Для надавачів соціальних послуг

Завантажити

Опубліковано: Червень 23, 2023

Відповідно до вимог Закону України «Про соціальні послуги», який набув чинності з 01 січня 2020 року, постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 99 «Про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг» всі юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають соціальні послуги, повинні бути внесені в зазначений Реєстр та відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 « 185).

         Всі заклади, які надають соціальні послуги, мають працювати відповідно до вимог Закону України «Про соціальні послуги», який набув чинності з 01 січня 2020 року, бути включені до Реєстру надавачів соціальних послугвідповідати критеріям діяльності надавачів соціальних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №185) та дотримуватися вимог Державного стандарту стаціонарного догляду.

Інформацію про користування Реєстром ви можете знайти на сайті Мінсоцполітики за посиланням:https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html.

Перелік документів, які мають подавати надавачі соціальних послуг до Департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради для внесення інформації до Реєстру визначено в Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 .

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які надають соціальні послуги, обов’язково подають:

- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3 ;

 

- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4 ;

 

- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту, за бажанням подають:

- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

- копії посадових інструкцій працівників;

- копії особистих медичних книжок працівників;

- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;

- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою  статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

Для внесення в Реєстр, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які є надавачами соціальних послуг необхідно звернутися до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради, із заявою (посилання на заяву) та переліком соціальних послуг, які має право надавати надавач, їх зміст, обсяг, умови і порядок отримання за встановленою формою (посилання на форму).

ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.