Кабінет
ужгородця

Відділ роботи із зверненнями громадян

Адреса: пл. Поштова, 3, каб. 102, 106

Телефон: (0312) 42-80-28

E-mail: zvernennya@rada-uzhgorod.gov.ua

Відділ приймає щодня з 9.30 до 17.30

 Махобей Тетяна Анатоліївна

МахобейТА         Вищу освіту здобула в Ужгородському державному університеті.

    Трудову діяльність в Ужгородській міській раді розпочала у 1980 році. Працювала на посадах секретаря голови виконкому, завідуючої прийомною по скаргах, спеціалістом І категорії та спеціалістом по роботі із зверненнями громадян. З травня 2004 року працює на посаді начальника відділу  роботи із зверненнями громадян.

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету Час прийому
Начальник відділу Махобей Тетяна Анатоліївна 42-80-28

zvernennya@rada-uzhgorod.gov.ua

Кабінет №102, №106 Відділ приймає

Пн.-Чт. 9:00-18:00

Пт. 9:00-15:00

Заступник начальника відділу Рогань Мар’яна  Степанівна Пл. Поштова, 3

Кабінет №102

Головний спеціаліст Зан Жанна Анатоліївна
Головний спеціаліст Шип Джесіка Павлівна

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ роботи із зверненнями громадян 

  1. Загальні положення

1.1. Відділ роботи із зверненнями громадян (далі – відділ) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою,  підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові та керуючому справами виконкому відповідно до розподілу повноважень.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян”, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, розпорядженнями та дорученнями міського голови, Інструкцією з діловодства та цим Положенням.

1.3. Відділ має кутові та реєстраційні штампи виконавчого комітету Ужгородської міської ради.

  1. Основні завдання
  • Забезпечення ведення діловодства за зверненнями громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації у виконавчому комітеті міської ради та в структурних підрозділах міської ради.

2.2. Здійснення  контролю за виконанням управліннями та відділами міської ради, установами, організаціями, підприємствами доручень щодо розгляду та вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян.

2.3. Контроль за розглядом повідомлень громадян, що надійшли через систему “Відкрите Місто”,  структурними підрозділами міської ради.

2.4. Здійснення контролю за розглядом електронних петицій.

2.5. Надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам міської ради з питань ведення звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.

2.6. Організації особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

  1. Повноваження

 У межах своєї компетенції відділ:

 3.1.Здійснює прийом громадян, роз’яснює заявникам їх конституційні права і обов’язки, чинне законодавство щодо розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, повноваження органів місцевого самоврядування у розв’язанні питань, що порушують громадяни, порядок оскарження прийнятих рішень за їх зверненнями.

3.2. Веде автоматизовану реєстрацію звернень громадян, оперативну і підсумкову статистику звернень.

3.3. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, згідно з резолюцією керівництва виконавчого комітету Ужгородської міської ради  надсилає для розгляду та вирішення відповідним управлінням, відділам виконкому, організаціям і  підприємствам.

3.4. Забезпечує організацію особистого прийому громадян міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконкому, отримання у встановленому порядку для прийому громадян матеріалів, необхідних для вирішення порушених питань, ведення обліку доручень, даних на прийомі та здійснює контроль за їх виконанням.

3.5.  Організовує виїзні прийоми громадян керівництвом міської ради.

3.6. Забезпечує контроль за дотриманням Закону України “Про звернення громадян” в управліннях та відділах міської ради.

3.7. Здійснює аналіз пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до виконкому, підготовку і подання на розгляд керівництву аналітичних матеріалів.

3.8. Завчасно готує і систематично надає структурним підрозділам міської ради письмові нагадування-попередження про наближення термінів розгляду звернень громадян.

3.9. Вивчає стан діловодства зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради, отримує від них статистичні дані про надходження та розгляд заяв, скарг і пропозицій громадян.

3.10. Готує проекти розпоряджень міського голови з питань, що віднесені до компетенції відділу.

3.11.Розглядає звернення, запити на доступ до публічної інформації з питань, віднесених до компетенції відділу.

3.12. Готує інформацію про стан розгляду звернень громадян на засідання виконкому.

3.13. Приймає, реєструє і здійснює контроль за зверненнями, що надійшли в системі “Відкрите Місто”.

3.14.Забезпечує зберігання документації, якісне оброблення та використання документів, передає їх на державне зберігання у встановленому порядку.

  1. Права та обов’язки

 4.1. Відділ має право:

4.1.1.Перевіряти стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях та

відділах міської ради.

4.1.2. Одержувати у встановленому порядку від відповідних структурних

підрозділів міської ради документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.1.3. Інформувати  керуючого справами виконкому про доручення щодо виконання роботи, яка не входить до функцій відділу роботи зі зверненнями громадян і не передбаченої цим Положенням, а також у випадках неподання відповідними підрозділами або посадовими особами документів, інших матеріалів, необхідних для вирішення порушених питань.

