштуванні внутрішньо квартальної території буде враховано облаштування автопарковки. відхилений
51 Дитячий інклюзивний майданик по вул.І.Франка,1

 

500000 Земельна ділянка знаходиться  не в комунальній власності відхилений
52 Ігровий спортивний майданчик по вул.Митна,27

 

500000 Земельна ділянка знаходиться  не в комунальній власності відхилений
53 СОНЯЧНЕ ДЕРЕВО НА НАБЕРЕЖНІЙ

 

216450 Без зауважень На голосування
54 Європейські електронні табло прогнозування транспорту на зупинках

 

500000 включено в Програму благоустрою.

 

відхилений
55 Облаштування дитячого майданчика по вул. Легоцького52/54

 

299000 Без зауважень На голосування
56 Організація прибудинкової території для потреб великої громади по вул.Минайська,67

 

450000 Без зауважень На голосування
57 Облаштування дитячого майданчика по вул.Достоєвського,2

 

299000 Без зауважень На голосування
58 Облаштування дитячого майданчика по вул. Легоцького 64

 

299000 Без зауважень На голосування
59 Встановлення СЕС на даху УЗОШ I-IIIст. №19

 

495000 Без зауважень На голосування
60 Облаштування скверу по вул. Можайського, 7А

 

315000 Без зауважень На голосування
61 “Дитяча мрія” (ігровий майданчик для учнів 1-4 класів БПЛ “Інтелект”)

 

408350 Без зауважень На голосування
62 Облаштування дитячого майданчика по вул.Керченська,7

 

155125 Без зауважень На голосування
63 Навчально-тренінговий проект

По вул.О.Кошового,2

498854 об’єкт знаходиться не на території комунальної власності міста відхилений
64 Інклюзивний майданчик для особливих діток

по Слов’янській Набережній

499000 Без зауважень на голосування
65 РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЧАСТИНИ ПРОСТОРУ ПЛ. КОРЯТОВИЧА ЗІ СТВОРЕННЯМ БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА 495000 заходи враховані в Програму Благоустрою Відхилений
66 Cквер по вул. Можайського, 34

 

305000 потребує паспортизацію об’єкта відхилений
67 Парк Малий Галагов – найкраще місце для відпочинку

 

500000 включений в Програму Благоустрою. відхилений
68 Облаштування ігрового майданчика для дітей, які проживають у мікрорайоні Гагаріна – Шухевича 300000 Без зауважень На голосування
69 Громадський простір для мешканців кварталу “Зірка”

По вул.Грушевського,37

300000 Без зауважень На голосування
70 КІРПІЧКА. ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОСИСТЕМИ ОЗЕРА ПАРКУ ПЕРЕМОГИ

 

497500 відсутній паспорт на водний об’єкт, потребує залучення спеціалістів та виготовлення проектно-кошторисної документації. відхилений
71 Пункт надання екстреної допомоги травмованим безпритульним тваринам на базі притулку « Барбос»

Вул.Щедріна,144

500000 згідно Бюджетного Кодексу України не передбачено придбання обладнання для потреб Громадських організацій. відхилений
72 Облаштування центральної алеї парку Перемога (на Кірпічці)

 

250000 Без зауважень На голосування
73 Cонячна електростанція на даху ДНЗ №42

 

499900 Без зауважень На голосування
74 Минайська 6,8,10,12,14 – облаштування спортивного дитячого майданчика

 

320000 Без зауважень На голосування
75 Встановлення сучасної та надійної огорожі по периметру ДНЗ №29 “Дивосвіт” (400 м)

 

500000 Без зауважень На голосування
77 Дитячий майданчик вул. Грушевського,31

 

268500 Без зауважень На голосування
78 Облаштування цифрового лінгафонного кабінету СШ №5

 

292124 Без зауважень На голосування
79 Молодіжний простір роботи та розвитку

 

304000 У зв’язку із відсутністю місця розташування, авторам запропоновано  приєднатися до молодіжної ініціатив УЖНУ. Відхилений
80 Комендаря 50 – Минайська 15 – Сурікова 3 – модернізація спортивного майданчику та освітлення території

 

303000 Без зауважень На голосування
81 Минайська 3,5,6,7,8,9,10,11,12,14 – освітлення придомових територій.

 

288000 Без зауважень На голосування

Бюджет громадської ініціативи м.Ужгород

 

Основні питання та відповіді

 

  1. Що таке Бюджет громадської ініціативи?

Бюджет громадської ініціативи – це спосіб визначення видатків частини міського бюджету м. Ужгорода за допомогою прямого волевиявлення ужгородців і спрямування їх на задоволення спільних інтересів громади міста.

 

  1. Хто може бути автором проекту?

Автор – це особа, яка досягла 16-річного віку, яка ініціювала ідею щодо покращення м. Ужгорода, оформила її у вигляді проекту у спосіб, передбачений у Положенні про Бюджет громадської ініціативи м.Ужгород.

 

 

  1. Що таке проект, малі та великі проекти?

Проект – описана ідея, реалізація якої може відбуватися за рахунок коштів громадського бюджету м. Ужгорода. Всі проекти класифікуються за двома категоріями:

Малі проекти – це проекти, загальна вартість реалізації яких становить від 100 000,00 до 300 000,00 грн. На такі проекти виділяється 25% загального обсягу громадського бюджету.

Великі проекти – це проекти, загальна вартість реалізації яких становить від 300 001,00 до  500 000,00 грн. На такі проекти виділяється 75% загального обсягу громадського бюджету.

 

  1. Які є обмеження для проектів?

Подані проекти для фінансування за рахунок коштів бюджету міста повинні відповідати таким вимогам:

  • Реалізація яких можлива протягом одного бюджетного року;
  • які спрямовані на задоволення спільних інтересів громади міста.
  • якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади м. Ужгорода;
  • повинні стосуватись лише одного об’єкта, що належить до комунальної власності (наприклад, вулиці, парку, дороги, спортивного чи дитячого майданчика; установи: школи, поліклініки, дитячого садочку тощо).
  • реалізація проектів має бути в компетенції органів місцевого самоврядування.

