Інформація про послугу

Видача дубліката свідоцтва на право власності на об’єкт нерухомого майна

Термін виконання
30 днів
Виконавець
КП “Архітектурно-планувальне бюро” Ужгородської міської ради
Результат послуги
Видача дубліката свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна
Перелік документів

Фізичні особи:

  1. заява
  2. ксерокопії паспортів (стор. 1,2,3,4 та реєстрація) усіх повнолітніх власників (співвласників);
  3. ксерокопії свідоцтв про народження власників (співвласників), які не досягли 16-річного віку;
  4. довідка податкового органу про включення власника до державного реєстру фізичних осіб (присвоєння ідентифікаційногономера ДРФО) (за наявності). У разі представлення інтересів законними представниками, опікунами чи піклувальниками до заяви додаютья копії документів, що підтверджують їхні повноваження;
  5. довідка нотаріальної контори про відкриття спадкової справи та копія свідоцтва про смерть замість копії паспорта (у разі смерті власника/співвласника обєкта нерухомого майна);
  6. копія оголошення з газети про визнання недійсним втраченого чи зіпсованого свідоцтва про право власності ( у разі втрати чи псування віповідного свідоцтва);
  7. відомості про кримінальне провадження ( у разі викрадення свідоцтва про право власності)
  8. відомості з органів пожежної охорони ( у разі знищення документів при пожежі);
  9. довідка-характеристика комунального підприємства “ Архітектурно-планувальне бюро” (далі — КП “АПБ” про підтвердження факту належності заявникам об'єкта нерухомого майна на праві приватної власності станом на 01.01.2013 року із зазначенням технічної характеристики об'єкта на момент її видачі;
  10. копія свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна, виготовлена КП “АПБ” за матеріалами інвентаризаційної справи до 01.01.2013 року;
  11. інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта та о'бєкта.

 

Юридичні особи:

  1.  заява
  2. копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  3. документ, що підтверджує повноваження керівника, або довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи;
  4. довідка за підписом керівника та головного бухгалтера про те, що об'єкт нерухомого майна, на який видається дублікат свідоцтва про право власності, перебуває на балансі цієї юридичної особи;
  5. копія оголошення з газети про визнання недійсним втраченого чи зіпсованого свідоцтва про право власності ( у разі втрати чи псування відповідного свідоцтва);
  6. відомості про кримінальне провадження ( у разі викрадення свідоцтва про право власності)
  7. відомості з органів пожежної охорони ( у разі знищення документів при пожежі);
  8. довідка-характеристика комунального підприємства “ Архітектурно-планувальне бюро” (далі — КП “АПБ” про підтвердження факту належності заявникам об'єкта нерухомого майна на праві приватної власності станом на 01.01.2013 року із зазначенням технічної характеристики об'єкта на момент її видачі;
  9. копія свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомого майна, виготовлена КП “АПБ” за матеріалами інвентаризаційної справи до 01.01.2013 року;
  10. інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта та о'бєкта.
Вкладення
Інформаційна картка