№ 49 від 12.02.2020 Звіт про роботу центру надання адміністративних послуг за 2019 рік

Завантажити

Опубліковано: Лютий 18, 2020

герб

УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

Р І Ш Е Н Н Я

12.02.2020                                       Ужгород                                                № 49


Звіт про роботу центру надання
адміністративних послуг за 2019 рік

Відповідно до статей 52, 75 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту виконавчого комітету  та виконавчих органів Ужгородської міської ради, заслухавши звіт про роботу центру надання адміністративних послуг за 2019 рік, виконком міської ради ВИРІШИВ:

1. Звіт  про роботу центру надання адміністративних послуг за 2019 рік взяти до відома (додається).

2.  Звіт оприлюднити  на сайті міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому О. Макару.

 

 

 Міський голова                                                                           Богдан АНДРІЇВ


Центр надання адміністративних послуг далі (ЦНАП) здійснює свою діяльність відповідно до Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, рішенням центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчого комітету та Ужгородської міської ради, та Положенням про ЦНАП.

ЦНАП здійснював свою діяльність відповідно до плану роботи.

Через ЦНАП органами місцевої та виконавчої влади надається 228 видів адміністративних послуг як жителям м.Ужгорода, так і Закарпатської області, з яких:

19 – обласної держадміністрації;

119 – міської ради;

90 – територіальних органів центральних органів виконавчої влади.

Станом на 27.12.2019 року через ЦНАП надано 44 093 адміністративні послуги. Загальна штатна чисельність ЦНАП складає 16 осіб. В середньому за місяць адміністраторами надається 3 674 адмінпослуги (175 послуг в день).

Протягом звітного періоду адміністраторами ЦНАП  отримано доступ до ще двох реєстрів:

- Державного земельного кадастру, завдяки чому отримання витягу з ДЗК про земельну ділянку у ЦНАП займає буквально кілька хвилин;

- Державного реєстру актів цивільного стану громадян і вже почали надання нових адмінпослуг по життєвим ситуаціям – зміни імені та прізвища, розірвання шлюбу за згодою сторін, видачі свідоцтва про смерть.

У цьому році запроваджено до 19 кількість онлайн послуг. Заявники мають можливість подачі заяв щодо надання адміністративних послуг в онлайн режимі, для надання яких використовується власний Інтернет портал http://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/.

Центром надання адміністративних послуг протягом звітного року підготовлено 5 рішень виконавчого комітету міської ради стосовно робочих питань Центру та виконано 6 доручень міського голови та 2 керуючого справами виконкому, 3 запити на інформацію, 13 звернень громадян.

Проведено роботу з надавачами послуг ЦНАП та оптимізовано надання адміністративних послуг по Закарпатській області з наближенням їх надання через ЦНАПи районів безпосередньо до заявників, а саме по їх місцезнаходженню та місцю проживання.

У ЦНАП працює послуга–“Мобільний адміністратор”, яка надається людям, що за станом здоров’я не можуть його відвідати особисто У 2019 році надано 11 послуг.

В ЦНАП працює електронна черга, інформаційний термінал, СМС-інформування заявників щодо результатів  розгляду поданих ними справ та касове обслуговування заявників через POS-термінали. Ведеться електронний архів справ.

Керівний склад ЦНАП систематично протягом року брав участь у всеукраїнських форумах, навчаннях, а саме:

- у 2-х робочих сесіях, організованих Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг;

- конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації», м.Київ;

- у засіданні Секції Асоціації міст України з питань адміністративних послуг, м.Київ;

- онлайн конференціях з питань розвитку публічних послуг у контексті цифрової трансформації та послугам соціального характеру.

Протягом року на базі ЦНАП було проведено такі навчання та стажування 39 студентів, а саме:

- три десятки студентів-третьокурсників юридичного факультету (спеціальність «право») природничо-гуманітарного коледжу УжНУ ознайомилися з роботою Центру надання адміністративних послуг;

- 8 студентів УжНУ пройшли стажування та практику протягом 2 місяців кожен;

- студентка 3-ого курсу факультету іноземної філології УжНУ організувала  психологічний тренінг з навчання стресостійкості у рамках програми Exchanges to Internship (проводиться за підтримки Американських Рад та FLEX Alumni Program в Україні).


ПРИМІТКА: На оновлений сайт Ужгородської міської ради перенесені всі технічні параметри документів, які були опубліковані на старій версії сайту до 01.04.2016 року (дата запуску оновленого сайту), а саме: назва документу, файл електронної версії документу, дата публікації документу.