 

  1. Як подати проект?

 

Для подання проекту автору необхідно зареєструватися та заповнити форму в системі «Громадський проект», яку можна знайти на сайті Ужгородської міської ради  або за посиланням : gb.rada-uzhgorod.gov.ua

 

  1. Коли можна подавати проект?

Проекти Бюджету громадської ініціативи можна подавати з 01 грудня 2017 року по 01 лютого 2018 року.

Календарний план Бюджету можна знайти на офіційному сайті міської ради.

 

  1. Чи можливе зняття або заміна проектів?

Автор (автори) проекту може у будь-який момент зняти свій проект із розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

Об’єднання проектів можливе лише за взаємною згодою авторів до початку голосування.

Внесення змін щодо проекту можливе лише за згодою авторів проекту до початку голосування.

 

  1. Який порядок розгляду проектів?

Організацію розгляду проектів здійснює управління економіки та стратегічного планування;

Здійснює перевірку правильності заповнення проекту.

Профільний виконавчий орган протягом 10 календарних днів із дня отримання проекту здійснює його аналіз та готує свій висновок за формою згідно з додатком 2 до цього Положення.

ВАЖЛИВО!! У разі, якщо проект є неповний або заповнений з помилками, відповідальна особа електронною поштою, телефоном або простим поштовим відправленням повідомляє про це автора проекту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 7 календарних днів з дня отримання інформації про доопрацювання проекту. У разі відмови внести корективи, або якщо такі корективи не були внесені протягом 7 календарних днів із дня отримання відповідної інформації, пропозиція відхиляється.

  1. Де можна знайти проекти, які пройшли відбір і допущені до голосування?

Після проведеного аналізу всіх проектів управління економіки та стратегічного планування Ужгородської міської ради оприлюднює в системі «Громадський проект» перелік проектів які допущені до голосування.

 

  1. Яким чином можна голосувати?

Голосування за проекти здійснюється у Центрі надання адміністративних послуг м.Ужгород шляхом заповнення анкети або на сайті міської ради через систему BankID.

ВАЖЛИВО!! Голосування триває з 01 по 30 березня 2018 року!

Працівники Центру надання адміністративних послуг надають загальну інформацію щодо бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода та роз’яснюють порядок голосування за проекти. При цьому їм  забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взяті проекти.

 

  1. Хто може проголосувати?

Особи які досягли 16-річного віку, є громадянином України та зареєстрована у м.Ужгород.

 

  1. Встановлення результатів та визначення переможців?

Встановлення результатів голосування передбачає підрахунок голосів в онлайн режимі через е-сервіс «Громадський проект».

 

  1. Де можна знайти проекти, які перемогли у конкурсі та будуть

фінансуватися з громадського бюджету?

 

Експертна комісія відповідно до результатів голосування формує рейтинг проектів та визначає перелік проектів, рекомендованих до фінансування за кошти бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода.

 

  1. Основні етапи:
  • Подання проектів: з 01.12.17р. по 01.02.18р;
  • Розгляд і доопрацювання: з 02.02.18р. по 28.02.18р;
  • Голосування: з 1 по 30.03.18р.;
  • Оголошення переможців: до 10.04.18р.;
  • Реалізація: до 31.12.18р.

Подати проект можна в електронному вигляді (радимо ознайомитись з Положенням  Бюджету громадської ініціативи м.Ужгород

Щоб подати його в електронному вигляді, потрібно створити особистий кабінет на сайті ”Громадський проект”. Для цього потрібно пройти просту реєстрацію з распортом громадянина України або бути клієнтом банку, що підтримує верифікацію через BankID.

Спочатку натискаємо ”Подати проект”, далі ”Вхід або реєстрація”. Входимо в систему через BankID (для клієнтів ПриватБанку, банку ПІВДЕННИЙ, А-банку, КОНКОРД банку та власників ЕЦП, для клієнтів Ощадбанку).  Після верифікації за допомогою системи BankID (на телефон прийде смс з кодом), заповнюємо поля в особистому кабінеті (місце проживання, місце реєстрації та ін.). Подання проекту можливе лише з ПК чи ноутбуку.

УВАГА!  Прописувати проект варто заздалегідь. Заповнюючи поля в електронній формі, користуйтеся вже підготовленими тезами, бюджетом проекту, фото- та відеоматеріалами.

Назва проекту . Має бути максимально чіткою, зрозумілою, конкретною, ємною, відображати суть проекту. Містити ключові слова (облаштування майданчика, освітлення парку і т.д.).
Опис проекту. Розкрити суть свого проекту і його ключову відмінність.  На сайті відображається згори, одразу після назви проекту. З опису має бути зрозуміло, де планується об’єкт, чому він там потрібен, що він включатиме та  чому цей проект більш конкурентний, ніж аналогічні
Категорія. Обрати одну з запропонованих категорій або інше.
Тип проекту за розміром бюджету.  Проекти поділяються на малі (від 100 до 300 тис. грн..) і великі (від 300 до 500тис. грн.), для яких буде окреме рейтингове голосування. Якщо ваш проект коштує 350 тис, то краще зробити його до 300 тисяч, бо йому буде важко змагатися з великими проектами.
Розрахунок бюджету.  В окремому файлі (найкраще в таблиці Excel) підготувати бюджет (кошторис) проекту з урахуванням усіх статей витрат  (найменування матеріалів, товарів, робіт, послуг, кількість одиниць, вартість).  Статтями витрат можуть бути не тільки матеріали, але і роботи пов’язані з доставкою, зборкою, попередньою підготовкою, обмірами. Обов’язково варто також закласти непередбачувані витрати (до 20% від загальної вартості робіт).
Очікуваний термін реалізації проекту. Пам’ятайте, що проект має бути реалізований максимально за рік.

