Кабінет
ужгородця

Директор: Геворкян Даніелла Сергіївна.

Адреса: вул. Небесної сотні, 4

Телефон: 0(312)3-33-04

Послуги: задоволення потреб організацій та населення в підготовці вихідних даних та проектної документації на об’єкти нового будівництва, розширення, реконструкцію, капремонт існуючих будівель та комплексний благоустрій територій.

Директор: Карташов Станіслав Олександрович.

Адреса: вул. Митна, 1

Телефон: 0(312)3-63-10

Послуги: Централізоване питне водопостачання, господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об’єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов’язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води. Централізованого водовідведення – господарської діяльності із відведення та очищення комунальних та інших стічних вод за допомогою комплексу об’єктів, споруд, колекторів, трубопроводів, пов’язаних єдиним технологічним процесом.

Директор: Мандич Юрій Васильович

Адреса: вул. Польова, 4а

Телефон: 0(312)2-65-94

Послуги: Здійснення технічного нагляду за житловими будинками, спорудами та при будинковою територією району. Планування їх поточно та капітального ремонту. Здійснення робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, експлуатації.

В.о. директора: Рожак Віра Іванівна

Адреса: вул. 8-го Березня, 28

Телефон: 0(312)66-37-81

Послуги: Здійснення технічного нагляду за житловими будинками, спорудами та при будинковою територією району. Планування їх поточно та капітального ремонту. Здійснення робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, експлуатації.

Показники господарської діяльності 2015

ІНФОРМАЦІЯ

про фінансово-господарську діяльність КП ЖРЕР №5

 

КП ЖРЕР№5 утримує 67 багатоповерхових житлових будинків. Із них 23- 9-ти поверхові, 43- 5-ти поверхові .1- 16-ти поверховий будинок(зараз ОСББ).Загальна площа квартир – 246000 кв.метрів. Площа прибудинкової території – 205300кв. метрів.

На території розташовані 242 приватних будинки, 14 вулиць, 4 кооперативних будинки, 6-ОСББ, 9 гуртожитків.

На протязі 2015 року  проведений поточний ремонт покрівлі в 30 будинках  площею 6825 м, замінено 340 м.п.  водозливових труб  ,замінено 380 м желобів, відремонтовано 38 під їздів, виготовлено та встановлено  8 дитячих майданчиків, відремонтовані димовентканали в 12 будинках, замінено 458 м.п. труб системи водопостачання,замінено 520 м.п. труб каналізації по  підвалах,відремонтовано 12 фасадів і сміттезборників при входах в під їзд, виконаний  ремонт 25 електрощитових а також ряд інших робіт,які входять до переліку робіт по утриманню будинків та прибудинкових територій.

Будинки КП ЖРЕР№5 побудовані в основному в 1971-1981рр і згідно міжремонтних термінів експлуатації підлягають під проведення комплексного капітального  ремонту з фінансування державного бюджету. При відсутності фінансування на капітальний ремонт значно зростають витрати на поточний ремонт будинків. В 2015 році на поточний ремонт витрачено 46% замість 33.6% , закладених у квартплаті.Недофінансування капітального ремонту негативно впливає на стан житлового фонду, оскільки за кошти квартплати неможливо покращити технічний стан будинків.

Тому, КП ЖРЕР№5 вимушений  виконувати роботи, які не включені в склад квартплати,а саме: ремонт електрощитових ,поточний ремонт внутрішньо будинкових електромереж, капітальний ремонт (перетягування кабелів) по підвалах , заміна ввідних рубильників та автоматів, заміри опору ізоляції “петля-фаза-нуль”. Вищезгадані роботи проведені   в будинках за адресами:

пр.Свободи буд.2, Заньковецької 23, Минайська 30,32 ; Грушевського 45,47,49,51;

Вузька 89, Минайська 67 . Вартість матеріалів  на додаткові роботи склала 12478 грн.

КП ЖРЕР№5 на протязі 2015 року за власні кошти провів вирізку  9 аварійних дерев, кошти на вирізку дерев в квартплаті не передбачені. Вартість вирізки 1 дерева складає  1600 грн. Вирізку проводило МЧС спецмашинами. Додаткові витрати склалі 14400,00 грн.

