Інформація про послугу

Призначення грошової компенсації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

Термін виконання
протягом п’яти робочих днів з дати надходження документів
Виконавець
Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради
Результат послуги
Призначення грошової компенсації / відмова у призначенні. Перерахування коштів грошової компенсації шляхом зарахування на спеціальний рахунок, відкритий в уповноваженому банку відповідно до договору про взаємодію, укладеного Мінсоцполітики та уповноваженим банком
Перелік документів

аява отримувача про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” із зазначенням реквізитів спеціального рахунка;

оригінал та копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація);

оригінал та копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

оригінал та копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України);

оригінал та копія свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, ― копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюкаˮ  на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення або скасування  (окрім народження дитини за межами України, народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я);

документ, що підтверджує факт народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я, який видає заклад охорони здоров’я, що проводив огляд матері та дитини, або медична консультативна комісія, якщо заклад охорони здоров’я не проводив огляд матері та дитини відповідно до законодавства;

заява із зазначеним поточним рахунком із спеціальним режимом використання батьків, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, відкритим в акціонерному товаристві комерційний банк “ПриватБанк” ( на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення або скасування перерахування грошової компенсації отримувачам може здійснюватися на будь-який рахунок, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк “ПриватБанк”, у разі неможливості відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання);

копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї.

Адміністративний збір

Безоплатно

Вкладення
Інформаційна картка
Авторизуйтесь для отримання послуги:
Отримати