УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
27.01.2021 Ужгород № 44
Про склад комісій, рад, комітетів
виконкому міської ради
Відповідно до частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради ВИРІШИВ:
- Затвердити склад комісій, рад, комітетів виконкому міської ради:
координаційної комісії з питань соціального захисту населення
(додаток 1);
комісії для розгляду питань щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, надання населенню пільг та житлових субсидій (додаток 2);
комісії з питань, пов’язаних зі встановленням статусу учасника війни
(додаток 3);
опікунської ради з питань опіки та піклування над недієздатними
та обмежено дієздатними особами (додаток 4);
комісії з розгляду заяв про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців
(додаток 5);
комітету із забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (додаток 6);
комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат (додаток 7);
міської комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат
внутрішньо переміщеним особам (додаток 8);
міської координаційної ради з питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству
та протидії торгівлі людьми (додаток 9);
комісії з підготовки проєктів нормативно-правових актів міської ради щодо встановлення ставок та надання пільг по податках і зборах, що зараховуються до бюджету міста (додаток 10);
комісії зі списання багатоквартирних будинків із комунального балансу міста (додаток 11);
комісії для здійснення приймання-передачі житлового будинку, гуртожитку у комунальну власність (додаток 12);
комісії для здійснення приймання-передачі гуртожитку в оперативне управління (додаток 13);
комісії з обстеження технічного стану житлових будинків, квартир (додаток 15);
комісії з визначення та відшкодування збитків за користування земельними ділянками комунальної власності без належного оформлення правовстановлюючих документів (додаток 16);
громадської комісії з розгляду житлових питань (додаток 17);
комісії з визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на території м. Ужгород (додаток 18);
комісії з питань поводження із безхазяйними відходами (додаток 19);
конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку у місті Ужгород (додаток 20);
комісії з демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм та тимчасових споруд (додаток 21);
міської міжвідомчої комісії з питань реалізації державної тарифної політики в житлово-комунальній галузі, на міському пасажирському транспорті та інших сферах діяльності (додаток 22);
комісії з розгляду заяв на встановлення режиму роботи закладів сфери обслуговування усіх форм власності на території міста (додаток 23);
комісії з організації дрібнороздрібної торгівлі (додаток 24);
координаційної ради з питань розвитку підприємництва (додаток 25);
комісії зі встановлення відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності біля закладів ресторанного господарства у м. Ужгород (додаток 26);
комісії з питань найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, розташованих на території м. Ужгород (додаток 27);
комісії з безпеки дорожнього руху та координації роботи автотранспорту (додаток 29);
тендерного комітету виконавчого комітету Ужгородської міської ради (додаток 30);
міської координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу (додаток 31);
надзвичайної протиепізоотичної комісії (додаток 32);
протиепідемічної комісії (додаток 33);
комісії з питань захисту прав дитини (додаток 34);
науково-художньої ради при виконавчому комітеті Ужгородської міської ради (додаток 35);
комісії з питань евакуації у м. Ужгород (додаток 36);
місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (додаток 37);
міської інвентаризаційної комісії з проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту та з питань подальшого використання захисної споруди у разі банкрутства (ліквідації) підприємства (додаток 38);
міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення міста та положення про неї у новій редакції (додаток 39);
спостережної комісії (додаток 40);
адміністративної комісії та положення про неї у новій редакції (додаток 41);
експертної комісії (додаток 42);
конкурсної комісії (додаток 43);
інвентаризаційної комісії (додаток 44);
комісії з вирішення земельних спорів щодо меж земельних ділянок та додержання добросусідства (додаток 45);
консультативно-дорадчої комісії щодо використання субвенції з державного бюджету (додаток 46).
