1. Назва підприємства: КП «Ужгородліфт» Ужгородської міської ради
2. Керівник організації: Сорока Сергій Юрійович
3. Контактні дані: м. Ужгород, вул. 8-го Березня 18А, тел.: (03122)24787, аварійна служба (050) 4322175; абонентський відділ (050) 4325101;

e-mail:  uzhgorodlift@ukr.net
4. Перелік послуг: КП «Ужгородліфт» надає послуги з технічного обслуговування ліфтів
5. Тарифи на послуги: перелік тарифів на технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, які надаються КП «Ужгородліфт» мешканцям будинків, що обладнані ліфтами

№ п/п

 Назва послуги

Одиниця виміру

 Діючий тариф

Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу)

НАКАЗ

1

Технічне обслуговування ліфтів

ліфт

3805,80

Наказ КП Ужгородліфт №31 від 29.12.2023 року затверджений відповідно до статей 2,4-8,10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»

Наказ № 31

від 29.12.2023 року 


6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:
розрахунок тарифів на послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації розроблені відповідно до Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого  Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №369 від 09.11.2006р. та постановою КМУ від 20.05.2009р. №529 « Порядок  формування тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». З 01.01.2018р. пільги по оплаті послуг з утримання ліфтів надаються лише у складі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а отже окремо на утримання ліфтів не надаються. Розрахунок вартості обслуговування ліфтів у житлових будинках на 2024 рік.

7. Біографічна довідка: 

                                                          А В Т О Б І О Г Р А Ф І Я 

        Я , Сорока Сергій Юрійович, народився **** р. в с. Дубринич Перечинського р-н.  Закарпатської обл.

У 1977 р. пішов у перший клас Дубриничської середньої школи, яку закінчив у 1984 р.

У 1984 р. вступи на вечірнє відділення фізичного факультету Ужгородського Державного Університету який закінчи у 1992 р.

В період з 1985 р. по 1987 р. служив в рядах Радянської Армії .

З 1987 р. по 1994 р. працював на підприємстві «Закарпаттеплокомуненерго» на різних посадах.

З 1994 р. по 1995 р. працював майстром в ЖРЕР № 1 .

З 1995 р. по 2001 р. працював головним інженером , в ЖРЕР № 3 , а потім в ТОВ «Дім» .

З 2001 р. по 2004 р. працював директором КП ЖРЕР № 6 .

З 2004 р. по 2005 р. працював заступником Голови райдержадміністрації В. Березнянского р-н , Закарпатської обл .

З 2005 р. і по сьогоднішній день працюю директором КП «Ужгородліфт» .

Одружений з 1992 р., дружина Сорока Л.М.. Виховуємо сина .

                                                                                       ___________     Сорока С. Ю.

8. Довідка про заробітну плату:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з   Сорока С.Ю.  від 02.08.2022 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом  на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора  КП «Ужгородліфт» становить 16533,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

 Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував. Аудит не проводився.


9. Статут

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

Звіти 

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року КП Ужгородліфт

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Звіт про фінансові результати за 1 Півріччя 2023 р.

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Звіт керівкика за 2022 рік

Опубліковано: 05/06/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за рік 2022 рік

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

3вiт директора КП "Ужгородлiфт" за 2020 рік

Опубліковано: 12/07/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Ужгородліфт

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Лікарняна аптека

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік КП Ужгородліфт

Опубліковано: 08/04/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року КП Ужгородліфт

Опубліковано: 08/04/2021

Звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 року

Опубліковано: 08/04/2021

Фінансова звітність КП Ужгородліфт за 9 місяців 2019

Опубліковано: 08/04/2021

Фінансова звітність КП Ужгородліфт за 1 півріччя 2019

Опубліковано: 08/04/2021

Звіт про фінансові результати за 1 квартал 2020

Опубліковано: 08/04/2021

Баланс на 30 червня 2019р

Опубліковано: 09/01/2020

Звіт про фінансові результати за 2018 рік

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про фінансові результати за 1 Півріччя 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Порівняльний аналіз виконання планових та фактичних показників фінансового плану за 2 квартал 2018р.

Опубліковано: 23/10/2018

Порівняльний аналіз виконання планових та фактичних показників фінансового плану за І  квартал 2018 рік

Опубліковано: 23/10/2018

  1. Назва підприємства: КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» Ужгородської міської ради;
    2. Керівник організації: Сухолов Анатолій Романович;
    3. Контактні дані: 88000 м.Ужгород, вул. Героїв,2, тел. (0312)612382; buhnata60@ukr.net, 
    4. Перелік послуг: послуги з поховання;
    5. Тарифи на послуги: ритуальні поховання, що надаються КП «УККП»
    Назва послуги Вартість
    1.Оформлення договору-замовлення 27,4
    2.Оформлення свідоцтва про поховання 17,6
    3.Копання могили вручну в літній період довжиною 2,0м 1680
    довжиною 1,1м 605
    4.Копання могили вручну в зимовий період  2,0м 2520
    довжиною1,1м 868
    5.Монтаж та демонтаж намогильної споруди 392
    6.Виготовлення стандартної труни довжиною 2,0м 2164,5
                                                  довжиною 0,8м 746
    7.Хрест 316
    8.Проведення громадської панахиди 252
    9.Проведення ритуалу поховання в БГП 239
    10.Перенесення труни з тілом покійного 1084
    11.Виготовлення таблички намогильної 296
    12.Транспортні послуги нга поховання  1 год. 199
    1 км       8,1

6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:

Калькуляція собівартості послуги:

Калькуляція собівартості послуги:

1.Матеріали

2.З/плата основна

3.З/плата додаткова 8,0%

4.Премія 50,0%

5.Нарахування на з/плату 22,0%

6.Загальновиробничі витрати 30,0%

7.Виробнича собівартість

8.Адміністративні витрати 15,0%

9.Повна собівартість

10.Рентабельність 12,0%

11.Разом

Згідно Закону України «Про поховання та похоронну справу» ст.16 :Поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця ,проживання, громадян,  від поховання яких  відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

Витрати на поховання учасників бойових дій, ветеранів війни-інвалідів війни здійснюються з урахуванням необхідного мінімального переліку вимог, затвердженого Держжитлокомунгоспом, порядок фінансування витрат на поховання визначається в установленому порядку  за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам.


