№ 447 від 23.12.2020 року Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на І півріччя 2021 року

Завантажити

Опубліковано: Грудень 24, 2020

Про орієнтовний план роботи
виконавчого комітету міської ради
на І півріччя 2021 року

 

Відповідно до частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на І півріччя 2021 року (додатки 1, 2).
  2. Контроль за виконанням заходів, передбачених планом роботи, покласти на керуючого справами виконкому І. Фартушка.

Міський голова                                                                             Богдан АНДРІЇВ


Додаток 1 до рішення виконкому 23.12.2020 № 447

Орієнтовний календар

планових засідань виконавчого комітету міської ради

на І півріччя  2021 року

 

Січень

13, 27

 

 

 

Лютий

10, 24

 

 

 

Березень

10, 24

 

 

 

Квітень

14, 28

 

 

 

Травень

12, 26

 

 

 

Червень

09, 23

Керуючий справами виконкому                                             Ігор ФАРТУШОК


Додаток 2 до рішення виконкому 23.12.2020 № 447

І. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для розгляду на засіданнях виконавчого комітету у

І півріччі 2021 року

 

СІЧЕНЬ

  1. Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв для закладів охорони здоров’я на 2020 рік.

Готує: управління охорони здоров’я

 

  1. Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2021 рік

Готує: управління у справах культури, молоді та спорту

  1. Про результати внутрішнього контролю та аудиту в бюджетному процесі м. Ужгород за ІІ півріччя 2020 року.

Готує: департамент фінансів та бюджетної політики

  1. Про стан військового обліку військовозобов’язаних та призовників на підприємствах, установах та організаціях міста Ужгород на 2021 рік.

Готує: відділ оборонної та мобілізаційної роботи

 

  1. Про виконання цільових програм за 2020 рік.

Готують: управління міжнародного співробітництва та інновацій;

управління освіти

  1. Звіт про роботу виконавчих органів міської ради за 2020 рік.

Готують: архівний відділ;

відділ цивільного захисту населення;

управління міжнародного співробітництва та інновацій;

господарсько-експлуатаційне управління;

управління програмного та комп’ютерного забезпечення;

відділ Державного реєстру виборців;

управління муніципальної варти;

відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

відділ з питань запобігання та виявлення корупції.

 

ЛЮТИЙ

  1. Про виконання цільових програм за 2020 рік.

Готують: департамент праці та соціального захисту населення;

департамент міського господарства;

управління освіти;

управління у справах культури, молоді та спорту;

управління економічного розвитку міста

  1. Про забезпечення організації пасажирських перевезень на окремих міських автобусних маршрутах загального користування (Організація та проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування).
  2. Про умови проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій організації та управління рухом автобусів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування з використанням системи GPS- моніторингу.

Готує: відділ транспорту

 

  1. Звіт про роботу виконавчих органів міської ради за 2020 рік.

Готують:

відділ документального та організаційного забезпечення;

центр надання адміністративних послуг;

управління  у справах культури, молоді та спорту;

відділ транспорту;

відділ публічних закупівель;

відділ оборонної та мобілізаційної роботи;

служба у справах дітей;

департамент праці та соціального захисту населення;

управління державного архітектурно-будівельного контролю;

відділ бухгалтерського обліку міської ради та виконкому;

відділ реєстрації місця проживання;

відділ інформаційної роботи.

 

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Звіт про стан виконання цільових Програм за 2020 рік.

Готують: департамент міського господарства,

відділ бухгалтерського обліку міської ради та виконкому

  1. Про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 2020 рік.

Готує: управління економічного розвитку міста

 

  1. Про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
  2. Про визначення переможця конкурсу для виконання функцій організації та управління рухом автобусів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування з використанням системи GPS- моніторингу.

                                      Готує: відділ транспорту

 

  1. Звіт про роботу виконавчих органів міської ради за 2020 рік.