Ілюстративні матеріали (фото, креслення, схеми). Ви можете додати до проектної заявки файли, що пояснюють вашу ідею. Це може бути зображення карти з нанесеною на неї  ділянкою, де планується розміщення, схема, креслення створюваного об’єкта, фірмовий стиль проекту, презентація, опис схожих рішень, фото аналогів.  Покажіть, як виглядає сьогодні об’єкт, на якому реалізовуватиметься проект, та як це може бути втілено.
Адреса і назва закладу, житловий масив чи мікрорайон, в якому реалізовуватиметься проект
Проблема. Опишіть передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту, чому потрібен цей проект
Мета проекту. Чого хочете досягти.
Пропоноване рішення. Розкажіть тут більш докладно, як саме пропонуєте вирішити проблему. Чому вважаєте, що саме таке рішення найбільш оптимально за співвідношенням “витрати – терміни – результат”.
Для кого цей проект. Опишіть основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації проекту (школярі, пенсіонери, громада району тощо)
Ключові показники оцінки результату проекту (економічні,екологічні та інші – наприклад, популяризація здорового способу життя, економія коштів та ін.).
Ризики і перешкоди в реалізації проекту. Напишіть, чому може бути складно реалізувати проект, наприклад, з технічної точки зору
Приклади (кейси) схожих рішень. Вкажіть, де були реалізовані подібні проекти
Співавтори проекту (якщо є)

На будь-якому етапі заповнення картки проекту Ви можете його зберегти кнопкою “Зберегти чернетку”. Пізніше перейти у вкладку “Чернетки” у Кабінеті Користувача, знайти необхідний проект, натиснути кнопку “Продовжити подання” і внести всі необхідні дані. Коли Ви натиснули кнопку “Подати”, проект подається до системи і одразу потрапляє на модерацію.

КОРИСНЕ

Розділ ”ПРО ПРОЕКТ”
– Загальна інформація: що таке Громадський проект (Бюджет громадської ініціативи), як він відбувається, які проекти можуть бути подані, як реалізувати свою ідею, – Правила участі (правила голосування)
– Статистика: скільки подано проектів, як вони розподіляються за категоріями, скільки зареєстровано авторів та ін.

Розділ ”ДОПОМОГА”
– Нормативно-правова база: Рішення УМР від 16.11.17№851 “Про затвердження Положення про бюджет громадської ініціативи м.Ужгород”
– Бланки для завантаження.
– Інструкції: по формуванню проектної заяви автором, інше.

Розділ ”КОНТАКТИ”
– Адреси, телефони пунктів супроводу
– можливість залишити відгук

Інструкція по формуванню проектної заяви автором

 

Пошук ідеї

Озирніться навколо. Пройдіться по місту. Поговоріть з друзями і близькими.  На що вони скаржаться, про що мріють? Придивіться до мам із дітьми і людей похилого віку — зазвичай міське середовище створює найбільше труднощів саме для них.

Подумайте про те, що близько саме вам, у чому ви компетентні, на чому добре знаєтеся. Адже вам потрібно буде не тільки подати ідею, а й обґрунтувати і скласти її бюджет.

Майте на увазі, що обов’язково будуть люди, які подадуть проекти про асфальтування доріг чи створення дитячих майданчиків, ви ж можете подумати і про реставрацію пам’ятника, і про зручний пандус для колясок в переході або навіть про фестиваль, присвячений трипільскій культурі тощо.

Назва проекту

Сформулюйте її коротко і чітко. Назва має містити не більше 6–8 слів. Не потрібно описувати суть проекту, дайте якийсь тег, ідею. Це саме те, що побачать люди в першу чергу, те, що їх має зацікавити читати про проект далі.

Зосередьтеся на об’єкті, який має бути створений. Назва повинна містити вказівку щодо того, який саме об’єкт буде створений або змінений, що саме буде реалізовано.

Будьте конкретні. Вкажіть який саме сквер, свято, будинок, послугу для громадян ви хочете створити / змінити / модернізувати.

Приклади вдалих назв: “Алея кривих дзеркал в парку Жовтневому”, “Свято небесних ліхтариків”, “Сонячні батареї для дитячих садків”.

Погана назва може бути

а) занадто довгою,

б) занадто бюрократичною,

в) не мати вказівки на конкретний предмет / об’єкт.

Приклади невдалих назв: “Проект реконструкції муніципального об’єкта номер 133 за адресою вул. Гловній 3”, “Перекладання асфальту”, “Допомога дітям-сиротам”.

Категорія проекту

Виберіть зі списку, до якої категорії належить проект. Цей список також може вам допомогти під час пошуку ідеї для проекту. Повний список категорій проектів і їх описів  дивіться в Додатку 1.

Місце реалізації проекту

Вкажіть точно і чітко, де повинен бути реалізований проект. Спочатку виберіть зі списку район або, якщо проект стосується всього міста, вкажіть значення “все місто”. Далі уточніть мікрорайон і / або житловий масив, якщо це можливо, а також точну адресу, якщо результат проекту буде прив’язаний до якогось конкретного будинку (наприклад, ремонт школи чи сквер перед будинком) і його назву, якщо це якась установа (школа, садок, лікарня, бібліотека тощо).

Короткий опис

Спробуйте в 2-4 реченнях розкрити суть свого проекту і його ключову відмінність. Що він собою являє? Що несе під собою його назва?

Додайте опис, що буде трохи більший за обсягом. Перечитайте його, видаліть всі зайві слова, які не додають сенсу.

Покажіть назву і короткий опис декільком своїм друзям і запитайте, чи зрозуміло їм з цього тексту, що саме ви пропонуєте зробити. Відредагуйте граматику: це також буде впливати на сприйняття вашого проекту.

