Кабінет
ужгородця

Медичні заклади міста

Керівник – Рошко Ігор Гаврилович

м. Ужгород, вул. Ф. Ракоці, 3, конт. тел. – 3-30-45.

Перелік послуг – платні послуги не надаються.

Звіт про діяльність

Плановий  показник фінансування лікарні із змінами та доповненнями склав 17 264,5 тис.грн. (У 2015р.- 15220,5 тис.грн.), ріст у порівнянні з минулим роком склав 11,8% .

За 2016р.  дитяча лікарня була профінансована на 97.7% (минулого року – 98.9%).  Недовиконання плану відбулося за рахунок економії коштів на оплату енергоносіїв (ефективна заміна системи опалення стаціонару та економне використання електроенергії).

Структура видатків :

– заробітна плата – 74.9% від загального фінансування ( у 2015 р. – 78.8 %);

– енергоносії склали 9.2 %,  (в 2015р. – 10.0 %), зменшилися на 0.8% ;

– медикаменти – 6,5% ( в 2015 р. – 5,1%) ,  збільшилися на 2.9 %.

– продукти харчування – 3,0% (в 2015р. 3,5%), зменшилися на 0,5 %.

Решта – 6,4% від загального плану, до яких входить: придбання предметів та матеріалів, оплата транспортних послуг, поточний ремонт, послуги зв’язку та інші витрати установи.  Зменшення відсоткового співвідношення фонду заробітної плати до 2015р. відбулося за рахунок збільшення питомої ваги витрат на медикаменти, продукти та енергоносії.  Фактичні витрати на медикаменти на одно ліжко на день склали 22,7 грн. ( У 2015р- 15,2 грн.). У відділенні інтенсивної терапії витрати на медикаменти склали 161,30 грн. (В 2015р. – 129,83 грн.). На харчування на одне ліжко фактичні витрати склали 21,0 грн.

За рахунок централізованого постачання лікарня отримала опромінювач бактерицидний вартістю 726 грн., а також медикаментів, препаратів крові, на загальну  суму 166600 грн. (за кошти обласного  бюджету 2700 грн., за кошти державного бюджету 163900 тис.грн.) Всього на суму 167326 грн.

За рахунок спец. коштів отримано:

1.Від оренди майна – 55591,62 грн. ( В 2015р. – 50400 грн.)

2.Спонсорська допомога 2 891,11 грн. (В 2015р. – 800 грн. )

3.Від реалізації майна ( металобрухт, макулатура) – 7191,89 грн. (в 2015р.  – 26900 грн.)

4.За рахунок гуманітарної допомоги отримано: електрокардіографи  – 2 шт, масажер, апарат для дарсонвалізації,  концентратор кисню, операційну лампу, пральну машину, апарат для магнітотерапії, акумуляторні батареї резервного електроживлення 2 шт., холодильник, комп’ютери, лавички, тумбочки.

За рахунок гуманітарної допомоги лікарня отримала : медикаментів – 3,8 тис. грн. дитячі молочні суміші – 7,4 тис. грн.

Всього за рахунок гуманітарної допомоги отримано товарів на суму 167 669,89 грн. (У 2015р. – 71900 грн.), ріст склав 233,2%.

Загальна сума позабюджетних надходжень у 2016р. склала 233 344 грн. (у 2015р. 214871,8 грн.). Ріст склав 8,2%.

За рахунок бюджету розвитку: придбане обладнання – БФП КЕНОН, насос  водяний – на суму 37 800,84 грн.

У 2016 році проведений капітальний ремонт системи опалення будівель по вул.Ракоці, 3,5 на суму: 541852 грн.

У 2016р. були проведені наступні поточні ремонти за рахунок місцевого бюджету:

–  ремонт поліклініки по вул. Боженка, 2 (встановлення парапетів) – 45 000грн.

– ремонт сан. вузлів будівель по вул. Бращайків, 6 та Ракоці, 3 – 29 000грн.

– заміна 3-х зовнішніх дверей стаціонару по вул. Бращайків, 6 та вікон амін. будівлі по вул. Ракоці, 3) – 21 000 грн.

– встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення стаціонару по вул. Бращайків, 6 – 84 900 грн.

– заміна вхідних дверей з вітражним блоком стаціонару – 47 000грн.

Всього на суму 226 900 грн.

У кінці 2016р.  розпочатий капітальний ремонт відділення органів дихання за рахунок коштів УКБ. На сьогодні ремонтні роботи знаходяться в стадії завершення (орієнтовна вартість – 1300 тис.грн.).

 

Спеціалісти поліклініки обслуговують 22599 дітей м. Ужгорода від 0 до 18 років. До 1 року – 1476 дітей (на 26 менше ніж в 2015 році). Всього спеціалістами прийнято в 2016 році – 120019  дітей (в 2015 – 113936), в т.ч. з приводу захворювань – 67985 – 56,6% (64890 – 56,9%), в т.ч. профоглядів – 52034 – 43,3% (49046 – 43,0%). Проконсультовано вдома – 402 (530), в стаціонарі – 16954 (16807).

Загальне навантаження лікарів спеціалістів складає 118,2 %. Більшість лікарів працювали з надлишковим навантаженням.

Народжуваність 11,2 (13,18 у 2015 році). Показник малюкової смертності зменшився в 2 рази і складає 6,5 ‰ (12,5‰  в 2015 році).

Протягом 2016 року у стаціонар Ужгородської МДКЛ поступило 4495 хворих (за 2015 рік – 4196 хворих).

Керівник – Козак Тетяна Юріївна

Адреса: м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 «в», тел.. 64 21 63

Послуги: Надання первинної медико-санітарної допомоги, паліативної допомоги.

Допомога безкоштовна.

 

ЗВІТ

про роботу  Ужгородського міського центру

   первинної медико-санітарної допомоги за  2016 р.

Ужгородський міський центр  первинної медико-санітарної допомоги створений згідно рішення XVII сесії міської ради  VI скликання від 31.05.2013 року «Про створення Ужгородського міського центру первинної медико-санітарної допомоги», розпорядження міського  голови від 27.02.2014 р.  №59 «Про роботу Ужгородського міського центру первинної медико-санітарної допомоги»,  наказу відділу охорони здоров`я Ужгородської міської ради №18 від 28.02.2014 року «Про забезпечення функціонування Ужгородського міського центру первинної медико-санітарної допомоги». У вересні 2016 року заклад акредитований –  І категорія.