Готують: департамент міського господарства;

департамент фінансів та бюджетної політики;

управління економічного розвитку міста;

управління капітального будівництва;

управління освіти;

відділ державної реєстрації речових прав на  нерухоме майно та їх обтяжень;

відділ землекористування;

управління охорони здоров’я;

відділ контролю за додержанням законодавства про працю.

КВІТЕНЬ

  1. Про виконання цільових програм за ІІ півріччя 2020 року.

Готують: управління охорони здоров’я

2.Про припинення опалювального періоду.

Готує: департамент міського господарства

 

ТРАВЕНЬ

  1. Про підсумки опалювального сезону 2020-2021 та заходи з підготовки до опалювального сезону 2021-2022 років.

Готує: департамент міського господарства

 

ЧЕРВЕНЬ

  1. Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на ІІ півріччя 2021 року.

Готує: відділ документального та організаційного забезпечення

  1. Про визначення оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду в місті Ужгород (особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги).

                                       Готує: відділ транспорту

 

ІІ. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для розгляду на засіданнях виконавчого комітету в порядку контролю

 

СІЧЕНЬ

Інформація про хід виконання рішень виконкому з надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.

Готує: департамент міського господарства

 

Інформація про хід виконання рішення  виконкому 08.02.2017 № 44 «Про Порядок інформування громадськості про діяльність Ужгородської міської ради, її виконавчих органів через мережу Інтернет»;

 

Інформація про хід виконання рішення виконкому 09.10.2019 № 377 «Про відкриті дані Ужгородської міської ради» за 2020 рік.

 

Готує: управління програмного та комп’ютерного забезпечення

 

ЛЮТИЙ

         Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2020 року.

Готує: відділ роботи із зверненнями громадян

          Про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах Ужгородської міської ради.

Готує: загальний відділ

Про стан кадрової роботи в апараті міської ради і виконавчих органах ради.

Готує: служба персоналу та спецроботи

 

БЕРЕЗЕНЬ

          Інформація про хід виконання рішення виконкому 28.10.2020  № 388 «Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах міста в зимовий період».

Готує: відділ цивільного захисту населення

 

        Про хід виконання рішення виконкому "Про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 2020 рік".

Готує: управління економічного розвитку міста

 

Інформація про хід виконання рішень виконкому з надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.

Готує: департамент міського господарства

 

КВІТЕНЬ

Інформація про хід виконання рішення  виконкому 08.02.2017 № 44 «Про Порядок інформування громадськості про діяльність Ужгородської міської ради, її виконавчих органів через мережу Інтернет».

 

Інформація про хід виконання рішення виконкому 09.10.2019 № 377 «Про відкриті дані Ужгородської міської ради» за перший квартал 2021 року.

 

Готує: управління програмного та комп’ютерного забезпечення

 

ТРАВЕНЬ

Звіти керівників комунальних підприємств про результати діяльності за 2020 рік.

Готує: департамент міського господарства

 

Інформація про підсумки опалювального сезону 2020-2021 років та заходи з підготовки до опалювального сезону 2021-2022 років.

Готують: департамент міського господарства спільно з управліннями: освіти; охорони здоров'я; у справах культури, молоді і спорту

 

ЧЕРВЕНЬ

           Інформація про хід виконання рішення виконкому «Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради за І півріччя 2021 року».

Готує: відділ документального та організаційного забезпечення

 

Інформація про хід виконання рішень виконкому з надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.

Готує: департамент міського господарства.

 

ІІІ. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ,

що вносяться на розгляд виконкому в міру надходження

Про склад та положення про тендерний комітет.

Готує: відділ публічних закупівель

Про встановлення нічного режиму роботи.

Про розміщення (відмову у погодженні розміщення) пересувного обладнання для здійснення підприємницької діяльності.

Про розгляд та затвердження тарифів.

Готує: управління економічного розвитку міста

Про надання паспортів відкритих літніх майданчиків.

Про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Про розміщення автобусної зупинки в комплексі з торговим павільйоном.

