№ 277 від 26.08.2020 року Про результати проведення внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода за І півріччя 2020 року

Завантажити

Опубліковано: Серпень 31, 2020

герб

УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

Р І Ш Е Н Н Я

26.08.2020                                       Ужгород                                                № 277


Про результати проведення внутрішнього

контролю та аудиту у бюджетному процесі

м. Ужгорода за І півріччя 2020 року

 

Керуючись статтею 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 114 Бюджетного кодексу України, рішенням XXIII сесії міської ради VI скликання 11 липня 2014 року № 1354 «Про проведення внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода», розглянувши зведений звіт про результати внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода за І півріччя 2020 року, виконком міської ради ВИРІШИВ:

  1. Зведений звіт про результати внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгород за І півріччя 2020 року взяти до відома (додається).
  2. Зобов’язати головних розпорядників коштів бюджету міста, які допустили порушення:

         -  вжити невідкладних заходів щодо повного усунення порушень та недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів відповідальними особами з проведення внутрішнього контролю і аудиту;

         - забезпечити якісну організацію внутрішнього контролю і аудиту в бюджетному процесі, систематичний моніторинг ефективності використання бюджетних коштів.

  1. Департаменту фінансів та бюджетної політики (Л. Гах ) на всіх стадіях бюджетного процесу в місті забезпечити відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України контроль за дотриманням бюджетного законодавства, спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління коштами бюджету м. Ужгород з боку головних розпорядників.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.

 

 

Міський голова                                                                     Богдан АНДРІЇВ



Зведений звіт про результати внутрішнього контролю та

аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода за І півріччя 2020 року проведеного

на виконання рішення сесії міської ради від 11.07.2014 № 1354 „ Про проведення

внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода”.

 

з/п

Назва установи, організації, підприємства

Звіт про проведення внутрішнього аудиту

 

 

1

 

Управління охорони здоров'я 

 1.  Проведено вибіркову перевірку фінансової діяльності КНП «Центральна міська клінічна лікарня»  (ЦМКЛ) за І та ІІ квартал 2020 року щодо правильності використання коштів по загальному фонду. Здійснено перевірку виконання заходів щодо економного та раціонального використання коштів бюджету м. Ужгорода. Перевіркою касових видатків встановлено, що за І та ІІ квартал 2020 року по загальному фонду бюджету незахищених статей видатків здійснювались раціонально та ефективно. Оплата інших поточних видатків здійснюються за рахунок спеціального фонду закладу.  Порушення по незахищених статтях – не  виявлені. Також було проведено вибіркову перевірку достовірності даних, що відображаються в щомісячному звіті про структуру фактично нарахованої заробітної плати установи, що фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, які надаються в управління охорони здоров’я для подальшого їх зведення і надання у департамент фінансів та бюджетної політики УМР.

2.  Проведено вибіркову перевірку фінансової діяльності КНП «Ужгородський міський пологовий будинок» (МПБ) за І та ІІ квартал 2020 року щодо правильності використання коштів по загальному фонду. Здійснено перевірку виконання заходів щодо економного та раціонального використання коштів бюджету м. Ужгорода. Перевіркою касових видатків встановлено, що за І та ІІ квартал 2020 року по загальному фонду бюджету незахищених статей видатків здійснювались раціонально та ефективно. Оплата інших поточних видатків здійснюються за рахунок спеціального фонду закладу. Проведено вибіркову перевірку достовірності даних, що відображаються в щомісячному звіті про структуру фактично нарахованої заробітної плати установи, що фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, які надаються в управління охорони здоров’я для подальшого їх зведення і надання у департамент фінансів та бюджетної політики УМР. Вибірковою перевіркою даних у зведеній відомості нарахування заробітної плати працівникам МПБ за І та ІІ квартал 2020 року з даними, що відображаються в щомісячному звіті про структуру фактично нарахованої заробітної плати установи, розбіжностей не виявлено. Проведена перевірка використання продуктів харчування на підставі бухгалтерсько-фінансових документів МПБ, зняття фактичних залишків продуктів харчування на продуктовому складі МПБ станом на 01.04.2020 року, меню-розкладок продуктів на кожний день. При знятті залишків продуктів харчування на продуктовому складі МПБ недостачі та надлишків не виявлено. Використання продуктів харчоблоком МПБ проводиться на підставі меню-розкладки, яка складається сестрою-дієтологом з врахуванням встановленої норми харчування на одну вагітну жінку в день, затверджену Наказом МОЗ України від 29.10.2013 року № 931. Відхилень від встановлених норм не виявлено.

3.   Проведено вибіркову перевірку фінансової діяльності КНП «Ужгородська міська дитяча клінічна лікарня» (МДКЛ) за І та ІІ квартал 2020 року, щодо правильності використання коштів по загальному фонду. Здійснено перевірку виконання заходів щодо економного та раціонального використання коштів бюджету м. Ужгорода. Перевіркою касових видатків встановлено, що за І та ІІ квартал 2020 року по загальному фонду бюджету незахищених статей видатків здійснювались раціонально та ефективно. Оплата інших поточних видатків здійснюються за рахунок спеціального фонду закладу. Проведено перевірку дотримання вимог Інструкції по обліку медикаментів, перев’язувальних засобів та виробів медичного призначення, а саме організації фактичного контролю за збереженням спирту та психотропних речовин. Під час проведення інвентаризації – медикаментів, по яких закінчився термін придатності, не виявлено. Перевіркою повноти оприбуткування та правильності списання спирту старшими медичними сестрами, порушень не виявлено. Перевірку правильності списання психотропних речовин проведено у відділенні реанімації та інтенсивної терапії. Порушень не виявлено. Вибірковою перевіркою даних у зведеній відомості нарахування заробітної плати працівникам МДКЛ за І та ІІ квартал 2020 року з даними, що відображаються в щомісячному звіті про структуру фактично нарахованої заробітної плати, розбіжності не виявлені.

