- КП "Ужгородліфт" Ужгородської міської ради
- КП "Ужгородський комбінат комунальних підприємств"
- КП "Архітектурно планувальне бюро"
- КП "Ужгородський муніципальний транспорт" Ужгородської міської ради
- КП "Ужгородська міська друкарня"
- КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода"
- КП "Лікарняна аптека"
- КП "КАТП-072801"
- КП "КШЕП м. Ужгород"
- КП "Парк культури та відпочинку "Під замком"
- КП "Акватік центр Уж"
- КП "Ужгородпарксервіс"
- КП "Центр поводження з тваринами"
1. Назва підприємства: КП «Ужгородліфт» Ужгородської міської ради
2. Керівник організації: Сорока Сергій Юрійович
3. Контактні дані: м. Ужгород, вул. 8-го Березня 18А, тел.: (03122)24787, e-mail: uzhgorodlift@ukr.net
4. Перелік послуг: КП «Ужгородліфт» надає послуги з технічного обслуговування ліфтів
5. Тарифи на послуги: перелік тарифів на технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, які надаються КП «Ужгородліфт» мешканцям будинків, що обладнані ліфтами
№ п/п |
Назва послуги |
Одиниця виміру |
Діючий тариф |
Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу) |
1 |
Технічне обслуговування ліфтів |
ліфт |
2164.50 грн |
Рішення Виконавчого комітету УМР №98 від 27.03.2019р |
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: розрахунок тарифів на послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації розроблені відповідно до Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №369 від 09.11.2006р. та постановою КМУ від 20.05.2009р. №529 « Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». З 01.01.2018р. пільги по оплаті послуг з утримання ліфтів надаються лише у складі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а отже окремо на утримання ліфтів не надаються. Розрахунок вартості обслуговування ліфтів у житлових будинках на 2019 рік.
А В Т О Б І О Г Р А Ф І Я
Я , Сорока Сергій Юрійович, народився **** р. в с. Дубринич Перечинського р-н. Закарпатської обл.
У 1977 р. пішов у перший клас Дубриничської середньої школи, яку закінчив у 1984 р.
У 1984 р. вступи на вечірнє відділення фізичного факультету Ужгородського Державного Університету який закінчи у 1992 р.
В період з 1985 р. по 1987 р. служив в рядах Радянської Армії .
З 1987 р. по 1994 р. працював на підприємстві «Закарпаттеплокомуненерго» на різних посадах.
З 1994 р. по 1995 р. працював майстром в ЖРЕР № 1 .
З 1995 р. по 2001 р. працював головним інженером , в ЖРЕР № 3 , а потім в ТОВ «Дім» .
З 2001 р. по 2004 р. працював директором КП ЖРЕР № 6 .
З 2004 р. по 2005 р. працював заступником Голови райдержадміністрації В. Березнянского р-н , Закарпатської обл .
З 2005 р. і по сьогоднішній день працюю директором КП «Ужгородліфт» .
Одружений з 1992 р., дружина Сорока Л.М.. Виховуємо сина .
___________ Сорока С. Ю.
8. Довідка про заробітну плату:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Сорока С.Ю. від 02.08.2022 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородліфт» становить 13546,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував. Аудит не проводився.
9. Статут
Звіт керівкика за 2022 рік
Опубліковано: 05/06/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за рік 2022 рік
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
3вiт директора КП "Ужгородлiфт" за 2020 рік
Опубліковано: 12/07/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Ужгородліфт
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Лікарняна аптека
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік КП Ужгородліфт
Опубліковано: 08/04/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року КП Ужгородліфт
Опубліковано: 08/04/2021
Звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 року
Опубліковано: 08/04/2021
Фінансова звітність КП Ужгородліфт за 9 місяців 2019
Опубліковано: 08/04/2021
Фінансова звітність КП Ужгородліфт за 1 півріччя 2019
Опубліковано: 08/04/2021
Звіт про фінансові результати за 1 квартал 2020
Опубліковано: 08/04/2021
Баланс на 30 червня 2019р
Опубліковано: 09/01/2020
Звіт про фінансові результати за 2018 рік
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про фінансові результати за 1 Півріччя 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Порівняльний аналіз виконання планових та фактичних показників фінансового плану за 2 квартал 2018р.
Опубліковано: 23/10/2018
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
- Назва підприємства: КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» Ужгородської міської ради;
2. Керівник організації: Сухолов Анатолій Романович;
3. Контактні дані: 88000 м.Ужгород, вул. Героїв,2, тел. 44-12-16;
4. Перелік послуг: послуги з поховання;
5. Тарифи на послуги: ритуальні поховання, що надаються КП «УККП»Назва послуги Вартість 1.Оформлення договору-замовлення 27,4 2.Оформлення свідоцтва про поховання 17,6 3.Копання могили вручну в літній період довжиною 2,0м 1680 довжиною 1,1м 605 4.Копання могили вручну в зимовий період 2,0м 2520 довжиною1,1м 868 5.Монтаж та демонтаж намогильної споруди 392 6.Виготовлення стандартної труни довжиною 2,0м 2164,5 довжиною 0,8м 746 7.Хрест 316 8.Проведення громадської панахиди 252 9.Проведення ритуалу поховання в БГП 239 10.Перенесення труни з тілом покійного 1084 11.Виготовлення таблички намогильної 296 12.Транспортні послуги нга поховання 1 год. 199 1 км 8,1
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:
Калькуляція собівартості послуги:
Калькуляція собівартості послуги:
1.Матеріали
2.З/плата основна
3.З/плата додаткова 8,0%
4.Премія 50,0%
5.Нарахування на з/плату 22,0%
6.Загальновиробничі витрати 30,0%
7.Виробнича собівартість
8.Адміністративні витрати 15,0%
9.Повна собівартість
10.Рентабельність 12,0%
11.Разом
Згідно Закону України «Про поховання та похоронну справу» ст.16 :Поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця ,проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Витрати на поховання учасників бойових дій, ветеранів війни-інвалідів війни здійснюються з урахуванням необхідного мінімального переліку вимог, затвердженого Держжитлокомунгоспом, порядок фінансування витрат на поховання визначається в установленому порядку за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам.
БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА
СУХОЛОВ АНАТОЛІЙ РОМАНОВИЧ
Працює: директором комунального підприємства «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» Ужгородської міської ради м. Ужгород з 13 лютого 2007 року.
Громадянство: українець
Число, місяць і рік народження 02 вересня 1963 року
Місце народження Україна, Львівська обл.,Жидачівський район,с.Новий Роздол
Освіта вища, у 1990 році закінчив Київський торгово-економічний інститут за спеціальністю товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами, кваліфікація – товарознавець вищої категорії.