З  метою наближення первинної медико-санітарної допомоги  до населення  в структурі УМЦ ПМСД створено 9 амбулаторій сімейної медицини у віддалених мікрорайонах міста, де працюють  лікарі ЗПСМ. Згідно рішення виконкому Ужгородської міської ради від 30.06.2016 року №205 відділення профілактики скорочено, медичні працівники переведені в управління освіти міської ради.

Згідно штатного розпису в Ужгородському міському центрі ПМСД працює всього 107 лікарів, в т.ч.  82 лікарів ЗПСМ, з них мають спеціалізацію по ЗПСМ 100 %, кваліфікаційну категорію ЗПСМ – 72 осіб, інші не мають відповідного стажу для проходження атестації.

Всього в Центрі  працює 132 сестер медичних, з них 115 – сестри медичні ЗПСМ, з них мають спеціалізацію – 100 %, кваліфікаційну категорію – 100 %.

Також у Центрі працює пункт невідкладної медичної допомоги.

Загальна кількість населення, що обслуговується лікарями ЗПСМ – 113 603 осіб (2015 – 113 960). Доросле населення   – 91 004 (2015 – 91 487) осіб, із них працездатного віку – 66 487 (2014 – 67 391). Дитяче населення – 22 599 (22 473), з них підлітків – 3 112 (2015 – 3 138).

03.07.2014 року Центр ПМСД отримав ліцензію на використання та знищення психотропних наркотичних речовин,  що дало можливість надавати повноцінну медичну допомогу хворим по знеболенню, замісній терапії та паліативну допомогу.

 

Деморафічні  показники стану здоров’я населення міста Ужгород  (табл. 1)

 

   2015р.  2016р.
Абсолютна  кількість

 

Показники

 

Абсолютна  кількість

 

Показники

 

Народжуваність

Загальна смертність, в т.ч.:

Природній приріст

Смерть від старості

Смертність в працездатному віці (на 10 тис.нас)

1502

1136

 

38

220

 

 

13,18

9,96

+3,2

3,3

32,6

 

 

 

1258

 

69

197

 

 

 

11,07

 

5,5

29,2

 

Як бачимо, загальна смертність зросла, але в працездатному віці зменшилась. Зріс показник смерті від старості.

Режим роботи амбулаторій відповідає вимогам населення із врахуванням ефективності використання робочого часу медичними працівниками. Особам, які за станом здоров’я не можуть звернутися за меддопомогою в поліклініку  меддопомога надається лікарями ЗПСМ вдома. В таблиці №2 наводяться показники роботи  лікарів центру ПМС м. Ужгород на прийомі і вдома.

                                                                                                                         Таблиця № 2.

Рік Прийнято амбулаторно      Зроблено відвідувань вдома             

             

Всього На 1000 З приводу захв. На 1000 Всього На 1000
2015 494940 4305,3 292383 2565,7 92326 810,2
2016 431061 3794,5 352299 3101,1 961831 846,7

 

З таблиці № 2 видно, що на протязі 2016 року зменшилась кількість прийнятих хворих амбулаторно, але зросла   з приводу захворювання. Зросла також кількість відвідувань вдома.

При необхідності організовуються  стаціонари  вдома з відповідними записами в амбулаторних картках (табл.3)

Таблиця 3

Профіль хворих К-сть хворих пролікованих по типу “стаціонар вдома”

2015/ 2016

Проведено днів

2015/ 2016

Середня тривалість

2015/ 2016

Всього 34071 / 2841 33534 / 28846 9,8 / 10,1

На базі Ужгородського міського центру ПМСД  функціонують денні стаціонари на 8 ліжок.  За  звітній період тут  проліковано 371  хворий, пок. – 32,6 (за аналогічний період 2015р – 380 хворих (пок. -33,3).

Кількість виїздів до дітей від 0 до 17 років  в пункті невідкладної допомоги складає:

  • 2015р –   1554;
  • 2016р –

В структурі захворюваності переважають хворі терапевтичного профілю.

Захворюваність і хворобливість вивчаються при зверненні населення за  медичною допомогою. В таблиці вказані показники хворобливості та захворюваності по окремим нормативам за   2016  (табл. 4):

Таблиця 4

РІК НАСЕЛЕННЯ ХВОРОБЛИВІСТЬ ЗАХВОРЮВАНІСТЬ
А/ч (2015/

2016)

На 1000

(2015/

2016)

А/ч

(2015/

2016)

На 1000

(2015/

2016)

  Діти від

0 до 14 р.

15003/17478 776,0/896,9 13242/15704 684,9/805,8
Підлітки

15-17 р.

1696/2069 540,5/664,8 1157/1458 380,8/468,5
Дорослі 102758/111792 1123,3/1228,4 13553/21695 148,1/238,4
Разом 119567/131339 1049,2/1156,1 27952/38857 245,3/342,0

 

Одним з показників ефективності роботи лікувально-профілактичних закладів є первинний вихід на інвалідність. За звітній період вперше визнано інвалідами 263 дорослих осіб (показник – 28,9), в т.ч. працездатних – 197 (показник – 29,6),  за аналог. період 2015р. – відповідно 299 (32,7), в т.ч. прац – 257 (38,1).

 

 Дитяче населення (первинна інвалідність)

 

 

м. Ужгород

 2015 року На 10 000 дитячого населення       2016 року На 10 000 дитячого населення
56 23,1 56 24,8

           

Загальна кількість дітей – інвалідів по м. Ужгороді – 472 дітей, у  2015р – 444 дітей.

Аналізуючи показники інвалідності  можна відмітити, що інвалідність серед дорослих в порівнянні з минулим роком  зменшилась (динаміка – 36 людей), спостерігаємо також зменшення даного показника  в працездатному віці  (динаміка -60).  Первинна інвалідність серед дітей залишається без змін.

 

ЗАГАЛЬНА ДИСПАНСЕРИЗАЦІЯ  ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ.