7. Біографічна довідка

 БІОГРАФІЧНА  ДОВІДКА

СУХОЛОВ  АНАТОЛІЙ РОМАНОВИЧ

Працює: директором комунального підприємства «Ужгородський комбінат  комунальних підприємств» Ужгородської міської ради м. Ужгород з 13 лютого 2007 року.

 Громадянство: українець

Число, місяць і рік народження 02 вересня 1963 року

Місце народження Україна, Львівська обл.,Жидачівський район,с.Новий Роздол

Освіта вища, у 1990 році закінчив Київський торгово-економічний інститут за спеціальністю товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами, кваліфікація – товарознавець вищої категорії.

Наукова ступінь, вчене звання  немає.

Нагороди, почесні звання грамоти ,премії, заслужений комунальник

Володіння мовами українська, російська, угорська, словацька

Загальний стаж роботи 44 роки

Стягнень немає

                                               ТРУДОВА  ДІЯЛЬНІСТЬ

1

26.06.1978р.-17.07.1995р.

Ужгородська міська кооперативна торгівля

продавець

2

18.07.1995р.-12.10.2005р.-12.02.2005р.

Ужгородська міська рада

Заступник начальника управління економіки

3

13.10.2005р.-12.02.2007р.

Ужгородська обласна споживча спілка

Директор виробничого торгового підприємства

4

13.02.2007 р.

Комунальне підприємство «Ужгородський комбінат комунальних» Ужгородської міської ради

Директор

Директор                                                                           А.Р.Сухолов

8. Довідка про заробітну плату:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Сухолов А.Р. від 28.02.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» становить 21801,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

Аудит не проводився.

9. Статут


Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року КП УККП

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Звіт керівкика за 2022 рік

Опубліковано: 05/06/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року УККП

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт директора КП "УККП" Ужгородської міської ради за 2019 рік

Опубліковано: 12/07/2021

Звіт директора КП "УККП" Ужгородської міської ради за 2020 рік

Опубліковано: 12/07/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УККП

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт 2020 КП УККП

Опубліковано: 07/04/2021

Фінансовий звіт КП УККП 1 квартал 2020

Опубліковано: 07/04/2021

Фінансовий звіт 9 місяців 2020 КП УККП

Опубліковано: 07/04/2021

Фінансовий звіт 1 півріччя 2020 КП УККП

Опубліковано: 07/04/2021

Фінансова звітність КП УККП І півріччя 2019

Опубліковано: 07/04/2021

Фінансова звітність КП УККП 2019 рік

Опубліковано: 06/04/2021

Фінансова звітність КП УККП 9 міс 2019

Опубліковано: 06/04/2021

Звіт про фінансові результати 2020

Опубліковано: 06/04/2021

Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

ЗВІТ про виконання фінансового плану за І, ІІ кв. 2018 року КП «УККП» Ужгородської міської ради

Опубліковано: 30/10/2018

ЗВІТ Про виконання фінансового плану за 2017р.

Опубліковано: 30/10/2018

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

1. Назва підприємства: КП «Архітектурно планувальне бюро» Ужгородської міської ради;
2. Керівник організації: Геворкян Даніелла Сергіївна;
3. Контактні дані: 88000, м. Ужгород, вул. Небесної Сотні, 4; тел. (031) 61-71-42; (096)6588248  e-mail: 35865696@mail.gov.ua;
4. Перелік та вартість послуг:

№ п/п ПОСЛУГА Договірна ціна Вартість з ПДВ Договірна ціна Вартість з ПДВ
Термін виконання до 5 днів (3 днів) Термін виконання до 30 днів
1. Виготовлення технічного паспорта на квартиру:    
  І кімнатна 1355,21 903,47
  ІІ кімнатна 1470,41 980,27
  ІІІ кімнатна 1585,59 1057,06
  ІV кімнатна 1700,78 1133,85
2. Технічний паспорт на будівлю або будинок з господарськими будівлями та спорудами    
  І категорія складності 3507,51 2338,34
  ІІ категорія складності 3590,73 2393,82
  При площі 100-200 кв.м.    
  І категорія складності 4359,08 2906,05
  ІІ категорія складності 4442,3 2961,53
  При площі 200-300 кв.м.    
  І категорія складності 5210,64 3473,76
  ІІ категорія складності 5293,86 3529,24
  При площі 300-500 кв.м.    
  І категорія складності 6913,77 4609,18
  ІІ категорія складності 6996,99 4664,66
3. Довідка-характеристика (з обстеженням) на квартиру 1524,66 1016,44
4. Довідка-характеристика (планування без змін) на квартиру 749,46 499,64
5. Довідка-характеристика (з обстеженням) на будинок 2876,24 1917,49
6. Довідка-характеристика (планування без змін) на будинок 1244,54 829,69
7. Довідка про наявність/відсутність власності (на одне прізвище) 243,1 121,55
  те саме: за кожне наступне прідвище 32,6 16,3
8. Копія інвентарної справи при площі до 100 кв.м., земельна ділянка менше 700 кв.м.    
  І категорія складності 721,37 480,91
  ІІ категорія складності 781,22 520,81
9. Копія інвентарної справи при площі до 100-500 кв.м., земельна ділянка менше 1500 кв.м.    
  І категорія складності 1644,36 1096,24
  ІІ категорія складності 1728,23 1152,15
10. Копія інвентарної справи на квартиру 602,1 401,40
11. Обстеження гаража 1541,19 1027,46
12. Довідка про торгову площу з обстеженням приміщень 1190,48 793,65
13. Складання висновку щодо можливості розподілу будинковолодіння 999,14 666,09
14. Довідка про відсутності забудови на земельну ділянку з обстеженням на місці 829,05 552,7
15. Оцінка вартості багатоповерхових будинків з проведенням технічної інвентаризації 4021,88 2681,25
16. Висновок про технічний стан будинковолодіння 930,08 620,05
17. Виготовлення копії інвентарної справи з перерахунком площ  до 100 кв.м. 1351,56 901,04
18. Виготовлення копії інвентарної справи з перерахунком площ  від 100 кв.м. до 500 кв.м. 1803,3 1202,2
19. Обстеження будинку 670,1 446,73
20. Ознайомлення з інвентаризаційною справою 178,89 119,26
21. Виготовлення копії з інвентаризаційної справи (1 сторінка) 296,87 197,91
                                                       (кожна наступна сторінка) 1,08 0,72

При терміні виконання до 5 робочих днів до вказаної вартості застосовується підвищувальний коефіцієнт.

