№ 21 від 22.12.2020 Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки

Завантажити

Опубліковано: Грудень 28, 2020

герб          УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА      герб

 І   сесія    VIІI  скликання

(2-е пленарне засідання)

Р І Ш Е Н Н Я


28 грудня 2020 року                   Ужгород                                       № 21


Про прогноз бюджету

Ужгородської міської територіальної громади

на 2022-2023 роки

 

07559000000

(код бюджету)

 

 

           Відповідно до ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.75 Бюджетного кодексу України,

 

міська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити прогноз  бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки згідно з додатками 1–5.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, оподаткування, інвестиційної та регуляторної політики (В. Готра).

 

 

Міський голова                                                                        Богдан АНДРІЇВ


Додаток 1 до рішення І сесії VІІI скликання "Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022- 2023 роки" 22.12.2020 р. № 21

ПРОГНОЗ

Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки

  1. Загальна частина.

Прогноз Ужгородської міської територіальної громади на 2022 та 2023 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, з урахуванням макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2021 – 2023 роки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671, рекомендацій Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів (листи від 13 серпня 2020 року № 05110-14-6/25074 «Про особливості складання проєкту місцевих бюджетів на 2021 рік» та складено відповідно до прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку країни та міста, регіональних та державних цільових програм.

Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у середньостроковій перспективі. Спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку міста.

Мета прогнозу – запровадження середньострокового бюджетного прогнозування для встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку міста та можливостями бюджету. 

Основними цілями бюджетної політики м. Ужгород в 2022-2023 роках є:

  • забезпечення надходжень до бюджету Ужгородської міської територіальної громади з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками;
  • підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами шляхомвикористання елементів програмно-цільового методу планування і виконання місцевих бюджетів;
  • забезпечення у повному обсязі проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, інших соціальних виплат, а також розрахунків за енергоносії та комунальні послуги;
  • здійснення видатків місцевих бюджетів відповідно до соціальних стандартів;
  • забезпечення необхідних фінансових пропорцій згідно з планом економічного і соціального розвитку регіону;
  • визначення резервів росту доходів бюджету міської територіальної громади;
  • стимулювання інвестиційно-інноваційної складової бюджету розвитку міської територіальної громади.

Основними завданнями Прогнозу є:

  • підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами;
  • забезпечення виконання доходної частини бюджету Ужгородської міської територіальної громади відповідно до показників, затверджених міською радою;
  • вжиття заходів до залучення додаткових надходжень до бюджету Ужгородської міської територіальної громади, зокрема, шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;
  • підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;
  • забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених міськими цільовими (комплексними) програмами;
  • запровадження дієвих заходів з енергозбереження.

Прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади розроблено з урахуванням основних показників прогнозу економічного та соціального розвитку м. Ужгород на 2022-2023 роки.

 

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ

економічного і соціального розвитку м. Ужгород

Показники

2022 рік

прогноз

2023 рік

прогноз

Обсяг реалізованої промислової продукції у діючих цінах, всього

(млн. грн.)

7250,0

7700,0

Кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. наявного населення (один.)

158

170

Кількість суб’єктів ЄДРПОУ за організаційно-правовими формами

8100

8500

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників (грн.)

13304,9

13983,5

Середньорічна чисельність наявного населення (тис. осіб)

114,6

114,7

Фонд оплати праці (без військовослужбовців) млн. грн.

*-зайнятих на підприємствах, в установах та організаціях щомісячного обліку.(млн. грн.)

5944,3

6247,4

Зовнішньоторгівельний оборот товарами та послугами:

 

 

обсяг експорту (млн. дол. США)

140,2

170,3

обсяг імпорту  (млн. дол. США)

150,2

190,3

Вантажооборот  автомобільного   транспорту  (млн. ткм)

570,8

650,2

 

Прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки зорієнтований на формування сприятливого економічного середовища, забезпечення збалансованості та стабільного функціонування бюджетної системи міста, стимулювання інноваційно-інвестиційної складової економіки міста, встановлення взаємозв’язку між соціально-економічними цілями розвитку регіону і можливостями бюджету, забезпечення виконання гарантованих державою соціальних зобов’язань.