Приклад хорошого опису для проекту “Сквер “Промінчик” на місці пустиря на Гравітоні”:
За ЗОШ №28 вже багато років знаходиться пустир. До того ж зелених зон на Гравітоні дуже небагато. Пропонуємо на місці даного пустиря розбити тематичний сквер із зеленими насадженнями, лавочками та дитячим майданчиком, обігравши в оформленні тему сонця. Дизайн-проект додається до проекту.

З такого опису точно зрозуміло: де планується об’єкт, чому він там потрібен, як він буде виглядати (що включати) і чому цей проект більш конкурентний, ніж аналогічні (автор сам зробив дизайн, сквер тематичний).

Опис проекту

Проблема ( передумови, обґрунтування необхідності реалізації проект ).

Вкажіть коротко в чому полягає проблема чи потреба, чому є необхідність в реалізації, до чого призведе нереалізація вашого проекту (обрушиться дах школи, полетять шпаки, дітям не буде де гратися). Які існують тренди і передумови, що формують цю необхідність.

Додайте, що ця проблема значить для вас, ваших близьких і знайомих, що зміниться, якщо ця проблема вирішиться.

Рішення і його обґрунтування

Розкажіть тут більш докладно, ніж в короткому описі, як саме ви пропонуєте вирішити проблему, чому вважаєте, що саме таке рішення найбільш оптимально за співвідношенням “витрати – терміни – результат”. З яких елементів складатиметься рішення, якими вони будуть, в чому відмінність від аналогів.

 

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Опишіть, хто зможе користуватися результатами проекту. Чи будуть це жителі міста, жителі району і їхні гості, відвідувачі однієї установи, або одна якась вікова або соціальна група,: тільки автомобілісти, тільки велосипедисти, мами з колясками, всі, у кого є ноутбуки, або всі, хто любить спорт і т.д.

Наприклад, ліхтарями у парку Жовтневому будуть користуватися всі жителі і гості міста, а відремонтованим дахом в дитячому садку, – тільки діти, які його відвідують, педколектив закладу.

Величина Обсяг групи користувачів ні в якому разі не применшує необхідність реалізації вашого проекту, але голосуючі мають об’єктивно розуміти ситуацію, щоб оцінити і вигоди, і витрати.

Інформація щодо очікуваних  результатів  в разі реалізації  проекту

 

Вкажіть, якщо можливо, як можна буде виміряти і оцінити результат від реалізації проекту. Наведіть значення таких показників на даний момент і ваш прогноз щодо них після реалізації.

Наприклад, ви пропонуєте організувати наземний пішохідний перехід на сусідній вулиці (зебру). Показником для оцінки може бути кількість ДТП на цьому перехресті за участі пішоходів до і після реалізації. Можливо ви знаєте, що при організації переходу, в середньому, ця цифра знижується на 40% при організації переходу. Вкажіть це і дайте посилання на джерело ваших даних.

Даний розділ не є обов’язковим для заповнення, але демонструє, наскільки глибоко ви розібралися в предметі і розумієте принципи розподілу обмежених бюджетних коштів. Це дозволить зрозуміти ефективність запропонованих вами заходів.

 

Орієнтовна вартість (кошторис) проекту

Вкажіть розмір загального бюджету проекту, розрахований вами в гривнях.

Файл бюджету

Підготуйте бюджет (кошторис) проекту. Для цього спочатку складіть список всіх статей витрат, які необхідні проекту. Статтями витрат можуть бути не тільки матеріали, але і роботи пов’язані з доставкою, зборкою, попередньою підготовкою, обмірами. Вкажіть, чи необхідна розробка технічної документації, вишукувальні роботи. Не забудьте про витрати, пов’язані з просуванням (особливо для проектів в області міських свят тощо).

У списку матеріалів не пропустіть витратні матеріали, різні дрібниці і речі, які на перший погляд не вимагають витрат (саджанці квітів для клумби, наприклад).

Далі оцініть, який обсяг кожного ресурсу необхідний (штук, кг, м, годин). Зберіть інформацію про вартість одиниці необхідних ресурсів. Використовуйте інтернет-довідники. Записуйте роздрібні ціни, не намагайтеся розрахувати величину знижки за обсяг або тендерні ціни.

Корисні дані ви можете знайти на сайті http://www.minregion.gov.ua. Наприклад:

 

Перемножте передбачуваний необхідний обсяг ресурсу на вартість одиниці і підсумуйте отримані значення. Ця цифра і дорівнюватиме вашому підсумковому бюджету.

Якщо ви сумніваєтеся, чи всі витрати включені, додайте під таблицю рядок “непередбачені витрати” і запишіть туди 20% від загального бюджету. Ще раз прорахуйте фінальну суму з урахуванням непередбачених витрат. Додайте отриманий файл до проектної заявки.

Фото, схеми, креслення

Ви можете додати до проектної заявки до 10 файлів, що пояснюють вашу ідею. Це може бути зображення карти з нанесеною на неї ділянкою, де планується розміщення, схема, креслення створюваного об’єкта, фірмовий стиль проекту, презентація, опис схожих рішень, фото аналогів. Допустимі формати файлів: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, jpg, gif, png, pdf, txt. Максимальний обсяг кожного файлу – до 10 Мб.

Як привернути увагу більшої кількості людей до вашого проекту

  • Надавайте повний опис. Приділіть достатньо уваги блоку «Проблема». Розкрийте її через історії людей, для яких її рішення важливе. Люди більш активно голосують за проект, якщо розуміють, на кого і як він вплине.
  • Розкажіть, що станеться, якщо ваш проект буде реалізований і якщо не буде. Поясніть, чому пропоноване вами рішення – найкраще з можливих.
  • Зробіть текст особистим. Люди більш охоче підтримають вас, якщо будуть розуміти, чому для вас це важливо.
  • Розповідайте про проект. Проведіть промо-кампанію проекту серед своїх друзів, сусідів, підписників і друзів в соціальних мережах. Скористайтеся макетами в розділі «Допомога».
  • Поважайте інших. Не ображайте, не використовуйте мову ненависті і не погрожуйте іншим, не принижуйте альтернативні проекти і варіанти їхніх рішень.