7. Довідка про заробітну плату:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Геворкян Даніеллою Сергіївною від 04.03.2020 року та додаткової угоди до нього від 01.03.2023 року.

Станом на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора КП «Архітектурно-планувальне бюро» становить 26293.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримувала.

Аудит не проводився.


Звіти

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2022 року

Опубліковано: 10/07/2023

Звіт керівника КП Архітектурно-планувальне бюро про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт про роботу за 2020 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП АПБ

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП АПБ 2019 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Звіт про фінансові результати за І піврічча 2019 року

Опубліковано: 14/08/2019

Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2018

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

1. Назва підприємства: КП “Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради.
2. Керівник організації: Готра Віталій Вікторович.
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, пл.Поштова,3, тел.: (099)5107472, e-mail: kp.uzmt@gmail.com.
4. Перелік послуг: послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Ужгороді в автобусах, що працюють в звичайному режимі руху.
5. Тарифи на послуги: встановлені згідно Рішення № 190 “Про тарифи на міські пасажирські перевезення” Ужгородської міської ради від 26.05.2022.
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: –

7. Біографічна довідка:

8. Довідка про заробітну плату:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Готра В.В. від 27.02.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом  на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора  КП «Ужгородський муніципальний транспорт» становить 28 133,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

 Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

На підприємстві в 2023 році працівники Держаудитслужби України (м.Київ) проводили зустрічну перевірку окремих питань під час комплексної ревізії роботи підрозділів Ужгородського міськвиконкому. Період, що перевірявся, становив з 01.03.2021 року по 30.06.2023року.

9. Статут

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua


Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 КП Ужгородський муніципальний транспорт

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 02/09/2023

Звіт керівника КП «Ужгородський муніципальний транспорт» про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 квартал 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Баланс 1 кв. 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт КП Ужгородський муніципальний транспорт

Опубліковано: 12/07/2021

Щомісячний звіт КП УМТ КМР за Грудень 2020 року

Опубліковано: 12/07/2021

Довідка зустрiчноi звiрки в Комунальному пiдприемствi "Ужгородський мунiципальний транспорт" Ужгородської міської ради щодо документального та фактичного пiдтвердження ВиДУl обсяry i якостi операцiй та розрахункiв для з'ясування їх реальностi та повноти вiдображення в облiку rщепартаменту мiського господарства Ужгородської міської ради

Опубліковано: 12/07/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УМТ

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I півріччя 2020

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 9 місяців 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018 рік.

Опубліковано: 09/04/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018 року. 

Опубліковано: 23/10/2018

Одночасно звертаємо увагу на те, що фінансовий план подається за перше півріччя, в якому підприємство не здійснювало основну господарську діяльність, оскільки проводило підготовчі роботи, а саме отримання ліцензій та інших дозвільних документів, транспортних засобів тощо.

1. Назва підприємства: КП «Ужгородська міська друкарня»

Код  ЄДРПОУ 02466530
Банківські реквізити р/р 26007053917899 , ПАТ КБ Приватбанк, МФО 312378
Форма власності комунальна
Організаційна-правова форма комунальне підприємство

2. Керівник організації: Яковець Любов Атанасівна

3. Контактні дані: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород,вул. Руська, 13, тел.:(0312) 34183 (066)7467802; galina888@ukr.net

4. Перелік послуг:

  • дизайн оригінал-макетів плакатів, альбомів-каталогів, буклетів, листівок та книг;
  • редакційно-видавничі послуги (літературне, художньо-технічне редагування та коректура оригіналів;
  • комп’ютерний набір книжково-журнальної, акцедентно-бланкової продукції та газет;
  • розробка, повно кольоровий друк та висікання етикеток;
  • нумерація та перфорація бланків;
  • палітурні роботи, тиснення фольгою на папках, вітальних адресах
  • друкування на картоні кольорових упаковок та їх висікання;
  • друкування та склеювання пакетів на борошно, деревне вугілля та інших пакувальних виробів;
  • виготовлення ділових щоденників, блокнотів та інших товарів широкого вжитку.

5. Тарифи на послуги: –

6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:  –

7. Біографічна довідка

8. Довідка про заробітну плату:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Яковець Л.А. від 19.03.2020 року. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом на 01.01.2023 року розмір посадового окладу директора КП «Ужгородська міська друкарня» становить 6400,00.

9. Статут


Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року КП Ужгородська міська друкарня

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Звіт керівника КП «Ужгородська міська друкарня» про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Звіт за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 16/02/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансова звітність малого підприємства на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт генерального директора КП "Ужгородська міська ррукарня"

Опубліковано: 12/07/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП УМД

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I півріччя 2020

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність малого підприємства за 2019 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2019 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I півріччя 2019

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Фінансовий звіт на 31 грудня 2018р.

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018 рік

Опубліковано: 09/04/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2017 рік

Опубліковано: 23/10/2018

Довідка показників фінансового стану за 2016 рік

Опубліковано: 24/02/2017

1. Назва підприємства: КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»

2. Директор підприємства: Карташов Станіслав Олександрович;

3. Контактні дані: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Митна, буд.1, телефон диспетчер (050)3720845; (0312)643464; приймальня (050)5002552 ; e-mail: kanc.uz.voda@gmail.com

4. Основна діяльність підприємства за КВЕД:

36.00 – забір, очищення та постачання води;

37.00 – каналізація відведення й очищення стічних вод.

Діючі тарифи  на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення введені в дію з 1 січня 2022 року

 

Найменування

Одиниця виміру

Встановленні  тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення  постановою
НКРЕКП № 2861
від 22.12.2021 р.  введенні в дію  з
01.01.2022 р.