 

            2015 р  2016 р
Абс.цифри % Абс.цифри %
підлягало огляду 85775 85297
о г л я н у т о 79087 92,6 78798 92,3
з них: – вперше виявлено хворих 5499 6,9 5032 6,4
Взято на «Д» облік 4891 4730
із оглянутих було хворих (вперше виявлені + хроніки) 42097 41551
Оздоровлено
в т.ч.: – стаціонарно 1617 1360
          – амбулаторно 56472 56561
          – санаторно 863 543

По параметрам загальної диспансеризації оглянуто 3083 підлітків (87,0%) та 18071 (92,3%) дітей до 14 р.

  По МЦ ПМСД у 2016 р дитячому населенню було проведено всього профщеплень – 9045,   що становить 19,4  % від річного плану, та імунологічних реакцій (р. Манту) 3045, що становить 21,1 %.  За аналогічний період 2015 року профщеплень виконано – 13584, що становило  33,8 %,  Р.Манту- 13377, що становило 99,6 %.  Такі низькі показники виконання плану по всіх видах щеплень пов`язані з нерегулярним та недостатнім постачанням імунобіологічними препаратами МЦ ПМСД.  За власні кошти у  2016 зроблено – 383 щеплень.

22 грудня 2016 року рішенням ІХ сесії УІІ скликання  Ужгородської міської ради № 516  створена виїзна паліативна бригада «Хоспіс вдома».

Проведені капітальні ремонти в амбулаторіях ЗПСМ Центру  № 5 – вул.Челюскінців,10 на суму 658 430 грн., № 2 – вул.Гранітна, 8 «а», розпочато капітальні ремонти АЗПСМ № 4 – вул.Сечені, 50, № 6 – вул. Боженка, 4, № 3 – вул.П.Комуни,2  та  головного корпусу ЦПМСД по вул.Грибоєдова, 20 «в».

  ПРОБЛЕМИ:

  1. Ресурсне забезпечення закладів ЗПСМ недостатнє, відсоток відповідності до табеля оснащення (крім транспортних засобів і комп’ютерної техніки) складає 21 %.
  2. Автотранспортний парк потребує збільшення кількості автомобілів та термінової заміни наявних через їх зношеність.
  3. Необхідність проведення капітального ремонту будівель амбулаторій.
  4. Створення автоматизованого робочого місця лікаря ЗПСМ та електронної карти пацієнта.
  5. Нерегулярне забезпечення імунобіологічними препаратами для проведення профщеплень.
  6. Довести забезпечення локальними протоколами лікування у повному обсязі для кожного лікаря.

Керівник: Головний лікар Качанова Віра Василівна

Контактні дані (адреса,телефон): м. Ужгород, вул.. Грибоєдова, 20»в»

к.т. 64-24-69.

Перелік послуг та тарифи:

Тарифи на платні послуги на проведення медичних оглядів,що надаються міською поліклінікою

 

№п\п

 

Назва досліджень

тарифи на послуги
для чоловіків (грн.) для жінок (грн.)
 

1

Медичний огляд працівників окремих професій,виробництв і організацій,діяльність яких пов”язана з обслуговуванням населення:
1.1 попередній медичний огляд
 

 

 

 

1.1.1

попередній медичний огляд п.1-харчова та переробна промисловість;п.8-13- позашкільні навч.заклади,професійно-технічні навч.заклади,вищі навчальні заклади,притулки неповнолітніх,дитячі і підліткові оздоровчі заклади,лікувально- профілактичні заклади для дорослих(працівники харчоблоків),п.24-водоочисні

та каналізаційні споруди

 

 

95,70

 

 

118,00

1.1.2 попередній медичний огляд 84,10 106,50
1.2 періодичний медичний огляд:
 

1.2.1

п.1-харчова та переробна промисловість;п.24-водоочисні та каналізаційні споруди(робітники безпосередньо причетні до водопостачання) 68,80 68,80
 

 

 

1.2.2

п.3-підприємства продовольчої торгівлі,ут.ч.роздрібної,а також ті,що

розташовані на території ринків(продавці);п.16-перукарні,косметичні та масажні кабінети;п.17-лазні,сауни;п.18-готелі,п19-гуртожитки,п.20-спортивно-оздоровчі комплекси

 

77,90

 

100,20

1.2.3 п.4-ринки 86,90 106,30
 

 

 

 

1.2.4

п.5-підприємства громадського харчування,п.8-13 позашкільні навч.заклади,професійно-технічні навч.заклади,вищі навчальні заклади,притулки неповнолітніх,дитячі і підліткові оздоровчі заклади,лікувально-профілактичні заклади для дорослих(працівники харчоблоків)  

 

95,70

 

 

118,00

 

 

1.2.5

п.8-13 позашкільні навч.заклади,професійно-технічні навч.заклади,вищі навчальні заклади,притулки неповнолітніх,дитячі і підліткові оздоровчі заклади,лікувально-профілактичні заклади для дорослих  

68,40

 

90,20

 

 

 

1.2.6

п.15-пральні,приймальні   пункти   білизни,хімчистки;(п.16-перукарні,косметичні та масажні кабінети;п.17-лазні,сауни;п.18-готелі,п19-гуртожитки)- адміністрація;п.29-приватні послуги на дому  

64,70

 

86,50

 

1.2.7

п.21-заклади культури,п.22-розважальні заклади 50,80 72,60
 

1.2.8

працівників аптек та їх структурних підрозділів 50,70 73,10
2 Попередній медичний огляд кандидатів у водії транспортних засобів 170,20 170,20
 

3

Періодичний медичний огляд водіїв транспортних засобів 142,00 142,00
 

4

Медична підготовка водіїв та кандидатів у водії транспортних засобів 49,90 49,90
 

5

Видача медичної довідки для отримання дозволу (ліцензії) на об”єкт дозвільної системи 137,60 137,60
6 Попередній  медичний огляд працівників певних категорій 109,60 136,40
7 Періодичний медичний огляд працівників певних категорій 93,60 120,40
8 Обов”язковий попередній та періодичний психіатричний огляд 22,80 22,80

Тарифи на платні послуги з корекції зору за допомогою окулярів(повний курс послуги),що надаються міською поліклінікою(При відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України Протоколів)

 

№п\п

 

Назва процедури

тарифи на послуги (грн.)
 