Наукова ступінь, вчене звання немає.
Нагороди, почесні звання грамоти ,премії, заслужений комунальник
Володіння мовами українська, російська, угорська, словацька
Загальний стаж роботи 44 роки
Стягнень немає
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 |
26.06.1978р.-17.07.1995р. |
Ужгородська міська кооперативна торгівля |
продавець |
2 |
18.07.1995р.-12.10.2005р.-12.02.2005р. |
Ужгородська міська рада |
Заступник начальника управління економіки |
3 |
13.10.2005р.-12.02.2007р. |
Ужгородська обласна споживча спілка |
Директор виробничого торгового підприємства |
4 |
13.02.2007 р. |
Комунальне підприємство «Ужгородський комбінат комунальних» Ужгородської міської ради |
Директор |
Директор А.Р.Сухолов
8. Довідка про заробітну плату:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Сухолов А.Р. від 28.02.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» становить 19325,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував. Аудит не проводився.
9. Статут
Звіт керівкика за 2022 рік
Опубліковано: 05/06/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року УККП
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт директора КП "УККП" Ужгородської міської ради за 2019 рік
Опубліковано: 12/07/2021
Звіт директора КП "УККП" Ужгородської міської ради за 2020 рік
Опубліковано: 12/07/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УККП
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт 2020 КП УККП
Опубліковано: 07/04/2021
Фінансовий звіт КП УККП 1 квартал 2020
Опубліковано: 07/04/2021
Фінансовий звіт 9 місяців 2020 КП УККП
Опубліковано: 07/04/2021
Фінансовий звіт 1 півріччя 2020 КП УККП
Опубліковано: 07/04/2021
Фінансова звітність КП УККП І півріччя 2019
Опубліковано: 07/04/2021
Фінансова звітність КП УККП 2019 рік
Опубліковано: 06/04/2021
Фінансова звітність КП УККП 9 міс 2019
Опубліковано: 06/04/2021
Звіт про фінансові результати 2020
Опубліковано: 06/04/2021
Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
ЗВІТ про виконання фінансового плану за І, ІІ кв. 2018 року КП «УККП» Ужгородської міської ради
Опубліковано: 30/10/2018
ЗВІТ Про виконання фінансового плану за 2017р.
Опубліковано: 30/10/2018
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП «Архітектурно планувальне бюро» Ужгородської міської ради;
2. Керівник організації: Геворкян Даніелла Сергіївна;
3. Контактні дані: 88000, м. Ужгород, вул. Небесної Сотні, 4; тел. (031) 61-71-42; e-mail: 35865696@mail.gov.ua;
4. Перелік та вартість послуг:
№ п/п | ПОСЛУГА | Договірна ціна Вартість з ПДВ | Договірна ціна Вартість з ПДВ |
Термін виконання до 5 днів (3 днів) | Термін виконання до 30 днів | ||
1. | Виготовлення технічного паспорта на квартиру: | ||
І кімнатна | 1355,21 | 903,47 | |
ІІ кімнатна | 1470,41 | 980,27 | |
ІІІ кімнатна | 1585,59 | 1057,06 | |
ІV кімнатна | 1700,78 | 1133,85 | |
2. | Технічний паспорт на будівлю або будинок з господарськими будівлями та спорудами | ||
І категорія складності | 3507,51 | 2338,34 | |
ІІ категорія складності | 3590,73 | 2393,82 | |
При площі 100-200 кв.м. | |||
І категорія складності | 4359,08 | 2906,05 | |
ІІ категорія складності | 4442,3 | 2961,53 | |
При площі 200-300 кв.м. | |||
І категорія складності | 5210,64 | 3473,76 | |
ІІ категорія складності | 5293,86 | 3529,24 | |
При площі 300-500 кв.м. | |||
І категорія складності | 6913,77 | 4609,18 | |
ІІ категорія складності | 6996,99 | 4664,66 | |
3. | Довідка-характеристика (з обстеженням) на квартиру | 1524,66 | 1016,44 |
4. | Довідка-характеристика (планування без змін) на квартиру | 749,46 | 499,64 |
5. | Довідка-характеристика (з обстеженням) на будинок | 2876,24 | 1917,49 |
6. | Довідка-характеристика (планування без змін) на будинок | 1244,54 | 829,69 |
7. | Довідка про наявність/відсутність власності (на одне прізвище) | 243,1 | 121,55 |
те саме: за кожне наступне прідвище | 32,6 | 16,3 | |
8. | Копія інвентарної справи при площі до 100 кв.м., земельна ділянка менше 700 кв.м. | ||
І категорія складності | 721,37 | 480,91 | |
ІІ категорія складності | 781,22 | 520,81 | |
9. | Копія інвентарної справи при площі до 100-500 кв.м., земельна ділянка менше 1500 кв.м. | ||
І категорія складності | 1644,36 | 1096,24 | |
ІІ категорія складності | 1728,23 | 1152,15 | |
10. | Копія інвентарної справи на квартиру | 602,1 | 401,40 |
11. | Обстеження гаража | 1541,19 | 1027,46 |
12. | Довідка про торгову площу з обстеженням приміщень | 1190,48 | 793,65 |
13. | Складання висновку щодо можливості розподілу будинковолодіння | 999,14 | 666,09 |
14. | Довідка про відсутності забудови на земельну ділянку з обстеженням на місці | 829,05 | 552,7 |
15. | Оцінка вартості багатоповерхових будинків з проведенням технічної інвентаризації | 4021,88 | 2681,25 |
16. | Висновок про технічний стан будинковолодіння | 930,08 | 620,05 |
17. | Виготовлення копії інвентарної справи з перерахунком площ до 100 кв.м. | 1351,56 | 901,04 |
18. | Виготовлення копії інвентарної справи з перерахунком площ від 100 кв.м. до 500 кв.м. | 1803,3 | 1202,2 |
19. | Обстеження будинку | 670,1 | 446,73 |
20. | Ознайомлення з інвентаризаційною справою | 178,89 | 119,26 |
21. | Виготовлення копії з інвентаризаційної справи (1 сторінка) | 296,87 | 197,91 |
(кожна наступна сторінка) | 1,08 | 0,72 |
При терміні виконання до 5 робочих днів до вказаної вартості застосовується підвищувальний коефіцієнт.
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Геворкян Даніеллою Сергіївною від 04.03.2020 року та додаткової угоди до нього від 01.03.2023 року.
Станом на 01.03.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Архітектурно-планувальне бюро» становить 23307.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримувала. Аудит не проводився.