Слід зазначити, що додатково виконано  покрівельних робіт  обсягом   997 кв м (6825-5825 кв м)

Так загальна площа покрівель складає 58285 кв м, в квартирній платі планово 5828 кв м  (10%) , а виконано 6825 кв м . Вартість матеріалів для додатково виконаних робіт склала  49850,00 грн.(997 кв м*50,00 грн.(вартість 1 м руберойда)

На протязі 2014-2015 років КП ЖРЕР № 5 виконав заміну 24 вхідних дверей в під    їздах за адресами:

Грушевського ,35-2 шт.,Грушевського,63-2шт.,Грушевського 61-1 шт., Заньковецокої ,23-2 шт., 8 Березня,7-2 шт., 8 Березня,30-2 шт.,Грушевського 33-1 шт.,Джамбула 47 А-2шт.,Залізнична,42-2 шт., Джамбула,47-2шт., 8 Березня,20-1 шт., Джамбула,54-1 шт., Декабристів ,53-1 шт., Минайська,30-1 шт., Заньковецької,21-1 шт., Заньковецької,19-1 шт.

Вартість матеріалів для виготовлення одних дверей складає 2900 грн. Виготовлено    і встановлено 24 дверних блока за вартістю матеріалів 69600 грн. (Копії Актів  виконаних робіт підписані мешканцями будинків додаються).

Виконано також в 2015 році заміну зовнішніх  каналізаційних випусків за адресами: вул.Заньковецької 25, Грушевського  39, 8 Березня 7, Минайська 28, Грушевського 57, 8  Березня 30, 8 Березня 20. Ці роботи не передбачені в квартплаті , але  без їх виконання   будинки були б залиті  фекальними водами.  Вартість матеріалів для заміни склала 28120 грн. (Копії Актів виконаних робіт додаються).

Неодноразово було наголошено ,що ЖРЕР №5 додатково платить за електроенергію ліфтів і місць загального користування по 0,38 коп за кожний спожитий кВт

електроенергії. За 2014- 2015 роки  КП ЖРЕР№5 додатково за електроенергію сплатив 148576 грн, які не включено в склад квартплати.( Копії рахунків додаються).

В розрахунку плати за утримання будинку та прибудинкової території згідно рішення МВК №82 від 25.03.2009 р. затверджено 0,0140 коп. за 1 м.кв. ( в т.ч. ПДВ) на ремонт і обладнання дитячих майданчиків. За 2015 рік на ремонт дитячих майданчиків поступило 3444грн.

На протязі 2014-2015 року КП ЖРЕР№5 власними силами обладнав 8 дитячих і 1 спортивний майданчики. Нові дитячі майданчики встановлено за адресами: 8 Березня 28, 8Березня 26, Грушевського 35, 8 Березня 20, Джамбула 47,Вузька 89, 8 Березня 19, 8 Березня 24, Минайська 30, 32 – спортивний майданчик.  Загальна сума витрачених коштів 25300 грн.

Все це  в 2015 році спричинило  отриманню  прямих збитків   на суму 266282 грн., а сума витрат не врахованих в склад квартирної плати склала  348 324  грн.

 

За 2013 рік

Сума Доходу від реалізації робіт, послуг склала 3113,00 тис. грн.,  в т.ч.       ПДВ 518,8 тис. грн.

Інші доходи склали – 138,2 тис. грн

Сума чистого доходу від реалізації робіт, послуг – 2732,6 тис. грн.

Сума витрат склала – 2709,0 тис. грн.

Чистий прибуток – 19,1 тис. Грн.

 

 

За 2014 рік  сума Доходу від реалізації робіт, послуг склала 3794,4 тис. грн.,                        в т.ч. ПДВ 632,4 тис. грн.

Сума чистого доходу від реалізації робіт, послуг – 3162,0 тис. грн.

Сума витрат склала – 3143,9 тис. грн.

Чистий прибуток – 14,8 тис. Грн.

За 2015 рік

 

Сума Доходу від реалізації робіт, послуг склала 2380,1 тис. грн.,  в т.ч.         ПДВ 396,7 тис. грн.

Сума чистого доходу від реалізації робіт, послуг – 1983,4 тис. грн.

Сума витрат склала – 2249,7 тис. грн.

Збиток – 266,3 тис. Грн.