1

Корекція зору за допомогою окулярів складними склами з попереднім обстеженням  

54,30

 

2

Корекція зору за допомогою окулярів складними склами без попереднього обстеження  

36,30

3 Корекція зору за допомогою окулярів 15,40

 Тарифи на платні послуги з проведення досліджень функціональної діагностики,що надаються міською поліклінікою за зверненням громадян без направлення лікарів (При відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України Протоколів)

 

№п\п

 

Назва процедури

тарифи на послуги (грн.)
1 спірометрія 9,00
2 пневмотахометрія 9,00
3 комп”ютерна спірографія 19,80
4 ехокардіографія 25,80
5 електрокардіограма на 12 відведень 15,60 

Тарифи на платні послуги ,що надаються міською поліклінікою

 

№п\п

 

Назва процедури

тарифи на послуги (грн.)
 

1

проведення профілактичних щеплень усім особам,які бажають їх зробити поза схемами календаря профілактичних щеплень в Україні  

13,40

 

 

 

2

проведення профілактичних щеплень усім особам,які від”їзджають за кордон за викликом,для оздоровлення в зарубіжних лікувальних або санаторних закладах,туристичні подорожі,тощо,за власним бажанням або на вимогу сторони,що запрошує  

 

 

15,80

 

3

проведення оздоровчого масажу з метою зміцнення здоров”я дорослого населення(1 умовна одиниця-зона)  

9,50

 

4

індивідуальне заняття з гімнастики з метою зміцнення здоров”я дорослого населення (1заняття)  

17,80

5 голкорефлексотерапія(1 сеанс) 38,40
 

6

видача копії медичної довідки,витягу з історії хвороби  

16,00

Тарифи на платні медичні послуги клініко-діагностичної лабораторії міської поліклініки,що надаються за зверненням громадян без направлення лікарів (При відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України протоколів)

№п\п Перелік послуг( досліджень) тариф

(грн.)

1 клінічний аналіз крові з лейкоцитарною формулою 36,00
2 аналіз крові на гемоглобін 17,70
3 аналіз крові на еритроцити 12,50
4 аналіз крові на лейкоцити 11,40
5 аналіз крові на швидкість осідання еритроцитів 8,90
6 аналіз крові на лейкоцитарну формулу 15,40
7 аналіз крові на час кровотечі і час згортання 9,20
8 загальний аналіз крові 30,10
9 аналіз сечі загальний 16,90
10 аналіз сечі на цукор 6,30
11 аналіз сечі на ацетон 6,60
12 аналіз калу на гельмінти 13,90
13 виявлення гостриків в періанальних складках 10,60
15 аналіз калу на приховану кров 6,50
16 анти-стрептолізін “О”(АСЛО) латексний 10,10
17 ревматоїдний фактор латексний 10,20
18 СРБ латексний С-реактивний білок в крові 10,40
19 аналіз калу (копрограма) 13,90
20 аналіз крові на гематокрит 10,80
21 дослідження глюкози крові(глюкоза ферментативно) 25,10
22 аналіз крові на активність альфа-амілази 21,20
23 аналіз крові на активність амінотрансферез(АЛТ) в сироватці крові 21,00
24 аналіз крові на активність амінотрансферез(АСТ) в сироватці крові 21,00
25 аналіз крові на білірубін по Єндрашеку 22,40
26 визначення загального білка в сироватці крові 13,50
27 визначення креатиніна кінетика з білковим калібратором 17,60
28 визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові 11,50
29 визначення сечовини в сироватці крові(уреазний метод) 13,70
30 аналіз крові на вміст сечової кислоти 24,30
31 тимолова проба 13,10
32 визначення загального холестерина в сироватці  крові(ферментативний метод) 17,00
33 комплексне дослідження гінекологічних мазків 14,10
34 дослідження сечі  за Зимницьким 8,70
35 дослідження сечі за Нечипоренком 15,50
36 аналіз сім”яної рідини(сперматограма) 23,40
37 визначення групи крові та резус -фактора 23,70
38 експрес-цитологічне дослідження для УЗД 65,80
39 дослідження системи гемостазу 34,10
40 аналіз крові на рекальцифікацію плазми 20,50
41 аналіз крові на протромбіновий індекс 14,90
42 аналіз крові на РМП 26,60
43 визначення β- ліпопротеїдів 14,70

Тарифи на платні послуги з проведення діагностичних ультразвукових та рентгенологічних досліджень,що надаються міською поліклінікою за зверненнямигромадян без направлення лікарів (при відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України Протоколів) 

 

 

№п\п

 

 

Перелік послуг (досліджень)

розрахункові норми часу на проведення дослідження  

 

Тарифи (грн.)

1 трансабдомінальні ультразвукові дослідження органів гепатобіліарної системи:
1.1 Комплексно:печінка +жовчний міхур+жовчні протоки+підшлункова залоза+селезінка 40хв. 33,30
1.2 За окремими органами:
печінка+жовчний міхур+жовчні протоки 15хв. 17,90
печінка 10хв. 14,80
жовчний міхур+жовчні протоки 10хв. 14,80
підшлункова залоза 15хв. 17,90
селезінка + судини портальної системи 15хв. 17,90
 

2

трансабдомінальні ультразвукові дослідження сечостатевої системи:
2.1 для чоловіків:
 

2.1.1

Комплексно:нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+передміхурова залоза  

40хв.

 

33,30

2.1.2 За окремими органами:
нирки+надниркові залози 15хв. 17,90
сечовий міхур з визначенням залишкової сечі 10хв. 14,80
передміхурова залоза 10хв. 14,80
яєчки 10хв. 14,80
2.2 для жінок:
2.2.2 Комплексно:
матка+яєчники 25хв. 24,10
3. Ультразвукові дослідження поверхневих структур,м”яких тканин,кісток та суглобів:
3.1 щитовидна залоза 20хв. 21,00
3.2 молочні залози( З двох сторін) 30хв. 27,10
3.3 слинні залози 15хв. 17,90
3.4 лімфатичні вузли 15хв. 17,90
3.5 м”які тканини 15хв. 17,90
 

4.