Невиконання прогнозних показників бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки може відбутись у разі змін в економічному середовищі, які будуть залежати від наслідків поширення коронавірусної інфекції COVID – 19, невідповідності основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку м. Ужгород показникам, врахованим під час формування прогнозу.

  1. Основні індикативні прогнозні показники бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки.

Прогноз включає індикативні показники бюджету міської територіальної громади за основними видами доходів, видатків, кредитування та фінансування, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів.

При розрахунку показників бюджету враховано:

  1. Прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста, підвищення розміру мінімальної заробітної плати, динаміку надходжень за 2018 - 2019 роки та очікуване виконання за 2020 рік.
  2. Норми податкового та бюджетного законодавства та застосування чинних ставок оподаткування.
  3. Макропоказники визначені з урахуваннями Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. № 671 „Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки”, який передбачає:
  • зростання валового внутрішнього продукту у 2022 році – 4,3 відсотка, у 2023 році – 4,7 відсотка;
  • номінальний валовий внутрішній продукт у 2022 році – 5 089,4 млрд. гривень, у 2023 році – 5 689,7 млрд. гривень;

- індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме                                            106,2 відсотків у 2022 році та 105,3 відсотків у 2023 році;

- індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 108,0 відсотків, у 2023 році – 106,1 відсотків.

  1. Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року –6700 грн. (ріст до попереднього року – 11,7 відсотків), з 1 січня 2023 року –7176 грн. (ріст до попереднього року – 7,1 відсотків).
  2. Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2983 грн. (ріст до попереднього року – 11,7 відсотка), з 1 січня 2023 року – 3195 грн. (ріст до попереднього року – 7,1 відсотка).
  3. Дохідна спроможність бюджету Ужгородської міської територіальної громади.

          Прогноз доходів бюджету Ужгородської міської територіальної громади розроблено на основі норм чинного Податкового та Бюджетного кодексів України, інших законодавчих, нормативних актів. Основні показники доходів бюджету територіальної громади на 2022-2023 роки наведено в  додатку 2.

Пріоритетні напрями розвитку бюджетоутворюючих галузей міста та основні завдання щодо активізації підприємницької діяльності:

- покращення інноваційної складової промислового розвитку;

-  розвиток туристично-сервісної інфраструктури;

- поглиблення економічної транскордонної інтеграції господарюючих суб’єктів;

- активізація інвестиційних процесів;

- створення умов для розвитку підприємництва шляхом удосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг.

Фактори впливу на збільшення надходжень до бюджету Ужгородської міської територіальної громади:

- проведення заходів детінізації відносин у сфері зайнятості населення, легалізації трудових відносин та виплати заробітної плати, дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо мінімального розміру заробітної плати;

- створення сприятливого клімату для іноземних інвестицій в економіку міста;

- сприяння створенню нових робочих місць;

- своєчасне погашення податкових зобов’язань перед бюджетом Ужгородської міської територіальної громади;

 - зростання власних надходжень бюджетних установ.

З урахуванням норм податкового та бюджетного законодавства, прогнозних показників економічного і соціального розвитку міста, а також вищезазначених особливостей, загальні показники доходів бюджету міста (без врахування трансфертів) на 2022-2023 роки зростають, а саме у 2022 році порівняно із прогнозним показником 2021 року на 82,1 млн. грн, а у 2023 році порівняно із прогнозним показником 2022 року на 88,7 млн. гривень.

За аналітичними даними основним джерелом доходів загального фонду бюджету територіальної громади, а саме 72,6 %, є податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати та податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород одержаних військовослужбовцями та інших виплат. Прогноз податку на доходи фізичних осіб розраховано з урахуванням діючих ставок оподаткування, подальшого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, зростання середньомісячної заробітної плати працівників бюджетної сфери і приватного сектору.

 Розрахунок прогнозної суми земельного податку та орендної плати за земельні ділянки комунальної власності на 2022-2023 роки проведено з врахуванням тенденції надходжень за попередні роки, зміни обсягів договорів оренди та розмірів ставок плати за землю затверджених рішеннями ХХІV сесії міської ради VІІ скликання 10.07.2018 №1151 „ Про місцеві податки та збори” (зі змінами) та  ХХVІІ сесії міської ради VІ скликання 19.02.2015 №1651 «Про Порядок встановлення ставок орендної плати у м. Ужгороді за земельні ділянки, які перебувають у розпорядженні Ужгородської міської ради».