 

Період Отримано доходів з бюджету (грн) Результат діяльності Сплачено до бюджету
Поповнення статутного фонду Фінансова підтримка інше прибуток збиток Податок на прибуток Частка

чистого

прибутку

Податок з

доходів фізичних осіб

Інше
Назва платежу сума
2013 рік

 

________ ________ _____  

19100

 

_______

3600 500 137641  

ПДВ

 

377169

 

2014 рік ————- ————- ——–    18100      —–      3300      250 153120 ПДВ 442203
                     
2015 рік ———— ————- ———   266282      ——      —–   94151 ПДВ 296033

 

 

          Аналіз заборгованості жителів міста з наданих послуг.

  2013р 2014 р 2015р Сума заборгованості з терміном

понад 3 роки

-1384,4 -1565,9 -1632,2 -247,8

 

В КП ЖРЕР №5  постійно проводиться  робота по стягненню заборгованості населення за наданими послугами. У виконавчому впровадженні  на стягнення заборгованості за судовими наказами   справ на суму 88849,95 грн., на стадії розгляду справ на суму 27896,14 грн.

Україна

ДЕПАРТАМЕНТ  МІСЬКОГО  ГОСПОДАРСТВА

                  КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ЖИТЛОВИЙ РЕМОНТНО – ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ РАЙОН № 5

   88015;м. Ужгород, вул.. 8-Березня 28; тел. 66-37-81;66-21-48;66-37-58; тел.-факс 66-24-87

 

№ ___________                                              Редактору газети «Ужгород»

від «__»_______ 2012 р.                                      

 

 

                           На виконання Постанови кабінету міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 про «Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» розраховано проект тарифу на послуги окремо за кожним будинком, залежно від технічної характеристики будинків, кількості прибудинкової території, що прибирається.

                            КП ЖРЕР № 5 просить розмістити об’яву про проект тарифу на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для доведення їх до відома споживачів у порядку затвердженому Мінрегіоном.

 

                                            ОГОЛОШЕННЯ

 

                                      На виконання Постанови кабінету міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 про «Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» розраховано проект тарифу на послуги окремо за кожним будинком, залежно від технічної характеристики будинків, кількості прибудинкової території, що прибирається.

 

 

                   Таблиця  по будинкового проекту тарифу.( додається)

 

 

Контактний телефон 66-24-87( бухгалтерія)

                                       

 

 

               Директор КП ЖРЕР № 5                                А.В. Ковальський            

 

 

                                                         Україна

ДЕПАРТАМЕНТ  МІСЬКОГО  ГОСПОДАРСТВА

                  КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ЖИТЛОВИЙ РЕМОНТНО – ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ РАЙОН № 5

   88015;м. Ужгород, вул.. 8-Березня 28; тел. 66-37-81;66-21-48;66-37-58; тел.-факс 66-24-87

 

№ ___________                                            Начальнику управління експлуатації

від «__»_______ 2012 р.                               газопостачання головного управління

                                                                         п. Гаврильцю Ю.Ю.

 

                                Направляємо Вам акти періодичної перевірки і прочищення димо вентиляційних каналів житлових будинків, які знаходяться на обслуговуванні у КП ЖРЕР № 5.

№ п/п Адреса № п/п Адреса
1 8 Березня 7 35 Декабристів 45
2 8 Березня 17 36 Декабристів 53
3 8 Березня 19 37 Декабристів 54
4 8 Березня 20 38 Джамбула  15
5 8 Березня 21 39 Джамбула  47
6 8 Березня 23 40 Джамбула 47а
7 8 Березня 24 41 Джамбула 54
8 8 Березня 25 42 Джамбула 78
9 8 Березня 26 43 Залізнична  42
10 8 Березня 28 44 Залізнична  44
11 8 Березня 30 45 Залізнична 46
12 Г.Артемровського 14/41 46 Заньковецької 19
13 Бородіна 4 47 Заньковецької 21
14 Вузька  89 48 Заньковецької 23
15 Галана  37 49 Заньковецької 25
16 Грушевського 27 50 Минайська  11
17 Грушевського 29 51 Минайська  13
18 Грушевського 31 52 Минайська 15
19 Грушевського 33 53 Минайська 23
20 Грушевського 35 54 Минайська 25
21 Грушевського 39 55 Минайська 27
22 Грушевського 43 56 Минайська 28
23 Грушевського 45 57 Минайська 29
24 Грушевського 47 58 Минайська 30
25 Грушевського 49 59 Минайська 32
26 Грушевського 51 60 Минайська 34
27 Грушевського 55 61 Минайська 67
28 Грушевського 57 62 Минайська  69
29 Грушевського 59 63 Можайського 3
30 Грушевського 61 64 Можайського 7а
31 Грушевського 63 65 Проспект Свободи 2
32 Грушевського 65 66 Сурікова  3
33 Грушевського 67 67 Сурікова  44
34 Декабристів 43