Централізоване водопостачання

Централізоване водовідведення

Разом

Споживачам, які є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання/водовідведення

грн/м³

9,70

11,84

21,54

Споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання/водовідведення

грн/м³

26,52

16,34

42,86

 

 Інші види діяльності підприємства:

 

№ п/п

Вид діяльності

Код згідно з КВЕД

1

Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання (монтаж та технічне обслуговування зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення, підключення/відключення до/від мереж водовідведення, обслуговування фонтанів)

43.22

2

Надання  інших допоміжних комерційних послуг(монтаж, демонтаж, повірка засобів обліку)

33.12

3

Діяльність  у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (розробка та видача технічних умов на приєднання до мереж водопостачання та каналізації)

71.12

4

Технічні  випробування та дослідження (хіміко-бактеріологічний аналіз  питної та стічної води)

71.20

5

Вантажний  автомобільний транспорт (надання послуг автотранспортних засобів та спецтехніки)

49.41

6

Надання  в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (надання в оренду приміщень, розміщення телекомунікаційного обладнання)

68.20

7

Комплексне обслуговування об’єктів

81.10

 

Проведення лабораторних досліджень станом на дату надання інформації

№ п/п

Перелік аналізів

Всього з ПДВ

1

Проведення хімічного аналізу стічних вод (спецзабруднення)

1928,70

2

Проведення бактеріологічного аналізу води

853,90

3

Проведення хімічного аналізу води (скорочений)

1046,58

4

Проведення санітарно-мікробіологічного аналізу води (ТУ)

826,80

5

Проведення аналізів дистильованої води

895,08

6

Проведення хімічного аналізу стічних вод

884,70

7

Проведення хімічного аналізу стічних вод ( повний )

2477,16

8

Проведення хімічного аналізу води

1528,12

9

Проведення лабораторного хімічного та бактеріологічного контролю води

1797,20

 

Вартість автотранспортних засобів та спецтехніки підприємства

   

    п/п

НАЗВА МАШИНИ

  Вартість 1 год роботи з ПДВ

1

Спец. машина SCANIA

2639,75

2

Камаз цистерна  асенізаційна / 60-22 ЗАМ/

1702,70

3

Спецавтомобіль  муловсмоктувач / ЗІЛ 130 АО 98-06 ВІ /

2472,00

4

Спец.  Будка ГАЗ 53 РВМ / 04 - 90 /

1513,60

5

Спец. Автокран ЗІЛ-133 КС 3575 / 98-02 /

1954,85

6

Самоскид ЗІЛ - 130 ММЗ / 562-21 РТ /

1440,25

7

Аварійна будка -  "виїзд на виклик" ГАЗ 53 / 98-04 /

1386,70

8

Камаз 53213-15-КО 560  цистерна асенізаційна /АО 68-28 АС/

4192,00

9

ВАЗ 2121 Нива / АО 98-07 ВІ /

864,10

10

ГАЗ - 3307 /98-01 ЗАН/

889,00

11

Мікроавтобус ГАЗ 322-13

756,90

12

ГАЗ 53 КО 503   асенізаційна машина (виїзд диспетч. сл.)

1812,80

13

Робота компресора разом з  ГАЗ -53 /91-38 ЗАМ/

2514,29

14

Робота компресора

1549,64

15

Екскаватора - навантажувача JCB 3CX SM

1460,20

16

 Автомобіль УАЗ 3909

724,70

17

Бензоріза STIHL TS800

625,68

18

Робота САК разом з будкою

1927,84

19

Робота САК

892,28

20

Робота мотопомпи (з машиною)

2046,10

21

Робота мотопомпи (без машиною)

547,97

22

Мулосос КО - 50З ІВ-12 МАЗ

2401,06

23

Каналопромивний автомобіль IVECO

1776,65

24

МАЗ 555 СОЗ (Самоскид)

1213,40

25

Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 4371

1434,06

26

Мулосос «KOBALТ»

1774,50

 

Інші роботи

1

Вартість  обстеження території підприємства (установи) з метою встановлення площі поверхонь (з автомоб.)

2074,75

2

Вартість  обстеження території підприємства (установи) з метою встановлення площі поверхонь (без  автомоб.)

1144,00

3

Вартість виклику представника з метою  обстеження та уточнення підземних комунікацій на території  підприємства (установи)

1132,88

4

Тех.умови на водопостачання та водовідведення для приватного сектору

1523,38

5

Тех.умови на водопостачання та водовідведення для  об'єктів підприємницької діяльності та інших організацій

2821,06

6

Технічні умови у звязку з зміною лімітів на водопостачання та водовідведення для обєктів підприємницької діяльності та інших організацій

1583,24

7

Технічні умови на водопостачання та водовідведення для обєктів (комплексної забудови)

6387,29

 

 

Інформація щодо розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт 

 

КП "Водоканал м. Ужгорода"

№ п/п

Найменування обладнання, машин і механізмів

Рік випуску

Кількість одиниць

Балансо-утримувач

Дата вводу в експлуатацію

Адреса розміщення

1

ГАЗ-3307, бортова

1991

1

КП "Водоканал м. Ужгорода"

 

м. Ужгород, вул.Митна,1

2

ЗІЛ-130 Самоскид/корито

1974

1

31.08.1974

3

ГАЗ-52 Спец.будка

1984

1

29.10.1984

4

ГАЗ-52 Спец.будка

1990

1

30.09.1990

5

ГАЗ-53 Спец.будка

1986

1

29.10.1986

6

ГАЗ-53 Спец.будка

1988

1

31.07.1988

7

ГАЗ-53 Спец.будка

1989

1

31.07.1989

8

ГАЗ-53 Спец. Бочка

1981

1

 

9

ИЛ-980 Спец. Бочка/ілосос

1985

1

10.05.1985

10

ИЛ-980 Спец. Бочка/ілосос

1987

1

26.02.1987

11

Ко-505 Камаз Спец.бочка

1990

1

30.06.1990

12

МАЗ-5334 бортова вантажна

1992

1

10.12.1992

13

КО-560 Камаз спец. Бочка

2005

1

20.05.2014

14

Сканія Спец. Бочка

2000

1

25.03.2000

15

КС-3575 Автокран

1987

1

30.12.1987

16

Великовантажний мототранспортний засіб - Мулосос

2019

1

01.01.2020

17

JCB

2016

1

10.11.2016

18

JCB

2018

1

31.12.2018

19

JCB

2019

1

30.10.2019

20

Спецавтомобіль з каналопромивним комплексом ІVECO

2019

1

01.01.2021

21

МАЗ 555 СОЗ (Самоскид)

2021

1

01.05.2021

22

Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 4371

2021

1

01.09.2021

 

23

Аварійно-ремонтний автомобіль МАЗ 437

2022

1

01.07.2022

 

24

Мулосос "KOBALT" АО 15-09 НО

2022

1

01.06.2022

 

Разом спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг

 

24

 

Вартість на кожен інший вид діяльності, який не наведений у наданому нижче  переліку та на який не наведено вартість – складається індивідуальна калькуляція по підсумку виконаних робіт та за заявою замовника.