 

2

Виконавчий комітет

1.    Проведено перевірку правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального фонду Ужгородської міської ради та виконкому. В ході перевірки встановлено, що по Ужгородській міській раді було подано на затвердження кошторис та план асигнувань по КПКВ 0110150 Порушень не виявлено. По виконавчому комітету на затвердження були подано кошториси та плани асигнувань по семи КПКВ. Кошториси та плани асигнувань складені з дотриманням вимог чинного законодавства. Порушень не виявлено.

2.     Проведено перевірку повноти, достовірності та своєчасності подання річної звітності Ужгородської міської ради та виконкому за 2019 рік. Звітність подається за програмою Є-Звітність Державної казначейської служби України. Всі звіти подаються своєчасно та без зауважень. Порушень не виявлено.

3.    Проведено перевірку правильності оприбуткування та списання товаро-матеріальних цінностей у 2019 році. В ході перевірки встановлено, що формування інформації про основні засоби, інші необоротні матеріальні активи здійснюється відповідно до НП(С)БО 121 «Основні засоби» та Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору. Бухгалтерський облік нематеріальних активів здійснюється відповідно до НП(С)БО 122 «Нематеріальні активи» та Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору. До малоцінних необоротних матеріальних активів зараховуються предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 6000 гривень, та строк використання яких перевищує один рік. Необоротні активи, які були віднесені до складу основних засобів та нематеріальних активів до дати  набрання чинності НП(С)БО 121 та НП(С)БО 122. Обліковуються у складі основних засобів та нематеріальних активів до їх вибуття (списання) з обліку установи. Амортизація на основні засоби (крім інших необоротних матеріальних активів), нематеріальні активи нараховується із застосуванням прямолінійного методу. Вартість об’єкта основних засобів розподіляється на систематичній основі протягом строку його корисного використання (експлуатації) шляхом нарахування амортизації на річну дату балансу. Нарахування амортизації починається з місяця, наступного за місяцем, у якому об’єкт основних засобів став придатним для корисного використання там введений в експлуатацію. В міській раді та виконавчому комітеті створена та діє постійно діюча комісія з проведення обстеження та списання матеріальних цінностей. Оприбуткування запасів здійснюється через матеріально – відповідальних осіб. Операції з надходження, видачі та списання запасів оформлюються  первинними документами.

За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

4.    Проведено перевірку ефективності надання послуг Центром надання адміністративних послуг виконкому. В ході перевірки встановлено, що станом на 01.06.2020 року ЦНАП було надано 19125 послуги. Загальна кількість послуг, що надаються-228, із них обласної адміністрації – 19; територіальних органів, центральних органів виконавчої влади – 90; структурних підрозділів Ужгородської міської ради – 119. Середньомісячна кількість наданих послуг - 3825. Обслуговування ведеться за допомогою електронної черги. Про виконання послуги запитувачі повідомляються в автоматичному режимі за допомогою смс повідомлень Порушень в роботі ЦНАП не виявлено.

 


3

Департамент міського господарства

Проведено перевірку Комунального підприємства “Парк культури та відпочинку “Під замком”. Комунальне підприємство “Парк культури та відпочинку “Під замком” засноване на власності територіальної громади міста (комунальній власності) і є майном Ужгородської міської ради та підпорядковане Департаменту міського господарства.

Відновило діяльність комунальне підприємство у 2017 році, відповідно до рішення ХІІІ сесії Ужгородської міської ради VII скликання 30.05.2017 року №672 «Про відновлення діяльності комунального підприємства «Парк культури та відпочинку «Під замком». Статутний капітал Підприємства станом на 01.01.2020 року за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб становить 1 095 000,00 грн. За результатами 2017 року КП «Парк культури та відпочинку «Під замком»» отримало збитки в розмірі -43,5 тис. грн., у 2018 році — -25,7 тис. грн. збитку, у 2019 році — 36,7 тис. грн. прибутку. Це вдалось досягти завдяки збільшення обсягу доходів від реалізації, а саме 873,5 тис. грн. у 2019 році, що на 642,4 тис. грн. більше ніж у 2017 році. При цьому зростання собівартості не так відчутно вплинуло на фінансовий результат (з 115,1 тис. грн. в 2017 році до 531,3 тис. грн. у 2019 році).

Дебіторська заборгованість зменшилась з 230,3 тис. грн. (у 2017 році) і склала відповідно 74,8 тис. грн.. у 2018 році та 70,5 тис. грн. у 2019 році, кредиторська заборгованість зросла у порівнянні з 2017 роком та становить 122,1 тис. грн. Прострочена заборгованість по розрахунках із бюджетом, зі страхування та з оплати праці – відсутня.

Крім цього, комунальне підприємство змогло оновити та розширити основні фонди, що суттєво впливає на розвиток підприємства, якість надання послуг, задоволення населення від отриманих послуг.

4

Управління капітального будівництва

     В рамках аудиту проведено перевірки:

1.      Стану діловодства в управлінні, порядку оформлення документів та дотримання строків їх виконання за 2019 рік. Перевірку проведено суцільним методом. При дослідженні встановлено, що протягом 2019 року було розглянуто 900 документів. Всі документи розглянуті та виконані з дотриманням термінів виконання. Вихідна кореспонденція оформлялась з дотриманням Інструкції з діловодства. Перевіркою дотримання термінів надання відповідей на листи за 2019 рік порушень не виявлено.

