Удосконалення надання адміністративних послуг обговорили в Ужгородській міськраді
Опубліковано: Липень 31, 2019
Сьогодні в Ужгородській міській раді під головуванням керуючої справами виконкому Олени Макари провели чергову робочу нараду з удосконалення надання адміністративних послуг, зокрема й запровадження їх в онлайн-форматі.
Наголошувалося, що потрібно провести аудит переліків документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, вимог до обов’язкового набору документів щодо кожної. Оскільки постійно напрацьовуються, уніфікуються різні реєстри, то чим далі більше даних можна отримати саме з них. Тому потрібно для працівників міськради отримати доступи до цих реєстрів, а люди зможуть не витрачати час і зусилля на збирання різних довідок.
Олена Михайлівна акцентувала, що всі структурні підрозділи Ужгородської міської ради повинні звернути увагу на останні зміни до нормативних актів, використати практичний досвід колег з інших міських рад і тестово запровадити надання електронних послуг.