5. Посадовий оклад: 

Станом на 01.01.2024 р. посадовий оклад  директора  КП “Водоканал м. Ужгород”   43 058,00 грн., а саме :

5 мінімальних посадових окладів (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду в розмірі 180 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб України із застосуванням коефіцієнту співвідношення за видами робіт та окремими професіями, а саме-1,58 (експлуатація та обслуговування обладнання систем водозабезпечення та водовідведення)

Інших додаткових благ не має

6. Біографічна довідка.

7. Статут.

Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 р форма 1 Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода

Опубліковано: 08/02/2024

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 р форма 2 виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 06/07/2023

Звіт керівкика за 2022 рік

Опубліковано: 05/06/2023

Звіт про власний капітал

Опубліковано: 14/04/2023

Звіт про рух грошових коштів

Опубліковано: 14/04/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Фінансові результати за рік 2022 Водоканал

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансові результати за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансові результати за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансові результати за 1 кв 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Звіт керівника комунального підприємства про виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Аудиторський висновок щодо річної фінансової звітності комунального підприємства КП «Водоканал м. Ужгород» за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Звіт про фінансовий стан на 30 Червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт за 2020 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Звіт незалежного аудитора

Опубліковано: 21/09/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП Водоканал

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 6 міс. 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 9 мiсяцiв 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2019р.

Опубліковано: 11/12/2019

Про фінансовий стан на 30 червня 2019

Опубліковано: 14/09/2019

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 рік

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018р.

Опубліковано: 13/12/2018

Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019 р.

Опубліковано: 26/10/2018

Звіт про фінансові результати (Звіти про сукупний дохід) за 9 місяців 2018 р.

Опубліковано: 26/10/2018

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018р.

Опубліковано: 23/10/2018

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

1. Назва підприємства: КП "Лікарняна аптека"
2. Керівник організації: Скоблей Антоніна Василівна
3. Контактні дані: вул. Грибоєдова,20, apteka_lik@ukr.net, (050)2220884

4. Перелік послуг: 
5. Тарифи на послуги:
8. Посадовий оклад: 

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з   Скоблей А.В.  від 05.03.2020 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом  на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора  КП «Лікарняна аптека» становить 12112.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

 Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримувала. Аудит не проводився.


Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року КП Лікарняна аптека

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Звіт керівника КП «Лікарняна аптека» про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Фінансова звітність за 2022 рік

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв. 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Фінансовий звіт на 30 червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт про результати діяльності директора КП "Лікарняна аптека" Скоблей Антоніни Василівни за 2020 р.

Опубліковано: 09/07/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 31 грудня 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 30 вересня 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Фінансовий звіт на 31 грудень 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2018рік

Опубліковано: 09/04/2019

ЗВІТ про виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018р.

Опубліковано: 09/04/2019

1. Назва підприємства: Комунальне автотранспортне підприємство КАТП-072801 Ужгородської міської ради
2. Керівник органзації: Борисенко Олександр Олександрович
3. Контактні данні: вул. Погорєлова,3, м. Ужгород, 88015, тел. 66-34-55; (050)9351207 kpkatp072801@ukr.net
4 .Послуги: захоронення твердих побутових відходів

5. Оплата праці:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Борисенко О.О. від 12.12.2023 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора КП «КАТП-072801» становить 21 801,00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

З 20.01.2023 по 03.03.2023 перевірку фінансово-господарської діяльності підприємства здійснював західний офіс Держаудитслужби України. Період, що перевірявся, становив з 01.01.2020 року по 31.12.2022 року.

У липні 2023 року працівники Держаудитслужби України (м.Київ) проводили зустрічну перевірку окремих питань під час комплексної ревізії роботи підрозділів Ужгородського міськвиконкому.

6. Тарифи на послуги:

Назва послуги Одиниця виміру Діючий тариф Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу)
захоронення твердих побутових відходів грн за 1 куб. м 33,61 рішення виконкому Ужгородської міської ради  від  25.01.2023 р. № 27 "Про коригування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами ( захоронення ) 
7. Біографічна довідка

Борисенко Олександр Олександрович, директор комунального підприємства КП КАТП-072801 Ужгородської міської ради.

Народився 28 листопада 1972  в місті  Ужгород Закарпатської області.

У 1979 році пішов у перший клас  ЗОШ № 9 м. Ужгород

У 1982 році займався спортивною стрільбою в спортивному клубі « Динамо »

У 1987 році захистив кандидата у майстри спорту по стрільбі.

Після закінчення в 1989 році ЗОШ №9 м.Ужгород, працював на машино-будівельному заводі « Тиса »

З травня 1991 року по серпень 1993 року проходив службу у лавах Збройних сил  Національної  гвардії Украіни. Приймав участь у ліквідаціі масових

заворушень в м. Придністров’я, Грузія та АР Крим , Україна

З 1994 року працював в інкасаторській службі охорони ВАТ «Промінвестбанк

З 2001 року зареєстрований приватним підприємцем. Сфера діяльності « робота з нерухомістю »

З 2001 року директор агентства нерухомості « Фортуна » м. Ужгород

З 2010 року студент юридичного факультету Київського юридичного університету.

У 2005 році балотувався на голову селищної  ради с. Холмок , Закарпатськоі області

 

Одружений :

Дружина  - Борисенко Тетяна Івнівна,1976 року народження, домогосподарка

Син   - Борисенко Олександр Олександрович , 1994 року народження.

Судимість відсутня

Депутат Ужгородськоі міськоі ради  VI  та VIIскликання.

Одружений, має двох синів.     


8. Статут.

Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року Комунальне автотранспортне підприємство КАТП-072801 Ужгородської міської ради

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 6 місяців 2023 р.

