Літні табори відпочинку для школярів, розширення послуг ЦНАПу та інші питання розглянули на засіданні виконкому
Опубліковано: Травень 04, 2017
Перше питання, яке розглянули та затвердили на черговому засіданні члени виконкому Ужгородської міської ради – надання пільг та житлових субсидій громадянам, які для опалення житлових приміщень використовують тверде та рідке пічне побутове паливо та скраплений газ.
Проголосували члени виконкому й за те, щоб організувати в Ужгороді табори відпочинку з денним перебуванням для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Табори працюватимуть в одну зміну, 14 днів, із 29 травня до 16 червня за кошти міського бюджету на базі:
– спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням англійської мови (90 дітей);
– спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов (210 дітей); – загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського (120 дітей);
– багатопрофільного ліцею «Інтелект» ЗОШ І-ІІІ ст. № 11 (150 дітей);
– ЗОШ І-ІІІ ст. № 19 (180 дітей),
– ліцею «Лідер»ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 (180 дітей).
Ужгородку Єву Петрівну Москаль, яка виховала 3 доньок і двох синів, тобто загалом 5 дітей, підтримали на присвоєння почесного звання України „Мати-героїня”. За цим рішенням міськрада буде клопотати перед Закарпатською ОДА з проханням представити жінку до нагороди. Звання присвоюється Президентом України.
Розміщення та режим роботи пересувного обладнання для здійснення підприємницької діяльності на території Ужгорода терміном на один рік погодили на засіданні виконкому міськради товариству з обмеженою відповідальністю «ТІК» для торгівлі овочами та фруктами зі спеціального обладнання навпроти будинку № 5 на вул. Руданського (площа 8 кв. м, периферійна зона) з режимом роботи: з 10.00 до 15.00.
Відмовили у погодженні розміщення та режиму роботи пересувного обладнання для здійснення підприємницької діяльності на території м. Ужгорода підприємцю для торгівлі їжею швидкого приготування зі спеціального обладнання:поблизу філармонії на наб. Ботанічній (площа 17 кв. м, центральна зона) з режимом роботи: з 11.00 до 22.00; біля Укртелекому на наб. Незалежності (площа 14 кв. м, центральна зона) з режимом роботи: з 10.00 до 22.00. У цьому члени виконкому підтримали позицію комісії, яка попередньо вивчала питання.
Також виконком затвердив встановлення нічного режиму роботи – з 22.00 до 08.00 у магазині «Пінгвін» на вул. Фединця, 38/2 в Ужгороді.
Розглянувши заяви підприємців, члени виконкому Ужгородської міськради підтримали надання дозволів кільком підприємцям на розміщення рекламоносіїв замість демонтованих. Зокрема, погодили:
– надати фізичній особі-підприємцю дозвіл на розміщення рекламної конструкції «білборд» розміром 12 м х 3 м по вул. Анкудінова, 4 (поруч з магазином «Авто – Шок») –терміном до 10.09.2019 року, взамін демонтованого рекламоносія з пл. Б. Хмельницького;
– надати фізичній особі-підприємцю дозвіл на зміну місця розміщення об’єктів зовнішньої реклами (білборд) розміром6 м х 3 м на інші рівноцінні, а саме: рекламний щит (білборд) з пл. Дружби Народів на вул. Собранецьку, 182 – 1 од.; рекламний щит (білборд) з пл. Дружби Народів на вул. Собранецьку (поруч з КПП Ужгород) – 1 од.; рекламний щит (білборд) з пл. Дружби Народів на вул. Собранецьку, 190 – 1 од.; рекламний щит (білборд) з пр. Свободи (біля автовокзалу) на перехрестя пр. Свободи – пл. Г. Кірпи – 1 од.
Також надали дозволи на розміщення об’єктів зовнішньої реклами строком на 5 років:
1) фізичній особі-підприємцю на розміщення рекламної стели розміром 3, 2 м х 1,62 м по вул. Л. Толстого, 29 Б – 1 од.;
2) Товариству з обмеженою відповідальністю «Авто-Комплекс Ужгород» на розміщення рекламної конструкції «білборд» розміром 6 м х 3 м по вул. Перемоги, 170 В (навпроти в’їзду до автокомплексу) – 1 од.
За сімома заявами на засіданні виконкому надали дозвіл на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою (тобто на земляні роботи):
– тривалістю 5 діб для підключення багатоквартирного житлового будинку до системи водопостачання та каналізації по вул. Минайській, б/н.;
– тривалістю 5 діб для облаштування водопровідного вводу до житлового будинку по вул. Собранецькій;
– тривалістю 5 діб для облаштування водовідведення торгово-офісного комплексу по вул. Гагаріна;
– тривалістю 5 діб для облаштування окремого водопровідного вводу та відведення каналізаційних стоків квартири № 5 по вул. Мукачівській;
– ТОВ “Червена Ружа” тривалістю 5 діб для прокладення електричного кабелю від ЗТП – 81 до будівлі на пл. Корятовича, 1. по вул. Волошина – Корзо;
– ТОВ “Торговий дім “Україна” тривалістю 10 діб для прокладення КЛ- 10 Кв та КЛ-0.4 Кв та винесення її за межі забудови;
– ТОВ “Торговий дім “Україна” тривалістю 10 діб для прокладення КЛ- 10 Кв від ПС-3 до ТП забудовника.
Міський голова Богдан Андріїв знову наголосив на проведенні відновлення після розриття.
Розглянувши пропозиції громадської комісії з розгляду житлових питань, виконком міської ради Ужгорода погодив укладання договорів найму з 5 ужгородцями, ще 12 осіб за цим рішенням приймуть на квартирний облік, двох знімуть із квартирного обліку. Шести ужгородцям надали дозвіл на приватизацію квартир (будинків), 7 – на приватизацію житлових приміщень у гуртожитках.
За іншим рішенням, розглянувши заяви громадян міста, члени виконкому міськради надали дозвіл на переоформлення гаражів 14 ужгородцям.
Погодили й надання паспортів відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів ресторанного господарства:
– на 9 місць на пр. Свободи, 35 прим. 50 (кафе “Café de Gaufre”) площею 13 м 2 у центральній зоні на орендованій земельній ділянці;
– на 17 місць по вул. Минайській, 6 “а” (кафе “Brunch Cafe”) площею 30 м 2 у серединній зоні.
Інші пункти рішення, які стосувалися, зокрема, літніх майданчиків “Львівської майстерні шоколаду” та бару “Лабда”, відклали на додаткове вивчення.
Окремі зміни до Порядку інформування про діяльність Ужгородської міської ради, її виконавчих органів через мережу Інтернет, зокрема, на офіційному сайті, також схвалили на засіданні виконкому. Відповідно до цих змін сайт доповнять кількома рубриками, буде подаватися та оновлюватися інформація про комунальні підприємства, лікувальні та освітні, культурно-мистецькі та спортивні заклади, участь молоді в житті міста тощо.
Крім того, внесли зміни до переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Зокрема, вилучено з переліку адміністративних послуг:
– погодження місця розташування цирків;
– переоформлення гаражів при укладанні договорів купівлі-продажу, дарування та оформленні спадщини.
Цим же рішенням доповнено перелік адміністративних послуг:
– розміщення та переоформлення гаражів в Ужгороді;
– договір про пайову участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
– підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій);
– дозвіл на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах);
– погодження видачі дозволів на будівельні, днопоглиблювальні роботи, видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду;
– погодження режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів та контроль за діяльністю спеціальних товарних рибних господарств.