Кабінет
Ужгородця

ГАРЯЧА ЛІНІЯ (0312) 61-76-87

УВАГА!!!! Центр надання адміністративних послуг тимчасово знаходиться за адресою:

м. Ужгород, набережна Незалежності, 6

 Юридична адреса Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради:
Закарпатська обл., м.Ужгород, пл.Поштова, 3, перший поверх.

Павлув Жанна Вікторівна – начальник Центру надання адміністративних послуг, адміністратор.

Крайниківська Леся Юріївна – заступник начальника Центру надання адміністративних послуг, начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур, адміністратор.

Сабадош Руслана Йосипівна – начальник відділу надання адміністративних послуг, адміністратор.

Графік прийому:
понеділок – 8.30-16.00
вівторок – 8.30-16.00
середа – 9.30-20.00
четвер – 8.30-16.00
п’ятниця – 8.30-14.00
субота – 8.30-14.00

Графік роботи:
понеділок – 8.00-17.00
вівторок – 8.00-17.00
середа – 9.00-20.00
четвер – 8.00-17.00
п’ятниця – 8.00-15.00
субота – 8.00-15.00

Робота триває без обідньої перерви.
вихідний день – неділя.

 

Контакти:

тел.(0312)61-46-90
тел.(0312)61-76-87
cnap@rada-uzhgorod.gov.ua

 

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

які надаються структурними підрозділами

виконавчого комітету Ужгородської міської ради

через центр надання адміністративних послуг

 

№ п/п Назва адміністративної послуги Суб’єкт надання адміністративної послуги
05-01. Підготовка та завіряння копій рішень, витягів з них, підготовка ксерокопій

Протокольний відділ

 

14/01. Надання дозволу навчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Служба у справах дітей Ужгородської міської ради

 

14/02. Надання рішення щодо визначення або зміни прізвища, імені, по батькові, дитини
14/03. Надання висновку проможливість передачі дитини матері, батькові, які повернулись з місць позбавлення волі
14/04. Надання висновку про можливість бутиусиновлювачами
14/05. Реєстрація народження залишеної, підкинутої чи знайденої дитини
14/06. Надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав
14/07. Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною
14/08. Надання рішення (висновку) щодо визначення способів участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї
14/09. Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, в зв’язку з набуттям права власності на нерухоме майно
14/10. Встановлення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування
14/11. Надання дозволу на реєстрацію та перереєстрацію дитини
14/12. Надання висновку (рішення) органу опіки та піклування щодо визначення місця проживання дитини
14/13. Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до інтернатнихзакладів
27.04-01. Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї Управління у справах культури, спорту, сім’ї та молоді
27.04-02. Видача довідки про неотримання посвідчення багатодітної сім’ї
27.04-03. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»
27.02-01. Підтвердження діяльності з надання культурно-розважальних, спортивно-видовищних послуг з погодженням режиму роботи на стаціонарний об’єкт сфери послуг
27.02-02. Погодження цілодобового режиму роботи на об’єкт з надання культурно-розважальних послуг
27.02-03. Підтвердження діяльності з надання культурно-розважальних послуг на тимчасові обє’кти з погодженням режиму роботи
27.02-04. Погодження місця розташування цирків
23.01-01. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки Управління містобудування та архітектури
23.01-02. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки
23.01-03. Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності
23.01-05. Погодження, реєстрація та видача технічного паспорта вивіски
23.01-06. Надання рішення про присвоєння, зміну поштової адреси
23.01-07. Надання містобудівних умов та обмежень (без забудови земельної ділянки)
23.01-08. Внесення змін в будівельний паспорт забудови земельної ділянки
23-01-09 Надання паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів
23.01.10. Продовження дії паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів
23.03-01. Надання рішення міської ради про надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок Відділ землекористування

 

 