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Звіт керівника КП «КАТП-072801» про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 14/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Звіт про фінансовий стан на 31.06.2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Про роботу підприємства за 2020 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Про роботу підприємства за 2019 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Про роботу підприємства за 2018 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП КАТП-072801

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 6 міс. 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КАТП-072801 І пів 2019

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КАТП-072801 за 2019 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КАТП 9 міс 2019

Опубліковано: 12/05/2021

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 6 міс. 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА за I квартал 2019 року

Опубліковано: 10/05/2019

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА за 2018 рік

Опубліковано: 09/04/2019

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 9 міс. 2018 року

Опубліковано: 09/04/2019

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

  1. Назва підприємства: КП ″Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство″ Ужгородської міської ради.
    2. Керівник організації: Тесленко Олександр Олександрович, тел. для контактів (050)9351207. 
    3. Контактні дані: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Проєктна, 4 «А», індекс 88006, тел. для контактів (050)9351207; ksep2010@ukr.net
    4. Перелік послуг:
    5. Тарифи на послуги:   

Вартість послуг комунального підприємства "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" 

Найменування робіт, послуг Одиниці  Вартість, грн. ПДВ Вартість  Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу)
пп   виміру     з ПДВ, грн.  
Вивіз сміття, перевезення будівельних матеріалів  
1 ММЗ-4505 год 409,05 81,81 490,86 Наказ від 03.01.2022 р. № 01/1 "Про затвердження вартості на надання послуг КП "КШЕП" УМР
    100 км 1871,68 374,34 2246,02
    їздка 10,44 2,09 12,53
2 МДК-433362 год 468,96 93,79 562,75
    100 км 1871,68 374,34 2246,02
    їздка 10,44 2,09 12,53
3 КРАЗ-6510 год 468,96 93,79 562,75
    100 км 2571,06 514,21 3085,27
    їздка 11,42 2,28 13,70
4 КРАЗ-65055 год 468,96 93,79 562,75
    100 км 2535,51 507,10 3042,61
    їздка 11,42 2,28 13,70
5 ГАЗ САЗ-3507 год 398,91 79,78 478,69
    100 км 1468,3 293,66 1761,96
    їздка 10,44 2,09 12,53
6 МТЗ-80 з причіпом год 485,88 97,18 583,06
    м/год 333,50 66,70 400,20
7 МТЗ-82 з причіпом год 485,88 97,18 583,06
    м/год 333,50 66,70 400,20
8 Jinma-804 год 433,93 86,79 520,72
    м/год 335,12 67,02 402,14
9 МАЗ-3540 С2 Т2 год 600,82 120,16 720,98
    м/год 815,09 163,02 978,11
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1806,91 361,38 2168,29
10 МДК-043362 год 409,05 81,81 490,86
    100 км 1470,14 294,03 1764,17
    їздка 10,44 2,09 12,53
11 Грейдер ДЗ-122 А год 452,15 90,43 542,58
    м/год 1053,51 210,70 1264,21
12 Екскаватор Боекс-3106 год 224,28 44,86 269,14
    м/год 394,50 78,9 473,4
13 ГАЗ-27063 год 381,48 76,30 457,78
    100 км 929,48 185,90 1115,38
14 Компресор ПКСД-5,25 Д год 379,03 75,81 454,84
    м/год 498,26 99,65 597,91
15 Коток АМКОДОР-6223А год 467,81 93,56 561,37
    м/год 137,97 27,59 165,56
16 Деревоподрібнювач DP 660  м/год 329,1 65,82 394,92
  з приводом від JM-804     0 0
Механізоване літнє прибирання
1 Механізоване миття ПМ год 246,2 49,24 295,44
    100 км 2981,9 596,38 3578,28
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1527,69 305,538 1833,228
2 Механізоване миття ВІВА год 555,54 111,108 666,648
  МД-0103 100 км 2668,78 533,756 3202,536
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1497,09 299,418 1796,508
2 Поливання вулиць ПМ год 246,2 49,24 295,44
    100 км 2725,06 545,012 3270,072
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1527,69 305,538 1833,228
3 Механізоване підмітання год 322,97 64,594 387,564
  Джонстон VT-650 100 км 2436,08 487,216 2923,296
    м/год 547,45 109,49 656,94
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1740,49 348,098 2088,588
4 Механізоване підмітання год 252,11 50,422 302,532
  Джонстон Компакт СН-200 м/год 571,9 114,38 686,28
Механізоване зимове прибирання
1 Згрібання та підмітання снігу ПМ год 229,47 45,894 275,364
    100 км 3230,75 646,15 3876,9
2 МДК-433362 год 226,43 45,286 271,716
    100 км 3230,75 646,15 3876,9
3 МАЗ-3540 С2 Т2 год 422,56 84,512 507,072
    100 км 3323,71 664,742 3988,452
4 МТЗ-82  год 230,44 46,088 276,528
    м/год 333,5 66,7 400,2
5 МТЗ-82.1 год 303,26 60,652 363,912
    м/год 284,01 56,802 340,812
6 КО-707 МТЗ-80 год 262,6 52,52 315,12
    м/год 333,17 66,634 399,804
7 Грейдер ДЗ-122 А год 271,32 54,264 325,584
    м/год 1053,5 210,7 1264,2
8 ВІВА МД-0103 год 515,19 103,038 618,228
    100 км 2923,75 584,75 3508,5
9 Посипання протиожеледною сумішшю год 256,26 51,252 307,512
  КДМ, МДК-433362 100 км 1986,5 397,3 2383,8
    кузов 37,1 7,42 44,52
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1665,55 333,11 1998,66
10 ВІВА МД-0103 год 525,25 105,05 630,3
    100 км 2923,75 584,75 3508,5
    кузов 35,26 7,052 42,312
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1796,48 359,296 2155,776
11 Навантаження піску екскаватором год 224,28 44,856 269,136
  "Борекс-3106" м/год 394,49 78,898 473,388
12 Вивіз снігу ММЗ-4505 год 250,61 50,122 300,732
    100 км 1740,13 348,026 2088,156
    їздка 10,44 2,088 12,528
13 КРАЗ-6510 год 338,65 67,73 406,38
    100 км 2570,96 514,192 3085,152
    їздка 11,42 2,284 13,704
14 КРАЗ-65055 год 335,75 67,15 402,9
    100 км 2535,41 507,082 3042,492
    їздка 11,42 2,284 13,704
Ручне прибирання
1 Ручне підмітання території 1000 м2 290,76 58,152 348,912
Найменування Одиниці Вартість,
пп   виміру грн.
Літнє механізоване прибирання
1 Механізоване миття вулиць    
  МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 714,26
    100 км 4 180,08
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1 755,74
2 Механізоване підмітання вулиць    
  МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 1 093,60
    100 км 2 668,55
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 512,23
3 Механізоване підмітання вулиць    
  трактор SH504С 1 год 423,41
    м/год 382,61
4 Механізоване підмітання тротуарів    
  трактор FT354К 1 год 471,58
    м/год 323,62
Вивіз сміття та перевезення будівельних матеріалів
1 Трактор FT354К з причіпом 1 год 380,94
    м/год 388,34
2 Трактор SH504С 1 год 376,51
    м/год 382,61
3 Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER 1 год 826,47
    м/год 627,60
4 Самоскид Кобальт АС-3089 1 год 593,31
    100 км 2 207,77
    їздка 15,58
5 Сміттєвоз MAN TGS 26.320 1 год 568,34
    100 км 2 698,85
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 454,45
6 Тягач-контейнеровоз MAN TGS 26.440 1 год 611,26
    100 км 2 453,50
    м/год 30,55
Зимове утримання доріг
1 Підмітання тротуарів від снігу    
  Трактор FT354К 1 год 426,37
    м/год 388,34
2 Трактор SH504С 1 год 444,62
    м/год 382,61
3 МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 632,89
    100 км 4 186,06
4 МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 1 083,48
    100 км 2 987,83
5 Механізоване посипання доріг    
  МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 632,89
    100 км 3 235,59
    1 кузов 59,29
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1 832,04
6 МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 632,89
    100 км 2 700,69
    1 кузов 180,23
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 520,63
Механізоване навантаження суміші
1 Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER 1 год 852,54
    м/год 627,60
Вивіз снігу
1 Самоскид Кобальт АС-3089 1 год 593,31
    100 км 2 207,77
    їздка 15,58
Вартість послуг з утримання об'єктів благоустрою міста Ужгорода комунального підприємства "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" 
Найменування Одиниці Вартість, ПДВ Вартість Примітка (нормативний акт, яким затверджено розмір тарифу)
пп   виміру грн.   з ПДВ  
Літнє механізоване прибирання      
1 Механізоване миття вулиць         Наказ від 20.11.2022 р. "Про затвердження вартості на надання послуг КП "КШЕП" УМР"
  МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 714,26 142,852 857,112
    100 км 4 180,08 836,016 5016,096
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1 755,74 351,148 2106,888
2 Механізоване підмітання вулиць        
  МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 1 093,60 218,72 1312,32
    100 км 2 668,55 533,71 3202,26
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 512,23 502,446 3014,676
3 Механізоване підмітання вулиць        
  трактор SH504С 1 год 423,41 84,682 508,092
    м/год 382,61 76,522 459,132
4 Механізоване підмітання тротуарів        
  трактор FT354К 1 год 471,58 94,316 565,896
    м/год 323,62 64,724 388,344
Вивіз сміття та перевезення будівельних матеріалів    
1 Трактор FT354К з причіпом 1 год 380,94 76,188 457,128
    м/год 388,34 77,668 466,008
2 Трактор SH504С 1 год 376,51 75,302 451,812
    м/год 382,61 76,522 459,132
3 Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER 1 год 826,47 165,294 991,764
    м/год 627,60 125,52 753,12
4 Самоскид Кобальт АС-3089 1 год 593,31 118,662 711,972
    100 км 2 207,77 441,554 2649,324
    їздка 15,58 3,116 18,696
5 Сміттєвоз MAN TGS 26.320 1 год 568,34 113,668 682,008
    100 км 2 698,85 539,77 3238,62
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 454,45 490,89 2945,34
6 Тягач-контейнеровоз MAN TGS 26.440 1 год 611,26 122,252 733,512
    100 км 2 453,50 490,7 2944,2
    м/год 30,55 6,11 36,66
Зимове утримання доріг    
1 Підмітання тротуарів від снігу        
  Трактор FT354К 1 год 426,37 85,274 511,644
    м/год 388,34 77,668 466,008
2 Трактор SH504С 1 год 444,62 88,924 533,544
    м/год 382,61 76,522 459,132
3 МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 632,89 126,578 759,468
    100 км 4 186,06 837,212 5023,272
4 МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 1 083,48 216,696 1300,176
    100 км 2 987,83 597,566 3585,396
5 Механізоване посипання доріг        
  МДК ВІВА МД-0103/00 1 год 632,89 126,578 759,468
    100 км 3 235,59 647,118 3882,708
    1 кузов 59,29 11,858 71,148
  Пробіг без виконання робіт 100 км 1 832,04 366,408 2198,448
6 МДК MSV-5/17CS Кобальт 1 год 632,89 126,578 759,468
    100 км 2 700,69 540,138 3240,828
    1 кузов 180,23 36,046 216,276
  Пробіг без виконання робіт 100 км 2 520,63 504,126 3024,756
Механізоване навантаження суміші    
1 Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER 1 год 852,54 170,508 1023,048
    м/год 627,60 125,52 753,12
Вивіз снігу    
1 Самоскид Кобальт АС-3089 1 год 593,31 118,662 711,972
    100 км 2 207,77 441,554 2649,324
    їздка 15,58 3,116 18,696

