Видача дубліката свідоцтва на право власності на об’єкт нерухомого майна
Термін виконання |
30 днів
|
Виконавець |
КП “Архітектурно-планувальне бюро” Ужгородської міської ради
|
Результат послуги |
Видача дубліката свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна
|
Перелік документів |
Фізичні особи:
- заява
- ксерокопії паспортів (стор. 1,2,3,4 та реєстрація) усіх повнолітніх власників (співвласників);
- ксерокопії свідоцтв про народження власників (співвласників), які не досягли 16-річного віку;
- довідка податкового органу про включення власника до державного реєстру фізичних осіб (присвоєння ідентифікаційногономера ДРФО) (за наявності). У разі представлення інтересів законними представниками, опікунами чи піклувальниками до заяви додаютья копії документів, що підтверджують їхні повноваження;
- довідка нотаріальної контори про відкриття спадкової справи та копія свідоцтва про смерть замість копії паспорта (у разі смерті власника/співвласника обєкта нерухомого майна);
- копія оголошення з газети про визнання недійсним втраченого чи зіпсованого свідоцтва про право власності ( у разі втрати чи псування віповідного свідоцтва);
- відомості про кримінальне провадження ( у разі викрадення свідоцтва про право власності)
- відомості з органів пожежної охорони ( у разі знищення документів при пожежі);
- довідка-характеристика комунального підприємства “ Архітектурно-планувальне бюро” (далі — КП “АПБ” про підтвердження факту належності заявникам об'єкта нерухомого майна на праві приватної власності станом на 01.01.2013 року із зазначенням технічної характеристики об'єкта на момент її видачі;
- копія свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна, виготовлена КП “АПБ” за матеріалами інвентаризаційної справи до 01.01.2013 року;
- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта та о'бєкта.
Юридичні особи:
- заява
- копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- документ, що підтверджує повноваження керівника, або довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи;
- довідка за підписом керівника та головного бухгалтера про те, що об'єкт нерухомого майна, на який видається дублікат свідоцтва про право власності, перебуває на балансі цієї юридичної особи;
- копія оголошення з газети про визнання недійсним втраченого чи зіпсованого свідоцтва про право власності ( у разі втрати чи псування відповідного свідоцтва);
- відомості про кримінальне провадження ( у разі викрадення свідоцтва про право власності)
- відомості з органів пожежної охорони ( у разі знищення документів при пожежі);
- довідка-характеристика комунального підприємства “ Архітектурно-планувальне бюро” (далі — КП “АПБ” про підтвердження факту належності заявникам об'єкта нерухомого майна на праві приватної власності станом на 01.01.2013 року із зазначенням технічної характеристики об'єкта на момент її видачі;
- копія свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна, виготовлена КП “АПБ” за матеріалами інвентаризаційної справи до 01.01.2013 року;
- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта та о'бєкта.
|
Вкладення |
Інформаційна картка
|