Підтверджувати сплату адмінпослуги у ЦНАПі паперовою квитанцією необов'язково
Опубліковано: Лютий 12, 2020
Працівників Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради ознайомили, як працює експериментальний проєкт зі спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг.
Уряд постановою від 24 грудня 2019 р. №1113 запустив експериментальний проєкт щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту Check. Зараз особа, яка звертається за послугою, може обрати зручний для неї спосіб підтвердження платежу: або надає квитанцію в паперовому вигляді, або інформує тільки про код квитанції в будь-якій формі, а ЦНАП перевіряє цей код, користуючись Державним сервісом перевірки квитанцій на сайті check.gov.ua.
Докладніше про це працівницям ЦНАПу розповіла начальниця Ужгородського міського відділу ДРАЦС ГТУЮ у Закарпатській області Тетяна Лендєл-Склярова, яка закцентувала: відтепер паперові квитанції не потрібні, послугу можна оплатити через додаток банку. Зокрема, наразі до сервісу підключені А-Банк, ПриватБанк, Monobank.
Відвідувачам ЦНАПу достатньо надати інформацію у будь-якій формі про код квитанції. «Це значно спрощує надання адміністративної послуги. Громадяни можуть одразу на місці заплатити за послугу через смартфон, що збереже їхній час», - підсумувала начальниця Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради Жанна Павлув.