Рентгенологічне дослідження молочних залоз (у двох проекціях)  

69,00

Звіт про діяльність:

Станом на 30.12.2016р. УМП профінансована  на 98,0 % від річного  плану (надійшло 13 769,0 тис. грн. при плані 13 988 тис. грн). На медикаменти, в т.ч. пільгове медикаментозне забезпечення окремих категорій перераховано 2 888 тис.грн., що складає близько 99,0 % річного плану (з урахуванням Державних програм).

Поліклініка надає медичну допомогу по 32 спеціальностях, в т.ч. спеціалізовану з кардіології, ревматології, ендокринології, пульмонології, гастроентерології, нефрології, алергології, гематології, урології і т.д. В закладі всі необхідні допоміжні служби: кабінет електроенцефалографії, кабінети функціональної діагностики, клінічна лабораторія, рентгенвідділення, фізіотерапевтичне відділення, кабінет ультразвукової діагностики (УЗД), фіброгастродуоденоскопії, ЕХО-кардіоскопії,  кабінет психотерапевта.

Штати УМП укомплектовані на 100 %. Всього в закладі працює 75 лікарів та 72 сестер медичних. Курсову підготовку у звітньому періоді  пройшли 17 лікарів. Атестовано 12 лікарів.

Режим роботи поліклінік відповідає вимогам населення із врахуванням ефективності використання робочого часу спеціалістів та їх навантаження.

Показник 2015

Абс

 2016

Абс

2015

Показник

 2016

Показник

Всього відвідувань до лікарів 468130 478271 5116,9 5255,5
В поліклініці 467157 477566 5106,3 5247,7
Вдома 973 705 10,6 7,7
З приводу захворювань 300323 312928 3282,7 3438,6

Особам, які за станом здоров’я не можуть звернутися за меддопомогою в поліклініку  допомога надається вдома – шляхом виїзду додому  лікарів невропатологів, хірургів, травматологів, онколога, а при необхідності і окулістів, оториноларингологів з організацією стаціонарів вдома.

Профіль хворих К-сть хворих пролікованих по типу “стаціонар вдома” Проведено днів
  2015

 

 2016 2015

 

 2016
Терапевтичний
Хірургічний 25 28 368 319
Неврологічний 22 26 276 294
Р А З О М 47 54 644 613

На базі Ужгородської міської поліклініки  функціонують денні стаціонари на 32 ліжок ((25 ліжок психдиспансерного відділення та 7 ліжок поліклінічного відділення № 1).  У   2016 р тут  проліковано 646 хворих (пок – 71,0), у  2015 році – 640 хворих (пок – 70,0). Показник дещо зріс.   

В результаті проведеної роботи по огляду населення як при активному виявленні захворювань, так і при зверненні пацієнтів до лікаря маємо слідуючі показники захворюваності і хворобливості по місту Ужгороду серед дорослого населення за  2016р.

  Хворобливість Захворюваність
Абс.цифри Показники Абс.цифри Показники
 2015р 2016р 2015р 2016р  2015р 2016р 2015р 2016р
В С Ь О Г О:

(в абсолютних цифрах)

47226 49072 516,2 539,2 20026 22661 218,9 249,0
– х-би ендокринної систем. 8047 8228 87,9 90,4 783 787 8,6 8,6
– х-би крові 61 122 0,6 1,3 11 57 0,1 0,6
– х-би системи кровообігу 3139 3466 34,3 38,1 1577 1857 17,2 20,4
– х-би органів дихання 3006 3272 32,9 35,96 1785 1894 19,5 20,8
– х-би органів травлення 1497 1580 16,4 17,4 426 428 4,7 4,7
– х-би сечостатевої систем 3990 4079 43,6 44,8 2330 2523 25,5 27,7
– х-би кістково-м`язової с. 610 699 6,6 7,7 329 341 3,6 3,7
– вроджені аномалії 12 12 0,1 0,1 11 3 0,1 0,03

Аналізуючи таблицю, можемо відмітити значне зростання показників захворюваності та хворобливості серед хвороб крові, дещо менше – системи кровообігу, органів дихання та сечостатевої системи.

У п.р. вперше визнано інвалідами 308 (пок – 33,8), з них працездатних – 235 осіб (пок – 35,3). У 2015 році вперше визнано інвалідами 299 осіб  (пок. – 32,7), з них 257 працездатних  осіб (пок – 38,1).

З 1994 року в поліклініці працює кабінет по обслуговуванні хворих, які перенесли гострий інфаркт міокарду. Кабінет займається медичною реабілітацією даної категорії хворих.

  2015р 2016р
К-сть осіб, які перенесли гострий інфаркт міокарду 217 224
       – в т.ч. працездатного віку 66 56
Померло від гострого інф. м-да (всього) 63 70
                    в т.ч. вдома 21 39
Померло від г. інф. м-да в прац.віці (всього) 20 20
                    в т.ч. вдома 14 18

Як бачимо кількість інфарктів у звітньому періоді зменшилася, але зросла кількість осіб працездатного віку, які перенесли інфаркт міокарду.

            Значною проблемою у суспільстві стають онкологічні захворювання.

 

2015р

Абс. к-сть/показник

 2016р

Абс. к-сть/показник

ВСЬОГО зареєстровано захворювань 2751 2867
в т.ч. вперше виявлено 343 348
З них візуальні форми 150 (43,7%) 135 (38,8%)
серед них ІІІ – ІУ ст. – візуальні форми 54(36,0) 54 (40,0%)
Загальна занедбаність – ІУ ст. 93 (27,1%) 80 (23,0%)
Смертність до року 107 (30,6%) 121 (33,1 %)

Аналізуючи  показники онкослужби за 2016 р. бачимо, що дещо зменшилась кількість виявлених візуальних форм онкопатологій та  зменшився показник загальної занедбаності раку (з 27,1% до 23,0%).

На кінець звітнього періоду не вирішеними залишились  слідуючі ПРОБЛЕМИ:

– потреба в медичному обладнанні: гематологічний  автоматичний аналізатор, МРТ;

– оновлення існуючої  апаратури.

