Укладання договорів сервітутного користування земельними ділянками, що знаходяться у власності територіальної громади м. Ужгорода
| Термін виконання |
|
30 днів
|
| Виконавець |
|
Департамент міської інфраструктури
|
| Результат послуги |
|
Договір земельного сервітуту та/або вмотивована відмова у його укладанні
|
| Перелік документів |
- Заяву на ім’я директора департаменту міського господарства із зазначенням відомостей про код ЄДРПОУ(для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців);
- оригінал витягу з рішення сесії про затвердження землевпорядної документації та про укладання договору земельного сервітуту;
- план – схема земельної ділянки та/або копія кадастрового плану земельної ділянки з відображенням обмежень (обтяжень);
- копія акту визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
- нотаріально посвідчене погодження землекористувача з визначеним у ньому режиму використання обслуговуючої земельної ділянки;
6. копія документів, що посвідчують особу (паспорт, ідентифікаційний код) (для фізичної особи)
|
| Вкладення |
|
Інформаційна картка
|