- Внести зміни до рішення виконкому 25.02.2019 № 60, а саме:
2.1 доповнити п. 4.1. Положення про координаційну раду з питань розвитку підприємництва (додаток 25), таким абзацом:
«Для консультацій із представниками бізнесу Рада своїм рішенням утворює робочі групи за напрямами роботи та визначає координатора робочої групи зі складу Ради.»;
2.2 пункт 4.10. Положення про комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат (додаток 7), викласти у такій редакції:
«Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення роботи комісії здійснює виконавчий комітет Ужгородської міської ради.».
- Визнати такими, що втратили чинність, додатки 14, 28, 41 до рішення виконкому 25.02.2019 № 60, а також усі раніше прийняті рішення виконкому щодо створення комісій, рад, комітетів зі змінами та доповненнями.
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому І. Фартушка.
Міський голова Богдан АНДРІЇВ
Додаток 1
Додаток 1
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
координаційної комісії з питань соціального захисту населення
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Котик Ірина Михайлівна
|
- головний спеціаліст відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Белоусова Ганна Борисівна
|
- голова Ужгородської міської організації ветеранів (за згодою)
|
Гах Леся Мирославівна
|
- директор департаменту фінансів та бюджетної політики
|
Марко Василина Михайлівна
|
- голова Ужгородського міського товариства інвалідів праці та дитинства «Оптиміст» (за згодою)
|
Пфайфер Вікторія Валеріївна
|
- заступник начальника управління, начальник відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики
|
Решетар Василь Васильович
|
- начальник управління охорони здоров’я
|
Фленько Іван Іванович
|
- директор Ужгородського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
|
Юсковець Галина Володимирівна
|
- директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 2
Додаток 2
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комісії для розгляду питань щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, надання населенню пільг та житлових субсидій
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Луньова Галина Вікторівна
|
- головний спеціаліст відділу адресних соціальних допомог управління соціальних допомог департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Беспечна Світлана Давидівна
|
- начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг, гарантій та компенсацій управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики
|
Вишневська Тетяна Іванівна
|
- інженер ЦОК ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (за згодою)
|
Гарник Світлана Олександрівна
|
- заступник начальника відділу субсидій управління соціальних допомог департаменту соціальної політики
|
Горват Мирослав Васильович
|
- заступник директора департаменту, начальник управління соціальних допомог департаменту соціальної політики
|
Данко Оксана Володимирівна
|
- провідний спеціаліст відділу сприяння працевлаштуванню Ужгородського міського центру зайнятості (за згодою)
|
Кіндрат Неллі Олексіївна
|
- головний державний соціальний інспектор юридичного відділу управління правового забезпечення та адміністративних послуг соціального характеру департаменту соціальної політики
|
Куберка Марина Юріївна
|
- начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Оленич Аліна Федорівна
|
- заступник директора, начальник відділу соціальної роботи Ужгородського міського центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді
|
Решетар Василь Васильович
|
- начальник відділу охорони здоров’я
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 3
Додаток 3
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комісії з питань, пов’язаних зі встановленням статусу учасника війни
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Фревлик Люба Миколаївна
|
- начальник відділу контролю за призначенням та виплатою пенсій департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Переста Валентина Федорівна
|
- заступник начальника відділу контролю за призначенням та виплатою пенсій департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Гавалець Євгеній Михайлович
|
- заступник начальника відділу перерахунків пенсій № 1 Головного управління Пенсійного фонду України (за згодою)
|
Мар’їна Тетяна Іванівна
|
- начальник архівного відділу
|