     2.  Дотримання стану розрахунків з дебіторами та кредиторами за 2019 рік. Перевірку проведено суцільним методом за весь період, що підлягав перевірці. За 2019 рік проведено фінансування за роботи, товари та послуги на суму 40894,9 тис. грн., прийнято товарів, робіт та послуг на таку ж суму. Кредиторська та дебіторська заборгованості на початок та на кінець 2019 року відсутні. Протягом 2019 року здійснювались оплати авансових платежів для придбання матеріалів в розмірі 30% вартості договору в межах визначеного фінансування на бюджетний 2019 рік з дотриманням розмірів авансових платежів та термінів їх використання. Порушень не виявлено.

     3. Дотримання нарахування допомоги по тимчасовій втраті працездатності за 2019 рік. Протягом досліджуваного періоду було розраховано 4 листки непрацездатності в тому числі по двох листках непрацездатності причина непрацездатності – догляд за дитиною та по двох литках непрацездатності – загальне захворювання. Всі листки непрацездатності заповнені відповідно до Інструкції про порядок заповнення листків непрацездатності. Призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності здійснювалась згідно ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Уповноважена особа приймала рішення про призначення матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності) відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації. Кількість днів непрацездатності за 2019 рік склала 47, в тому числі за рахунок фонду – 42 дні. Нараховано за період допомогу по непрацездатності на загальну суму 49135,37 грн. в тому числі за рахунок Фонду – 42837,32 грн. Нарахування допомоги здійснювалось у встановлені терміни та з дотриманням чинного законодавства. Порушень не виявлено.

4.        Стану договорів підряду на відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі» на відповідність термінів публікації, оформлення протоколів та звітів про виконання договорів за 2019 рік. За 2019 рік оголошено 42 закупівлі, а саме: відкриті торги – 2, . допорогових закупівель без використання електронної системи (звіт про укладений договір) – 40. По одному документу процедура відкритих торгів не відбулась у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Всі публікації та оприлюднення документів та інформації щодо публічних закупівель здійснювались відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі». За результатами публічних закупівель: оголошено 42 закупівлі оголошеною вартістю на суму 34520820,98 грн., укладено 41 договір на виконання робіт на суму 25620819,98 грн., економія бюджетних коштів склала 411800,52 грн. Всього завершено 37 договорів на суму 25620819,98 грн. Порушень не виявлено.

5

Управління освіти

1.  Проведено аудит стану готовності закладів дошкільної освіти та дошкільних відділень НВК міста Ужгород до відновлення роботи з дотриманням рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів. Вивчивши потребу у відвідуванні дітьми закладів дошкільної освіти, а це 2026 дітей, планується відкрити 195 груп. В одній функціонуючій групі буде забезпечено  перебування 10-12  дітей.  Заклади дошкільної освіти зможуть забезпечити  належні протиепідемічні  умови та контроль за їх дотриманням. 90 педагогічних та 55 працівників технічного персоналу, помічників вихователів  закладів освіти з числа осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна  хвороба (COVID- 19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 №722, на момент початку роботи закладів за їхньою згодою перебуватимуть у чергових щорічних відпусках, а після завершення відпусток, графік їхньої роботи буде складено таким чином, щоб мінімізувати контакти з сторонніми особами (батьками, іншими працівниками закладу).

Комісією також вивчалося  матеріально - технічне забезпечення  закладів освіти  для відновлення роботи в умовах карантину.

В усіх закладах проведено генеральне прибирання приміщень з дезінфекцією поверхонь,  прилеглої території та ігрових майданчиків.

На входах у заклади, у приміщеннях розміщено інформаційні матеріали про необхідність дотримання правил особистої гігієни та вказівники про необхідність дезінфікування.

Всі заклади дошкільної освіти та НВК забезпечені  засобами температурного скринінгу, але в основному це контактні термометри. Всі дошкільні заклади очікують  постачання безконтактних термометрів, які вже замовлено. Затримка спричинена необхідністю придбання сертифікованих термометрів, що не всіма постачальниками може бути забезпечено.  

На території закладів дошкільної освіти та НВК є можливість забезпечити  ранкове приймання дітей вихователями та передачу після  закінчення дня на ігрових дитячих майданчиках (кожна група має свій ігровий майданчик), більшість з яких обладнано бесідками. Це також дає можливість організувати прогулянки дітей з недопущенням змішування груп та мінімізацією контактів вихователів  різних груп. 

На вході до всіх закладів буде організовано  місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками, а також на ігрових майданчиках у місцях приймання дітей вихователями. Також проводяться заходи для встановлення відповідного маркування при вході в заклади освіти та на території, яке забезпечить дистанціювання у 1.5 метрів .

Всі заклади мають тижневий запас дезінфікуючих та мийних засобів,  рідкого мила,  паперових рушників в санвузлах, засобів індивідуального захисту.

Не в повному  обсязі  заклади забезпечені контейнерами для утилізації засобів індивідуального захисту. В основному в наявності   відра пластикові з кришками.

М`які іграшки, килими з довгим ворсом прибрано з групових приміщень.

Всі заклади забезпечені журналами для фіксування показників  температурного скринінгу.

Організація освітнього процесу в умовах карантинних обмежень здійснюватиметься відповідно до планів роботи закладів на літній оздоровчий період. Педагогам рекомендовано обирати такі види діяльності, які б сприяли дотриманню рекомендованої відстані між дітьми та обмежували безпосередній фізичний контакт між дітьми і персоналом.

     За результатами  проведеного аудиту встановлено, що  заклади дошкільної освіти міста готові до відновлення діяльності з дотриманням протиепідемічних заходів, однак приймання дітей до закладів варто розпочати після отримання безконтактних термометрів всіма ЗДО та НВК. Рекомендовано: в залежності від проектної потужності закладів та кількості дітей, які будуть  відвідувати їх в умовах організації протиепідемічних заходів, поступово розпочинати відновлення діяльності закладів з однієї-двох груп дітей старшого дошкільного віку з метою відпрацювання всіх правил роботи ЗДО.