Керівник: Онопко Олег Юрійович

  1. Контактні дані: Адреса – 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Грибоєдова, будинок 20Б;

Телефон – (0312) 64-24-79

Перелік послуг:

 

Перелік платних послуг з охорони здоров’я, що надаються

Ужгородським міським пологовим будинком

Код послуги Найменування послуги Примітка
86.90.11 Операція штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах методом вакуум-аспірації
86.90.11 Операція штучного переривання вагітності у стаціонарі
86.10.12 Амбулаторне лікування безпліддя методом допоміжних репродуктивних технологій:

– перший етап (формування попереднього діагнозу)

– другий етап (додаткові методи обстеження)

– третій етап (допоміжні репродуктивні технології)

86.10.12 Курс лікування безпліддя
84.12.12 Видача копії медичної довідки, витяг з історії хвороби

Тарифи на послуги:

Тарифи на платні медичні послуги, що надаються

Ужгородським міським пологовим будинком

Код послуги Найменування послуги Тариф, грн..
86.90.11 Операція штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах методом вакуум-аспірації 181,65
86.90.11 Операція штучного переривання вагітності у стаціонарі 269,05
86.10.12 Амбулаторне лікування безпліддя методом допоміжних репродуктивних технологій
у тому числі:
315,55
– перший етап (формування попереднього діагнозу) 102,50
– другий етап (додаткові методи обстеження) 109,55
– третій етап (допоміжні репродуктивні технології) 103,50
86.10.12 Курс лікування безпліддя 1016,55
84.12.12 Видача копії медичної довідки, витяг з історії хвороби 14,65

 

Показники фінансової  діяльності :

 

Показники фінансової діяльності Ужгородського міського пологового будинку за 2016 рік

 

 

КЕКВ

 

Показники видатків

 

Передбачено кошторисом

 

Профінансо- вано (усього)

% Заборгова-

ність

Інші кошти спеціального фонду Заборгова-

ність *

 

Платні послуги

Заборгова-

ність *

Інші джерела власних надходжень Заборгов

а-ність *

Одержано гуманітарної допомоги
(виконання

кошторису)

на 01.01.17 на 01.01.17 на 01.01.17 на

01.01.17

2110 Оплата праці 13450058,00 13446676,34 99,97   0,00   63578,96   0,00    
2120 Нарахування на оплату праці 2958956,00 2958456,00 99,983   0,00   18850,20   0,00    
2200 Використання товарів і послуг 3180200,90 3145369,59 98,90 0,00 0,00 0,00 169325,58 0,00 1337731,69 0,00 0,00
2210 Предмети, матеріали, обладнання та

інвентар

131234,00 127533,65 97,18   0,00   27165,49 0,00 702319,29 0,00  
2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали 2230445,90 2230280,66 99,99 0,00 0,00   87866,72   405571,98    
2230 Продукти харчування 616076,00 598387,70 97,13 0,00 0,00   0,00   7126,32    
2240 Оплата  послуг (крім комунальних) 202445,00 189167,58 93,44 0,00 0,00 0,00 54293,37 0,00 222714,10 0,00  
2250 Видатки на відрядження 0,00 0,00 0,00   0,00   0,00   0,00    
2270 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2224185,10 2158660,58 97,05 0,00 0,00 0,00 4790,06 0,00 0,00 0,00 0,00
2272 Оплата водопостачання і водовідведення 246664,88 230171,75 93,31   0,00   0,00   0,00    
2273 Оплата електроенергії 1054494,00 1013924,37 96,15   0,00   0,00   0,00    
2274 Оплата природного газу 923026,22 914564,46 99,08   0,00   4790,06   0,00    
 

2282

Окремі заходи по реалізації державних

(регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

 

0,00

 

0,00

 

0,00

   

0,00

 

0,00

 

0,00

 

0,00

 

17498,00

   
2800 Інші поточні видатки 0,00 0,00 0,00   0,00   0,00   6538,13    
3100 Придбання основного капіталу 0,00 0,00 0,00 0,00 853744,00 0,00 0,00 0,00 840081,78 0,00 0,00
3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 0,00 0,00 0,00   750000,00   0,00   836841,78    
3132 Капітальний ремонт інших об’єктів 0,00 0,00 0,00   103744,00 0,00 0,00   3240,00 0,00 0,00
У С Ь О Г О: 21813400,00 21709162,51 99,52 0,00 853744,00 0,00 256544,80 0,00 2201849,60 0,00 0,00

 

За 2016 рік на р/р закладу надійшло коштів 294122,29 грн., в т.ч. за оренду майна УМПБ – 64269,69 грн., за послуги, що надаються УМПБ згідно повноважень – 229852,60 грн.

За 2016 рік на р/р закладу надійшло коштів від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків в сумі 2192145,62 грн.

Керівник установи: Курах Іван Ілліч

Контакти: 88000 м. Ужгород, вул. Грибоєдова,20

Телефон/факс: (0232) 64 22 93

Телефон 64 23 32

Послуги: Надання цілодобової стаціонарної спеціалізованої та  вузькоспеціалізованої медичної допомоги мешканцям м. Ужгород

Тарифи на платні медичні послуги клініко-діагностичної лабораторії  центральної міської клінічної лікарні ,що надаються за зверненням громадян без направлення лікарів (При відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України протоколів)

№п\п Перелік послуг( досліджень) тариф

(грн.)