Звіт керівника КП Архітектурно-планувальне бюро про роботу підприємства за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт про роботу за 2020 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП АПБ
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП АПБ 2019 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Звіт про фінансові результати за І піврічча 2019 року
Опубліковано: 14/08/2019
Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2018
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП “Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради.
2. Керівник організації: Готра Віталій Вікторович.
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, пл.Поштова,3, тел.: 0667589854, e-mail: kp.uzmt@gmail.com.
4. Перелік послуг: послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Ужгороді в автобусах, що працюють в звичайному режимі руху.
5. Тарифи на послуги: встановлені згідно Рішення № 190 “Про тарифи на міські пасажирські перевезення” Ужгородської міської ради від 26.05.2022.
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: –
7. Біографічна довідка:
8. Довідка про заробітну плату:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Готра В.В. від 27.02.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородський муніципальний транспорт» становить 20 100,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.
9. Статут
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 квартал 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Баланс 1 кв. 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт КП Ужгородський муніципальний транспорт
Опубліковано: 12/07/2021
Щомісячний звіт КП УМТ КМР за Грудень 2020 року
Опубліковано: 12/07/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УМТ
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I півріччя 2020
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 9 місяців 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018 рік.
Опубліковано: 09/04/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018 року.
Опубліковано: 23/10/2018
Одночасно звертаємо увагу на те, що фінансовий план подається за перше півріччя, в якому підприємство не здійснювало основну господарську діяльність, оскільки проводило підготовчі роботи, а саме отримання ліцензій та інших дозвільних документів, транспортних засобів тощо.
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП «Ужгородська міська друкарня»
Код ЄДРПОУ | 02466530 |
Банківські реквізити | р/р 26007053917899 , ПАТ КБ Приватбанк, МФО 312378 |
Форма власності | комунальна |
Організаційна-правова форма | комунальне підприємство |
2. Керівник організації: Яковець Любов Атанасівна
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород,вул. Руська, 13, тел.:0(312) 34183;
4. Перелік послуг:
- дизайн оригінал-макетів плакатів, альбомів-каталогів, буклетів, листівок та книг;
- редакційно-видавничі послуги (літературне, художньо-технічне редагування та коректура оригіналів;
- комп’ютерний набір книжково-журнальної, акцедентно-бланкової продукції та газет;
- розробка, повно кольоровий друк та висікання етикеток;
- нумерація та перфорація бланків;
- палітурні роботи, тиснення фольгою на папках, вітальних адресах
- друкування на картоні кольорових упаковок та їх висікання;
- друкування та склеювання пакетів на борошно, деревне вугілля та інших пакувальних виробів;
- виготовлення ділових щоденників, блокнотів та інших товарів широкого вжитку.
5. Тарифи на послуги: –
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: –
8. Довідка про заробітну плату:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Яковець Л.А. від 19.03.2020 року. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородська міська друкарня» становить 6400,00.
9. Статут
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Звіт керівника КП «Ужгородська міська друкарня» про роботу підприємства за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Звіт за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 16/02/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт генерального директора КП "Ужгородська міська ррукарня"
Опубліковано: 12/07/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УМД
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I півріччя 2020
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність малого підприємства за 2019 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2019 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I півріччя 2019
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Фінансовий звіт на 31 грудня 2018р.
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018 рік
Опубліковано: 09/04/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2017 рік
Опубліковано: 23/10/2018
Довідка показників фінансового стану за 2016 рік
Опубліковано: 24/02/2017
1. Назва підприємства: КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»
2. Директор підприємства: Карташов Станіслав Олександрович;
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Митна, буд.1, телефон (0312)64-08-26 телефон /факс: (0312) 64-35-03; e-mail: kanc.uz.voda@gmail.com
4. Основна діяльність підприємства за КВЕД:
36.00 – забір, очищення та постачання води;
37.00 – каналізація відведення й очищення стічних вод.
Діючі тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення введені в дію з 1 січня 2022 року
Найменування |
Одиниця виміру |
Встановленні тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення постановою |
||
Централізоване водопостачання |
Централізоване водовідведення |
Разом |
||
Споживачам, які є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання/водовідведення |
грн/м³ |
9,70 |
11,84 |
21,54 |
Споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання/водовідведення |
грн/м³ |
26,52 |
16,34 |
42,86 |
Інші види діяльності підприємства:
№ п/п |
Вид діяльності |
Код згідно з КВЕД |
1 |
Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання (монтаж та технічне обслуговування зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення, підключення/відключення до/від мереж водовідведення, обслуговування фонтанів) |
43.22 |
2 |
Надання інших допоміжних комерційних послуг(монтаж, демонтаж, повірка засобів обліку) |
33.12 |
3 |
Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (розробка та видача технічних умов на приєднання до мереж водопостачання та каналізації) |
71.12 |
4 |
Технічні випробування та дослідження (хіміко-бактеріологічний аналіз питної та стічної води) |
71.20 |
5 |
Вантажний автомобільний транспорт (надання послуг автотранспортних засобів та спецтехніки) |
49.41 |
6 |
Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (надання в оренду приміщень, розміщення телекомунікаційного обладнання) |