2. Проведено вивчення питання стану організації харчування в закладах освіти м. Ужгород за 2019/2020 н.р. В 27 закладах загальної середньої освіти міста Ужгород  навчається 16277 дітей, з яких 6957 учнів 1-4 класів.

Грошова норма  для організації харчування дітей в закладах середньої загальної освіти становить 27,75 грн. Всього в закладах загальної середньої освіти міста у 2019/2020 н.р. забезпечено харчуванням 10651  дітей, з них звільнено  від оплати за харчування  3348 учнів 1-11 класів. Відповідно  до пункту 5 Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладах, у  закладах загальної середньої освіти  денної форми навчання за рахунок бюджетних коштів здійснюється  також харчування учнів: 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» – 79 учнів; з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - 70 учнів; з числа дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах – 32 учнів.

Харчування дітей в умовах групи продовженого дня є обов`язковим в закладах освіти міста. Відповідно до Постанови звільнено   від оплати за обід вихованців ГПД : 10 % учнів чисельності групи за списком на 100%  - 427 учнів; 15% учнів чисельності групи за списком на 50% -  433 учнів.

Відповідно  до рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради №434 від 14.12.2016р. «Про додаткові пільгові умови оплати за харчування дітей» перелік  додаткових пільгових категорій дітей, батьків яких звільнено від оплати за харчування в повному обсязі чи частково був значно розширений. Завдяки прийнятому рішенню в м. Ужгород від оплати за харчування у 2019-2020  навчальному році додатково звільнено: учнів 5-11 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (сніданок) – 48  учнів; учнів 1-11 класів,  які перебувають у складних життєвих обставинах (сніданок) - 2 учнів;  учнів 1-11 класів з групи соціального ризику (до 15% дітей від загальної кількості учнів) (сніданок) - 1497 учнів; учнів 1-11 класів, батьки яких брали безпосередню   участь в  АТО та дітей учасників бойових дій (обід) - 638; учнів 1-11 класів з сімей, переміщених з тимчасово окупованої території (обід)-  122.

У закладах дошкільної освіти міста та дошкільних відділеннях НВК  виховується 5403 дітей, з яких 4600 в ЗДО і 803 – в дошкільних відділеннях НВК. Відповідно до рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради  27.12.2017р. №411 «Про зміну грошової норми харчування у ДНЗ та дошкільних групах НВК міста» у  місті Ужгород з 1 січня 2018 року грошова норма харчування на одну дитину становить 43 гривні у закладах дошкільної освіти загального розвитку та комбінованого типу, а   для закладу дошкільної освіти санаторного типу №18 становить 64 грн. на одну дитину в день. Харчування дітей в даному навчальному закладі здійснюється 100% за рахунок міського бюджету.

Співвідношення батьківської плати і коштів міського бюджету становить  50% за харчування дітей сплачують батьки, 50% - фінансується за рахунок місцевого бюджету. В закладах дошкільної освіти міста та дошкільних відділеннях НВК всього 136 дітей пільгових категорій, визначених Законом України «Про дошкільну освіту». Однак прийняття виконкомом Ужгородської міської ради рішення №434 від 14.12.2016р. «Про додаткові пільгові умови оплати за харчування дітей» перелік  додаткових пільгових категорій дітей, батьків яких звільнено від оплати за харчування в повному обсязі чи частково був значно розширений .

У 2019/2020 навчальному році у закладах дошкільної освіти міста від оплати за харчування на 100% звільнено 358 дітей: дітей сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  - 3; дітей з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» – 64; дітей-інвалідів – 36; дітей,  переселених з тимчасово окупованих територій України та районів проведення АТО -  30; дітей учасників бойових дій та учасників АТО -  222; дітей із сімей, у яких сукупний дохід на кожного члена сім`ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму, який щороку встановлюється Законом про Державний бюджет – 3.

На 50% звільнено від оплати дітей з багатодітних сімей – 493.

Також безкоштовно харчуються всі 120 вихованців ЗДО санаторного типу №18 з цілодобовим перебуванням дітей.

     Після проведення аудиту  керівникам закладів освіти рекомендовано: продовжувати забезпечувати безумовне виконання вимог чинного законодавства щодо організації харчування учнів закладів загальної освіти та вихованців закладів дошкільної освіти; забезпечувати постійний моніторинг статусу дітей для вчасного надання їм пільг.

3.Проведено аудит дотримання керівниками закладів загальної середньої освіти вимог чинного законодавства щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Інклюзивне навчання організоване у  13 закладах загальної середньої освіти міста Ужгорода. Станом на 01.02.2020 у закладах міста функціонує 26 інклюзивних класів, де навчається 35 дітей з ООП. Для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб в умовах інклюзивного навчання у більшості закладах загальної середньої освіти м. Ужгорода, в яких організоване інклюзивне навчання, створено безперешкодний доступ дітей з особливими потребами: наявність пандуса; доступ в навчальні аудиторії (до їдальні, спортзалу та навчальних аудиторій першого поверху, але нема доступу до навчальних аудиторій верхніх поверхів); наявність реконструйованої туалетної кімнати в УСШ №5, УЗОШ №6, УЗОШ 11, УЗОШ№20, НВК «Пролісок», НВК «Ялинка».

У двох закладах облаштовані ресурсні кімнати (УЗОШ І-ІІІ ст. №20 –ліцей  «Лідер», НВК «Гармонія») та ресурсний куточок у НВК «Ялинка». Приміщення ресурсної кімнати поділено на дві зони: навчально-пізнавальну та ігрову. У навчально-пізнавальній зоні здійснюється процес навчання дітей з ООП, а в ігровій діти мають можливість поліпшити емоційний стан, знизити тривожність, нервове напруження.   За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за 2018-2019  в закладах з інклюзивним навчанням придбано спеціальні засоби психокорекції; пуфи для відпочинку,  набір м’яких модулів, обладнання для піскової терапії; набори іграшок; музичні інструменти, портативна музична колонка; дидактичні засоби, художня література на загальну суму  512, 59 гривень. На базі комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр №1» Ужгородської міської ради надаються психолого – педагогічні та корекційно – розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами.