23.03-02. Надання рішення міської ради про надання дозволів на складання технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
23.03-03. Надання рішення міської ради про зміни та скасування рішень
23.03-04. Надання рішення міської ради про поновлення/припинення договорів оренди земельних ділянок
23.03-05. Надання рішення міської ради про надання дозволів на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок
23.03-06. Надання рішення міської ради про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок
23.03-07. Надання рішення міської ради про приватизацію земельної ділянки несільськогосподарського призначення шляхом викупу
23.03-08.Надання рішення міської ради про затвердження технічної документації щодо встановлення меж земель ноїділянки в натурі (на місцевості)
24.02-01. Рішення про зміну статусу квартири Юридичний відділ департаменту міського господарства
24.02-02. Переоформлення гаражів при укладанні договорів купівлі-продажу, дарування та оформленні спадщини
24.06-01. Надання дозволу на укладення договору житлового найму Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту міського господарства

 

 

24.06-02. Видача ордеру на житлове приміщення
24.06-03. Прийняття на квартирний та кооперативний облік
24.06-04. Приватизація державного житлового фонду
24.07-01. Погодження на проведення робіт із обрізки,кронування, зрізування зелених насаджень Відділ благоустрою департаменту міського господарства
24.07-02. Технічні умови на благоустрій прилеглої території
24.07-03. Технічні умови на відведення поверхневих стоків із прилеглої території
24.05-01. Укладання договорів оренди земельних ділянок, що знаходяться у власності територіальної громадим.Ужгорода Відділ оренди та приватизації майна і землі департаменту міського господарства
24.05-02. Поновлення договорів оренди земельних ділянок, що знаходяться у власності територіальної громадим.Ужгорода
24.05-03.Надання пріоритету на місце розташування рекламного засобу
24.05-04. Надання в оренду нежитлових приміщень комунальної власності
24.05-05. Укладання на новий термін договорів оренди на об’єкти комунальної власності
24.05-06. Надання згоди на поліпшення орендованого нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності
24.05-07. Включення об’єкту комунального майна до переліку об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу
24.05-08. Укладання договорів сервітутного користування земельними ділянками, що знаходяться у власності територіальної громадим.Ужгорода.
24.08-01. Зняття з балансу та обслуговування будинків Відділ експлуатації житлового фонду та інженерних мереж департаменту міського господарства

 

 

24.08-02. Надання дозволів на влаштування автономного опалення
24.08-03. Надання дозволів напідзахоронення на закритих кладовищах
24.08-04. Рішення про надання дозволу на проведення земляних робіт
24.08-05. Розпорядження про надання аварійного дозволу на проведення земляних робіт
24.08-06. Видача дозволу на створення органу самоорганізації населення
24.08-07. Передача на баланс житлового будинку
08-01. Видача посвідчення реабілітованого Юридичний відділ
08-02. Реєстрація громадських формувань  з охорони громадського порядку та/або державного кордону
08-03. Внесення змін до статуту громадських формувань з охорони громадського порядку та/або державного кордону
08-04. Видача посвідчень членам громадських формувань з охорони громадського порядку та/або державного кордону
08-05. Припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку та/або державного кордону
19.02.01. Встановлення режиму роботи закладам сфери обслуговування у денний час Управління економіки та підприємництва
19.02.02. Встановлення режиму роботи закладам сфери обслуговування у нічний час
17-01. Підтвердження діяльності надання послуг з погодженням режиму роботи готельних комплексів Відділ інвестицій, інновацій, розвитку та туризму
№ п/п Надаються органами виконавчої влади через центр надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради

Назва адміністративної послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги
49. Реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт  

 

 

 

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області

 

 

 

 

 

49/1. Внесення змін декларації про початок виконання підготовчих робіт
50. Реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт
50/1. Внесення змін декларації про початок виконання будівельних робіт
51. Реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації
51/1. Внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації
51/2. Реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації, які побудовані без дозволу на виконання будівельних робіт
51/3. Внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації, які побудовані без дозволу на виконання будівельних робіт
07/02/01. Реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування  

Управління Держпраці у Закарпатській області

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів Головне управліннядержсанепідслужби у Закарпатській області
42. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою  

 

 

УправлінняДержгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області

 

43. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
45. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТВНИХ ПОСЛУГ юстиції та держземагенства