Інформація про послугу
Видача довідки про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні\будинку осіб
| Термін виконання |
| 3 робочі дні |
| Виконавець |
| Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Ужгородської міської ради |
| Результат послуги |
| - довідка про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб - відмова у видачі довідки |
| Перелік документів |
|
- письмову заяву за встановленою формою; - оригінали або належним чином виготовлені та завірені адміністратором ЦНАП копії паспортних документів із відомостями про декларацію/реєстрацію місця проживання цих осіб; - оригінали або належним чином виготовлені та завірені адміністратором ЦНАП копії свідоцтв про народження з відомостями про декларацію/реєстрацію місця проживання цих осіб (для осіб, яким ще не виповнилось 14 років); - оригінали або належним чином виготовлені та завірені адміністратором ЦНАП копії документів про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року. У разі подання заяви законним представником додатково подаються: - оригінали або належним чином виготовлені та завірені адміністратором ЦНАП копії документів, що посвідчують особу законного представника; - оригінали або належним чином виготовлені та завірені адміністратором ЦНАП копії документів, що підтверджують повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі) дітей віком до 14-річного віку. |
| Вкладення |
| Інформаційна картка |