Комісія зобов’язала фірму-підрядника за власний рахунок усунути недоліки на площі Корятовича, де...

Комісія зобов’язала фірму-підрядника за власний рахунок усунути недоліки на площі Корятовича, де проводили капремонт тротуарів

Напередодні комісія у складі працівників відділу технагляду департаменту міського господарства Ужгородської міської ради спільно з представником ТОВ «БК «Антрол» – фірми-підрядника, яка виграла тендер на проведення капремонту тротуарів на площі Корятовича в обласному центрі – обстежила ділянку від перехрестя з пл. Жупанатською-пл.Поштовою до перехрестя з круговим рухом вул.Олександра Фединця.

Під час обстеження задокументували, що, зокрема, наявне послаблення основи тротуарів біля магазину «Mood-decor» (перехрестя вул.Фединця -пл. Корятовича), магазину «Алло» ( пл. Корятовича,1), книжкового магазину «Кобзар»-аптеки мережі «DS» (пл. Корятовича,1), офісу «Вікна-Perfect» (пл. Корятовича, 7), магазину «Аура» (пл. Корятовича, 17), магазину «Люксоптика» (пл. Корятовича, 17), магазину «Пінгвін» (пл. Корятовича, 29/1), магазину «Техносток» (пл. Корятовича, 31), магазину «Зіна» (пл.Корятовича, 31/1). Тут плитка потребує перекладання. Також біля офісу КБ «Приватбанк» (пл. Корятовича, 27) наявне лущення лотка водовідведення внаслідок заводського браку, біля зливоприймача навпроти магазину «Люксоптика» (пл. Корятовича, 27) пошкоджено один бордюрний камінь (андезит) внаслідок наїзду вантажного транспорту, відсутня гратка зливоприймача (викрадена).

Комісія склала акт обстеження місця проведення робіт з капітального ремонту тротуарів на пл.Корятовича, у якому вказано на недоліки та зобов`язано ТОВ «БК «Антрол» відповідно до умов договору підряду за власний рахунок усунути вищевказані недоліки за настання відповідних погодних умов.

Нагадаємо, на початку травня 2018 року між департаментом міського господарства та ТОВ «БК «Антрол» як переможцем тендеру укладено договір підряду загальною вартістю 2 млн. 395 тис. грн., терміном до 31.12.2018 року. Для забезпечення належного фінансування на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, міськрадою перераховано товариству аванс у розмірі 1,1 млн грн., більшість суми – вартість матеріалів.

Разом з тим, як ми вже повідомляли раніше, департаментом міського господарства Ужгородської міської ради, враховуючи проведені працівниками міськради обстеження умов виконання робіт, встановлено неналежне виконання товариством БК “Антрол” взятих на себе договірних зобов’язань, а також пряму невідповідність раніше поданим тендерним пропозиціям щодо якості та строків здійснених заходів, та за результатами яких прийнято рішення про призупинення оплати решти їх вартості за договором підряду.

У разі нездійснення підрядником дієвих заходів у частині усунення вже встановлених зловживань з боку товариства міськрада ініціює питання подачі судового позову з відшкодування завданих територіальній громаді міста збитків.