При обчисленні прогнозного обсягу єдиного податку враховано щорічне збільшення кількості платників податку, зростання ставки для платників першої та другої груп спрощеної системи оподаткування, внаслідок підняття рівня мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

         В прогнозному розрахунку обсягу надходжень плати за надання адміністративних послуг враховано динаміку скорочення обсягу надання адміністративних послуг з оформлення та обміну документів у сфері міграції.

Власні надходження бюджетних установ на 2022-2023 роки заплановано на основі розрахунків головних розпорядників коштів бюджету Ужгородської міської територіальної громади.

  1. Фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку.

Основним завданням бюджетної політики на місцевому рівні на                     2022-2023 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів.

Протягом 2022-2023 років буде забезпечено відповідність ставок місцевих податків та зборів інфляційним процесам в економіці. Зокрема, у разі необхідності відбуватиметься перегляд розміру ставок.

Фінансування видатків бюджету Ужгородської міської територіальної громади, міських цільових програм на період до 2023 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

Пріоритетними  завданнями  розвитку галузей є:

Державне управління

- забезпечення створення та підтримки сприятливого життєвого середовища, необхідного для всебічного розвитку людини, її самореалізації, захисту її прав, надання населенню місцевим самоврядуванням, утвореними установами та організаціями високоякісних і доступних адміністративних, соціальних та інших послуг, створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення власних і делегованих повноважень.

Освіта

- забезпечення належного функціонування загальноосвітніх та дошкільних  закладів та інших закладів освіти;

- забезпечення належного теплового режиму, зменшення показників споживання енергоносіїв, в тому числі природного газу.

Охорона  здоров’я

- підвищення рівня медичного обслуговування населення, розширення можливостей щодо його доступності та якості;

- впровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;

- надання якісної медичної допомоги, яка повинна бути ефективною і спрямованою на задоволення потреб пацієнта;

- ефективне використання обмежених фінансових ресурсів.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

- поліпшення надання соціальних послуг інвалідам та дітям-інвалідам;

- підвищення рівня соціального захисту дітей-сиріт;

- всебічне зміцнення правових, моральних та матеріальних засад сімейного життя, підвищення рівня економічної активності та самостійності сімей, оптимізація їх соціального захисту, передусім тих, хто має дітей;

- оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Культура і мистецтво

- популяризація народної творчості та проведення культурно-мистецьких заходів.

Фізична культура і спорт

 - забезпечення функціонування дитячо-юнацької спортивної школи;

- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, набуття навичок здорового способу життя, зміцнення здоров’я нації та попередження захворювань;

- забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, організація фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності інвалідів, підтримка спорту вищих досягнень.

Використання бюджетних коштів в основних сферах діяльності наведено в додатку 4.

 

Фінансування бюджету

Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) на 2022 рік – 65 145,9 тис. грн., на 2023 рік –                         77 439,3 тис. грн.

Погашення позики за одержаний кредит від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) на фінансування видатків на заходи з енергоефективності системи вуличного освітлення в м. Ужгород передбачається у 2022 році – у сумі 3 230,5 тис грн., у 2023 році –у сумі 2 422,8 тис. грн.

 

Кредитування бюджету

Надання кредитів на 2022 рік – 105,7 тис грн. на 2023 рік – 105,7 тис грн. Погашення кредитів на 2022 рік –  100,0 тис. грн., на 2023 рік – 100,0 тис. грн.

 

  1. Управління місцевим боргом та ліквідністю бюджету

Місцеві запозичення здійснюватимуться відповідно до умов, що складатимуться на фінансових ринках та умов кредитування відповідних міжнародних фінансових організацій. При цьому, середньозважена ставка для внутрішніх боргових зобов’язань буде визначатися відповідно до встановленої ставки НБУ. Разом з цим, умови державних запозичень можуть змінюватися, залежно від впливу політичних, економічних та геополітичних чинників.