6. Біографічна довідка

Народився 25.02.1980 року у місті Харкові у звичайній родині робітників. У 1985 році разом з батьками переїхав до міста Кам'янець-Подільський, Хмельницька область, де і мешкав до 2002 року. З 1987 року по 1996 рік навчався у ЗОШ №7. З 1996 року по 1998 рік навчався у будівельному технікумі, де отримав освіту за спеціальністю “Майстер будівельних робіт”. У 19987 році, після закінчення технікуму  вступив до ІІІ при ПДАТА, де у 2002 році де отримав освіту з військової спеціальності державної служби з надзвичайних ситуацій.

Трудову діяльність розпочав у 1998 році. До 2016 року перебував на службі в МНС ДСНС України. З 2017 року по 2021 рік працював торговим представником. З 2022 року по теперішній час перебуваю на посаді директора КП “КШЕП” УМР.

З 2002 року по сьогодні проживаю в місті Ужгород

Одружений. Дружина - Тесленко Ольга Іванівна, 1985 року народження.

Маю двох синів. Тесленко Арсеній Олександрович, 2004 року народження. Тесленко Давид Олександрович, 2006 року народження.

Ні я ні мої близькі родичі до кримінальної та адміністративної відповідальності не притягувались.

7. Статут.

8. Посадовий оклад:

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Тесленко О.О. від 11.04.2022. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора комунального підприємства «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» становить 38153.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

На підприємстві з 22.05.2023р. по 28.08.2023р. проводився аудит Державною аудиторською службою України Управління західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області. Період, що перевірявся, становив з 01.03.2021 року по 30.06.2023року.

Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року форма 2 КП ″Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство″ Ужгородської міської ради.

Опубліковано: 08/02/2024

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року форма 1 КП ″Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство″ Ужгородської міської ради.

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 1 Півріччя 2023 р.

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 Червня 2023 р.