 

Додаток 1

Категорії проектів і їх описи

☐ Безпека та громадський порядок

Заходи, спрямовані на посилення громадського порядку, безпеку громадян та захист їхньої власності (наприклад, запровадження системи відеоспостереження, пожежної охорони, тощо).

☐ Велоінфраструктура

Облаштування велосипедних доріжок, паркувальних місць та пунктів прокату велосипедів.

☐ Дорожнє господарство

Створення та ремонт доріг. Розвиток пішохідної інфраструктури, зокрема підземних переходів тощо. Розв’язання проблеми заторів. Облаштування паркувальних місць для автомобілів.

☐Енергозбереження

Заходи, спрямовані на енергозбереження.

☐ Засоби масової інформації

Створення та розвиток ЗМІ на рівні міста.

☐ Комунальне господарство

Облаштування та озеленення територій. Облаштування дитячих майданчиків. Вуличне освітлення. Утилізація відходів. Поліпшення якості питної води (бювети, тощо).

☐ Культура та туризм

Створення та розвиток закладів культурного напряму. Організація культурного дозвілля (фестивалі, вистави концерти, конкурси, ярмарки, виставки тощо). Реставрація архітектурних пам’яток. Проекти з розвитку міського туризму та туристичної інфраструктури.

☐ Навколишнє середовище

Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього середовища. Охорона природних ресурсів. Організація безпритульних тварин, включаючи чіпування, створення та розвиток притулків, регулювання їх чисельності. Вигул свійських тварин.

☐ Освіта

Розвиток установ позашкільної, шкільної та вищої освіти. Організація  просвітницьких заходів, тренінгів, курсів, семінарів.

☐ Охорона здоров’я

Розвиток медичної інфраструктури, покращення доступу до медичних установ та доступності отримання медичних послуг. Організація заходів, направлених на ранню діагностику та профілактику захворювань. Пропагування здорового способу життя.

☐ Соціальний захист

Розвиток закладів та заходи соціального спрямування, включаючи заходи з реабілітації інвалідів. Захист інвалідів, сиріт, непрацездатних осіб, пенсіонерів, багатодітних сімей. Забезпечення вільного доступу інвалідів до об’єктів, закладів і заходів міста.

☐ Спорт

Розвиток закладів спортивно-оздоровчого напряму. Організація спортивних заходів (змагання, марафони тощо). Популяризація спорту та здорового способу життя.

☐ Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

Автоматизація систем з надання послуг мешканцям (наприклад, онлайн реєстрація місця проживання). Інтерактивні карти. Мобільні додатки щодо міської  інфраструктури. Облаштування зон wi fi.

☐ Транспорт

Доступ до громадського транспорту. Удосконалення мережі громадського транспорту. Розвиток екологічного громадського транспорту.

ПОЛОЖЕННЯ

про Бюджет громадської ініціативи м. Ужгород

  1. Визначення понять, які використовуються у Положенні про бюджет громадської ініціативи м. Ужгород

1.1. Бюджет громадської ініціативи – спосіб визначення видатків частини міського бюджету м. Ужгорода за допомогою прямого волевиявлення ужгородців і спрямування їх на задоволення спільних інтересів громади міста.

1.2. Автор проекту – це особа, яка досягла 16-річного віку, яка ініціювала ідею щодо покращення м. Ужгорода, оформила її у вигляді проекту у спосіб, передбачений у Положенні про громадський бюджет м. Ужгорода (надалі – Положення) та відповідає одному з таких критеріїв:

1.2.1. Місце проживання особи зареєстроване у м. Ужгороді, що підтверджується паспортом.

1.2.2. Підприємство, установа чи організація, де працює відповідна особа, зареєстроване у м. Ужгороді, що підтверджується довідкою з місця роботи.

1.2.3. Особа навчається у м. Ужгороді, що підтверджується студентським квитком.

1.2.4. Особа володіє на праві власності об’єктом нерухомості у м. Ужгороді, що підтверджується витягом з відповідного реєстру прав власності.

1.2.5. Місце народження особи зареєстроване у м. Ужгороді, що підтверджується паспортом або свідоцтвом про народження.

1.3. Проект – описана ідея, реалізація якої може відбуватися за рахунок коштів громадського бюджету м. Ужгорода. Всі проекти класифікуються за двома категоріями:

1.3.1. Малі проекти – це проекти, загальна вартість реалізації яких становить від 100 000,00 до 300 000,00 грн. На такі проекти виділяється 25% загального обсягу громадського бюджету.

1.3.2. Великі проекти – це проекти, загальна вартість реалізації яких становить від 300 001,00 до  500 000,00 грн. На такі проекти виділяється 75% загального обсягу громадського бюджету.

1.4. Е-сервіс «Громадський проект» – це онлайн сервіс, який дозволяє брати участь ужгородцям у подачі проектів та голосуванні за них, у рамках громадського бюджету м. Ужгорода, використовуючи Bank ID, електронно-цифровий підпис або інший метод ідентифікації, згідно з цим положенням.

1.5. Експертна комісія – дорадчий орган міської ради, що утворюється міським головою у складі 13 осіб,із них: не менше 30% представників громадськості, не менше 30% депутатів міської ради та 40 % представників виконавчих органів Ужгородської міської ради за напрямами діяльності для координації виконання основних заходів щодо запровадження та функціонування бюджету громадської ініціативи міста Ужгород, організації процесу відбору проектних пропозицій для фінансування з громадського бюджету, попереднього розгляду, експертизи та оцінки поданих проектів, аналізу можливості їх фінансування за рахунок коштів бюджету громадської ініціативи, контролю за виконанням проектів-переможців та попереднього розгляду звітів про їх виконання.