Обсяг платежів з погашення зовнішнього місцевого боргу на 2022 рік прогнозується у сумі 3 230,5 тис. грн., на 2023 рік – 2 422,8 тис. грн.

Обсяг платежів з обслуговування зовнішнього місцевого боргу на 2022 рік прогнозується в обсязі 135,0 тис. грн., на 2023 рік -36,8 тис. грн.

 

  1. Міжбюджетні відносини

Міжбюджетні трансферти з державного бюджету бюджету територіальної громади складають:

на 2022 рік освітня субвенція 267 613,4 тис. грн.; реверсна дотація -           110 546,7 тис грн.;

         на 2023 рік освітня субвенція 267 613,4 тис грн.; реверсна дотація -           110 546,7 тис. грн.

 

 

Секретар ради                                                                               Андрій РИБА


Додаток 2 до рішення І сесії міськради VIІІ скликання "Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки" 22.12.2020 р. № 21
                  Основні показники  бюджету   Ужгородської міської територіальної громади                   на 2020-2023 роки
         
07559000000        
(код бюджету)              (грн)
         
Показник 2020 2021 2022 2023
Загальний фонд
Доходи (з трансфертами) 1 286 496 455 1 378 982 000 1 446 768 400 1 525 119 400
Видатки ( з трансфертами) 1 118 274 064 1 248 362 400 1 381 622 500 1 447 680 100
Кредитування усього, у тому числі: 0 0 0 0
 -надання кредитів з бюджету        
 - повернення кредитів до бюджету        
Фінансування (дефіцит"-"/профіцит "+")   168 222 391 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Фінансування за типом кредитора 0 0 0 0
Внутрішнє фінансування -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
Фінансування за рахунок позик банківських установ 0 0 0 0
Фінансування за рахунок інших банків 0 0 0 0
Одержавно позик        
Погашено позик        
Інше внутрішнє фінансування 0 0 0 0
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку 0 0 0 0
Одержано 22 495 561      
Повернуто -22 495 561      
Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
На початок періоду 40 655 531      
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) -208 877 922 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
Зовнішнє фінансування 0 0 0 0
Позики, надані міжнародними фінансовими організаціями 0 0 0 0
Одержавно позик        
Погашено позик        
Загальне фінансування -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
Фінансування за типом боргового зобов'язання         
Фінансування за борговими операціями 0 0 0 0
Запозичення 0 0 0 0
Внутрішнє запозичення        
Зовнішнє запозичення 0 0 0 0
Середньострокові зобов'язання        
Погашеня 0 0 0 0
Внутрішнє зобов'язання 0 0 0 0
Середньострокові зобов'язання        
Зовнішнє зобов'язання 0 0 0 0
Середньострокові зобов'язання        
Фінансування за активними операціями -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
Зміни обсягів бюджетних коштів -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
На початок періоду 40 655 531      
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) -208 877 922 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку        
Загальне фінансування -168 222 391 -130 619 600 -65 145 900 -77 439 300
         