4.1.4. Залучати спеціалістів до підготовки, розроблення і здійснення заходів, що проводяться відділом роботи зі зверненнями громадян відповідно до покладених на нього обов’язків.

4.1.5. Брати участь у засіданнях виконкому, нарадах, у разі розгляду на них питань з практики розгляду звернень громадян.

4.1.6. На підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечення сучасними засобами комп’ютерної техніки, систематичним поновленням необхідного програмного забезпечення, законодавчими та іншими нормативними актами, довідковим матеріалом, посібниками.

4.1.7.Працівники відділу зобов’язані дотримуватися законодавства України, вимог даного Положення, змісту посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.1.8. Працівники відділу, які виявили порушення в роботі управлінь,

відділів, інших структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету або службових осіб зобов’язані  доповісти керівництву про ці порушення для вжиття необхідних заходів для їх усунення.

4.1.9. Покладання на відділ та його працівників обов’язків, які не передбачені цим положенням, посадовими інструкціями і не стосуються роботи із зверненнями громадян, забороняється.

  1. Керівництво та структура

 5.1.Керівництво відділом здійснює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою.

5.2.Структура відділу  роботи зі зверненнями громадян та чисельність його працівників затверджується міською радою.

5.3. На посаду начальника відділу призначається особа, яка має  вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досконало володіє державною мовою і має стаж роботи в органах державної влади або місцевого самоврядування не менше трьох років.

На посаду спеціаліста відділу призначається особа, яка має  вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досконало володіє державною мовою  і має стаж роботи в органах державної влади або місцевого самоврядування не менше одного року

5.4. Працівники відділу призначаються і звільняються з посади міським головою у відповідності із Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та Кодексу Законів про працю України.

5.5. Керівництво відділом здійснює начальник відділу, який несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі.

5.6. Начальник відділу:

5.6.1.Планує роботу відділу і забезпечує виконання затверджених планів.

5.6.2. Визначає завдання і проводить розподіл обов’язків між працівниками відділу, проводить аналіз розгляду звернень громадян і вживає заходів щодо ефективної діяльності відділу, забезпечує підвищення ділової кваліфікації працівників відділу.

5.6.3.Розробляє посадові інструкції працівників відділу, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.6.4.Забезпечує підготовку проектів розпоряджень міського голови та інших службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу.

5.6.5.Здійснює контроль за дотриманням у відділі регламенту виконавчого комітету міської ради та відповідних інструкцій.

5.6.6. Щорічно готує пропозиції щодо списку кадрового резерву на посади службовців органів місцевого самоврядування – працівників відділу.

5.6.7. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень та функцій відділу.

5.6.8. Начальник  відділу роботи зі зверненнями громадян може виконувати також інші обов’язки, покладені на нього міським головою.

  1. Взаємодія

 Відділ роботи зі зверненнями громадян в установленому порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності, щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

  1. Відповідальність 

7.1.Працівники відділу несуть відповідальність за:

7.1.1. Організацію і ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства та забезпечення контролю за своєчасним розглядом звернень громадян в міській раді, виконавчому комітеті та їх структурних підрозділах.

7.1.2. Якісне і своєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, покладених на працівників відділу.

7.1.3. Належне зберігання переданих їм для роботи документів, матеріалів, проектів та іншої документації, а також документів, що надходять у відділ в порядку здійснення його завдань та функцій.

7.1.4. Порушення вимог антикорупційного законодавства.

7.1.5.  Розголошення державної таємниці, службової та іншої конфіденційної інформації, яка стала відома при виконанні посадових обов’язків.

7.1.6.  Працівники відділу звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання вимог даного Положення у випадку виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники відділу звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки в тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження даного Положення, їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників відділу, і працівники відділу вжили всіх необхідних заходів, для того щоб уникнути або усунути негативні наслідки цих обставин.

7.1.7.  Працівники відділу повинні в найкоротший термін, але не пізніше п’яти днів з дня настання форс-мажорних обставин, повідомити про них керівництво.

7.1.8.  Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення даних обставин позбавляє працівників відділу права посилатися на дані обставини.

7.1.9. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння третіх осіб, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування.

  1. Заключні положення

 8.1. Припинення діяльності відділу здійснюється рішенням міської ради

або у встановленому нею порядку іншим органом відповідно до вимог діючого законодавства України.

8.2. 3міни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку,

встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені за ініціативою міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому. начальника відділу, а також з метою приведення Положення у відповідність з чинним законодавством.

 

 

 

Секретар ради                                                              А. Сушко

Виконавчі органи ради