 

Директор КП ЖРЕР № 5                                               А.В. Ковальський

Україна

ДЕПАРТАМЕНТ  МІСЬКОГО  ГОСПОДАРСТВА

                  КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ЖИТЛОВИЙ РЕМОНТНО – ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ РАЙОН № 5

   88015;м. Ужгород, вул.. 8-Березня 28; тел. 66-37-81;66-21-48;66-37-58; тел.-факс 66-24-87

 

№ ___________                                               Директору Департаменту міського

                                                                           господарства

від «__»_______ 2012 р.                                 п. О Касперову

 

 

 

                                Направляємо Вам перелік проблемних питань пов’язаних з обслуговуванням внутрішньо будинкових електромереж.

 

  1. Не вирішено питання надання технічних умов на влаштування автономного електричного опалення в житлових багатоквартирних будинках, а також встановлення двох тарифних лічильників.
  2. Не вирішено питання поточного ремонту внутрішньо будинкових електромереж, які із-за довготривалої експлуатації знаходяться в аварійному стані, а також при введенні в експлуатацію електромережі не розраховані для використання великої кількості електроприладів. Поточний ремонт електромереж не входить до складу послуг з квартплати. Фінансування з бюджету на капітальний ремонт мереж не проводиться.
  3. При розрахунках відшкодувань за спільне використання електромереж НКРЕ не враховує відповідні затрати підприємства, які необхідні на технічне обслуговування електромереж та ремонт електрощитових в багатоповерхових будинках, в результаті чого  електрощитові знаходяться в перед аварійному стані.
  4. Розрахунки НКРЕ на відшкодування затрат на технічне обслуговування електромереж є економічно не обґрунтованими.
  5. Не вирішено питання придбання приладів обліку електроенергії місць загального користування в багатоквартирних будинках, що приводить до без облікового обліку електроенергії.

 

 

 

 

    Директор КП ЖРЕР № 5                                            А.В. Ковальський

 

 

Директор: Оксьон Юрій Юрійович

Адреса: вул. Г.Свободи, 9

Телефон: 0(312)66-54-22

Послуги: Здійснення технічного нагляду за житловими будинками, спорудами та при будинковою територією району. Планування їх поточно та капітального ремонту. Здійснення робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, експлуатації.

Директор: Пономарьов Станіслав Борисович

Адреса: вул. Погорелова, З

Телефон: 0(312)66-34-55

Послуги: Санітарне очищення м. Ужгорода та виконання інших робіт по благоустрою.

Директор: Довбак Іван Михайлович

Адреса: вул. Проектна, З

Телефон: 0(312)66-03-66

Послуги: Здійснення технічного нагляду за житловими будинками, спорудами та при будинковою територією району. Планування їх поточно та капітального ремонту. Здійснення робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, експлуатації житлових будинків, та при будинкової території району.

Директор: Скоблей Антоніна Василівна

Адреса: вул. Грибоєдова, 20

Телефон: 0(312)64-34-11

Послуги: Забезпечення міської клінічної лікарні медикаментами, на задоволення потреб населення, установ охорони здоров’я, підприємств та організацій в медико-фармацевтичній продукції, лікарських засобів, виробах медичного та санітарно-гігієнічного призначення.

Директор: Сорока Сергій Юрійович

Адреса: вул. 8 Березня, 18

Телефон: 0(312)2-47-87

Послуги: Забезпечення безперебійної та безпечної роботи ліфтів.