Про погодження встановлення вказівників.

Про дозвіл на комплексний благоустрій території.

Про проведення архітектурних конкурсів.

Про затвердження Порядку встановлення, утримання та демонтажу інформаційних і меморіальних таблиць (дошок), аншлагів з назвами вулиць у м. Ужгороді.

Про затвердження комплексної схеми розміщення ТС (МАФ) на території міста.

Про встановлення меморіальних дошок, монументів, пам’ятників.

Готує: управління містобудування та архітектури

 

Про надання дозволів на посвідчення угод про вчинення правочинів від імені дітей щодо майна, право власності або право користування яким мають діти.

Про відмову у наданні дозволу на реалізацію майна дитини.

Про надання дозволу на укладення договору іпотеки.

Про визначення місця проживання малолітньої дитини.

Про встановлення порядку зустрічі з дитиною.

Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі.

Про надання та припинення статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

Про направлення дітей в Обласний будинок дитини.

Про призначення опіки, піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

Про звільнення від обов’язків опікуна, піклувальника.

Про призначення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

Про отримання грошових вкладів від імені дитини.

Про отримання грошової компенсації від імені дитини.

Про надання дозволу на визначення або зміну прізвища дитині.

Про укладення договору про припинення права на аліменти.

Про надання дозволу на зняття з реєстрації та перереєстрацію дитини за новим місцем проживання.

Про реєстрація народження дитини, батьки якої невідомі.

Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

Про надання висновку органу опіки та піклування щодо цільового

витрачання аліментів на дитину.

Про надання рішення органу опіки та піклування про затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дитини

для її тимчасового виїзду за межі України.                                   

Про влаштування дітей до дитячих закладів з метою їх цілодобового перебування.

Про внесення змін до рішення виконкому.

 

Готує: служба у справах дітей

 

Про зовнішню рекламу.

Про демонтаж об’єктів зовнішньої реклами.

Про соціальну рекламу.

Про продовження (відмову у продовженні) строку дії дозволів на розміщення  об’єктів зовнішньої реклами.

Про демонтаж конструктивних елементів благоустрою, ТС.

Про тимчасове призупинення видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. 

Про переоформлення гаражів та надання дозволу на розміщення гаражів.

Про переведення житлового приміщення у нежитлове.

Про затвердження розміру збитків за використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів.

Про погодження проектів паспортів місця збору твердих побутових відходів.

Про погодження місць збору твердих побутових відходів закритого типу.

Про погодження місць збору твердих побутових відходів загального користування.

Про автономне опалення.

Про надання дозволу на порушення цілісності об’єктів благоустрою.

Про затвердження акта приймання-передачі в оперативне управління (у власність) житлових будинків.

Про затвердження переліку актів списання багатоквартирних житлових будинків з комунального балансу міста.

Про укладення договорів найму.

Про видачу ордерів.

Про квартирний облік.

Про приватизацію державного житлового фонду.

Готує: департамент міського господарства

 

Про опіку та піклування над особами, визнаними недієздатними (обмежено дієздатними).

Про надання дозволу на вчинення правочину опікуну (піклувальнику) особи, визнаної недієздатною (обмежено дієздатною).

Про надання дозволу на зміну реєстрації місця проживання особи, визнаної недієздатною (обмежено дієздатною).

Інші питання органу опіки та піклування.

Про поселення в Ужгородський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Про затвердження кандидатур на подання до присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».

Готує: департамент праці та соціального захисту населення

 

           Про видачу дублікатів та внесення змін до свідоцтв про право власності на нерухоме майно.

Готує: КП «Архітектурно-планувальне бюро»

 

Про внесення змін до рішення виконкому  «Про виборчі дільниці».

Про внесення змін до складу комісій, рад, комітетів виконкому міської ради та положень до них.

                           Готує: відділ документального та організаційного забезпечення.

 

Керуючий справами виконкому                                             Ігор ФАРТУШОК


ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.