Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради за 2018 рік
Опубліковано: Грудень 29, 2018
Після масштабної реконструкції першого поверху Ужгородської міської ради у березні цього року у новому приміщенні запрацював Центр надання адміністративних послуг Ужгородської міськради, який на сьогодні надає 264 види адміністративних послуг як жителям міста, так і Закарпатської області. Із них:
16 послуг – обласної держадміністрації;
140 послуг – міської ради;
108 послуг – територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
У ЦНАПі працює послуга “Мобільний адміністратор”, яка надається людям, що за станом здоров’я не можуть його відвідати особисто.
Для прискорення обслуговування громадян і запобігання можливим конфліктним ситуаціям працюють електронна черга, інформаційний термінал та СМС-інформування заявників щодо результатів розгляду поданих ними справ. Ведеться електронний архів справ.
У цьому році запроваджено касове обслуговування заявників у приміщенні ЦНАП через POS-термінали.
Заявники мають можливість подати заяви щодо надання адміністративних послуг в онлайн-режимі, для цього використовується портал ЦНАПу Ужгоролдської міської ради http://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/.
Нещодавно перелік адмінпослуг доповнився ще трьома актуальними послугами ДРАЦС:
– державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей;
– державна реєстрація зміни імені;
– державна реєстрація смерті.
У червні на базі ужгородського ЦНАПу відбувся обласний семінар-навчання з ОТГ Закарпаття з актуальних питань щодо створення та функціонування Центрів надання адміністративних послуг. Керівний склад ЦНАПу протягом року систематично брав участь у всеукраїнських форумах, навчаннях, організованих Всеукраїнською асоціацією Центрів надання адмінпослуг, до складу якої ЦНАП Ужгорода входить із 2017 року.
Станом на 28 грудня 2018 року через ЦНАП Ужгорода надано 40 тисяч 864 адміністративні послуги. У середньому за місяць адміністратори надають 3 тисячі 404 адмінпослуги.