№ 27 від 27.01.2021 Звіт про роботу управління програмного та комп’ютерного забезпечення за 2020 рік

Завантажити

Опубліковано: Лютий 02, 2021

герб

УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

Р І Ш Е Н Н Я

27.01.2021                                       Ужгород                                                № 27


Звіт про роботу управління
програмного та комп’ютерного
забезпечення за 2020 рік

 

Відповідно до статей 52, 75 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту виконавчого комітету  та виконавчих органів Ужгородської міської ради, заслухавши звіт про роботу управління програмного та комп’ютерного забезпечення за 2020 рік, виконком міської ради ВИРІШИВ:

  1. Звіт про роботу управління програмного та комп’ютерного забезпечення за 2020 рік взяти до відома (додається).
  2. Звіт оприлюднити на офіційному вебсайті міської ради.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ю. Рахівського.

 

Міський голова                                                                                               Богдан АНДРІЇВ


ЗВІТ

ЗВІТ
про роботу управління програмного та комп'ютерного забезпечення
за 2020 рік

Проводилась профілактика та ремонт комп’ютерної техніки. Встановлено та налаштовано нові ПК та БФП в міській раді. Проводилось списання витратних матеріалів. Надавалась допомога працівникам міської ради та виконкому у пошуку необхідної для роботи інформації в мережі Інтернет.

Надавалась допомога у вирішенні проблем при роботі на комп’ютері та проводилось поточне навчання (підвищення кваліфікації) працівників міської ради і виконкому навичкам роботи з програмами Microsoft Word i Excel та з другими оригінальними програмами.

Надавалася допомога відділу по роботі з депутатами та постійними комісіями та службі персоналу та спецроботи у ламінуванні посвідчень помічників-консультантів депутатів та працівників міської ради.

Надавалась допомога відділам міської ради в роботі з  автоматизованими інформаційними системами.

Надавалась допомога відділу по роботі з депутатами та постійними комісіями у проведенні сесій міської ради з використанням ПТК ”Віче”. Проводилось навчання співробітників відділу роботі з ПТК ”Віче”.

Надавалась допомога в забезпеченні функціонування реєстрів територіальної громади, речових прав на нерухоме майно, юридичних і фізичних осіб та інших.

Проводились роботи по обслуговуванню та розширенню локальної мережі системи відеоспостереження.

Надавались архіви з камер відеоспостереження за зверненнями та запитами юридичних та фізичних осіб, правоохоронних та силових структур, адвокатів, постраждалих та учасників ДТП.

Проводилось виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційні пункти для їх обслуговування, відновлення та налаштування.

Проводилось підключення закладів сфери обслуговування, яким встановлено режим роботи у нічний час, до системи відеоспостереження м. Ужгород.

Проводився моніторинг та обслуговування програмного забезпечення системи відеоспостереження по віддаленому доступу.

Доповнювалась та оновлювалась інтерактивна карта мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, волоконність кабелів, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проводилась підтримка та консультація правоохоронних органів з питань щодо відеоспостереження.

Поетапно впроваджено програму «Безпечне місто Ужгород на 2019-2022 роки» Спільно з правоохоронними органами розроблено технічне завдання в рамках грантового проєкту з містом побратимом Сату-Маре що передбачає закупівлю та встановлення сервера з розпізнавання облич, 20 камер відео спостереження з функцією розпізнавання облич та 2 робочих місць

Впроваджено програмно – аналітичний продукт для розпізнавання автомобільних номерних знаків.

Проведено роботи по  обслуговуванню системи відеоспостереження (мережа, програмне забезпечення, контроль доступу до системи відеоспостереження).

Проведено виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційних пунктів для їх обслуговування, відновлення та налаштування.

Доповнено та оновлювати інтерактивну карту мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, його волоконність, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проведено профілактику та налаштування маршрутизаторів, активного мережевого обладнання та підтримку серверів баз даних.

Впроваджено та налаштовано програмне забезпечення з моніторингу системи та стану кожної комутаційної точки з тривожним сповіщенням.

Проводилась підтримка та консультація правоохоронних органів з питань щодо відеоспостереження.

Було налаштовано та встановлено 28 камер для розпізнавання номерних знаків та 45 оглядових. Підключено 17 камер відеоспостереження від підприємців.

Надано 84 відповіді на вхідну кореспонденцію в межах компетенції відділу.

Налаштовані номенклатурні індекси в АСКОД підрозділам міськвиконкому на 2021 рік.

Надавалась допомога працівникам підрозділів по роботі з документообігом в АСКОД.

Оприлюднено 22 протоколи виконкому, 91 протоколів постійних депутатських комісій, 450 рішень виконкому, 489 проектів рішень виконкому, 1217 рішень сесії, 1563 проектів рішень сесій і доповнень, 2142 аудіозаписів, розпоряджень 631. Відредаговано та видозмінено 268 сторінок офіційного сайту. Оприлюднено 16 протоколів сесій та 16 роздруківок результатів поіменного голосування депутатів.

Перенесено із старого сайту 1474 рішення сесій міської ради VI скликання.

Здійснювалась співпраця з службою підтримки системи електронного документообігу АСКОД для вирішення виникаючих проблем та оптимізації роботи шляхом створення шаблонів.

Оприлюднювались відкриті дані на загальноукраїнському порталі відкритих даних data.gov.ua.

Вирішувались різні поточні ситуаційні проблеми з АСКОД та офіційним сайтом.

Регулярно здійснювався контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації.

Оновлення сертифікатів безпеки SSL на сайті міської ради.

Проводились поточні роботи в ЦНАП:

налаштування внутрішньої мережі, IP-телефонів, периферійних пристроїв, комп'ютерів;

обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування.

Профілактика та відновлення доступу до державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, універсаму послуг,  реєстру держгеокадастру та інших.

Надавалась  допомога відділам в підтриманні доступу до реєстрів.

Проводились роботи по налаштуванню та підтримці серверів баз даних, маршрутизаторів, активного мережевого обладнання.

Налаштування внутрішньої мережі, периферійних пристроїв комп'ютерів.

Обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування в ЦНАПі.

Підтримка смс-інформування виконаних послуг для ЦНАПу. Підтримка та налаштування ip-телефонів в структурних підрозділах міської ради. Налаштування внутрішньої мережі, периферійних пристроїв комп'ютерів.

Обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування в ЦНАП.

Оновлення  програмного забезпечення на комп'ютерах ЦНАП.

Підключення та налаштування робочих місць в Департаменті праці та соціального захисту населення. Налаштування маршрутизаторів в Департаменті праці та соціального захисту населення, Управлінні освіти.

Проводились роботи по впровадженню сучасної техніки в Центрі надання адміністративних послуг.

Проводились роботи по впровадженню та налаштування муніципального реєстру, сервісу онлайн запису на Електрону чергу в ЦНАП, налаштування доступу для cервісу Геопортал.

Здійснювався регулярно постійний контроль за роботою антивірусної програми та поновлення антивірусних баз.

Виконання резервного копіювання баз даних.

Видача карток контролю доступу новим співробітникам, виготовлення при втраті карточок доступа.

Продовження дії ключів електронних підписів співробітникам Ужгородської міської ради.

 

Заступник начальника управління,
начальник відділу технічного
забезпечення та зв'язку                                                                 Олександр БІЛЕЦЬКИЙ

ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.