Клінічні дослідження
1 клінічний аналіз крові з лейкоцитарною формулою 29,40
2 аналіз крові на гемоглобін 13,50
3 аналіз крові на еритроцити 7,00
4 аналіз крові на лейкоцити 9,00
5 аналіз крові на швидкість осідання еритроцитів 6,90
6 аналіз крові на лейкоцитарну формулу 14,50
7 аналіз крові на час кровотечі і час згортання 7,70
8 аналіз сечі загальний 12,50
9 аналіз калу на гельмінти 15,40
10 аналіз калу на амілазу 8,90
11 аналіз калу(копрограма) 15,40
12 анти-стрептолізін “О”(АСЛО) латексний 7,20
13 ревматоїдний фактор латексний 7,20
14 СРБ латексний С-реактивний білок в крові 7,20
15 Аналіз крові на глюкозу (глюкоза ферментативна) 17,00
16 аналіз крові на активність альфа-амілази 16,50
17 аналіз крові на активність амінотрансферез(АЛТ) в сироватці крові 15,30
18 аналіз крові на активність амінотрансферез(АСТ) в сироватці крові 15,30
19 аналіз крові на білірубін по Єндрашеку 17,00
20 визначення загального білка в сироватці крові 14,00
21 визначення загального кальцію,калію,натрію,хлору в сироватці крові 25,10
22 визначення креатиніна в сироватці крові по кольоровій реакції Яффе 16,60
23 визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові 13,40
24 визначення сечовини в сироватці крові з діацетилмонооксимом 14,40
25 аналіз крові на вміст сечової кислоти 21,60
26 тимолова проба 14,50
27 визначення загального холестерина в сироватці  крові  ферментативним методом 17,10
28 визначення групи крові та резус -фактора 23,20
29 доуденальне зондування із зовні-шлунковою РН -метрією 63,90
30 експресс-цитологічне дослідження для УЗД 75,40
Бактеріологічні дослідження
1 Бактеріологічне дослідження зіву 71,50
2 Бактеріологічне дослідження зіву на кандіди 21,20
3 Бактеріологічне дослідження носа 49,40
4 Бактеріологічне дослідження  жовчі 113,00
5 бактеріологічне дослідження інфікованих ран 62,00
6 бактеріологічне дослідження сечі 59,00
7 мазок з зіву та носа на дифтерію 35,00
8 бактеріологічне дослідження калу на дисбактеріоз 89,00
9 бактеріологічне дослідження крові на гемокультуру(для черевного тифу) 35,40
10 бактеріологічне дослідження крові на стерильність(для кокової мікрофлори) 46,40
11 бактеріологічне дослідження мокротиння 73,80
12 бактеріологічного  дослідження виділень із очей- передопераційне обстеження 53,90
13 бактеріологічного  дослідження виділень із очей з діагнозом коньюктивіт 57,80
14 бактеріологічного  дослідження виділень із вух 53,60
15 бактеріологічного  дослідження грудного молока на патогенний стафілокок 29,90
16 бактеріологічного  дослідження калу на патогенні ентеробактерії 94,00
17 бактеріологічне дослідження цервікального каналу 78,50
18 бактеріологічне дослідження пунктату 52,10
19 бактеріологічне дослідження глотки на кашлюк та паракашлюк(посів із задньої стінки глотки на кашльові поштовхи) 69,20
20 серологічні дослідження з еритроцитарним шигельозним діагностикумом Флекснера 50,40
21 серологічні дослідження з еритроцитарним сальмонельозним комплексним о-антигенним діагностикумом групи АВСДЕ 120,40
22 серологічні дослідження на реакцію Відаля (черевний тиф) 86,20
23 серологічні дослідження на кашлюк та паракашлюк 114,60
24 серологічні дослідження з еритроцитарним діагностикумом Зонне 50,40
Бактеріологічні дослідження  для проведення медичного огляду декретованої групи населення
I Дослідження на носійство кишкових інфекцій:
1.1 бактеріологічне дослідження калу на шигели 26,70
1.2 бактеріологічне дослідження калу на черевний тиф 26,70
2 серологічне дослідження на черевний тиф 44,30
 

3

 

мазок з горла та носа на наявність патогенного стафілококу

 

54,20

Тарифи на платні послуги з проведення досліджень функціональної діагностики,що надаються УЦМКЛ за зверненням громадян без направлення лікарів (При відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України Протоколів)

 

№п\п

 

Назва процедури

тарифи на послуги (грн.)
1 спірометрія 9,20
2 пневмотахометрія 9,20
3 ехокардіографія з доплерівським аналізом і кольровим картуванням . 47,00
4 електрокардіограма на 12 відведень 13,80

 

Тарифи на платні послуги ,що надаються УЦМКЛ

 

№п\п

 

Назва процедури

тарифи на послуги (грн.)
1 1 сеанс гіпербаричної оксигенації 90,90
 

2

проведення оздоровчого масажу з метою зміцнення здоров”я дорослого населення(1 умовна одиниця-зона)  

10,20

 

3

індивідуальне заняття з гімнастики з метою зміцнення здоров”я дорослого населення (1заняття)  

19,30

 

4

 

магнітолазерна терапія (1 умовна одиниця-зона)

 

15,50

 

5

видача копії медичної довідки,витягу з історії хвороби  

12,00

Тарифи на платні послуги з проведення діагностичних ультразвукових досліджень,що надаються УЦМКЛ за зверненнями громадян без направлення лікарів (при відсутності показів відповідно до затверджених МОЗ України Протоколів)

 

№п\п

 

Назва досліджень

розрахункові норми часу на проведення дослідження  

ціна (грн.)

1 трансабдомінальні ультразвукові дослідження органів гепатобіліарної системи:
 

1.1

Комплексно:печінка +жовчний міхур+жовчні протоки+підшлункова залоза+селезінка  

40хв.

 

36,00

1.2 За окремими органами:
печінка+жовчний міхур+жовчні протоки 15хв. 18,80
печінка 10хв. 15,30
жовчний міхур+жовчні протоки 10хв. 15,30
підшлункова залоза 15хв. 18,80
селезінка + судини портальної системи 15хв. 18,80
2 трансабдомінальні ультразвукові дослідження сечостатевої системи:
2.1 для чоловіків:
 

2.1.1

Комплексно:нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+передміхурова залоза  

40хв.

 

36,00

2.1.2 За окремими органами:
нирки+надниркові залози 15хв. 18,80
сечовий міхур з визначенням залишкової сечі 10хв. 15,30
передміхурова залоза 10хв. 15,30
яєчки 10хв. 15,30
2.2 для жінок:
 

2.2.1

Комплексно:нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники  

45хв.

 

39,50

2.2.2 Комплексно:
матка+яєчники 25хв. 25,70
3. Ультразвукові дослідження поверхневих структур,м”яких тканин,кісток та суглобів:
3.1 щитовидна залоза 20хв. 22,20
3.2 молочні залози( З двох сторін) 30хв. 29,10
3.3 слинні залози 15хв. 18,80
3.4 лімфатичні вузли 15хв. 18,80
3.5 м”які тканини 15хв. 18,80
 

4.

Ультразвукові дослідження судин:
 

4.1

доплерографія судин в імпульсному режимі  

40хв.

 

36,00

 

4.2

дослідження судин з кольоровим допплерівським картуванням  

45хв.