68.20 |
7 |
Комплексне обслуговування об’єктів |
81.10 |
Проведення лабораторних досліджень станом на дату надання інформації
№ п/п |
Перелік аналізів |
Всього з ПДВ |
1 |
Проведення хімічного аналізу стічних вод (спецзабруднення) |
1928,70 |
2 |
Проведення бактеріологічного аналізу води |
853,90 |
3 |
Проведення хімічного аналізу води (скорочений) |
1046,58 |
4 |
Проведення санітарно-мікробіологічного аналізу води (ТУ) |
826,80 |
5 |
Проведення аналізів дистильованої води |
895,08 |
6 |
Проведення хімічного аналізу стічних вод |
884,70 |
7 |
Проведення хімічного аналізу стічних вод ( повний ) |
2477,16 |
8 |
Проведення хімічного аналізу води |
1528,12 |
9 |
Проведення лабораторного хімічного та бактеріологічного контролю води |
1797,20 |
Вартість автотранспортних засобів та спецтехніки підприємства |
||||
№ п/п |
НАЗВА МАШИНИ |
Вартість 1 год роботи з ПДВ |
||
1 |
Спец. машина SCANIA |
2639,75 |
||
2 |
Камаз цистерна асенізаційна / 60-22 ЗАМ/ |
1702,70 |
||
3 |
Спецавтомобіль муловсмоктувач / ЗІЛ 130 АО 98-06 ВІ / |
2472,00 |
||
4 |
Спец. Будка ГАЗ 53 РВМ / 04 - 90 / |
1513,60 |
||
5 |
Спец. Автокран ЗІЛ-133 КС 3575 / 98-02 / |
1954,85 |
||
6 |
Самоскид ЗІЛ - 130 ММЗ / 562-21 РТ / |
1440,25 |
||
7 |
Аварійна будка - "виїзд на виклик" ГАЗ 53 / 98-04 / |
1386,70 |
||
8 |
Камаз 53213-15-КО 560 цистерна асенізаційна /АО 68-28 АС/ |
4192,00 |
||
9 |
ВАЗ 2121 Нива / АО 98-07 ВІ / |
864,10 |
||
10 |
ГАЗ - 3307 /98-01 ЗАН/ |
889,00 |
||
11 |
Мікроавтобус ГАЗ 322-13 |
756,90 |
||
12 |
ГАЗ 53 КО 503 асенізаційна машина (виїзд диспетч. сл.) |
1812,80 |
||
13 |
Робота компресора разом з ГАЗ -53 /91-38 ЗАМ/ |
2514,29 |
||
14 |
Робота компресора |
1549,64 |
||
15 |
Екскаватора - навантажувача JCB 3CX SM |
1460,20 |
||
16 |
Автомобіль УАЗ 3909 |
724,70 |
||
17 |
Бензоріза STIHL TS800 |
625,68 |
||
18 |
Робота САК разом з будкою |
1927,84 |
||
19 |
Робота САК |
892,28 |
||
20 |
Робота мотопомпи (з машиною) |
2046,10 |
||
21 |
Робота мотопомпи (без машиною) |
547,97 |
||
22 |
Мулосос КО - 50З ІВ-12 МАЗ |
2401,06 |
||
23 |
Каналопромивний автомобіль IVECO |
1776,65 |
||
24 |
МАЗ 555 СОЗ (Самоскид) |
1213,40 |
||
25 |
Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 4371 |
1434,06 |
||
26 |
Мулосос «KOBALТ» |
1774,50 |
||
|
Інші роботи |
|||
1 |
Вартість обстеження території підприємства (установи) з метою встановлення площі поверхонь (з автомоб.) |
2074,75 |
||
2 |
Вартість обстеження території підприємства (установи) з метою встановлення площі поверхонь (без автомоб.) |
1144,00 |
||
3 |
Вартість виклику представника з метою обстеження та уточнення підземних комунікацій на території підприємства (установи) |
1132,88 |
||
4 |
Тех.умови на водопостачання та водовідведення для приватного сектору |
1523,38 |
||
5 |
Тех.умови на водопостачання та водовідведення для об'єктів підприємницької діяльності та інших організацій |
2821,06 |
||
6 |
Технічні умови у звязку з зміною лімітів на водопостачання та водовідведення для обєктів підприємницької діяльності та інших організацій |
1583,24 |
||
7 |
Технічні умови на водопостачання та водовідведення для обєктів (комплексної забудови) |
6387,29 |
Інформація щодо розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт
КП "Водоканал м. Ужгорода" |
||||||
№ п/п |
Найменування обладнання, машин і механізмів |
Рік випуску |
Кількість одиниць |
Балансо-утримувач |
Дата вводу в експлуатацію |
Адреса розміщення |
1 |
ГАЗ-3307, бортова |
1991 |
1 |
КП "Водоканал м. Ужгорода" |
|
м. Ужгород, вул.Митна,1 |
2 |
ЗІЛ-130 Самоскид/корито |
1974 |
1 |
31.08.1974 |
||
3 |
ГАЗ-52 Спец.будка |
1984 |
1 |
29.10.1984 |
||
4 |
ГАЗ-52 Спец.будка |
1990 |
1 |
30.09.1990 |
||
5 |
ГАЗ-53 Спец.будка |
1986 |
1 |
29.10.1986 |
||
6 |
ГАЗ-53 Спец.будка |
1988 |
1 |
31.07.1988 |
||
7 |
ГАЗ-53 Спец.будка |
1989 |
1 |
31.07.1989 |
||
8 |
ГАЗ-53 Спец. Бочка |
1981 |
1 |
|
||
9 |
ИЛ-980 Спец. Бочка/ілосос |
1985 |
1 |
10.05.1985 |
||
10 |
ИЛ-980 Спец. Бочка/ілосос |
1987 |
1 |
26.02.1987 |
||
11 |
Ко-505 Камаз Спец.бочка |
1990 |
1 |
30.06.1990 |
||
12 |
МАЗ-5334 бортова вантажна |
1992 |
1 |
10.12.1992 |
||
13 |
КО-560 Камаз спец. Бочка |
2005 |
1 |
20.05.2014 |
||
14 |
Сканія Спец. Бочка |
2000 |
1 |
25.03.2000 |
||
15 |
КС-3575 Автокран |
1987 |
1 |
30.12.1987 |
||
16 |
Великовантажний мототранспортний засіб - Мулосос |
2019 |
1 |
01.01.2020 |
||
17 |
JCB |
2016 |
1 |
10.11.2016 |
||
18 |
JCB |
2018 |
1 |
31.12.2018 |
||
19 |
JCB |
2019 |
1 |
30.10.2019 |
||
20 |
Спецавтомобіль з каналопромивним комплексом ІVECO |
2019 |
1 |
01.01.2021 |
||
21 |
МАЗ 555 СОЗ (Самоскид) |
2021 |
1 |
01.05.2021 |
||
22 |
Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 4371 |
2021 |
1 |
01.09.2021
|
||
23 |
Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 437 |
2022 |
1 |
01.07.2022
|
||
24 |
Мулосос "KOBALT" АО 15-09 НО |
2022 |
1 |
01.06.2022
|
||
Разом спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг
|
24 |
|
Вартість на кожен інший вид діяльності, який не наведений у наданому нижче переліку та на який не наведено вартість – складається індивідуальна калькуляція по підсумку виконаних робіт та за заявою замовника.
Станом на 01.01.2023 р. посадовий оклад директора КП “Водоканал м. Ужгород” становить 38 167, 00 грн., а саме :
5 мінімальних посадових окладів (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду в розмірі 180 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб України із застосуванням коефіцієнту співвідношення за видами робіт та окремими професіями, а саме-1,58 (експлуатація та обслуговування обладнання систем водозабезпечення та водовідведення)
Інших додаткових благ не має
Звіт керівкика за 2022 рік
Опубліковано: 05/06/2023
Звіт про власний капітал
Опубліковано: 14/04/2023
Звіт про рух грошових коштів
Опубліковано: 14/04/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Фінансові результати за рік 2022 Водоканал
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансові результати за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансові результати за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансові результати за 1 кв 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Звіт про фінансовий стан на 30 Червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт за 2020 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Звіт незалежного аудитора
Опубліковано: 21/09/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Водоканал
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 6 міс. 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 9 мiсяцiв 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Звіт виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2019р.
Опубліковано: 11/12/2019
Про фінансовий стан на 30 червня 2019
Опубліковано: 14/09/2019
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 рік
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018р.
Опубліковано: 13/12/2018
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019 р.
Опубліковано: 26/10/2018
Звіт про фінансові результати (Звіти про сукупний дохід) за 9 місяців 2018 р.
Опубліковано: 26/10/2018
Звіт виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018р.
Опубліковано: 23/10/2018
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП "Лікарняна аптека"
2. Керівник організації: Скоблей Антоніна Василівна
3. Контактні дані: вул. Грибоєдова,20, apteka_lik@ukr.net, 64-27-74
5. Тарифи на послуги:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Скоблей А.В. від 05.03.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Лікарняна аптека» становить 10736.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримувала. Аудит не проводився.
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Звіт керівника КП «Лікарняна аптека» про роботу підприємства за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Фінансова звітність за 2022 рік
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв. 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Фінансовий звіт на 30 червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт про результати діяльності директора КП "Лікарняна аптека" Скоблей Антоніни Василівни за 2020 р.
Опубліковано: 09/07/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 31 грудня 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 30 вересня 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Фінансовий звіт на 31 грудень 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018рік
Опубліковано: 09/04/2019
ЗВІТ про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018р.
Опубліковано: 09/04/2019
1. Назва підприємства: Комунальне автотранспортне підприємство КАТП-072801 Ужгородської міської ради
2. Керівник органзації: Грамотник Василь Іванович
3. Контактні данні: вул. Погорєлова,3, м. Ужгород, 88015, тел. 66-34-55
4 .Послуги: захоронення твердих побутових відходів
5. Оплата праці:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Грамотник В.І. від 28.02.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «КАТП-072801» становить 7680,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.
6. Тарифи на послуги:
Назва послуги | Одиниця виміру | Діючий тариф | Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу) |
захоронення твердих побутових відходів | грн за 1 куб. м | 33,61 | рішення виконкому Ужгородської міської ради від 25.01.2023 р. № 27 "Про коригування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами ( захоронення ) |
Грамотник Василь Іванович, директор комунального підприємства КП КАТП-072801 Ужгородської міської ради, громадянин України, позапартійний, не судимий.
Народився 14 січня 1951 року в м. Ужгороді Закарпатської області.
По закінченні у 1966 році восьмирічної школи вступів до Віноградівського політехнічного технікуму, який закінчив у 1970 році.
У 1970 розпочав роботу на машинобудівному заводі в м. Ужгороді.
З жовтня 1971 по листопад 1972 року служив в армії.
По закінченні служби працював ст. інженером відділу комплектації підприємства «Сільгоспкомплект» в м. Бєлгороді Російської Федерації.
У липні 1973 року повернувся в м. Ужгород на постійне місце проживання.
В 1980 році закінчив Одеський технологічний інститут за спеціальністю інженер-технолог.
З 1973 по 1994 рік працював головним енергетиком у Закарпатському об’єднанні «Агродорстрой»
З 1994 року до цього часу працює в Ужгородському КАТП-072801, до 1998 заступником директора, з 1998 по 2011 рік – на посаді директора. З 2011 до 2017 року – знову заступником директора, з лютого 2017 по теперішній час – директор КП КАТП-072801 Ужгородської міської ради.
Одружений, має двох синів.
8. Статут.
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Звіт керівника КП «КАТП-072801» про роботу підприємства за 2022 рік
Опубліковано: 14/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Звіт про фінансовий стан на 31.06.2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Про роботу підприємства за 2020 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Про роботу підприємства за 2019 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Про роботу підприємства за 2018 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП КАТП-072801
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 6 міс. 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КАТП-072801 І пів 2019
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КАТП-072801 за 2019 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КАТП 9 міс 2019
Опубліковано: 12/05/2021
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 6 міс. 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА за I квартал 2019 року
Опубліковано: 10/05/2019
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА за 2018 рік
Опубліковано: 09/04/2019
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 міс. 2018 року
Опубліковано: 09/04/2019
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
- Назва підприємства: КП ″Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство″ Ужгородської міської ради.
2. Керівник організації: Тесленко Олександр Олександрович, тел./факс для контактів (0312) 66-10-27, тел. (0312) 66-03-66.
3. Контактні дані: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Проєктна, 4 «А», індекс 88006, тел./факс для контактів (0312) 66-10-27, тел. (0312) 66-03-66.
4. Перелік послуг:
5. Тарифи на послуги:
Вартість послуг комунального підприємства "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство"
№ | Найменування робіт, послуг | Одиниці | Вартість, грн. | ПДВ | Вартість | Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу) |
пп | виміру | з ПДВ, грн. | ||||
Вивіз сміття, перевезення будівельних матеріалів | ||||||
1 | ММЗ-4505 | год | 409,05 | 81,81 | 490,86 | Наказ від 03.01.2022 р. № 01/1 "Про затвердження вартості на надання послуг КП "КШЕП" УМР |
100 км | 1871,68 | 374,34 | 2246,02 | |||
їздка | 10,44 | 2,09 | 12,53 | |||
2 | МДК-433362 | год | 468,96 | 93,79 | 562,75 | |
100 км | 1871,68 | 374,34 | 2246,02 | |||
їздка | 10,44 | 2,09 | 12,53 | |||
3 | КРАЗ-6510 | год | 468,96 | 93,79 | 562,75 | |
100 км | 2571,06 | 514,21 | 3085,27 | |||
їздка | 11,42 | 2,28 | 13,70 | |||
4 | КРАЗ-65055 | год | 468,96 | 93,79 | 562,75 | |
100 км | 2535,51 | 507,10 | 3042,61 | |||
їздка | 11,42 | 2,28 | 13,70 | |||
5 | ГАЗ САЗ-3507 | год | 398,91 | 79,78 | 478,69 | |
100 км | 1468,3 | 293,66 | 1761,96 | |||
їздка | 10,44 | 2,09 | 12,53 | |||
6 | МТЗ-80 з причіпом | год | 485,88 | 97,18 | 583,06 | |
м/год | 333,50 | 66,70 | 400,20 | |||
7 | МТЗ-82 з причіпом | год | 485,88 | 97,18 | 583,06 | |
м/год | 333,50 | 66,70 | 400,20 | |||
8 | Jinma-804 | год | 433,93 | 86,79 | 520,72 | |
м/год | 335,12 | 67,02 | 402,14 | |||
9 | МАЗ-3540 С2 Т2 | год | 600,82 | 120,16 | 720,98 | |
м/год | 815,09 | 163,02 | 978,11 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1806,91 | 361,38 | 2168,29 | ||
10 | МДК-043362 | год | 409,05 | 81,81 | 490,86 | |
100 км | 1470,14 | 294,03 | 1764,17 | |||
їздка | 10,44 | 2,09 | 12,53 | |||
11 | Грейдер ДЗ-122 А | год | 452,15 | 90,43 | 542,58 | |
м/год | 1053,51 | 210,70 | 1264,21 | |||
12 | Екскаватор Боекс-3106 | год | 224,28 | 44,86 | 269,14 | |
м/год | 394,50 | 78,9 | 473,4 | |||
13 | ГАЗ-27063 | год | 381,48 | 76,30 | 457,78 | |
100 км | 929,48 | 185,90 | 1115,38 | |||
14 | Компресор ПКСД-5,25 Д | год | 379,03 | 75,81 | 454,84 | |
м/год | 498,26 | 99,65 | 597,91 | |||
15 | Коток АМКОДОР-6223А | год | 467,81 | 93,56 | 561,37 | |
м/год | 137,97 | 27,59 | 165,56 | |||
16 | Деревоподрібнювач DP 660 | м/год | 329,1 | 65,82 | 394,92 | |
з приводом від JM-804 | 0 | 0 | ||||
Механізоване літнє прибирання | ||||||
1 | Механізоване миття ПМ | год | 246,2 | 49,24 | 295,44 | |
100 км | 2981,9 | 596,38 | 3578,28 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1527,69 | 305,538 | 1833,228 | ||
2 | Механізоване миття ВІВА | год | 555,54 | 111,108 | 666,648 | |
МД-0103 | 100 км | 2668,78 | 533,756 | 3202,536 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1497,09 | 299,418 | 1796,508 | ||
2 | Поливання вулиць ПМ | год | 246,2 | 49,24 | 295,44 | |
100 км | 2725,06 | 545,012 | 3270,072 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1527,69 | 305,538 | 1833,228 | ||
3 | Механізоване підмітання | год | 322,97 | 64,594 | 387,564 | |
Джонстон VT-650 | 100 км | 2436,08 | 487,216 | 2923,296 | ||
м/год | 547,45 | 109,49 | 656,94 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1740,49 | 348,098 | 2088,588 | ||
4 | Механізоване підмітання | год | 252,11 | 50,422 | 302,532 | |
Джонстон Компакт СН-200 | м/год | 571,9 | 114,38 | 686,28 | ||
Механізоване зимове прибирання | ||||||
1 | Згрібання та підмітання снігу ПМ | год | 229,47 | 45,894 | 275,364 | |
100 км | 3230,75 | 646,15 | 3876,9 | |||
2 | МДК-433362 | год | 226,43 | 45,286 | 271,716 | |
100 км | 3230,75 | 646,15 | 3876,9 | |||
3 | МАЗ-3540 С2 Т2 | год | 422,56 | 84,512 | 507,072 | |
100 км | 3323,71 | 664,742 | 3988,452 | |||
4 | МТЗ-82 | год | 230,44 | 46,088 | 276,528 | |
м/год | 333,5 | 66,7 | 400,2 | |||
5 | МТЗ-82.1 | год | 303,26 | 60,652 | 363,912 | |
м/год | 284,01 | 56,802 | 340,812 | |||
6 | КО-707 МТЗ-80 | год | 262,6 | 52,52 | 315,12 | |
м/год | 333,17 | 66,634 | 399,804 | |||
7 | Грейдер ДЗ-122 А | год | 271,32 | 54,264 | 325,584 | |
м/год | 1053,5 | 210,7 | 1264,2 | |||
8 | ВІВА МД-0103 | год | 515,19 | 103,038 | 618,228 | |
100 км | 2923,75 | 584,75 | 3508,5 | |||
9 | Посипання протиожеледною сумішшю | год | 256,26 | 51,252 | 307,512 | |
КДМ, МДК-433362 | 100 км | 1986,5 | 397,3 | 2383,8 | ||
кузов | 37,1 | 7,42 | 44,52 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1665,55 | 333,11 | 1998,66 | ||
10 | ВІВА МД-0103 | год | 525,25 | 105,05 | 630,3 | |
100 км | 2923,75 | 584,75 | 3508,5 | |||
кузов | 35,26 | 7,052 | 42,312 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1796,48 | 359,296 | 2155,776 | ||
11 | Навантаження піску екскаватором | год | 224,28 | 44,856 | 269,136 | |
"Борекс-3106" | м/год | 394,49 | 78,898 | 473,388 | ||
12 | Вивіз снігу ММЗ-4505 | год | 250,61 | 50,122 | 300,732 | |
100 км | 1740,13 | 348,026 | 2088,156 | |||
їздка | 10,44 | 2,088 | 12,528 | |||
13 | КРАЗ-6510 | год | 338,65 | 67,73 | 406,38 | |
100 км | 2570,96 | 514,192 | 3085,152 | |||
їздка | 11,42 | 2,284 | 13,704 | |||
14 | КРАЗ-65055 | год | 335,75 | 67,15 | 402,9 | |
100 км | 2535,41 | 507,082 | 3042,492 | |||
їздка | 11,42 | 2,284 | 13,704 | |||
Ручне прибирання | ||||||
1 | Ручне підмітання території | 1000 м2 | 290,76 | 58,152 | 348,912 |
№ | Найменування | Одиниці | Вартість, |
пп | виміру | грн. | |
Літнє механізоване прибирання | |||
1 | Механізоване миття вулиць | ||
МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 714,26 | |
100 км | 4 180,08 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1 755,74 | |
2 | Механізоване підмітання вулиць | ||
МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 1 093,60 | |
100 км | 2 668,55 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 512,23 | |
3 | Механізоване підмітання вулиць | ||
трактор SH504С | 1 год | 423,41 | |
м/год | 382,61 | ||
4 | Механізоване підмітання тротуарів | ||
трактор FT354К | 1 год | 471,58 | |
м/год | 323,62 | ||
Вивіз сміття та перевезення будівельних матеріалів | |||
1 | Трактор FT354К з причіпом | 1 год | 380,94 |