1.6. Головні розпорядники бюджетних коштів – виконавчі органи Ужгородської міської ради в особі їх керівників, що отримують повноваження шляхом установлення бюджетних призначень для виконання проектів-переможців.

  1. Загальні положення 

2.1. За рахунок коштів бюджету громадської ініціативи фінансуються проекти членів територіальної громади міста, реалізація яких можлива протягом одного бюджетного року та які спрямовані на задоволення спільних інтересів громади міста.

2.2. У разі, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади м. Ужгорода.

2.3. Проекти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету м. Ужгорода, повинні стосуватись лише одного об’єкта, що належить до комунальної власності (наприклад, вулиці, парку, дороги, спортивного чи дитячого майданчика; установи: школи, поліклініки, дитячого садочку тощо).

2.4. Фінансування бюджету громадської ініціативи здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Ужгород та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

2.5. Загальний обсяг бюджету громадської ініціативи міста Ужгород на відповідний бюджетний рік за рахунок коштів бюджету міста становить 3,5 млн. грн. відповідно до поданих пропозицій згідно з розділом 3 цього Положення.

2.6. Головним розпорядником коштів за проектами є один із виконавчих органів Ужгородської міської ради, якому надаються відповідні бюджетні повноваження рішенням про бюджет міста Ужгород на відповідний рік.

2.7. Відповідний головний розпорядник бюджетних коштів є відповідальним за виконання певного проекту, забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку його реалізації та звітує про його впровадження. 

  1. Порядок подання проектів

 3.1. Подаючи проект на реалізацію у рамках бюджету громадської ініціативи, його автор (автори) засвідчує свою згоду на вільне використання міською радою цього проекту, ідеї, у тому числі поза межами реалізації бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода.

3.2. Для подання проекту його автору необхідно заповнити бланк за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.

3.3. Кожен автор проекту може подати один проект на один календарний рік.

3.4. Проекти до бюджету громадської ініціативи  міста Ужгород можна подавати щорічно, як правило  з 01 грудня поточного року по 01 лютого наступного року.

3.5. Проекти можна подати способом заповнення спеціальної форми на офіційному веб-сайті міської ради.

3.6. Заповнені бланки проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту), оприлюднюються у розділі «Бюджет громадської ініціативи» на офіційному веб-сайті міської  ради.

3.7 Автор проекту може у будь-який момент зняти свій проект із розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

3.8. Об’єднання проектів можливе лише за взаємною згодою авторів до початку голосування.

3.9. Внесення змін щодо проекту можливе лише за згодою авторів проекту до початку голосування.

  1. Порядок розгляду проектів 

4.1. Організацію розгляду проектів здійснює управління економіки та стратегічного планування, а саме:

4.1.1. Веде реєстр отриманих проектів та оприлюднює його на офіційному веб-сайті міської ради.

4.1.2. Здійснює перевірку правильності заповнення проекту згідно з вимогами цього Положення.

4.1.3. У разі, якщо проект є неповний або заповнений з помилками, відповідальна особа електронною поштою, телефоном або простим поштовим відправленням повідомляє про це автора проекту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 7 календарних днів з дня отримання інформації про доопрацювання проекту. У разі відмови внести корективи, або якщо такі корективи не були внесені протягом 7 календарних днів із дня отримання відповідної інформації, пропозиція відхиляється.

4.1.4. За результатами попередньої оцінки усіх поданих проектів

Управління економіки та стратегічного планування протягом 5 робочих днів приймає рішення про недопущення до оцінки Комісією проектів:

які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;

автори яких протягом установленого терміну не надали необхідну інформацію або не внесли необхідні корективи у проекти.

Зазначені проекти вважаються такими, що не пройшли попередню оцінку і у електронній системі є недоступними для публічного доступу.

4.1.5. Передає копію проекту до відповідного профільного виконавчого органу міської ради для проведення аналізу проекту на предмет можливості реалізації та правильності визначення його вартості та назви.

4.2. Профільний виконавчий орган протягом 10 календарних днів із дня отримання проекту здійснює його аналіз та готує свій висновок за формою згідно з додатком 2 до цього Положення.

4.3. Якщо профільний виконавчий орган заперечує щодо можливості реалізації поданого проекту, то такий проект додатково скеровується на розгляд експертної комісії для підтвердження або відхилення зауважень профільного виконавчого органу. Заперечення розглядаються упродовж 5 робочих днів експертною комісією, для чого управління економіки та стратегічного планування організовує скликання засідання та забезпечує матеріалами кожного члена комісії завчасно. Автор проекту запрошується на засідання експертної комісії з правом дорадчого голосу. У випадку наявності конфлікту інтересів член експертної комісії заявляє про це на засіданні комісії та утримується від голосування.

4.4. Комісія може прийняти рішення про відмову у прийнятті проекту

для голосування з наступних причин:

автор проекту надав неправдиві відомості про себе;

проект суперечить законодавству України;

у рамках проекту передбачається виключно розробка проектно-кошторисної документації;

проект має незавершений характер (виконання одного із заходів в майбутньому вимагатиме прийняття подальших заходів та / або потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста;

проект суперечить діючим програмам розвитку міста або дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік;

реалізація проекту планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ);

у рамках проекту передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;

4.5. Комісія протягом 10 днів з дня отримання звітів про аналіз відповідності проектів законодавству та можливості їх реалізації від відповідальних структурних підрозділів приймає висновок щодо прийняття проекту до голосування за формою, згідно з додатком 3 до цього Положення.

4.6. Будь-які втручання у проектні пропозиції, у тому числі зміни об’єкта чи об’єднання з іншими, можливі лише за згодою авторів.