Директор: Яковець Любов Атанасівна

Адреса: вул. Руська, 13

Телефон: 0(312)61-23-01

Відомості про підприємство:

Код  ЄДРПОУ 02466530
Назва підприємства Комунальне підприємство «Ужгородська міська друкарня»
Адреса юридична та фактична м. Ужгород, вул. Руська, 13
Телефони, факс 63-02-83, 3-41-83, 3-45-63, факс 3-21-71
ПІБ керівника генеральний директор Яковець Любов Атанасівна,

тел. 0667467802

Банківські реквізити р/р 26007053917899 , ПАТ КБ Приватбанк, МФО 312378
Форма власності комунальна
Організаційна-правова форма Комунальне підприємство
Фінансування Госпрозрахунок

 Послуги:

  • дизайн оригінал-макетів плакатів, альбомів-каталогів, буклетів, листівок та книг;
  • редакційно-видавничі послуги (літературне, художньо-технічне редагування та коректура оригіналів;
  • комп’ютерний набір книжково-журнальної, акцедентно-бланкової продукції та газет;
  • розробка, повно кольоровий друк та висікання етикеток;
  • нумерація та перфорація бланків;
  • палітурні роботи, тиснення фольгою на папках, вітальних адресах
  • друкування на картоні кольорових упаковок та їх висікання;
  • друкування та склеювання пакетів на борошно, деревне вугілля та інших пакувальних виробів;
  • виготовлення ділових щоденників, блокнотів та інших товарів широкого вжитку.

 

Довідка показників фінансового стану за 2016 рік

Директор: Сухолов Анатолій Романович

Адреса: вул. Героїв, 2

Телефон: 0(312)44-12-16

Послуги: Надання населенню послуг ритуального характеру. Поточне утримання кладовищ. Вивіз сміття. Виготовлення і встановлення надмогильних пам’ятників. Виготовлення вінків. Виготовлення малих архітектурних форм. Виготовлення столярних виробів. Ремонтно- будівельні роботи. Виконання робіт по благоустрою міста. Вирощування квіткової продукції. Виконання напису на камені і надання інших видів платних послуг населенню.

Директор: Мартин Віктор Іванович

Адреса: вул. Загорська, 51

Телефон: 0(312)64-47-88

Послуги: Вирощування картоплі, овочів у відкритому та закритому грунті, грибів, садивного матеріалу. Вирощування садивного матеріалу плодових насаджень. Вирощування і реалізація квітково-декоративної продукції і посадкового матеріалу. Виготовлення та реалізація вінків та надання інших ритуальних послуг. Виконання робіт по озелененню та благоустрою м. Ужгороду, територій підприємств та власних ділянок громадян. Роздрібна торгівля та громадське харчування. Надання населенню, підприємствам та організаціям послуг прокату та оренди транспортних засобів та сільськогосподарської техніки. Комісійна торгівля. Розведення та вирощування свиней.Торгово-посередницька та закупівельна діяльність в країні та за кордоном.

Директор: Чорний Дмитро Вікторович

Адреса: вул. Возєднання, 5

Послуги: Організація активного відпочинку і розваг населення міста, створення умов для відновлення його духовних і фізичних сил, розвиток художньої і технічної творчості людей, виховання екологічної культури.

Адреса: пл.Поштова, З

Послуги: Організація та контроль процесів інформатизації Ужгородської міської ради, забезпечення якісного та своєчасного обслуговування серверного обладнання міської ради.

Директор: Крайняй Василь Богданович

Адреса: пл. Поштова, 3

Послуги: Організація та контроль за належним проведенням активного відпочинку і розваг населення міста, створення умов для відновлення його фізичних і духовних сил, розвитку кулінарної, художньої, спортивної, етнічної творчості мешканців та гостей міста, виховання культури масового відпочинку;

забезпечення високої якості проведення культурно-масових заходів, фестивалів, популяризація місцевих культурних надбань, етнонаціональних свят, спортивних, художніх, театральних заходів тощо, з метою створення нових робочих місць та покращення туристичної привабливості міста.

 

Звіт про діяльність КП «Уж-Фест»

Дата Найменування заходу
18.11-20.11.

2016

Організація та проведення свята молодого вина «Закарпатське

Божоле»

02.12-10.12
2016
Організація фестивалю документального кіно «Docudays UA»
06.12.2016 Забезпечення організації навчального семінару
23.12-25.12

2016

Організація та проведення фестивалю глінтвейну «Гарячє вино»
25.12.-31.12.

2016

Організація роботи з продажу новорічних ялинок
20.12.16 22.01.17 Організація та проведення новорічно-різдвяного ярмарку
14.01.-15.01

2017

Організація та проведення свята «Василля»
21.01.2017 Запуск освітньої платформи Nomen (лекції щосуботи, наразі проведено 5)
17.02.-19.02.

2017

Організація та проведення фестивалю «Медовуха Фест»
19.02.2017 Організація стратегічної сесії Інституту розвитку Ужгорода