м/год | 388,34 | ||
2 | Трактор SH504С | 1 год | 376,51 |
м/год | 382,61 | ||
3 | Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER | 1 год | 826,47 |
м/год | 627,60 | ||
4 | Самоскид Кобальт АС-3089 | 1 год | 593,31 |
100 км | 2 207,77 | ||
їздка | 15,58 | ||
5 | Сміттєвоз MAN TGS 26.320 | 1 год | 568,34 |
100 км | 2 698,85 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 454,45 | |
6 | Тягач-контейнеровоз MAN TGS 26.440 | 1 год | 611,26 |
100 км | 2 453,50 | ||
м/год | 30,55 | ||
Зимове утримання доріг | |||
1 | Підмітання тротуарів від снігу | ||
Трактор FT354К | 1 год | 426,37 | |
м/год | 388,34 | ||
2 | Трактор SH504С | 1 год | 444,62 |
м/год | 382,61 | ||
3 | МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 632,89 |
100 км | 4 186,06 | ||
4 | МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 1 083,48 |
100 км | 2 987,83 | ||
5 | Механізоване посипання доріг | ||
МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 632,89 | |
100 км | 3 235,59 | ||
1 кузов | 59,29 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1 832,04 | |
6 | МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 632,89 |
100 км | 2 700,69 | ||
1 кузов | 180,23 | ||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 520,63 | |
Механізоване навантаження суміші | |||
1 | Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER | 1 год | 852,54 |
м/год | 627,60 | ||
Вивіз снігу | |||
1 | Самоскид Кобальт АС-3089 | 1 год | 593,31 |
100 км | 2 207,77 | ||
їздка | 15,58 |
№ | Найменування | Одиниці | Вартість, | ПДВ | Вартість | Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу) |
пп | виміру | грн. | з ПДВ | |||
Літнє механізоване прибирання | ||||||
1 | Механізоване миття вулиць | Наказ від 20.11.2022 р. "Про затвердження вартості на надання послуг КП "КШЕП" УМР" | ||||
МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 714,26 | 142,852 | 857,112 | ||
100 км | 4 180,08 | 836,016 | 5016,096 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1 755,74 | 351,148 | 2106,888 | ||
2 | Механізоване підмітання вулиць | |||||
МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 1 093,60 | 218,72 | 1312,32 | ||
100 км | 2 668,55 | 533,71 | 3202,26 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 512,23 | 502,446 | 3014,676 | ||
3 | Механізоване підмітання вулиць | |||||
трактор SH504С | 1 год | 423,41 | 84,682 | 508,092 | ||
м/год | 382,61 | 76,522 | 459,132 | |||
4 | Механізоване підмітання тротуарів | |||||
трактор FT354К | 1 год | 471,58 | 94,316 | 565,896 | ||
м/год | 323,62 | 64,724 | 388,344 | |||
Вивіз сміття та перевезення будівельних матеріалів | ||||||
1 | Трактор FT354К з причіпом | 1 год | 380,94 | 76,188 | 457,128 | |
м/год | 388,34 | 77,668 | 466,008 | |||
2 | Трактор SH504С | 1 год | 376,51 | 75,302 | 451,812 | |
м/год | 382,61 | 76,522 | 459,132 | |||
3 | Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER | 1 год | 826,47 | 165,294 | 991,764 | |
м/год | 627,60 | 125,52 | 753,12 | |||
4 | Самоскид Кобальт АС-3089 | 1 год | 593,31 | 118,662 | 711,972 | |
100 км | 2 207,77 | 441,554 | 2649,324 | |||
їздка | 15,58 | 3,116 | 18,696 | |||
5 | Сміттєвоз MAN TGS 26.320 | 1 год | 568,34 | 113,668 | 682,008 | |
100 км | 2 698,85 | 539,77 | 3238,62 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 454,45 | 490,89 | 2945,34 | ||
6 | Тягач-контейнеровоз MAN TGS 26.440 | 1 год | 611,26 | 122,252 | 733,512 | |
100 км | 2 453,50 | 490,7 | 2944,2 | |||
м/год | 30,55 | 6,11 | 36,66 | |||
Зимове утримання доріг | ||||||
1 | Підмітання тротуарів від снігу | |||||
Трактор FT354К | 1 год | 426,37 | 85,274 | 511,644 | ||
м/год | 388,34 | 77,668 | 466,008 | |||
2 | Трактор SH504С | 1 год | 444,62 | 88,924 | 533,544 | |
м/год | 382,61 | 76,522 | 459,132 | |||
3 | МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 632,89 | 126,578 | 759,468 | |
100 км | 4 186,06 | 837,212 | 5023,272 | |||
4 | МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 1 083,48 | 216,696 | 1300,176 | |
100 км | 2 987,83 | 597,566 | 3585,396 | |||
5 | Механізоване посипання доріг | |||||
МДК ВІВА МД-0103/00 | 1 год | 632,89 | 126,578 | 759,468 | ||
100 км | 3 235,59 | 647,118 | 3882,708 | |||
1 кузов | 59,29 | 11,858 | 71,148 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 1 832,04 | 366,408 | 2198,448 | ||
6 | МДК MSV-5/17CS Кобальт | 1 год | 632,89 | 126,578 | 759,468 | |
100 км | 2 700,69 | 540,138 | 3240,828 | |||
1 кузов | 180,23 | 36,046 | 216,276 | |||
Пробіг без виконання робіт | 100 км | 2 520,63 | 504,126 | 3024,756 | ||
Механізоване навантаження суміші | ||||||
1 | Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER | 1 год | 852,54 | 170,508 | 1023,048 | |
м/год | 627,60 | 125,52 | 753,12 | |||
Вивіз снігу | ||||||
1 | Самоскид Кобальт АС-3089 | 1 год | 593,31 | 118,662 | 711,972 | |
100 км | 2 207,77 | 441,554 | 2649,324 | |||
їздка | 15,58 | 3,116 | 18,696 |
Народився 25.02.1980 року у місті Харкові у звичайній родині робітників. У 1985 році разом з батьками переїхав до міста Кам'янець-Подільський, Хмельницька область, де і мешкав до 2002 року. З 1987 року по 1996 рік навчався у ЗОШ №7. З 1996 року по 1998 рік навчався у будівельному технікумі, де отримав освіту за спеціальністю “Майстер будівельних робіт”. У 19987 році, після закінчення технікуму вступив до ІІІ при ПДАТА, де у 2002 році де отримав освіту з військової спеціальності державної служби з надзвичайних ситуацій.
Трудову діяльність розпочав у 1998 році. До 2016 року перебував на службі в МНС ДСНС України. З 2017 року по 2021 рік працював торговим представником. З 2022 року по теперішній час перебуваю на посаді директора КП “КШЕП” УМР.
З 2002 року по сьогодні проживаю в місті Ужгород
Одружений. Дружина - Тесленко Ольга Іванівна, 1985 року народження.