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 06/07/2023

Звіт керівника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» УМР про роботу підприємства за 2022 рік

Опубліковано: 06/07/2023

Звіт про рух грошових коштів

Опубліковано: 20/04/2023

Звіт про власний капітал

Опубліковано: 20/04/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 кв 2022 рік

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансова звітність за 9 місяців 2021 року

Опубліковано: 09/11/2021

Звіт про фінансовий стан на 30 Червня 2021 р.

Опубліковано: 01/11/2021

Звіт про роботу та фінансово-господарські показники за 2020 рік

Опубліковано: 21/09/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2021 КП КШЕП

Опубліковано: 16/06/2021

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I півріччя 2020

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт за I квартал 2020 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КШЕП 2019 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КШЕП 9 місяців 2019

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КШЕП І півріччя 2019

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність КП КШЕП рік 2018

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансовий звіт на 30 червня 2019 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

1. Назва підприємства: КП Парк культури та відпочинку "Під замком"
2. Керівник організації: Молнар Євген Стефанович
3. Контактні дані: вул. Воззєднання, 5,тел. (067)672499; kpzamok.2019@gmail.com, 

4. Перелік послуг: діяльність, пов'язана у з організуванням відпочинку та розваг

5. Тарифи на послуги: 

6. Біографічна довідка:

Молнар Євген Стефанович

   


7. Статут

8. Довідка по зарплаті :

Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов контракту, укладеного з Молнар Є. С. від 01.02.2024 року. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

Станом на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора КП «Парк культури та відпочинку «Під замком»» становить 12112.00. Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

 Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

На підприємстві в 2023 році працівники Держаудитслужби України (м.Київ) проводили зустрічну перевірку окремих питань під час комплексної ревізії роботи підрозділів Ужгородського міськвиконкому. Період, що перевірявся, становив з 01.03.2021 року по 30.06.2023року.


Звіти

Фінансова звітність за 9 місяців 2023 року КП Парк культури та відпочинку "Під замком"

Опубліковано: 08/02/2024

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 05/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2023 року

Опубліковано: 02/09/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 1 квартал 2023 року

Опубліковано: 10/07/2023

Звіт керівкика за 2022 рік

Опубліковано: 05/06/2023

Баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік

Опубліковано: 20/04/2023

Фінансова звітність за 9 місяців 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 півріччя 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Фінансова звітність за 1 квартал 2022 року

Опубліковано: 10/03/2023

Річний звіт за 2021 рік

Опубліковано: 26/07/2022

Фінансовий звіт за 2020 рік

Опубліковано: 12/05/2021

Фінансова звітність мікропідприємства на 31 грудня 2019 р.

Опубліковано: 12/05/2021

Спрощений фінансовий звіт на 31 грудня 2018 р.

Опубліковано: 14/08/2019

Посилання на prozorro.gov.ua

Посилання на spending.gov.ua

1. Назва підприємства: КП "Акватік центр Уж"
2. Керівник організації: Вереш Павло Михайлович народився
3. Контактні дані: (050)3721279
4. Перелік послуг: 
5. Тарифи на послуги:
6. Біографічна довідка
7. Статут

  1. Назва підприємства: КП "Ужгородпарксервіс"
  2. Керівник організації: Білавич Юрій Юрійович
  3. Контактні дані: м.Ужгород, пл.Поштова, 3 тел: (095)8801061; e-mail: yuriy.bilavich@gmail.com
  4. Перелік послуг: послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у м. Ужгород
  5. Тарифи на послуги: Тариф за послуги з користування одного транспортного засобу на майданчиках для платного паркування за одну годину  становить 25 грн. згідно Рішення  Виконавчого комітету №626 від 21.12.2022 «Про тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у м. Ужгород»
  6. Біографічна довідка
  7. Статут
  8. Довідка по зарплаті:

    Структура, принципи формування і розмір винагород керівника здійснюється відповідно до умов діючого контракту, укладеного з Білавич Ю.Ю.  від 12.08.2021 року та додаткової угоди до нього. Згідно з умовами контракту керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності.

    Станом  на 01.01.2024 року розмір посадового окладу директора  КП «Ужгородпарксервіс» становить 21802,00 . Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу. премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

     Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

    На підприємстві в 2023 році проводився аудит Державною аудиторською службою України Управління західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області. Період, що перевірявся, становив з 01.03.2021 року по 30.06.2023року.

  9. Звіти.
  1. Назва підприємства:КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради
  2. Керівник організації:Азізян Ірина Леонідівна
  3. Контактні дані:м. Ужгород, пл. Поштова, 3, тел.: +38(066)4880480, e-mailanimalcenter.uzh@gmail.com
  4. Перелік послуг: КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради надає безкоштовно послуги стерилізації безпритульних тварин, заявку можна залишити за тел. 0312615158 (відділ благоустрою департаменту міської інфраструктури),  інформаційно-консультаційні послуги. Послуги з питань, що стосуються утримання та поводження з хатніми тваринами.

6. Біографічна довідка

Автобіографія

Я, Ірина Азізян, народилася 29 листопада 1985 року у м. Єреван, Вірменія.

У 2010 році закінчила Київський славістичний університет, отримала вищу освіту за напрямком підготовки «Міжнародні відносини» та здобула кваліфікацію бакалавра з країнознавства.

З 2012 року – засновник та голова організації захисту безпритульних тварин ГО УТЗТ «Барбос».

З 2015  року – керівник притулку у м. Ужгород на громадських засадах.

З 2019 року – помічник-консультант депутата Верховної Ради України.

Вільно володіє угорською та англійською мовами.

З 2020 року депутат Ужгородської міської ради.

  1.  Довідка про заробітну плату:

КП «Центр поводження з тваринами» Ужгородської міської ради повідомляє, що посадовий оклад керівника встановлений згідно  контракту, укладеного із Іриною Азізян 08.08.2022 року та додаткової угоди до нього та становить станом на 01.01.2024 року 21802.00грн.

Надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі 50% до посадового окладу, передбачені умовами вище зазначеного контракту, премії за підсумками роботи за рік або за підсумками роботи за квартал (відповідно до 12 або 3 місячних посадових окладів).

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, інших винагород та додаткових благ керівник підприємства не отримував.

Аудит не проводився.

8. Звіти.

9. Статут.

Опубліковано: Листопад 20, 2018

Оновлено: Березень 05, 2024

У Вас є питання?