В Ужгороді запрацювала послуга “Мобільний адміністратор”
Опубліковано: Лютий 01, 2018
У Центрі надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради від сьогодні, 1 лютого 2018 року, запрацювала нова послуга – виїзд мобільного адміністратора додому.
Послугу надаватимуть людям, які за станом здоров’я не можуть відвідати ЦНАП. Для отримання послуги “Мобільний адміністратор” необхідно попередньо подати письмове звернення до керівника ЦНАПу, зробити це може хтось із рідних, особа за довіреністю або ж соціальний працівник (якщо людина одинока). До заяви також потрібно додати підтверджуючий документ про стан здоров’я. Мобільний адміністратор працює за тим же графіком, що й Центр надання адмінпослуг.
За січень 2018 року Центром надання адміністративних послуг загалом прийнято 1825 послуг, видано 1715. Найчастіше звертаються за видачею витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надається відділом в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, та з приводу реєстрації місця проживання/перебування особи і зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.
Нагадуємо, Центр надання адміністративних послуг тимчасово знаходиться за адресою: м.Ужгород, наб.Незалежності,6.
Графік роботи ЦНАПу:
понеділок–8.30-16.00
вівторок–8.30-16.00
середа–9.30-20.00
четвер–8.30-16.00
п’ятниця–8.30-14.00
субота – 8.30-14.00