Маю двох синів. Тесленко Арсеній Олександрович, 2004 року народження. Тесленко Давид Олександрович, 2006 року народження.
Ні я ні мої близькі родичі до кримінальної та адміністративної відповідальності не притягувались.
7. Статут.
8. Посадовий оклад:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Тесленко О.О. від 11.04.2022. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора комунального підприємства «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» становить 33818.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Звіт про рух грошових коштів
Опубліковано: 20/04/2023
Звіт про власний капітал
Опубліковано: 20/04/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 кв 2022 рік
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року
Опубліковано: 09/11/2021
Звіт про фінансовий стан на 30 Червня 2021 р.
Опубліковано: 01/11/2021
Звіт про роботу та фінансово-господарські показники за 2020 рік
Опубліковано: 21/09/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП КШЕП
Опубліковано: 16/06/2021
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I півріччя 2020
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КШЕП 2019 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КШЕП 9 місяців 2019
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КШЕП І півріччя 2019
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність КП КШЕП рік 2018
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП Парк культури та відпочинку "Під замком"
2. Керівник організації: Ковальський Анатолій Володимирович
3. Контактні дані: вул. Воззєднання, 5, kpzamok.2019@gmail.com
4. Перелік послуг: діяльність, пов'язана у з організуванням відпочинку та розваг
5. Тарифи на послуги:Ковальський Анатолій Володимирович народився 3 жовтня 1968 року в селі Богданівці Хмельницької області.
У вересні 1975 року пішов в перший клас Богданівської восьмирічної школи, яку закінчив в 1983 році з відзнакою. Цього ж року вступив на перший курс Новоушицького технікуму механізації с/г, смт. Нова Ушиця Хмельницької області. В червні 1987 року закінчив технікум з відзнакою і був призваний до війська.
З липня 1987 року по липень 1988 року проходив строкову службу в в/ч 86611 м. Дмитрів Московської області.
У липні 1988 року вступив до Сумського вищого артилерійського училища ім.Фрунзе, яке закінчив в 1992 році з відзнакою.
Після училища був направлений для проходження подальшої служби на посаді командира взводу в/ч 74257 в м. Ужгород Закарпатської області. У жовтні 1993 був призначений на посаду командира батареї в/ч 74257. 9 жовтня 1995 року звільнений в запас.
З 1995 року по 1998 рік працював водієм в Ужгородській міській раді.
З грудня 2002 року по вересень 2009 року був директором ТОВ «БудКеш».
З 26 вересня 2009 року по серпень 2015 р. працював на посаді директора КП «Ж РЕР-5».
У 2015 році закінчив факультет післядипломної освіти Ужгородського національного університету за кваліфікацією інженер-будівельник.
З серпня 2015р. до грудня 2018 р.працював на посаді директора ПП « УжБудСервіс».
З січня 2019 р.працює на посаді директора КП «Парк культури і відпочинку «Під замком».
В 2010 році обраний депутатом Ужгородської міської, ради VI скликання. В 2015 році - VII скликання. В 2020 році - VIII скликання.
Одружений. Має дружину та двох доньок.
7. Статут
8. Довідка по зарплаті :
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Ковальський А.В. від 01.03.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Парк культури та відпочинку «Під замком»» становить 10736.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував. Аудит не проводився.
Звіт керівкика за 2022 рік
Опубліковано: 05/06/2023
Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік
Опубліковано: 20/04/2023
Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Фінансова звітність за 1 квартал 2022 року
Опубліковано: 10/03/2023
Річний звіт за 2021 рік
Опубліковано: 26/07/2022
Фінансовий звіт за 2020 рік
Опубліковано: 12/05/2021
Фінансова звітність мікропідприємства на 31 грудня 2019 р.
Опубліковано: 12/05/2021
Спрощений фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.
Опубліковано: 14/08/2019
Посилання на prozorro.gov.ua
Посилання на spending.gov.ua
1. Назва підприємства: КП "Акватік центр Уж"
2. Керівник організації: Вереш Павло Михайлович народився
3. Контактні дані:
4. Перелік послуг:
5. Тарифи на послуги:
6. Біографічна довідка
7. Статут
Звіт керівника про роботу за 2020 рік
Опубліковано: 21/09/2021
- Назва підприємства: КП "Ужгородпарксервіс"
- Керівник організації: Білавич Юрій Юрійович
- Контактні дані: м.Ужгород, пл.Поштова, 3 тел: 0958804448; e-mail: yuriy.bilavich@gmail.com
- Перелік послуг: послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у м. Ужгород
- Тарифи на послуги: Тариф за послуги з користування одного транспортного засобу на майданчиках для платного паркування за одну годину становить 25 грн. згідно Рішення Виконавчого комітету №626 від 21.12.2022 «Про тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у м. Ужгород»
- Біографічна довідка
- Статут
- Довідка по зарплаті:
Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Білавич Ю.Ю. від 12.08.2021 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.
Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородпарксервіс» становить 18720,00 . Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував. Аудит не проводився. - Звіти.
- Назва підприємства:КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради
- Керівник організації:Азізян Ірина Леонідівна
- Контактні дані:м. Ужгород, пл. Поштова, 3, тел.: +380664880480, e-mailanimalcenter.uzh@gmail.com
- Перелік послуг: КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради надає безкоштовно послуги стерилізації безпритульних тварин, заявку можна залишити за тел. 0312615158 (відділ благоустрою департаменту міської інфраструктури), інформаційно-консультаційні послуги. Послуги з питань, що стосуються утримання та поводження з хатніми тваринами.
Автобіографія
Я, Ірина Азізян, народилася 29 листопада 1985 року у м. Єреван, Вірменія.
У 2010 році закінчила Київський славістичний університет, отримала вищу освіту за напрямком підготовки «Міжнародні відносини» та здобула кваліфікацію бакалавра з країнознавства.
З 2012 року – засновник та голова організації захисту безпритульних тварин ГО УТЗТ «Барбос».
З 2015 року – керівник притулку у м. Ужгород на громадських засадах.
З 2019 року – помічник-консультант депутата Верховної Ради України.
Вільно володіє угорською та англійською мовами.
З 2020 року депутат Ужгородської міської ради.
- Довідка про заробітну плату:
КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради повідомляє, що посадовий оклад керівника встановлений згідно контракту, укладеного із Іриною Азізян 08.08.2022 року та додаткової угоди до нього та становить станом на 01.01.2023 року 19 325.00грн.
Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу, передбачені умовами вище зазначеного контракту.
Керівникові надається що річна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.
Аудит не проводився.
8. Звіти.
9. Статут.
Опубліковано: Листопад 20, 2018
Оновлено: Квітень 20, 2023