Прадід Віталія Василівна
|
- заступник начальника відділу зведеного бюджету, міжбюджетних відносин та місцевих запозичень департаменту фінансів та бюджетної політики
|
Пфайфер Вікторія Валеріївна
|
- заступник начальника управління, начальник відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 4
Додаток 4
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
опікунської ради з питань опіки та піклування над недієздатними та обмежено дієздатними особами
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова ради
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови ради
|
Решетар Василь Васильович
|
- начальник управління охорони здоров’я, заступник голови ради
|
Аділова Світлана Ярославівна
|
- головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу департаменту праці та соціального захисту населення, секретар ради
|
Члени ради:
|
Бандурин Олеся Миколаївна
|
- головний спеціаліст відділу правової експертизи документів управління правового забезпечення
|
Бодня Віктор Вікторович
|
- завідувач психоневрологічним відділенням міської поліклініки (за згодою)
|
Гудманян Грант Амазович
|
- голова Закарпатської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів війни, Збройних Сил України та учасників бойових дій (за згодою)
|
Кравчук Володимир
Володимирович
|
- начальник відділу реєстрації місця проживання
|
Марко Василина Михайлівна
|
- директор Закарпатського регіонального центру соціально-трудової реабілітації та професійної орієнтації «Вибір» (за згодою)
|
Мельников Ігор В’ячеславович
|
- заступник директора міського центру зайнятості (за згодою)
|
Пфайфер Вікторія Валеріївна
|
- заступник начальника управління, начальник відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики
|
Юсковець Галина Володимирівна
|
- директор Ужгородського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 5
Додаток 5
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комісії з розгляду заяв про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Попдякуник Валентина Іванівна
|
- головний спеціаліст відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Балашов Іван Анатолійович
|
- заступник начальника Західного міжрегіонального відділу Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (за згодою)
|
Беляков Артем Ігорович
|
- головний спеціаліст відділу позовної та претензійної роботи управління правового забезпечення
|
Гах Леся Мирославівна
|
- директор департаменту фінансів та бюджетної політики
|
Куцкір Михайло Семенович
|
- голова правління ГО Закарпатської обласної спілки ветеранів війни (за згодою)
|
Папай Марія Бейлівна |
- начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла управління майном департаменту міського господарства
|
Понзель Василь Йосипович |
- голова правління Ужгородської міської організації учасників афганської війни (за згодою)
|
Цап Василь Васильович |
-заступник начальника управління економічного розвитку міста
|
Юрко Адам Адамович
|
- начальник управління капітального будівництва
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 6
Додаток 6
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комітету із забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комітету
|
Лахоцький Володимир Ігорович
|
- начальник служби містобудівного кадастру управління містобудування та архітектури, заступник голови комітету
|
Марко Василина Михайлівна
|
- голова товариства інвалідів праці та дитинства «Оптиміст», заступник голови комітету (за згодою)
|
Остап’юк Любов Андріївна
|
- головний спеціаліст відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комітету:
|
Бігунець Оксана Володимирівна
|
- голова Ужгородської міської ГО інвалідів зору «Дивосвіт» (за згодою)
|
Бобик Петро Іванович
|
- начальник відділу транспорту
|
Булеца Наталія Сергіївна
|
- голова обласної організації УТОГ (за згодою)
|
Волошин Наталія Миронівна
|
- координатор заходів з питань сталої мобільності в містах ГО «Агенство сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «ФОРЗА» (за згодою)
|
Горват Мирослав Васильович
|
- депутат міської ради (за згодою)
|
Греньо Євген Матвійович
|
- начальник відділу по контролю за будівництвом об’єктів № 1 Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Закарпатській області (за згодою)
|
Дьолог Надія Юріївна
|
- спортсменка Закарпатського обласного центру з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю (за згодою)