Спеціальний фонд
Доходи (з трансфертами) 59 229 600 34 754 700 43 191 500 43 657 500
Видатки ( з трансфертами) 284 669 275 162 143 820 105 106 920 118 673 960
Кредитування усього, в тому числі: 152 447 5 660 5 660 5 660
 -надання кредитів з бюджету 240 447 105 660 105 660 105 660
 - повернення кредитів до бюджету -88 000 -100 000 -100 000 -100 000
Фінансування(дефіцит"-"/профіцит "+")          
Фінансування за типом кредитора 0 0 0 0
Внутрішнє фінансування 219 147 375 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Фінансування за рахунок позик банківських установ 0 0 0 0
Фінансування за рахунок інших банків 0 0 0 0
Одержавно позик        
Погашено позик        
Інше внутрішнє фінансування 0 0 0 0
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку 0 0 0 0
Одержано        
Повернуто        
Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів 219 147 375 130 619 600 65 145 900 77 439 300
На початок періоду 10 269 453      
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) 208 877 922 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Зовнішнє фінансування 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Позики, надані міжнародними фінансовими організаціями 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Одержавно позик 8 400 000      
Погашено позик -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Загальне фінансування 225 439 675 127 389 120 61 915 420 75 016 460
Фінансування за типом боргового зобов'язання         
Фінансування за борговими операціями 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Запозичення 8 400 000 0 0 0
Внутрішнє запозичення        
Зовнішнє запозичення 8 400 000 0 0 0
Середньострокові зобов'язання 8 400 000      
Погашеня -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Внутрішнє зобов'язання 0 0 0 0
Середньострокові зобов'язання        
Зовнішнє зобов'язання -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Середньострокові зобов'язання -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Фінансування за активними операціями 219 147 375 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Зміни обсягів бюджетних коштів 219 147 375 130 619 600 65 145 900 77 439 300
На початок періоду 10 269 453      
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) 208 877 922 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку        
Загальне фінансування 225 439 675 127 389 120 61 915 420 75 016 460
Разом 
Доходи (з трансфертами) 1 345 726 055 1 413 736 700 1 489 959 900 1 568 776 900
Видатки ( з трансфертами) 1 402 943 339 1 410 506 220 1 486 729 420 1 566 354 060
Кредитування усього, у тому числі: 152 447 5 660 5 660 5 660
 -надання кредитів з бюджету 240 447 105 660 105 660 105 660
 - повернення кредитів до бюджету -88 000 -100 000 -100 000 -100 000
Фінансування(дефіцит"-"/профіцит "+")   168 222 391 130 619 600 65 145 900 77 439 300
Фінансування за типом кредитора 0 0 0 0
Внутрішнє фінансування 50 924 984 0 0 0
Фінансування за рахунок позик банківських установ 0 0 0 0
Фінансування за рахунок інших банків 0 0 0 0
Одержавно позик 0 0 0 0
Погашено позик 0 0 0 0
Інше внутрішнє фінансування 0 0 0 0
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку 0 0 0 0
Одержано 22 495 561 0 0 0
Повернуто -22 495 561 0 0 0
Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів 50 924 984 0 0 0
На початок періоду 50 924 984 0 0 0
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) 0 0 0 0
Зовнішнє фінансування 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Позики, надані міжнародними фінансовими організаціями 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Одержавно позик 8 400 000 0 0 0
Погашено позик -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Загальне фінансування 57 217 284 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Фінансування за типом боргового зобов'язання  0 0 0 0
Фінансування за борговими операціями 6 292 300 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Запозичення 8 400 000 0 0 0
Внутрішнє запозичення 0 0 0 0
Зовнішнє запозичення 8 400 000 0 0 0
Середньострокові зобов'язання 8 400 000 0 0 0
Погашеня -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Внутрішнє зобов'язання 0 0 0 0
Середньострокові зобов'язання 0 0 0 0
Зовнішнє зобов'язання -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Середньострокові зобов'язання -2 107 700 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
Фінансування за активними операціями 50 924 984 0 0 0
Зміни обсягів бюджетних коштів 50 924 984 0 0 0
На початок періоду 50 924 984 0 0 0
Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) 0 0 0 0
Фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку 0 0 0 0
Загальне фінансування 57 217 284 -3 230 480 -3 230 480 -2 422 840
         
         
         
Секретар ради     Андрій РИБА  

Додаток 3 до рішення І сесії міськради VІІI скликання "Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки" 22.12.2020 р. № 21
Доходи бюджету Ужгородської міської територіальної громади  на 2020-2023 роки
07559000000        
(код бюджету)        
        (грн.)
Найменування доходів згідно з Класифікацією доходів бюджету 2020 рік ¹ 2021 рік ² 2022 рік ² 2023 рік ²

ПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ
1 013 304 200,00 1 082 551 000,00 1 162 147 000,00 1 240 525 000,00
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості   692 387 200,00 787 620 000,00 853 177 000,00 916 335 000,00
Податок та збір на доходи фізичних осіб  692 187 200,00 787 460 000,00 852 990 000,00 916 150 000,00
Податок на прибуток підприємств   200 000,00 160 000,00 187 000,00 185 000,00
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів  37 000,00 30 000,00 30 000,00 30 000,00
Внутрішні податки на товари та послуги   63 000 000,00 37 600 000,00 37 600 000,00 37 600 000,00
Місцеві податки 257 650 000,00 257 149 000,00 271 180 000,00 286 390 000,00
Податок на майно 93 230 000,00 92 520 000,00 96 070 000,00 100 290 000,00
Туристичний збір  620 000,00 629 000,00 660 000,00 700 000,00
Єдиний податок  163 800 000,00 164 000 000,00 174 450 000,00 185 400 000,00
Екологічний податок 230 000,00 152 000,00 160 000,00 170 000,00
НЕПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ 70 242 100,00 52 582 900,00 52 599 500,00 53 248 500,00
Доходи від власності та підприємницької діяльності   2 477 000,00 1 754 200,00 1 757 000,00 1 758 000,00
Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність 27 000,00 33 000,00 35 000,00 37 000,00
Інші надходження 2 450 000,00 1 721 200,00 1 722 000,00 1 721 000,00
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності  20 837 000,00 14 755 000,00 14 036 000,00 14 078 000,00
Плата за надання адміністративних послуг 17 827 000,00 11 565 000,00 10 876 000,00 10 888 000,00
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  2 700 000,00 2 830 000,00 2 800 000,00 2 830 000,00
Державне мито 310 000,00 360 000,00 360 000,00 360 000,00
Інші неподаткові надходження 14 872 800,00 1 613 000,00 1 387 000,00 1 327 000,00
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 13 850 800,00      
Власні надходження бюджетних установ  32 055 300,00 34 460 700,00 35 419 500,00 36 085 500,00
Доходи від операцій з капіталом   12 961 500,00 0,00 7 450 000,00 7 230 000,00
Надходження від продажу основного капіталу (в т.ч. кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності  ) 2 916 500,00   830 000,00 830 000,00
Кошти від продажу землі і нематеріальних активів  10 045 000,00   6 620 000,00 6 400 000,00
Цільові фонди   120 000,00 130 000,00 150 000,00 160 000,00
Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади 120 000,00 130 000,00 150 000,00 160 000,00
Усього доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів), в т.ч. 1 096 627 800,00 1 135 263 900,00 1 222 346 500,00 1 301 163 500,00
Загальний фонд 1 037 398 200,00 1 100 509 200,00 1 179 155 000,00 1 257 506 000,00
Спеціальний фонд 59 229 600,00 34 754 700,00 43 191 500,00 43 657 500,00
Офіційні трансферти 249 098 255,00 278 472 800,00 267 613 400,00 267 613 400,00
Разом доходів 1 345 726 055,00 1 413 736 700,00 1 489 959 900,00 1 568 776 900,00
         
 ¹ - показники, визначені в рішенні про місцевий бюджет на 2020 рік з урахуванням внесених змін до нього;
 ² - показники, визначені в проекті рішення про прогноз бюджету міста на 2021-2023 роки;  
   
         
         
Секретар ради     Андрій РИБА  

Додаток 4 до рішення І сесії міськради VIІІ скликання "Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки" 22.12.2020 р. № 21
  Видатки та надання кредитів  бюджету Ужгородської міської територіальної  громади за функціональною ознакою на 2020-2023 роки  
  07559000000                
  (код бюджету)                
                  (грн)
Код  ТПКВК МБ Найменування  2020 рік 2021 рік 2022 рік 2023 рік
  Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
0100 Державне управління  155 087 054 6 984 306 150 463 000 5 969 000 205 539 000 6 349 000 216 707 000 5 173 000
1000 Освіта 624 021 242 48 589 374 807 708 300 32 620 500 854 006 700 31 200 500 889 768 400 32 327 500
2000 Охорона здоров'я 100 044 230 12 528 455 49 610 400 3 037 000 66 020 900 9 730 000 42 666 600 9 000 000
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення 37 318 800 2 472 442 32 047 400 721 000 35 280 000 760 000 30 646 000 798 000
4000 Культура і мистецтво 8 989 700 95 000 11 048 400 15 000 12 612 000 71 000 13 472 000 17 000
5000 Фізична культура і спорт 10 676 020 2 715 089 9 500 900 500 000 9 705 000 0 10 296 000 0
6000 Житлово-комунальне господарство 55 744 100 40 212 891 49 099 000 2 384 952 51 713 000 19 981 340 80 100 000 5 456 340
7130 Здійснення заходів із землеустрою 550 000 135 076 550 000 0 600 000 1 000 000 0 0
7300 Будівництво та регіональний розвиток   26 817 830   18 405 108 0 21 560 820 0 63 613 030
7400 Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство 21 698 287 67 079 837 15 000 000 87 300 000 15 000 000 0 46 758 100 0
7500 Зв'язок, телекомунікації та інформатика 2 595 930 2 018 100 2 015 000 0 3 983 800 2 635 000 0 0
7600 Інші програми та заходи, пов'язані з економічною діяльністю 3 315 000 72 509 328 1 340 000 11 033 600 4 475 000 11 653 600 230 000 2 113 430
8100 Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру 52 200 0 100 000 0 16 000 0 16 000 0
8200 Громадський порядок та безпека 120 000 0 100 000 0 100 000 0 0 0
8300 Охорона навколишнього природного середовища 49 000 727 600   152 000 230 000 160 000 230 000 170 000
8700 Резервний фонд 755 421 0 9 000 000 0 4 000 000 0 6 000 000 0
8600 Обслуговування боргу 246 580 0 233 300 0 135 100 0 36 800 0
8800 Кредитування   152 447 0 5 660 7 452 800 5 660 0 5 660
9000 Міжбюджетні трансферти 97 010 500 1 631 500 110 546 700 0 110 753 200 0 110 753 200 0
Х Усього 1 118 274 064 284 669 275 1 248 362 400 162 143 820 1 381 622 500 105 106 920 1 447 680 100 118 673 960
                   
                   
  Секретар ради             Андрій РИБА  

Додаток 5 до рішення І сесії міськради VІII скликання "Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022-2023 роки " 22.12.2020 р. № 21
  Видатки та надання кредитів головних розпорядників коштів  бюджету Ужгородської міської територіальної  громади               на 2020-2023 роки                                                                                   
  07559000000                            
  (код бюджету)                            
                  (грн)            
Код відомчої  класифікації  Найменування головного розпорядника коштів міського бюджету 2020 рік 2021 рік 2022 рік 2023 рік            
Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд            
           
           
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10            
0100000 Ужгородська міська рада  4 265 650   3 647 900 0 4 933 000 50 000 5 165 000 0            
0200000 Виконком  69 652 427 4 848 969 64 486 300 217 000 93 819 000 2 348 000 88 540 000 227 000            
0600000 Управління освіти  594 960 492 32 283 493 769 299 900 27 870 500 815 060 700 29 000 500 845 900 400 28 297 500  
0700000 Управління охорони здоров'я  102 736 230 11 519 455 51 904 400 0 69 805 900 9 050 000 46 613 600 9 000 000            
0800000 Департамент соціальної політики 58 852 713 3 867 442 53 463 700 721 000 65 117 000 940 000 62 170 000 798 000            
1000000 Управління у справах культури,  молоді та спорту 57 496 550 1 845 000 68 559 600 1 665 000 75 236 000 1 831 000 79 809 000 1 817 000            
1200000 Департамент міського господарства  96 120 407 180 244 670 79 196 800 101 064 212 87 902 300 34 938 600 148 463 100 10 083 430            
1500000 Управління капітального будівництва  3 652 000 49 482 800 3 610 000 30 706 108 5 034 300 26 798 820 5 276 000 68 551 030            
1600000 Управління містобудування та архітектури 5 733 000 100 000 5 606 100 0 7 738 000 15 000 8 136 000 0            
2200000 Управління муніципальної варти 8 709 800   11 291 000 0 15 979 000 100 000 16 815 000 0            
2500000 Управління міжнародного співробітництва та інновацій 3 119 000   2 604 500 0 4 375 000 0 3 390 000 0            
2700000 Управління економічного розвитку міста 6 078 300 305 000 5 563 000 0 9 331 000 80 000 7 604 000 0            
3700000 Департамент фінансів та бюджетної політики  106 897 495 172 446 129 129 200 -100 000 127 291 300 -45 000 129 798 000 -100 000            
Х Усього 1 118 274 064 284 669 275 1 248 362 400 162 143 820 1 381 622 500 105 106 920 1 447 680 100 118 673 960            
                               
                               
                               
  Секретар ради             Андрій РИБА              

ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.