4.7. Після проведеного аналізу всіх проектів управління економіки та стратегічного планування оприлюднює на офіційному веб-сайті міської ради проекти, допущені для участі у голосуванні та відхилені проекти, а також відповідні висновки профільних виконавчих органів та експертної комісії.

  1. Організація голосування 

5.1. Голосування за проекти для реалізації за рахунок коштів бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода здійснюється через е-сервіс «Громадський проект» або на паперових носіях через ЦНАП за формою, наведеною у додатку 4 до цього Положення.

5.2. Голосування проводиться не раніше 5 днів після оприлюднення допущених до участі у голосуванні проектів на офіційному веб-сайті міської ради.

5.3. Голосування триває протягом 30 календарних днів з дня початку голосування, як правило з 1 по 30 березня року, який передує реалізації проектів.

5.4. Управління економіки та стратегічного планування (у разі презентації малих проектів) визначають час та надають приміщення разом із відповідним обладнання для можливості публічної презентації усіх проектів їхніми авторами.

5.5. Кожен ужгородець може підтримати не більше ніж 3 (три) проекти у кожному році.

5.6. Обов’язковою умовою для голосування є ідентифікація особи щодо критеріїв, зазначених у підпунктах 1.2.1-1.2.5 цього Положення.

5.7. Голосування та ідентифікація особи може бути проведена у Центрі надання адміністративних послуг міста та/або через систему Bank ID  (для осіб, які зареєстровані у м. Ужгороді).

5.8. Працівники Центру надання адміністративних послуг надають загальну інформацію щодо бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода та роз’яснюють порядок голосування за проекти. При цьому їм  забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взяті проекти.

5.9. Результати онлайн голосування відображаються на е-сервісі «Громадський проект » у режимі реального часу із зазначенням інформації про дату початку збору голосів, строк збору голосів, загальну кількість та перелік осіб, які проголосували за проект.

  1. Встановлення результатів та визначення переможців 

6.1. Встановлення результатів голосування передбачає підрахунок голосів в онлайн режимі через е-сервіс «Громадський проект».

6.2. Експертна комісія відповідно до результатів голосування формує рейтинг проектів та визначає перелік проектів, рекомендованих до фінансування за кошти бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода.

6.3. У разі, якщо проекти набирають однакову кількість голосів, пріоритетними вважаються ті, які потребують меншого обсягу фінансування.

6.4. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проектні пропозиції, які набрали найбільшу кількість голосів, до вичерпання обсягу коштів, виділених на реалізацію бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода на відповідний рік, але не менше ніж 25 голосів для малих проектів та не менше ніж 50 голосів для великих проектів.

6.5. Рейтинг та перелік проектів оприлюднюються не пізніше 2 робочих днів від дня проведення підрахунку голосів.

6.6. За результати підрахунку голосів управління економіки та стратегічного планування на підставі протоколу експертної комісії готує проект рішення із переліком проектів, які пропонуються до фінансування у рамках бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода на визначений рік до 10 квітня року, який передує реалізації проектів.

6.7. Пропозиції, які будуть затверджені рішенням міської ради, підлягають фінансуванню за рахунок коштів міського бюджету м. Ужгорода.

  1. Порядок звітування за результатами реалізації проектів 

7.1. За результатами реалізації проектів, відібраних для фінансування за рахунок коштів бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода, головні розпорядники бюджетних коштів, комунальні підприємства, установи та організації, які брали участь у реалізації проектів, подають до управління економіки та стратегічного планування не пізніше 30 днів після їх реалізації звіт про виконані роботи з фотоматеріалами.

7.2. Управління економіки та стратегічного планування узагальнює подану інформацію та публікує на офіційному веб-сайті міської ради.

  1. Проведення освітньо-інформаційної кампанії 

8.1. У процесі впровадження бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода проводиться освітньо-інформаційна кампанія, яку умовно можна поділити на такі етапи:

8.1.1. Ознайомлення ужгородців із основними положеннями та принципами бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода з урахуванням останніх змін, а також заохочування їх до подання проектів.

8.1.2. Представлення отриманих проектів та заохочування брати участь у голосуванні.

8.1.3. Розповсюдження інформації стосовно перебігу та результатів процесу запровадження бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода.

8.2. Освітньо-інформаційна кампанія повинна бути пов’язана з ідеєю бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода та робити акцент на можливості безпосереднього, відкритого та однакового впливу ужгородців на відбір проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів бюджету громадської ініціативи м. Ужгорода.

8.3. Відділ інформаційної роботи міської ради сприяє управлінню економіки та стратегічного планування та членам експертної комісії в організації та проведенні прес-заходів для засобів масової інформації, створенні та поширенні інформаційно-роз’яснювальних матеріалів.

Протокол №2

Засідання експертної комісії з впровадження бюджету громадської ініціативи м.Ужгород

23 лютого 2018 року                                                                     м.Ужгород

Присутні:

Фартушок Ігор Іванович –         заступник міського голови, голова експертної комісії
Травіна Ольга Валеріївна –         начальник управління економіки та стратегічного планування, секретар експертної комісії
Афанасьєва Олеся Вікторівна –         депутат Ужгородської міської ради;

 

Бутурлакіна Тетяна Олександрівна –         кандидат економічних наук, доцент, директор центру кар’єри УЖНУ
Колесник Тетяна Олегівна –         представник ГО «Інститут міста Ужгорода»
Сюсько Микола Миколайович –         депутат Ужгородської міської ради
Лукач Петро Михайлович –         заступник начальника відділу фінансування місцевого господарства та соціального захисту населення департаменту фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради
Юрко Адам Адамович –         начальник управління капітального будівництва Ужгородської міської ради
Яцків Олена Іванівна –         заступник директора департаменту міського господарства Ужгородської міської ради
Яцков Микола Миколайович –          регіональний координатор ВГО

« Інститут Республіка»

 

Автора проектів

Порядок денний:

  1. Розгляд проектів, поданих на участь в Бюджеті громадської ініціативи м.Ужгород.