|
Камінська Олена Анатоліївна
|
- депутат міської ради (за згодою)
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики
|
Лизанець Олександр Михайлович
|
- голова Закарпатського обласного осередку української федерації спорту інвалідів з ураженням опорно-рухового апарату (за згодою)
|
Маєрчик Павло Михайлович
|
- депутат міської ради ( за згодою)
|
Мунчак Віталія Вікторівна
|
- представник вело громади «НАЙТ РАЙД» (за згодою)
|
Пайда Оксана Володимирівна
|
- начальник відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Принцовська Ольга Юріївна
|
- голова товариства захисту осіб з інвалідністю «Надія» (за згодою)
|
Рошкович Ірина Юліївна
|
- заступник директора МСРЦ «Дорога життя» (за згодою)
|
Сташина-Неймет Марина Володимирівна
|
- активіст з питань захисту інтересів людей з вадами зору, журналістка голова ГО «Поряд з Вами» (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 7
Додаток 7
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат
Шимон Іван Петрович
|
– заступник міського голови, голова комісії
|
Афанасьєва Олеся Вікторівна
|
– начальник управління з питань праці та зайнятості населення, заступник голови комісії
|
Якима Тетяна Андріївна
|
– головний спеціаліст відділу з питань праці та зайнятості населення управління з питань праці та зайнятості населення, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
– директор департаменту міського господарства
|
Гриник Галина Дмитрівна
|
- начальник головного управління статистики у Закарпатській області (за згодою)
|
Граб Галина Ярославівна
|
– заступник директора департаменту, начальник бюджетного відділу департаменту фінансів та бюджетної політики
|
Дюлай Василь Іванович
|
– заступник начальника ДПІ у м. Ужгород ГУ ДПС у Закарпатській області (за згодою)
|
Логвінов Павло Вадимович
|
– начальник управління економічного розвитку міста
|
Маєрчик Павло Степанович
|
– депутат міської ради (за згодою)
|
Сембер Вікторія Юріївна
|
– заступник начальника відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (за згодою)
|
Хваста Сергій Васильович
|
– начальник Ужгородського міського відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) (за згодою)
|
|
– начальник відділу контролю за додержанням законодавства про працю управління з питань праці та зайнятості населення (за посадою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 8
Додаток 8
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
міської комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат
внутрішньо переміщеним особам
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови комісії
|
Попдякуник Тетяна Петрівна
|
- начальник відділу адресних соціальних допомог управління соціальних допомог департаменту соціальної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Горват Мирослав Васильович
|
- заступник директора департаменту, начальник управління соціальних допомог департаменту соціальної політики
|
Кіндрат Неллі Олексіївна
|
- державний соціальний інспектор сектору соціальних інспекторів юридичного відділу департаменту соціальної політики
|
Ком’яті Тетяна Павлівна
|
- провідний фахівець з питань зайнятості відділу взаємодії з роботодавцями міського центру зайнятості (за згодою)
|
Миголинець Марина Сергіївна
|
- головний спеціаліст відділу адресних соціальних допомог управління соціальних допомог департаменту соціальної політики
|
Прадід Вікторія Василівна
|
- головний економіст бюджетного відділу департаменту фінансів та бюджетної політики
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 9
Додаток 9
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
С К Л А Д
міської координаційної ради з питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та протидії торгівлі людьми
Борець Вадим Олександрович
|
- заступник міського голови, голова ради
|
Келемец Алла Михайлівна
|
- директор департаменту соціальної політики, заступник голови ради
|
Власик Дмитро Вікторович
|
- заступник начальника відділу у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім’ї та гендерної політики управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту соціальної політики, секретар ради
|
Члени ради:
|
Арокгаті Марія Юріївна
|
- начальник служби у справах дітей
|
Мартин Ольга Ігорівна
|
- в. о. начальника відділу зав’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
|