Після проведеного аудиту  керівникам закладів освіти на базі яких організовано інклюзивне  навчання рекомендовано вдосконалювати організацію інклюзивного навчання та створювати умови перебування дітей в закладах  відповідно до вимог чинного законодавства.

6

Департамент праці та соціального захисту населення

1.                  Проведено вибіркову перевірку правильності формування відділом оформлення і виготовлення виплатних документів виплатних відомостей по кожному виду соціальної допомоги за січень-лютий 2020 року.  Виплатні відомості по кожному виду соціальних допомог формуються коректно. Порушень щодо формування виплатних відомостей не виявлено.

2.                 Проведена вибіркова перевірка правильності нарахування тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме  . Основне завдання перевірки  правильність розрахунку сукупного доходу сім´ї та нарахування суми соціальної допомоги на прикладі особової справи Паньків О.Ю. В ході перевірки встановлено, що при сукупному доході сім´ї з п´яти чоловік складає за 6 місяців склав 18555,70 грн, середньомісячний сукупний дохід сім´ї – 3092,61грн., середньомісячний дохід члена сім´ї – 618,52 грн. Розмір тимчасової допомоги розраховується як різниця між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім´ї на одну особу за попередні шість місяців. Прожитковий мінімум на дитину до шести років становить 889,50 грн, на дитину від шести до вісімнадцяти – 1109,00 грн. Розмір призначеної тимчасової державної допомоги в сумі 490,48 грн. та розрахунок сукупного доходу сім´ї  розраховано правильно. 

7

Управління у справах культури, молоді та спорту  

1.      Проведено перевірку правильності визначення потреби в бюджетних коштах, складання та затвердження кошторису та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету по Ужгородській дитячій музичній школі №1 ім. П.І. Чайковського.  Ужгородська дитяча музична школа №1 ім. П.І. Чайковського  фінансується з місцевого бюджету загального та спеціального фондів. Кошторис складається з двох частин: перший – загальний фонд, що містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією на виконання бюджетною установою основних функцій; другий – спеціальний фонд, що містить обсяг надходжень зі спеціального фонду бюджету на конкретну мету та їх розподіл за повною економічною класифікацією на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством. На 2020 рік по загальному фонду кошторису затверджено асигнувань на загальну суму 17332,0 тис. грн. у т.ч.: на заробітну плату 13891,0 тис.грн.-80,1% від загальних кошторисних призначень, на нарахування на заробітну плату 3056,0 тис. грн.(17,7%), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 385,0 тис. грн.(2,2%). По спеціальному фонду затверджено 600,0 тис. грн. у т.ч.: на заробітну плату – 170,0 тис. грн., на нарахування на заробітну плату 37,4 тис. грн., предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 330,0 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 23,0тис.грн., інші поточні видатки – 6,6 тис. грн. та капітальні видатки 33,0 тис.грн. В ході перевірки правильності визначення потреби в бюджетних коштах на 2020 рік встановлено, що індивідуальні кошториси по загальному та спеціального фонду, складено та затверджено по кожному коду функціональної класифікації видатків з дотриманням вимог Порядку складання, розгляду, затвердження кошторисів. Розрахунки до кошторисів складено з дотриманням вимог бюджетного законодавства, а саме обґрунтовані за кожним кодом економічної класифікації видатків і деталізовані за видами та кількістю товарів(робіт,послуг) із зазначенням вартості за одиницю. Враховані об´єктивні потреби в коштах. Кошторисні призначення по ДШМ №1 відповідають розмірам, доведеним лімітною довідкою. Порушень при складанні та виконанні кошторисів не встановлено.

2.      Проведено перевірку правильності визначення потреби в бюджетних коштах, складання та затвердження кошторису та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету по Ужгородській дитячій школі мистецтв.  Ужгородська дитяча школа мистецтв  фінансується з місцевого бюджету загального та спеціального фондів. Кошторис складається з двох частин: перший – загальний фонд, що містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією на виконання бюджетною установою основних функцій; другий – спеціальний фонд, що містить обсяг надходжень зі спеціального фонду бюджету на конкретну мету та їх розподіл за повною економічною класифікацією на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством. На 2020 рік по загальному фонду кошторису затверджено асигнувань на загальну суму 17257.4,0 тис. грн. у т.ч.: на заробітну плату 13846,2 тис. грн., на нарахування на заробітну плату 3046,2 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 365,0 тис. грн. По спеціальному фонду затверджено 900,0 тис. грн. у т.ч.: на заробітну плату – 435,0 тис. грн., на нарахування на заробітну плату 95,7 тис. грн., предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 324,3 тис.грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 20,0тис.грн., інші поточні видатки – 5,0 тис.грн. та капітальні видатки 20,0 тис. грн. В ході перевірки правильності визначення потреби в бюджетних коштах на 2020 рік встановлено, що індивідуальні кошториси по загальному та спеціального фонду, складено та затверджено по кожному коду функціональної класифікації видатків з дотриманням вимог Порядку складання, розгляду, затвердження кошторисів. Розрахунки до кошторисів складено з дотриманням вимог бюджетного законодавства, а саме обґрунтовані за кожним кодом економічної класифікації видатків і деталізовані за видами та кількістю товарів(робіт,послуг) із зазначенням вартості за одиницю. Враховані об´єктивні потреби в коштах. Кошторисні призначення по ДШМ №1 відповідають розмірам, доведеним лімітною довідкою. Порушень при складанні та виконанні кошторисів не встановлено.

