Самовільно встановлені МАФи в Ужгороді демонтують – це та інші рішення прийняли на черговому засіданні виконкому міськради
Опубліковано: Червень 14, 2018
Чергове засідання виконкому Ужгородської міської ради 14 червня розпочалося з розгляду питання, внесеного до порядку денного додатково, – Закарпатському обласному благодійному фонду «Благо» погодили розміщення тимчасової споруди для надання освітніх послуг на вулиці Іштвана Дендеші, 10. Благодійний фонд опікується, зокрема, підготовкою до навчання ромських дітей.
На засіданні виконкому погодили програму співпраці Ужгородської міської ради та управління Державної казначейської служби України в Ужгороді у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів на 2018–2020 роки. Упродовж попередніх років це управління Державної казначейської служби спільно з виконавчими органами Ужгородської міської ради здійснило низку організаційних і практичних заходів, спрямованих на зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, забезпечення належного казначейського обслуговування місцевих бюджетів; частково впроваджено систему дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»; упереджено неефективне або з порушеннями бюджетного законодавства використання коштів міського бюджету.
На сьогодні в управлінні Державної казначейської служби України в Ужгороді для забезпечення обслуговування місцевих бюджетів відкрито 607 рахунків для обліку бюджетних надходжень, понад 8 тисяч рахунків для обліку видатків бюджетних установ, а до мережі місцевого бюджету включено 82 розпорядники й одержувачі бюджетних коштів. Фінансування Програми передбачено в розмірі 700 тисяч гривень: 300 тисяч на 2018 рік і по 200 тисяч на 2019–2020 роки. Пізніше Програма буде подана на розгляд сесії міської ради.
Кільком фізичним і юридичним особам на засіданні виконкому надали дозволи на роботи з порушення цілісності об’єктів благоустрою тривалістю 5 діб; одному заявникові відмовили в дозволі через відсутність підтвердження відновлення покриття.
Керуючись законодавством України, розглянувши клопотання будинкового комітету «Бородіна 14» і висновок КП «Архітектурно-планувальне бюро» про відповідність самовільно перепланованих приміщень будівельним нормам та технічним умовам, виконком міської ради вирішив надати нежитловому приміщенню № 314 «ф» статус житлового в гуртожитку на вулиці Олександра Бородіна, 14.
Ще одним рішенням члени виконкому дозволили перевести житлове приміщення в нежитлове на вулиці Собранецькій. Функціональне призначення – розміщення торгово-офісних приміщень.
Затверджено перелік актів списання багатоквартирних житлових будинків із комунального балансу міста на вулицях: Степана Руданського, 3; Романа Шухевича, 12а; Загорській, 170; Шумній, 49.
Департамент міського господарства повинен зняти багатоквартирні житлові будинки з балансу в установленому законом порядку; ТОВ «Хаус Менеджмент Групп», ТОВ «Підзамок» і ТОВ «Управління житлом» мають зняти багатоквартирні житлові будинки з обслуговування. Голови правлінь ОСББ «Руданського-3», ОСББ «Романа Шухевича 12А», ОСББ «Загорська 170» і співвласники будинку № 49 на вулиці Шумній повинні забезпечити належне утримання спільного майна багатоквартирного будинку: прибирання прибудинкової території; прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі; технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання і водовідведення, зливової каналізації; дератизацію та дезінсекцію; обслуговування димових і вентиляційних каналів; технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання; проведення поточного ремонту.
На засіданні виконкому міської ради визначили місцем відпочинку ужгородців територію площею 1000 квадратних метрів у межах Ботанічної набережної (поблизу дитячої залізниці) на березі річки Уж. Департамент міського господарства повинен забезпечити обстеження дна річки у визначених межах і комісійно перевірити готовність місця відпочинку.
Управління освіти зобов’язали організувати проведення в літніх оздоровчих таборах при школах міста уроків із правил поведінки на воді відповідно до програми «Безпека життєдіяльності людини». Відділ охорони здоров’я має поінформувати станцію швидкої медичної допомоги про функціонування визначеного місця відпочинку біля води. А управління патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції повинне забезпечити патрулювання й охорону громадського порядку поруч із визначеним місцем відпочинку.
Купання, катання на човнах та інших плавзасобах, використання засобів розваг на воді в межах міста – заборонено.
Крім того, члени виконкому на засіданні підтримали рішення демонтувати самовільно встановлені малі архітектурні форми і тимчасові споруди, розміщені на землях територіальної громади Ужгорода без оформлення у встановленому законом порядку права власності чи права користування, а саме:
– 2 тимчасові споруди на площі Кирила і Мефодія поблизу пішохідного переходу праворуч, навпроти православного собору;
– тимчасову металеву споруду на вулиці Марії Заньковецької біля будинку № 77;
– тимчасову металеву споруду на вулиці Марії Заньковецької біля будинку № 77;
– тимчасову металеву споруду на перехресті вулиць Мора Йокаї та Марії Заньковецької;
– малу архітектурну форму на вулиці Марії Заньковецької;
– 2 тимчасові металеві споруди між будинками № 10 на вулиці Антонія Годинки і № 151 на вулиці Перемоги (алея);
– павільйон торговельного призначення для підприємницької діяльності на проспекті Свободи поблизу шістнадцятиповерхівки «Fast food»;
– тимчасову металеву споруду на вулиці Собранецькій ліворуч перед в’їздом на митний пост «Ужгород»;
– тимчасову металеву споруду на вулиці Собранецькій ліворуч перед в’їздом на митний пост «Ужгород».
Департамент міського господарства спільно з відділом муніципальної інспекції з благоустрою мають провести демонтаж самовільно встановлених тимчасових металевих споруд і малої архітектурної форми силами комунальних служб міста.
На засіданні виконкому погоджено роботу в нічний час терміном на рік від 22:00 до 08:00 у магазині за адресою: вулиця Другетів, 136. Рішення, як завжди при наданні такого погодження, передбачає, що в разі надходження інформації контролюючих і правоохоронних органів про порушення законодавства, обґрунтованих скарг мешканців міста встановлення нічного режиму роботи переглянуть.
Погодили члени виконкому і перелік та вартість ритуальних послуг, предметів ритуальної належності, необхідних для поховання одиноких громадян, що здійснює комунальне підприємство «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» за кошти місцевого бюджету. Управління праці та соціального захисту населення при здійсненні компенсації вартості проведення ритуальних послуг у зв’язку з похованням одиноких громадян має керуватися переліком і вартістю послуг, які викладені в додатку до рішення.
На засіданні затвердили Порядок фінансування безоплатного поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій та інвалідів війни, що проживали в Ужгороді, а також перелік і середню ціну ритуальних послуг для проведення безоплатного поховання таких осіб.
Згідно з адресним планом Ужгорода на засіданні виконкому погодили присвоєння поштових адрес на проектовані індивідуальні житлові будинки на вулицях Березовій, Виноградівській, Карпатській, Австрійській та на новозбудоване помешкання у провулку Кам’яному.
Погодили і надання паспортів відкритих літніх майданчиків для підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів ресторанного господарства в Ужгороді терміном на рік на 10 локаціях міста. Цим же рішенням припинено дію паспортів відкритих літніх майданчиків для трьох точок.
Ще одним рішенням на засіданні виконкому погодили розміщення тимчасової споруди на власній земельній ділянці на вулиці Доманинській.
Дозволи на посвідчення угод про вчинення правочинів від імені дітей щодо майна, право власності або право користування яким мають діти, на засіданні виконкому міської ради надали кільком громадянам. Ще одному чоловіку цим же рішенням встановили порядок побачення з його малолітнім сином.
Одній дитині, покинутій у пологовому будинку, надали відповідний статус. Служба у справах дітей має вжити заходів для її подальшого влаштування до сімейних форм виховання.
До переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради, цьоготижневим рішенням виконкому внесли додаткові.
Зокрема, ЦНАП надаватиме також послуги:
– рішення міської ради про надання згоди на складання технічної документації щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
– рішення міської ради про передачу в користування (в тому числі на умовах оренди) земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, без складання документації із землеустрою;
– рішення міської ради про надання згоди на складання технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
– розміщення об’єктів дрібнороздрібної торгівлі;
– розміщення об’єктів і надання послуг у сфері розваг;
– відомча реєстрація (тимчасова реєстрація) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
– відомча перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
– зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
– реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки.
Цим же рішенням вилучили з переліку адміністративних послуг:
– рішення міської ради про надання дозволу на складання технічної документації щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
– реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки;
– реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
Керівники відповідних підрозділів упродовж п’яти календарних днів після ухвалення рішення повинні подати до ЦНАПу інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.