Мухомедьянова Наталія Богданівна
|
- начальник управління освіти
|
Решетар Василь Васильович
|
- начальник управління охорони здоров’я
|
Турецька Яна Павлівна
|
- головний спеціаліст відділу правової експертизи документів управління правового забезпечення
|
Фленько Іван Іванович
|
- директор міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
|
Шемет Діана Оттівна
|
- старший інспектор ВДОП управління превентивної діяльності ГУНП в Закарпатській області (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 10
Додаток 10
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
СКЛАД
комісії з підготовки проєктів нормативно-правових актів
міської ради щодо встановлення ставок та надання пільг по податках і зборах, що зараховуються до бюджету міста
Пинзеник Василь Васильович
|
- заступник міського голови, голова комісії
|
Гах Леся Мирославівна
|
- директор департаменту фінансів та бюджетної політики, заступник голови комісії
|
Кенс Оксана Юріївна
|
- заступник директора департаменту, начальник відділу планування та аналізу доходів бюджету департаменту фінансів та бюджетної політики, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Гомонай Василь Васильович
|
- депутат міської ради (за згодою)
|
Боршовський Олег Ігорович
|
- начальник управління містобудування та архітектури
|
Волощук Марта Ігнатівна
|
- керівник ГО «Асоціація платників податків» (за згодою)
|
Логвінов Павло Вадимович
|
- начальник управління економічного розвитку міста
|
Мандич Юрій Васильович
|
- депутат міської ради (за згодою)
|
Маєрчик Павло Степанович
|
- депутат міської ради (за згодою)
|
Месевра Мар’яна Юріївна
|
- заступник начальника відділу закупівель та регулювання економічної діяльності департаменту міського господарства
|
Пашкевич Наталія Юріївна
|
- головний державний ревізор-інспектор відділу камеральних перевірок у м. Ужгороді управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Закарпатській області (за згодою)
|
Пекар Віталій Іванович
|
- начальник управління правового забезпечення
|
Товарницька Мар’яна Ярославівна
|
- завідувач сектору бухгалтерського обліку, фінансів та звітності управління Держгеокадастру в Ужгородському районі (за згодою)
|
Фріга Віталій Юрійович
|
- головний державний ревізор – інспектор відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок у м. Ужгороді управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Закарпатській області (за згодою)
|
Чепкий Олександр Олексійович
|
- начальник відділу землекористування
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 11
Додаток 11
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
С К Л А Д
комісії зі списання багатоквартирних будинків
із комунального балансу міста
Шимон Іван Петрович
|
-
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
-
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Кайда Людмила Олександрівна
|
-
|
головний спеціаліст відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії: |
Баняс Василь Юрійович
|
-
|
начальник юридичного відділу департаменту міського господарства
|
Басараб Леся Дмитрівна
|
-
|
начальник відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер департаменту міського господарства
|
Геворкян Даніелла Сергіївна
|
-
|
директор КП «Архітектурно-планувальне бюро»
|
Кіндрат Владислав Яношович
|
-
|
головний спеціаліст відділу технічного нагляду за проведенням капітального ремонту житлового фонду та об’єктів благоустрою департаменту міського господарства
|
Куберка Марина Юріївна
|
-
|
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Лозан Олександр Васильович
|
-
|
головний спеціаліст відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Маєрчик Павло Степанович
|
-
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Папай Марія Бейлівна
|
-
|
начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла управління майном департаменту міського господарства
|
Полтавцева Тетяна Вікторівна
|
-
|
начальник управління майном департаменту міського господарства
|
Турянчик Олександра Олександрівна
|
-
|
начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
|
-
|
представник підприємства - управителя багатоквартирного будинку (за згодою)
|
|
-
|
представник співвласників багатоквартирного будинку, уповноважена особа від співвласників багатоквартирного будинку, голова правління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (за згодою).