3.      Проведено перевірку правильності  визначення потреби в бюджетних коштах, складання та затвердження кошторису та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету. Загальний стан виконання кошторису за січень - травень 2020 року по Ужгородській  централізованій  бібліотечній системі. У ході  перевірки правильності складання, затвердження та виконання кошторису, внесення до нього змін на  2020 рік  встановлено, що враховані об’єктивні потреби в коштах для забезпечення функціонування установи. Оскільки діяльність бібліотек спрямована на надання послуг населенню, основними показниками обсягу роботи закладу є чисельність читачів, кількість книговидач і відвідувань.

До аудиту надано кошториси  видатків на 2020 рік.  Аудитом дотримання порядку затвердження кошторису доходів і видатків УЦБС на 2020 рік за кодами програмної класифікації видатків порушень не встановлено. Кошториси підписані директором та бухгалтером УЦБС і затверджені начальником управління у справах культури, молоді та спорту. На підтвердження обґрунтованості бюджетного запиту до кошторису ЦБС додаються відповідними розрахунками, які  затверджені директором установи. Виконані вимоги щодо першочергового забезпечення бюджетними коштами видатків на оплату праці з нарахуваннями, а також господарське утримання установи. Відповідність асигнувань, визначених в кошторисах і планах асигнувань, затверджені річним розписом призначень місцевого бюджету та помісячним розписом. Кошторисні призначення по ЦБС відповідають розмірам, доведеним лімітною довідкою. План асигнувань загального фонду бюджету  та спеціального фонду на 2020 рік відповідають помісячним обсягам фінансування по загальному та спеціальному фондам бюджету. Перевіркою обґрунтування потреби в бюджетних асигнуваннях за загальним фондом кошторису за вказаний період встановлено, що  враховані необхідні  витрати. 

            Відповідно до представлених лімітних довідок, кошторисів  про виконання загального фонду кошторису встановлено, що на 2020 рік затверджено асигнувань по загальному фонду бюджету в сумі 6 011 100 грн. та спеціальному фонду – 14 000 грн. За період з 01.01.2020 р. по 30.05.2020 р.- затверджено асигнувань  на суму 2 619 410 грн. 00 коп.

            Порушень при складанні кошторисів не встановлено.

Перевищень касових видатків над кошторисними призначеннями за вказаний період та статей видатків перевіркою не встановлено.

4.      Проведено перевірку правильності  визначення потреби в бюджетних коштах, складання та затвердження кошторису та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету. Загальний стан виконання кошторису за січень - травень 2020 року по Ужгородському міському центру дозвілля – будинку культури.  У ході  перевірки правильності визначення потреби в бюджетних коштах на 2020 рік  встановлено, що враховані об’єктивні потреби в коштах, виходячи з їх основних виробничих показників, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності реалізації окремих програм.

До аудиту надано кошториси  видатків на 2020 рік. Розрахунки до кошторисів складено з дотримання вимог бюджетного законодавства, а саме обґрунтовані за кожним кодом економічної класифікації видатків. Аудитом дотримання порядку затвердження кошторису видатків МЦД-БК на 2020 рік за кодами програмної класифікації видатків порушень не встановлено. На підтвердження обґрунтованості бюджетного запиту до кошторису  додаються відповідними розрахунками, які  затверджені директором установи. Виконані вимоги щодо першочергового забезпечення бюджетними коштами видатків на оплату праці з нарахуваннями, а також господарське утримання установи. Відповідність асигнувань, визначених в кошторисах і планах асигнувань, затверджені річним розписом призначень місцевого бюджету та помісячним розписом. Кошторисні призначення  відповідають розмірам, доведеним лімітною довідкою. План асигнувань загального фонду бюджету на 2020 рік  відповідають помісячним обсягам фінансування. Перевіркою обґрунтування потреби в бюджетних асигнуваннях за загальним фондом кошторису за вказаний період встановлено, що  враховані необхідні  витрати. 

            Відповідно до представлених лімітних довідок, кошторисів  про виконання загального фонду кошторису порушень не встановлено.

            Перевищень касових видатків над кошторисними призначеннями за вказаний період та статей видатків перевіркою не встановлено.

5.      Проведено перевірку правильності  визначення потреби в бюджетних коштах, складання та затвердження кошторису та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету. Загальний стан виконання кошторису за січень – квітень  2020 року по Дитячо – юнацькій спортивній школі № 1 м. Ужгород. Фінансування закладу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету ( загальний фонд). Код відомчої класифікації 101 – Управління у справах культури, молоді  та спорту по наступному коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів 1015031   –  Утримання та навчально – тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Керуючись ст.1, 22, 76, 78 Бюджетного кодексу України, постановою КМУ від 28.02.02 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» ( із змінами та доповненнями) проведено перевірку правильності складання та затвердження кошторисів і планів асигнувань на утримання ДЮСШ №1.

            Перевіркою встановлено:

Згідно рішення XLII сесії Ужгородської міської ради VII скликання  12.12.2019 р. № 1800 «Про бюджет міста Ужгород на 2020 рік» затверджений обсяг видатків загального фонду в сумі 7 842,0 тис.грн. Штатний розпис та тарифікація  ДЮСШ №1 затверджено в кількості 48 штатний одиниць. Кошторис доходів і видатків та план асигнувань складено та затверджено згідно діючого законодавства. У кошторисах передбачено асигнування на заробітну плату працівникам, виходячи з умов оплати праці, визначених законодавством. Фінансування здійснюється, виключно, згідно затвердженого кошторису та плану асигнувань. Перевіркою обґрунтованості потреби в бюджетних асигнуваннях за загальним фондом кошторису за видатками на заробітну плату встановлено, що під час розрахунку розміру бюджетних асигнувань на здійснення вищезазначених видатків ураховано  витрати на виплату основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних і компенсаційних виплат. На підтвердження обґрунтованості бюджетного запиту до кошторису  додаються відповідними розрахунками, які  затверджені директором установи.