 

39,50

 

4.3

Доплерометрія судин зі спектральним аналізом у постійному режимі  

45хв.

 

39,50

 

5.

Інтервенційні лікувально-діагностичні маніпуляції під контролем ехоскопів
 

5.1

черезшкірна діагностична пункція поверхневих структур та м”яких тканин  

30хв.

 

29,10

 

5.2

черезшкірна діагностична пункція поверхневих структур та м”яких тканин із експрес- цитологічним дослідженням  

50хв.

 

42,90

 

5.3

черезшкірна діагностична пункція внутрішніх органів  

45хв.

 

39,50

 

5.4

черезшкірна діагностична пункція внутрішніх органів із експрес-цитологічним дослідженням  

60хв.

 

49,80

 

5.5

лікувально-діагностичні пункції поверхневих структур та м”яких тканин  

50хв.

 

42,90

 

Звіт про діяльність:

Центральна міська клінічна лікарня є багатопрофільним медичним закладом, який надає  цілодобову медичну допомогу, відповідно до уніфікованих стандартів медичних технологій, на базі якої створені та функціонують 17 структурних підрозділів (приймальне відділення, терапевтичне відділення, неврологічне відділення, відділення судинної неврології, відділення дитячої хірургії, кардіологічне відділення,  кардіологічне відділення для хворих на інфаркт міокарда, травматологічне відділення, хірургічне відділення №1, хірургічне відділення №2, анестезіологічне відділення з палатами інтенсивної терапії, травматологічний пункт, стерилізаційне відділення, відділення функціональної діагностики, рентгенологічне відділення, ендоскопічний кабінет, кабінет ультразвукової діагностики та апарат управління).

Роботу лікарні забезпечують 111 лікарів з  яких  65 лікарів вищої категорії, а також 225 середнього медичного персоналу та 145 молодшого медичного персоналу .

Серед працівників лікарні: 6- «Заслужених лікарів України»,  6 –кандидатів наук, 1- доктор медичних наук

В 2016 році    бюджет закладу становив 34313021,00 грн. профінансовано 33895474,92 тобто 97,7%. Власні надходження склали 2122786,24 грн.

Проліковано в стаціонарі  у 2016 році 12818 пацієнтів  це на 216 пацієнтів більше ніж за минулий рік.

План ліжко/днів виконано на 103,0%, при минулорічному виконанні 102,0%. Середнє число зайнятості ліжка у  закладі  складає 350 при нормі 340.

За 2016 рік в було проведено  2304 оперативних втручань .

У хірургічному відділенні активно проводиться раціоналізаторська робота по удосконаленню тактики лікування хворих, провадження нового інструментарію та апаратури, проведенню лапароскопічних операцій.

Завдяки наявності ультразвукового скальпеля  нами освоєно  та розширено спектр оперативних  втручань включаючи проведення діагностичні лапароскопіїлапароскопічна холецистектомія, лапароскопічної  герніопластики, лапароскопічної апендектомії, операції при некрозах підшлункової залози, кіст печінки,   селезінки, лапароскопічна холецистектомія з ревізією жовчних з видаленням  конкриментів.

Перевагами таких оперативних втручань є малотравматичність, скорочення терміну перебування хворого у стаціонарі, і відповідно,   зменшення матеріальних витрат в післяопераційному періоді, косметичний ефект оперативного втручання, короткий реабілітаційний період.

У гнійній хірургії втілено лікування ран вакуумною терапією,  варювальна технологія в хірургії, озоно терапія в лікуванні ран.

Новітні – методи оперативних втручань, освоєні лікарями  ортопед – травматологами травматологічного відділення а саме задньо-латеральний доступ до гомілково – стопного суглобу, розпочато застосування  артроскопічного контролю при остеосинтезі плато великої гомілкової кістки.

В закладі функціонує потужна діагностична база для забезпечення роботи діагностичних структурних підрозділів.

У відділенні функціональної  діагностики працює сучасна система ультразвукової діагностики для Ехо КС, запроваджено велоргеометрію в кардіології холтерівський моніторинг ЕКГ, широко застосовується УЗД та ендоскопічні дослідження, в клінічно-діагностичній лабораторії встановлено сучасний спектрофотометер загально клінічних та для біохімічних досліджень.

Анестезіологічне відділення з палатами інтенсивної терапії завдяки високопрофесійним фахівцям  надає цілодобову медичну допомогу.

Грамотною та високо-професійною є робота відділення судинної  неврології та неврологічного відділення.

Злагоджена робота кардіологічного відділення для хворих на інфаркт міокада  та кардіологічного відділень дозволила пролікувати 1116 пацієнтів.         Проведено 4 хворим – тромболізесну  терапію за кошти « Міської Комплексної Програми лікування хворих інфарктом міокарда із застосуванням тромболітичної терапії».

На високому рівні працюють пульмонологічне відділення, гастроентерологічне відділення.

Із значним навантаженням працює терапевтичне відділення.

Тісна співпраця з кафедрою радіології та онкології факультету післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки ДВЗН УжНУ дозволила втілити сучасні методи лікування хворих на онкологічні захворювання та діагностування таких захворювань на ранніх стадіях .

На базі закладу працюють 6 кафедр УжНУ професорсько – викладацький склад якого надає висококваліфіковану медичну допомогу

Водночас хочемо зазначити, що в порівняні з попередніми роками фінансування закладу збільшилося в рази.

Так, за сприяння органів місцевого самоврядування проведена робота, спрямована на вдосконалення матеріально-технічної бази закуплено в клініко – діагностичну лабораторію сучасне обладнання,  для потреб анестезіологічного відділення закуплено палатний монітор пацієнта та шприцеві насоси, для хірургічного відділення №2  апарат вакуумної тарапії,   оснащення для проведення оперативних втручань в приймальне відділення електрокардіограф, оновлено сучасною апаратурою операційний блок.          Виконані  капітальні ремонтні роботи  в хірургічному відділення №1 в неврологічному  та терапевтичному відділеннях, проведений поточний ремонт гастроентерологічного відділення та підпірної стінки.

В подальшому колектив налаштований на покращення надання медичної допомоги населенню міста із забезпеченням гарантованого мінімуму медичної допомоги.