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 12
Додаток 12
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
С К Л А Д
комісії для здійснення приймання-передачі житлового будинку, гуртожитку у комунальну власність
Шимон Іван Петрович
|
-
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
-
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Куберка Марина Юріївна
|
-
|
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Баняс Василь Юрійович
|
-
|
начальник юридичного відділу департаменту міського господарства
|
Басараб Леся Дмитрівна
|
-
|
головний бухгалтер департаменту міського господарства
|
Библик Богдан Федорович
|
-
|
начальник Ужгородського відділення АТ «Закарпатгаз» (за згодою)
|
Карташов Станіслав Олександрович
|
-
|
директор КП «Водоканал м. Ужгорода»
|
Мандич Юрій Васильович
|
-
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Папай Марія Бейлівна
|
-
|
начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла управління майном департаменту міського господарства
|
Погоріляк Іван Михайлович
|
-
|
начальник Ужгородського МРЕМ ПАТ «Закарпаттяобленерго» (за згодою)
|
Полтавцева Тетяна Вікторівна
|
-
|
начальник управління майном департаменту міського господарства
|
Смірнов Віталій Володимирович
|
-
|
депутат міської ради (за згодою)
|
|
-
|
представник підприємства, що звернулося у міську раду щодо прийняття житлового будинку, гуртожитку у комунальну власність (за згодою)
|
|
-
|
представник органу самоорганізації населення (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 13
Додаток 13
до рішення виконкому
27.01.2021 № 44
С К Л А Д
комісії для здійснення приймання-передачі гуртожитку
в оперативне управління
Шимон Іван Петрович
|
-
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
-
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Куберка Марина Юріївна
|
-
|
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Баняс Василь Юрійович
|
-
|
начальник юридичного відділу департаменту міського господарства
|
Басараб Леся Дмитрівна
|
-
|
начальник відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер департаменту міського господарства
|
Папай Марія Бейлівна
|
-
|
начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла управління майном департаменту міського господарства
|
Полтавцева Тетяна Вікторівна
|
-
|
начальник управління майном департаменту міського господарства
|
|
-
|
голова, члени будинкового комітету (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 15
|
|
Додаток 15 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
С К Л А Д
комісії з обстеження технічного стану житлових будинків, квартир
Шимон Іван Петрович
|
-
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
-
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Куберка Марина Юріївна
|
-
|
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Ільницька Леся Володимирівна
|
-
|
головний спеціаліст відділу технічного нагляду департаменту міського господарства
|
Кайда Людмила Олександрівна
|
-
|
головний спеціаліст відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Кіндрат Владислав Яношович
|
-
|
головний спеціаліст відділу технічного нагляду департаменту міського господарства
|
Лозан Олександр Васильович
|
-
|
головний спеціаліст відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Турянчик Олександра Олександрівна
|
-
|
начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
|
-
|
представник підприємства, що здійснює управління багатоквартирним будинком (за згодою)
|
|
-
|
представник об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, будинкового комітету (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 16
|
|
Додаток 16 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
Склад
комісії з визначення та відшкодування збитків за користування земельними ділянками комунальної власності без належного оформлення правовстановлюючих документів
Шимон Іван Петрович
|
–
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
–
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Полтавцева Тетяна Вікторівна
|
–
|
начальник управління майном департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Бандурин Олеся Миколаївна
|
–
|
головний спеціаліст відділу правової експертизи документів управління правового забезпечення
|
Басараб Леся Дмитрівна
|
–
|
начальник відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер департаменту міського господарства
|
Боршовський Олег Ігорович
|
–
|
начальник управління містобудування та архітектури
|
Дякун Неля Василівна
|
–
|
начальник відділу контролю за використанням та охороною земель у Великоберезнянському, Перечинському, Ужгородському районах та м. Ужгород управління з контролю за використанням та охороною земель ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області (за згодою)
|
Клещева Світлана Сергіївна
|
–
|
начальник відділу управління комунальною власністю та земельними ресурсами управління майном департаменту міського господарства
|
Мандич Юрій Васильович
|
–
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Маєрчик Павло Степанович
|
–
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Пашкевич Наталія Юріївна
|
–
|
головний державний ревізор-інспектор відділу камеральних перевірок у м. Ужгороді управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Закарпатській області (за згодою)