            Порушень при складанні кошторисів не встановлено. Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.

8

Департамент фінансів та бюджетної політики

Проведено перевірку правильності складання і затвердження  кошторисів та планів асигнувань загального та спеціального  фонду місцевого бюджету на 2020 рік  головними розпорядниками бюджетних коштів. За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

Внутрішній аудит стану проведення інвентаризації із співставленням фактичної наявності матеріальних цінностей з даними первинного обліку за 2019 рік. За результатами дослідження встановлено що, інвентаризація здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства, при співставленні фактичної наявності матеріальних цінностей з даними бухгалтерського обліку розбіжностей не виявлено.

Проведено перевірку правильності складання і затвердження паспортів бюджетних програм  місцевих бюджетів на 2020 рік в управлінні муніципальної варти За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

Під час проведення аналізу дохідної частини бюджету міста, працівниками департаменту фінансів та бюджетної політики виявлено недоотримання коштів по сплаті адміністративного збору за витяги з Державного земельного кадастру, видані центром надання адміністративних послуг міста Ужгород, яка частково зарахувалась до бюджету Ужгородського району, а не за місцем надання цих послуг. Помилкове перерахування здійснено 366 суб’єктами  господарювання через термінам Закарпатського обласного управління АТ «Ощадбанк», установлений у приміщенні Ужгородської міської ради. Внаслідок помилкової сплати бюджет міста недоотримав 35019,19 грн. Ужгородській районній державній адміністрації надіслано звернення про повернення помилково сплаченого адміністративного збору, однак отримано відповідь, що повернення коштів можливе тільки з дотриманням вимог Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного або місцевого бюджетів. Пунктом 5 даного Порядку визначено, що повернення коштів може відбутись виключно за заявою платника. Оскільки не передбачено механізм повернення коштів за відсутності звернення платників, департаментом фінансів було ініційовано зобов’язати управління правового забезпечення провести претензійно-позовну роботу щодо забезпечення надходжень до бюджету міста в сумі 35019,19 грн. адміністративного збору, помилково сплаченого до бюджету Ужгородського району. 

Проведено перевірки правильності обліку основних засобів, стану збереження майна, використання оборотних та необоротних активів за 2018 рік, своєчасності висвітлення інформації про закупівлі, стану дебіторської та кредиторської заборгованості, правильності розрахунків допомоги по тимчасовій втраті працездатності, повноти та достовірності подання квартальної бюджетної звітності департаментом фінансів та бюджетної політики. За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

Проведено перевірку правильності складання і затвердження паспортів бюджетних програм  місцевих бюджетів на 2020 рік . За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

За дорученням міського голови сформовано робочу групу для детального, всебічного та об’єктивного вивчення питання фінансування закладів дошкільної та професійної (професійно-технічної) освіти, однак у зв’язку із введенням карантину вивчення перевірку відкладено.

          Крім того, на виконання рішення Ужгородської міської ради від 11.07.2014 року № 1354 „ Про проведення внутрішнього контролю та аудиту у бюджетному процесі м. Ужгорода”, здійснюється постійний контроль за дотриманням бюджетного законодавства, спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління коштами бюджету м. Ужгорода з боку головних розпорядників, відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України.

  На виконання рішення виконавчого комітету від 14.11.2016 року №352 «Про виконання пропозицій державного фінансового аудиту бюджету міста за 2014-2015 року та І квартал 2016 року» ведеться постійний контроль за повним та безумовним виконанням пропозицій, наданих державною фінансовою інспекцією в Закарпатській області. 

9

Управління економічного розвитку міста

     1. Проведено перевірку  правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального фонду по управлінню економічного розвитку міста Ужгородської міської ради. Основним завданням перевірки є своєчасність складання та подання на затвердження кошторисів та планів асигнувань.

В ході перевірки встановлено, що по управлінню економічного розвитку міста на затвердження були подані кошториси та плани асигнувань по КПК: 2710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах» по загальному фонду; 2717622 «Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів по загальному фонду; 2717640  «Заходи з енергозбереження» по загальному фонду., 2717520 «Реалізація Національної програми інформатизації» по загальному фонду».

Кошториси та плани асигнувань складені з дотриманням вимог чинного законодавства. Порушень не виявлено.

     2. Повноти, достовірності та своєчасності подання річної звітності в УДКСУ у м. Ужгород за 2019 р. по управлінню економічного розвитку міста Ужгородської міської ради. В ході перевірки встановлено, що по управлінню за 2019 рік було подано в установлений строк та в повному обсязі на виконання вимог Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі фінансову та бюджетну звітність в УДКСУ у м. Ужгороді.

За результатами перевірки порушень та недоліків не виявлено.

3.Правильності нарахування допомоги по тимчасовій втраті працездатності штатним працівникам виконкому за період з 01.01.2020 року по 31.03.2020 року. Під час аудиту  проведено аналіз своєчасності та правильності проведення розрахунків листків непрацездатності, своєчасність подання заявок до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виплати даної допомоги. За результатами перевірки порушень не встановлено.

10

Управління архітектури та містобудування

     Проведено внутрішній аудит:

1.    Правильності розрахунку допомоги по тимчасовій втраті працездатності. За період січень-червень 2020 року було проведено аналіз розрахунку середньоденної заробітної плати для оплати по листкам непрацездатності. Перевіркою не було встановлено порушень нарахування допомоги по втраті працездатності.

2.    Правильності складання i затвердження кошторисів та планів асигнувань загального фонду. За результатами виконання кошторисів за І півріччя 2020 року щодо нарахування заробітної плати кошти заплановані були у повному обсязі, з відповідно пропорційним планом асигнувань графіку відпусток. Додаткових коштів у ІІ півріччі отримано не було.