Були заслухані автори проектів, які більш детально розповіли про мету проекту.

Проект № 24 «Облаштування території ДНЗ УЦПТО» вирішено задовільнити в частині влаштування під’їзної дороги до об’єкту , оскільки об’єкт не знаходиться в комунальній власності міста.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №79 «Молодіжний простір роботи та розвитку», у звязку із відсутністю місця розташування, авторам запропоновано  приєднатися до молодіжної ініціатив УЖНУ.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущений до голосування.

Проекти №5 «Дитячий ігровий майданчик по вул. Лермонтова, 7А,» № 6 «Штучне покриття мультиспортивного майданчика по вул. Лермонтова, 9А», №17 «Безпечний та комфортний квартал по вул.Лермонтова 1, 5А, 7А, 9А» після доопрацювання структурними підрозділами, отримали позитивне рішення.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №12  «Ремонт житлового будинку по вул. Ю. Жемайте 16» обєкт не є комунальною власністю міста. Автору рекомендовано звернутися в Департамент міського господарства для включена в Програму.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №15 «Скейт парк в місті Ужгород Слов’янська набережна» – відсутнє детальне місце розташування.

Прийняте рішення: проект відхилений на недопущений до голосування.

Проект №28 «Капітальний ремонт плоскої покрівлі будівлі по Проспекту Свободи 7/26», даний об’єкт знаходиться у приватній власності спілки художників.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №29 «Облаштування стоянки автомобілів по вул.Грушевського,63» враховано в проекті Капітального ремонту внутрішньо-квартальної території.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №30 «Ужгородська бігова ліга 2018» буде реалізований Управлінням у справах культури, спорту, сім’ї та молоді Ужгородської міської ради.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект№33«Придбання тренувального спорядження для легкої атлетики для ДЮСШ№1»

Прийняте рішення: допущенний до голосування.

Проект №35 «Громадський порядок»- недоцільність фінансування діяльності організації, у зв’язку  із дублюванням функцій з УПП в Закарпатській області ДПП Національної поліції України.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №42 «Молодіжний центр “Пластова домівка”  вирішено задовільнити в частині ремонту приміщення.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №43 «Сквер “Шіснарик”»  отримав позитивну оцінку Департаменту міського господарства та управління містобудування та архітектури.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №48 Інноваційна система відеонагляду для безпеки і громадського порядку історичної частини Галагов» отримав позитивний висновок Відділу програмного та комп’ютерного забезпечення.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №49 «Безкоштовна Wi-fi мережа в центральній частині міста» отримав позитивний висновок Відділу програмного та комп’ютерного забезпечення.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №50 «Облаштування автостоянки за адресою вул.Можайського,18»  при облаштуванні внутрішньо квартальної території буде враховано облаштування автопарковки.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №51 «Дитячий інклюзивний майданчик по вул.І.Франка,1» та проект №52 «Ігровий спортивний майданчик по вул.Митна,27» Земельна ділянка знаходиться  не в комунальній власності, власність  (УЖНУ).

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №53 «Сонячне дерево на Набережній» рекомендовано змінити місце розташування об’єкта.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №54 «Європейські електронні табло прогнозування транспорту на зупинках» включено в Програму благоустрою.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №59 «Встановлення СЕС на даху багатоквартирного будинку по вул. Перемоги, 149» вирішено встановити СЕС на даху УЗОШ І-ІІІ ст. № 19.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №60 «Облаштування скверу по вул. Можайського, 7А» отримав позитивний висновок Департаменту міського господарства.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №63 «Навчально-тренінговий проект по вул.О.Кошового,2» отримав негативний висновок у зв’язку з тим, що об’єкт знаходиться не на території комунальної власності.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №65 «Реорганізація частини простору пл.Корятовича зі створенням безпечного середовища» заходи враховані в Програму Благоустрою.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №66 «Cквер по вул. Можайського, 34» потребує паспортизацію об’єкта.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №67 «Парк Малий Галагов – найкраще місце для відпочинку»- включений в Програму Благоустрою.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №70 «Кірпічка. Відновлення екосистеми озера парку Перемоги» відсутній паспорт на водний об’єкт, потребує залучення спеціалістів та виготовлення проектно-кошторисної документації.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №71 «Пункт надання екстреної допомоги травмованим безпритульним тваринам на базі притулку « Барбос» згідно Бюджетного Кодексу України не передбачено придбання обладнання для потреб Громадських організацій.

Прийняте рішення: проект відхилений та недопущенний до голосування.

Проект №72 «Облаштування центральної алеї парку Перемога (на Кірпічці)»  отримав позитивний висновок Департаменту міського господарства.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

Проект №73 «Cонячна електростанція на даху Годинки 8» вирішено встановити СЕС на даху ДНЗ №42.

Прийняте рішення: допущений до голосування.

За результатами засідання було прийнято:

  1. Проекти які мають позитивні висновки структурних підрозділів міської ради допустити до голосування в Е-системі «Громадський проект»;
  2. Проекти які мають негативні висновки структурних підрозділів міської ради відхилити в Е-системі «Громадський проект»;
  3. Оприлюднити на офіційному сайті міської ради список проектів які відхилені та допущенні до голосування.

Члени комісії :

Фартушок Ігор Іванович                                           ______________
Травіна Ольга Валеріївна                                         ______________
Афанасьєва Олеся Вікторівна                                  ______________
Бутурлакіна Тетяна Олександрівна                         _______________
Колесник Тетяна Олегівна                                        _______________
Лукач Петро Михайлович                                        ________________
Юрко Адам Адамович                                           ________________
Яцків Олена Іванівна                                              ________________
Яцков Микола Миколайович                                ________________

Сюсько Микола Миколайович                             _________________