Прем’єр-міністр Володимир Гройсман відвідав Центр надання адмінпослуг Ужгородської міської ради
Опубліковано: Травень 11, 2018
Після відвідин ужгородської школи №10 прем’єр-міністр України Володимир Гройсман з делегацією у супроводі міського голови Богдана Андріїва пішки пройшли Православною набережною, через пішохідний міст і набережну Незалежності до Ужгородської міської ради.
Тут прем’єр-міністру представили ЦНАП, який із березня 2018 року працює на першому поверсі адмінбудівлі, де провели масштабну реконструкцію. Оновлення зробили за кошти міського бюджету. Вартість – майже 8,6 мільйонів (у тому числі на придбання меблів, комп’ютерної техніки, запровадження електронної черги).
Володимир Борисович пройшовся приміщенням ЦНАПу, поспілкувався з адміністраторами і відвідувачами, прийом яких не припиняли, оглянув кілька допоміжних приміщень, серверну. «Створювати такі сучасні Центри надання адміністративних послуг, де людина може без зайвого клопоту прийти і зробити всі справи, які є важливими – без тіні кабінетів, прозоро і відкрито, публічно і швидко – ось одне із досягнень реформи децентралізації, яку проводить уряд», – відзначив Володимир Гройсман.
Прем’єр-міністра поінформували, що рішення про реконструкцію першого поверху міськради прийняли влітку 2016 року у зв’язку з передачею ряду повноважень від центральних органів влади на органи місцевого самоврядування, а також тому, що раніше ЦНАП знаходився у пристосованому приміщенні, без зручностей і для відвідувачів, і для працівників.
Розпочав роботу Центр адміністративних послуг Ужгородської міської ради із січня 2014 року, на початку діяльності надавав 128 послуг, а зараз – 272 (140 послуг міської ради, 13 – ОДА, 119 – центральних органів виконавчої влади).
Після реконструкції на першому поверсі адмінбудівлі міської ради, окрім ЦНАПу, для зручності відвідувачів працюють також усі реєстраційні служби (відділи державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, реєстрації місця проживання), а також відділ роботи зі зверненнями громадян та загальний відділ. Знаходиться тут і приймальня, де проводять прийом громадян міський голова, його заступники, керівники структурних підрозділів.
Діє рецепція, де скеровують відвідувачів, у тому числі до спеціалістів виконавчих органів, надають допомогу у написанні заяв, звернень, заповненні бланків.
Працює електронна черга, але є і окремий комфортний зал очікування, ігрова зона для дітей. Відповідно до технічних будівельних норм обладнані зручності для людей з інвалідністю – від входу в будівлю і до вбиралень. Доступ на верхні поверхи міськради – через турнікети до сходів, а також ліфтом.
У ЦНАПі запроваджено чітке розділення на зони консультування, подання документів, отримання результатів. Підключено програмне забезпечення “Універсам послуг». Загальні відомості представлені на настінних табло та електронних інформаційних терміналах. Доступні банківські послуги – через термінал, на завершальній стадії – встановлення і pos-терміналів.
Міська влада продовжує працювати над розширенням спектру якісних адмінпослуг та покращенням сервісу, втіленням у роботі передових практик, міжнародного досвіду.