|
Фріга Віталій Юрійович
|
–
|
головний державний ревізор – інспектор відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок у м. Ужгороді управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Закарпатській області (за згодою)
|
Чепкий Олександр Олексійович
|
–
|
начальник відділу землекористування
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 17
|
|
Додаток 17 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
С К Л А Д
громадської комісії з розгляду житлових питань
Шимон Іван Петрович
|
– заступник міського голови, голова комісії
|
Захарець Василь Григорович
|
– заступник голови облпрофради, заступник голови комісії (за згодою)
|
Папай Марія Бейлівна
|
– начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла управління майном департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
– директор департаменту міського господарства
|
Келемец Алла Михайлівна
|
– директор департаменту соціальної політики
|
Геворкян Даніелла Сергіївна
|
– директор КП «Архітектурно-планувальне бюро»
|
Гудманян Грант Амазович
|
– голова міської організації інвалідів Великої Вітчизняної війни та Збройних Сил України (за згодою)
|
Кравчук Володимир Володимирович
|
– начальник відділу реєстрації місця проживання
|
Пекар Віталій Іванович
|
– начальник управління правового забезпечення
|
Сосновський Олег Вікторович
|
– заступник голови правління Закарпатської обласної спілки ветеранів війн (за згодою)
|
Тарахонич Вікторія Юріївна
|
– депутат міської ради (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 18
|
|
Додаток 18 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
СКЛАД
комісії з визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на
території м. Ужгород
Бабидорич Володимир Іванович
|
–
|
директор департаменту міського господарства, голова комісії
|
Турянчик Олександра Олександрівна
|
–
|
начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Ньорба Вікторія Володимирівна
|
–
|
головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Боровіков Максим Анатолійович
|
–
|
головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Мелкумян Арсен Суренович
|
–
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Опаленик Іван Іванович
|
–
|
директор ТОВ «Ужагромікс» (за згодою)
|
Пайда Оксана Володимирівна
|
–
|
начальник відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Пинзеник Василь Васильович
|
–
|
заступник міського голови
|
Чауш Василь Венедиктович
|
–
|
головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово - комунального господарства департаменту міського господарства
|
Чорній Ігор Ігорович
|
–
|
депутат міської ради (за згодою)
|
|
–
|
представник Державної екологічної інспекції в Закарпатській області (за згодою)
|
|
–
|
представник біологічного факультету ДВНЗ
|
|
–
|
УжНУ (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 19
|
|
Додаток 19 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
СКЛАД
комісії з питань поводження із безхазяйними відходами
Шимон Іван Петрович
|
–
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
–
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Боровіков Максим Анатолійович
|
–
|
головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Довбак Іван Михайлович
|
–
|
директор КП «КШЕП»
|
Зима Ірина Василівна
|
–
|
начальник відділу оборонної та мобілізаційної роботи
|
Пайда Оксана Володимирівна
|
–
|
начальник відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Станко Юрій Юрійович
|
–
|
начальник управління муніципальної варти
|
Чауш Василь Венедиктович
|
–
|
головний спеціаліст відділу благоустрою управління житло-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Якубик Наталія Володимирівна
|
–
|
директор ТОВ «АВЕ м. Ужгород» (за згодою)
|
|
–
|
представник державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ужгородського міського управління ГУ Держпродспоживслужби у Закарпатській області (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК
Додаток 20
|
|
Додаток 20 до рішення виконкому 27.01.2021 № 44
|
СКЛАД
конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку
у місті Ужгород
Шимон Іван Петрович
|
-
|
заступник міського голови, голова комісії
|
Бабидорич Володимир Іванович
|
-
|
директор департаменту міського господарства, заступник голови комісії
|
Полтавцева Тетяна Вікторівна
|
-
|
начальник управління майном департаменту міського господарства, секретар комісії
|
Члени комісії:
|
Баняс Василь Юрійович
|
-
|
начальник юридичного відділу департаменту міського господарства
|
Зелінський Іван Іванович
|
-
|
голова Закарпатської обласної організації профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення (за згодою)
|
Кайда Людмила Олександрівна
|
-
|
головний спеціаліст відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Куберка Марина Юріївна
|
-
|
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Личов Сергій Миколайович
|
-
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Трускавецька Діана Ігорівна
|
-
|
депутат міської ради (за згодою)
|
Турянчик Олександра Олександрівна
|
-
|
начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства
|
Станчак Олена Степанівна
|
-
|
голова правління ОСББ «ТЕЛЛ» (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК