Заяву на компенсацію витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО можна подати у ЦНАПі Ужгородської міської ради
Опубліковано: Квітень 01, 2022
Заяву на компенсацію витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО можна подати у ЦНАПі Ужгородської міської ради
Прийом, реєстрацію та розгляд заяв на отримання компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО здійснюють у ЦНАПі працівники департаменту міської інфраструктури за попереднім записом через онлайн-чергу за посиланням https://cutt.ly/NDGSRqE .
Після переходу за посиланням та заповненням анкети потрібно обрати «Центр надання адміністративних послуг» та опцію «Заява для отримання компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО», вибрати дату і час візиту.
Власник жилого приміщення має заповнити заяву, у якій зазначається:
прізвище, імʼя, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта громадянина України, контактний номер телефону;
прізвище, ім’я, по батькові внутрішньо переміщених осіб, серія та номер паспорта громадянина України (свідоцтва про народження), реєстраційний номер облікової картки платника податків кожної з розміщених осіб, контактний номер телефону;
адреса жилого приміщення тимчасового розміщення;
кількість людино-днів у відповідному місяці;
банківські реквізити заявника для перерахування суми компенсації (банківський рахунок вказується за стандартом IBAN).
До заяви заявник – власник жилого приміщення – долучає також документи на право власності на жиле приміщення приватного житлового фонду.
Заява подається не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця.