№ 48 від 12.02.2020 Звіт про роботу відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку за 2019 рік

Завантажити

Опубліковано: Лютий 18, 2020

герб

УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

Р І Ш Е Н Н Я

12.02.2020                                       Ужгород                                                № 48


Звіт про роботу відділу
транспорту, державних закупівель
та зв’язку за 2019 рік

Відповідно до статей 52, 75 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламенту виконавчого комітету  та виконавчих органів Ужгородської міської ради, заслухавши звіт про роботу (назва структурного підрозділу) за 2019 рік, виконком міської ради ВИРІШИВ:

 

1. Звіт  про роботу відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку за 2019 рік взяти до відома (додається).

2.  Звіт оприлюднити  на сайті міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому О. Макару.

 

 

 Міський голова                                                                          Богдан АНДРІЇВ


У 2019 році з метою підвищення якості надання послуг пасажирського транспорту, забезпечення доступності транспорту та об’єктів транспортної інфраструктури міста, розвитку транспортної інфраструктури проводились наступні заходи:

- проведено комплексне обстеження пасажиропотоків на всіх міських автобусних маршрутах загального користування у розрізі маршрутів, автобусів, зупинок, робочих та вихідних днів. За результатами обстеження пасажиропотоків зафіксовано кількість пасажирів на міських автобусних маршрутах у робочі дні - 63018 пасажири, в тому числі - 5420 учнів, у вихідні дні – 32155 пасажири, в тому числі – 2802 учнів;

- підготовлено матеріали, пропозиції, проекти рішень для проведення              17 засідань комісій з безпеки дорожнього руху та координації роботи автотранспорту міської ради на яких розглядались та приймались рішення щодо змін в організації дорожнього руху на окремих ділянках вулиць, площ, облаштування додаткових дорожніх знаків, пішохідних переходів, автобусних зупинок, в тому числі нових, про організацію кругового руху на окремих перехрестях, встановлення нових світлофорних об’єктів тощо, в тому числі і рішення про демонтаж обмежувачів руху. Частина прийнятих рішень знаходяться на стадії реалізації;

- підготовлено і проведено три конкурси з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування;

- підготовлено рішення виконкому „Про відбір банківської установи для укладання договору фінансового лізингу”, проведено конкурс для укладання договору фінансового лізингу комунальним підприємством „Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради та придбано чергові 10 нових сучасних низькопідлогових комфортабельних автобусів „Електрон” (пасажиромісткість автобуса - більше 100 осіб, рівень екологічного  стандарту - Євро-5), які пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також пристосовані для користування інвалідами з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату і обладнані пандусами для заїзду, виїзду пасажирів з обмеженими можливостями пересування;

- з метою запуску чергової партії комунального транспорту проведено роботу по відкриттю нового автобусного маршруту № 24 „мкрн. „Дравці” - УжНУ” (через вокзали, „Новий район”), підготовлено умови та проведено відповідний конкурс. Маршрут № 24 перетинає усе місто, протяжність маршруту становить 16,9 кілометрів та охоплює 35 автобусних зупинок в одному напрямку. Завдяки маршруту № 24 та великій пасажиромісткості автобусів “Електрон” без подвійної оплати та пересадок забезпечено перевезення пасажирів між густонаселеними та віддаленими районами міста, поліклінікою, лікарнею, пологовим будинком, пенсійним фондом, університетом, автовокзалом, залізничним вокзалом, будівельними гіпермаркетами та багатьма іншими частинами міста. У значної кількості пасажирів з’явилась можливість обирати послуги з  перевезення між приватним чи комунальним перевізником;

- у 2019 році перевезення пасажирів комунальним транспортом було уже забезпечено на трьох міських автобусних маршрутах № 18 “гіпермаркет “Епіцентр” - “УжНУ” (через пл. Шандора Петефі, пл. Корятовича), № 20 “пл. Корятовича - Речовий ринок”, № 24 „мкрн. „Дравці” - УжНУ” (через вокзали, „Новий район”). Для їх обслуговування використовується 17 автобусів “Електрон”. Маршрути формувалися на підставі звернень, пропозицій та зауваження громадян, представників організацій, підприємств та установ.  Маршрутами № 18 та № 20  забезпечено перевезення пасажирів між густонаселеними та віддаленими районами міста, поліклінікою, лікарнею, пологовим будинком, департаментом праці та соціального захисту населення міської ради, пенсійним фондом, університетом та центральною частиною міста.

Регулярним автобусним сполученням, яке забезпечується комунальним транспортом, з‘єднано велику кількість мікрорайонів міста для надання можливості пасажирам здійснювати поїздки між ними без пересадок та подвійної оплати. Пасажиромісткість одного комунального автобуса дає змогу забезпечувати комфортне перевезення такої кількості пасажирів, для перевезення яких раніше необхідно було декілька автобусів приватних перевізників. Після придбання кожної нової партії комунального транспорту кількість автобусів приватних перевізників на маршрутах міста зменшується, що позитивно впливає на зменшення заторів та екологічну ситуацію у місті;

- маршрут № 20  “пл. Корятовича - Речовий ринок” продовжено до мікрорайону “Доманинці”. Таким чином сучасним комфортабельним громадським транспортом забезпечено ще один мікрорайон міста, жителі якого можуть без пересадок та подвійної оплати здійснювати поїздки між будь-якими зупинками 20 маршруту. Відповідно до звернень громадян здійснено процедурні питання щодо збільшення кількості автобусів на маршруті № 20 з трьох до чотирьох та зменшення інтервалів між рейсами;

- відповідно до Стратегії розвитку міста “Ужгород-2030” спільно з комунальним підприємством “Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради підготовлено проект “Створення системи міського електричного транспорту в м. Ужгород” з метою долучення до програми кредитування за рахунок залучення фінансових ресурсів Європейського інвестиційного банку для здійснення закупівлі 5 електробусів та станції живлення;

- відповідно до чисельних звернень змінено схему проїзду маршруту № 5 із пл. Корятовича у напрямку залізничного вокзалу та охоплено регулярним сполученням жителів вулиць Івана Айвазовського, вул. Івана Панькевича,               вул. Електрозаводська;

- проводилась робота з метою оптимізації маршрутної мережі міста;

- на всіх міських автобусних маршрутах забезпечено безоплатне перевезення всіх пільгових категорій громадян без будь-яких обмежень по кількості поїздок, як окремого пасажира так і по кількості пільговиків в автобусах, періодом доби тощо;

- забезпечено перевезення школярів зі знижкою у дві гривні у навчальний період;

- проводилася організаційна робота по встановленню автобусних зупинок за кошти міської ради, зокрема “Кардіоцентр”, “Пенсійний фонд”,  АВС “Зіна” (вул. Доманинська), “Деца у нотаря”;

- проводилась робота по впровадженню автоматизованої системи обліку оплати проїзду у місті (відповідно до інформації оператора старт проекту заплановано на 01.02.2020);

- забезпечено функціонування системи GPS-моніторингу, яка у режимі online інформує пасажирів про рух громадського транспорту. Ресурс розміщений на офіційному сайті міської ради, у розділі “Громадський транспорт”. Для зручності пасажирів також діє мобільний додаток Dozor City, який можна завантажити через Play Market. Відтак кожен пасажир має можливість у режимі реального часу отримати актуальну інформацію про час прибуття автобуса на зупинку та інформацію про маршрути міста, перелік зупинок, через які пролягає маршрут та окремо про рух автобусів;

- забезпечено функціонування чотирьох “розумних” зупинок (“універмаг “Україна”, “пл. Кирила і Мефодія (Собор)”, “магазин “Електрон”, “пл. Корятовича”), які інтегровані у систему GPS-моніторингу. Зупинки обладнані електронним табло, на яких відображається час, через скільки хвилин прибуде автобус кожного маршруту, є в наявності порти підзарядки мобільних телефонів, на зупинках здійснюється цілодобове відеоспостереження, пасажири можуть скористатися безкоштовним Wi-Fi. Автобусні зупинки “вул. Митна”, “готель “Ужгород” та “Культосвітнє училище” також обладнані електронним табло прогнозу прибуття автобусів;

- розклади руху громадського транспорту розміщені на сайті та у всеукраїнському мобільному додатку https://uz.rozklad.in.ua/ , на інформаційних панелях на автобусних зупинках міста, а також на офіційному сайті міської ради у розділі “Громадський транспорт”. Макети розкладів руху громадського транспорту, які використовуються у додатку та на автобусних зупинках увібрали в себе найкращі традиції європейських транспортних компаній щодо інформування пасажирів про роботу громадського транспорту міста та створені відповідно до принципів “універсального дизайну”, а отже є інтуїтивно зрозумілими. Саме тому, користуватись розкладами для громадського транспорту rozklad.in.ua можуть пасажири будь-якого віку, подорожуючі з інших міст та іноземні туристи.  Розклади руху громадського транспорту на зупинці розміщені так, щоб їх могли прочитати діти, дорослі, люди різного зросту та можливостей зору. Розклади на зупинках знаходяться у металевих, захищених від опадів, інформаційних панелях, які кріпляться до дорожніх знаків, зупиночних комплексів та знаходяться на рівні очей. У 2020 році заплановано збільшення кількості інформаційних панелей на автобусних зупинках;

- проведено процедуру визначення та затвердження переліку місць для паркування туристичних автобусів;

- протягом року здійснювалось оприлюднених відкритих даних на Всеукраїнському порталі відкритих даних та на офіційному сайті міської ради зокрема дані про місцезнаходження громадського  транспорту в режимі реального часу,  перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту та маршрутів, розклади руху громадського транспорту,  перелік укладених договорів тощо.

У сфері публічних закупівель протягом 2019 року:

- було підготовлено та проведено 111 засідань тендерного комітету виконкому щодо здійснення публічних закупівель для потреб виконкому;

- розроблено та затверджено Річний план закупівель на 2019 рік, зміни до нього, Додаток до річного плану на 2019 рік;

- проводився збір інформації, підготовка звітів та проведення аналізу даних щодо використання бюджетних коштів розпорядниками бюджетних коштів;

- здійснювалося інформаційне забезпечення та роз’яснення розпорядникам бюджетних коштів змін в законодавстві у сфері публічних закупівель, надавалися  консультації та правова допомога розпорядникам бюджетних коштів;

- з метою проведення заходів, спрямованих на підвищення професійного рівня осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель, для розпорядників бюджетних коштів, комунальних закладів, установ та підприємств міської ради у лютому 2019 року проведено  навчальний семінар з питань проведення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та застосування практичних навичок користування електронними майданчиками в системі публічних закупівель ProZorro.

З метою безперебійного постачання товарів, надання послуг, необхідних для забезпечення ефективного функціонування виконкому та виконання програм для забезпечення окремих галузей життєдіяльності міста тендерним комітетом виконкому здійснювалися публічні закупівлі за державні кошти, а саме:

- відповідно до Закону України „Про публічні закупівлі” проведено                   16 процедур закупівель товарів та послуг за державні кошти на 2019 рік для виконавчого комітету Ужгородської міської ради на загальну суму 10021500 грн. та укладено договори за результатами проведення процедур закупівель з переможцями торгів, в результаті зекономлено 791100 грн., що складає 8%;

- відповідно до рішення виконавчого комітету 14.11.2016 № 381 «Про електронні закупівлі у м. Ужгород» проведено 7 допорогових електронних закупівель товарів та послуг в системі електронних державних закупівель ProZorro на загальну суму  675600 грн., в результаті зекономлено 107700 грн., що складає 16%.

У 2019 році відділом розглянуто, опрацьовано та підготовлено відповіді на 231 лист, 149 звернень громадян, 46 запитів на отримання публічної інформації, а також на 15 депутатських запитів.


ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.