За результатами виконання договорів на відшкодування комунальних послуг було встановлено, що потреба коштів на оплату послуг за спожиту електроенергію занижена, оскільки споживання внаслідок встановлення додаткових електричних приладів (кондиціонерів) значно зросло. У результаті зменшення ціни природного газу відбулась економія кошторисних призначень, внаслідок цього буде ініційовано внесення змін у кошторисні призначення шляхом перерозподілу призначень.

3.    Повноти, достовірності та своєчасності подання квартальної звітності. Перевіркою порушень не виявлено.

4.    Стану виконання цільових програм та заходів, реалізація яких здійснюється за рахунок місцевого бюджету. Кошторисні призначення в сумі 100000,00 грн. на виконання Програми інформатизації діяльності Ужгородської міської ради передбачені на липень 2020 року освоєння яких потребує застосування спрощеної процедури закупівель.

5.    Внутрішній     аудит  правильності  ведення           обліку матеріальних цінностей. Перевіркою    порушень        не        встановлено, матеріальні       цінності оприбутковуються вчасно.

11

Управління муніципальної варти

1.           Проведено внутрішній аудит правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального та спеціального фонду по управлінню.

Основним завданням перевірки є своєчасність складання та подання на затвердження кошторисів та планів асигнувань по кодам:

-                2210160 « Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах,  об’єднаних  територіальних громадах» по загальному фонду;

-                 2217520 «Реалізація Національної програми інформатизації» по загальному фонду.

В результаті перевірки порушень щодо складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального та спеціального фонду та довідок про зміни до кошторису на 2020 рік не виявлено.

2. Проведено внутрішній аудит правильності оплати праці та нарахування на заробітну плату по управлінню:

  - порушень щодо встановлення   рангів, надбавки за вислугу років не встановлено;

- порушень щодо нарахування працівникам стимулюючих надбавок та премій не виявлено;

- матеріальні допомоги працівникам на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань виплачувались в розмірі середньомісячної заробітної плати відповідно до витягу з розпорядження міського голови.

           3. В результаті проведення  внутрішнього аудиту достовірності та своєчасності подання квартальної бюджетної, фінансової та статистичної звітності по управлінню  порушень не виявлено. Квартальна  бюджетна, фінансова та статистична звітність за 2019 рік та І півріччя  2020 року подається вчасно.

4. Порушень щодо правильності оприбуткування матеріальних цінностей та відображення в бухгалтерському обліку  управління не встановлено, матеріальні цінності оприбутковуються вчасно з дотриманням вимог чинного законодавства.

5. Проведено внутрішній аудит стану дебіторської та кредиторської заборгованості причини її утворення, дотримання  при укладанні угод діючого законодавства про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти по управлінню.

- станом на 01.07.2020 року  дебіторської та кредиторської заборгованості по загальному та спеціальному фонду немає.

- порушень діючого законодавства при укладанні угод про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти не встановлено.

- оцінкою стану відповідності сплаченої вартості товарів, робіт та послуг умовам укладених договорів, а також відповідності кількості та асортименту отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів порушень не встановлено.

12

Управління міжнародного співробітництва та інновацій

1. Проведено внутрішній аудит правильності оплати праці на нарахувань на заробітну плату по управлінню міжнародного співробітництва та інновацій:порушень щодо встановлення рангів, надбавки за вислугу років не встановлено; порушень щодо нарахування працівникам стимулюючих надбавок та премій не виявлено. Матеріальні допомоги працівникам управління на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань виплачувались в розмірі середньомісячної заробітної плати відповідно до витягу з розпорядження міського голови.

2.                 Проведено внутрішній аудит правильності складання і затвердження кошторисів доходів та видатків загального та спеціального фонду по управлінню.

Основним завданням перевірки є своєчасність складання та подання на затвердження кошторисів та планів асигнувань, внесенням до нього змін по кодам:

-                2510160 « Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах,  об’єднаних  територіальних громадах» по загальному фонду;

-                2517630 « Реалізація програм і заходів в галузі зовнішньоекономічної діяльності»  по загальному фонду;

-                2517700 «Реалізація програми допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ» по спеціальному фонду;

-                2517520 «Реалізація Національної програми інформатизації» по загальному фонду».

В результаті перевірки порушень щодо складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань загального та спеціального фонду за І квартал 2020 року, а також довідок про зміни -  не виявлено.

3. Проведено внутрішній аудит достовірності та своєчасності подання квартальної бюджетної звітності, фінансової та статистичної по управлінню: квартальна  бюджетна, фінансова та статистична звітність за 2019  рік та І півріччя 2020 року подавалася вчасно.

В результаті перевірки достовірності та своєчасності подання квартальної бюджетної звітності, фінансової та статистичної  по управлінню за 2019  рік та І півріччя 2020 року не виявлено.

4. Провелено внутрішній аудит стану збереження та використання придбаних нематеріальних активів, основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та товарно-матеріальних цінностей.

Перевіркою порушень не встановлено, матеріальні цінності зберігаються та використовуються з дотриманням вимог чинного законодавства.

5. Проведено внутрішній аудит стану дебіторської та кредиторської заборгованості причини її утворення, дотримання  при укладанні угод діючого законодавства про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти по управлінню міжнародного співробітництва та інновацій;

- станом на 01.07.2020 року  дебіторської та кредиторської заборгованості по загальному та спеціальному фонді немає.

- порушень діючого законодавства при укладанні угод про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти не виявлено;

-  оцінкою стану відповідності сплаченої вартості товарів, робіт та послуг умовам укладання договорів, а також відповідності кількості та асортименту отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів порушень не встановлено.       

 

 

Директор департаменту фінансів та  

бюджетної політики                                                                                                                                                                 Леся ГАХ


ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.