Ужгородський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради

Адреса: м. Ужгород, вул. Федора Потушняка (вул. Благоєва), 10Б

Телефон:  (0312) 63-98-85

Графік роботи:

Пн.-Чт. – 8.00 – 17.00 (обідня перерва 12.00-12.30)

Пт. – 8.00 – 14.00 (без обідньої перерви)

Основна діяльність Ужгородського міського терцентру полягає у:

- наданні соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах стаціонарного, тимчасового перебування;

- виявленні громадян на схилі літ, людей з обмеженими фізичними можливостями, які не здатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду та допомоги.

До складу територіального центру входять п’ять структурних підрозділів:

Відділення соціальної допомоги вдома

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Сектор обліку та нічне перебування бездомних осіб

Сектор ведення соціальних випадків

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання

Відділення соціальної допомоги вдома

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Сектор обліку та нічного перебування бездомних осіб

Сектор ведення соціальних випадків


Категорія клієнтів: особи похилого віку, особи з інвалідністю (І,ІІ групи)

Кількість кімнат: 16

Кількість ліжко-місць: 45

Вартість одного ліжко-дня: 328,11 грн. (входить: 4-разове харчування, цілодобове медичне обслуговування, надання чистої білизни, одягу, взуття, забезпечення санітарно-гігієнічних заходів, надання комплексу соціально-оздоровчих заходів, організація дозвілля).

Підопічні проживають у 2-, 3-, 4-місних кімнатах (загалом 16), також у терцентрі є  зала для відпочинку, капличка, бібліотека та простора їдальня. Значна увага приділяється організації дозвілля – проводяться відзначення свят, зустрічі-бесіди з представниками влади, духовенства, проведення екскурсійних та розважальних програм, відвідування культурно-мистецьких закладів не тільки міста Ужгорода, але й Закарпаття.

Відділення оснащене санітарними кімнатами, які пристосовані для осіб з інвалідністю.

Безоплатно у терцентрі мають право перебувати одинокі особи та особи, які набули статусу одиноких (рідні є громадянами похилого віку чи в установленому порядку визнані особами з інвалідністю). Ті, хто мають рідних, що повинні забезпечувати їм догляд і допомогу, приймаються на умовах оплати послуг згідно зі встановлениими тарифами або, у виняткових випадках,  за кошти місцевого  бюджету.

Документи для оформлення (подаються до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– висновок лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я про нездатність до самообслуговування та потребу в постійному сторонньому догляді та допомозі;

– довідка про розмір призначеної пенсії;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщені\будинку осіб;

– довідка медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності (за наявності);

– довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення;

– лист–обґрунтування щодо необхідності поселення особи як виняток за кошти міського бюджету.

До відділення стаціонарного догляду громадяни приймаються за направленням (путівкою) департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради на підставі вищевказаних документів, після чого між громадянином і територіальним центром укладається договір про надання соціальних послуг.

Категорія клієнтів: особи похилого віку, особи з інвалідністю.

Кількість соціальних робітників, що здійснюють обслуговування: 25

Безоплатно отримують соціальні послуги: одинокі особи та особи, які набули статус одиноких (рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю), інші – згідно з вартістю соціальних послуг, за договором.

Документи для оформлення (подаються до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– медичний висновок про нездатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

– довідка про доходи за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення;

– копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Між громадянином і Ужгородським міським терцентром укладається договір про надання соціальних послуг.


Категорія клієнтів:

– громадяни, які не здатні до самообслуговування через похилий вік, хворобу, інвалідність і не мають рідних, котрі повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому порядку;

– інші громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше, як 4 місяці), які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, за умови, що середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім’ї;

– громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, через стихійне лихо, катастрофу (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;

– внутрішньо переміщені особи.

 

Відділення адресної допомоги, виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази, безоплатно забезпечує громадян:

  • одягом, взуттям, іншими предметами першої необхідності;
  • предметами побутової гігієни;
  • продовольчими та промисловими товарами;
  • гарячими обідами тощо.

Відділення адресної допомоги має право організовувати надання на платній та безоплатній основі швацьких, кравецьких, перукарських послуг, послуг із ремонту вікон, дверей, квартир (будинків), санвузлів, дахів, парканів, побутової техніки, радіоапаратури, холодильників.

 У разі, коли громадянин через часткову втрату рухової активності не може відвідати відділення адресної допомоги та особисто отримати допомогу, адміністрація територіального центру вживає заходів для доставки допомоги громадянину за місцем його проживання.

 

Документи для оформлення (подаються до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– інформація з Державного реєстру речових прав  на  нерухоме  майно;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

– довідки про доходи членів сім’ї або довідка про доходи за останні 6 місяців;

– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);

– копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

 

Категорія клієнтів: бездомні особи, які мали останнє місце реєстрації або народилися в м.Ужгороді, що не мають житлового приміщення (будинку, квартири, кімнати тощо), яке вони можуть використовувати для проживання/перебування і в якому можуть бути зареєстровані.

Адреса: м. Ужгород, вул. Олександра Грибоєдова, 20В

Максимальний термін нічного перебування: 2 доби

Кількість ліжко-місць: 5

 

Завдання сектору обліку:

ведення обліку бездомних осіб;

– надання інформаційних, правових та консультаційних послуг, а також допомоги з відновлення документів, сприяння працевлаштуванню, отриманню медичної допомоги, в оформленні та супроводі до інтернатних установ, згідно із законодавством, у межах наявних можливостей забезпечення одягом та взуттям, які були у вжитку;

– оформлення реєстрації місця проживання за адресою сектору.

Бездомні особи приймаються на нічне перебування з відповідним медичним висновком (довідкою) про відсутність необхідності медичної допомоги, наявних ознак гострих захворювань та описом зовнішнього стану особи, який має термін дії (безперервно) 2 доби, після чого поновлюється. Такий медичний висновок (довідка) в обов’язковому порядку повинен містити: порядковий номер, дату та час звернення та завіряється особистим підписом чергового лікаря приймального відділення та печаткою.

 

Документи для взяття на облік та оформлення реєстрації місця проживання:

– заява на ім’я завідувача сектору обліку;

– копії особистих документів;

– обґрунтоване письмове роз’яснення про необхідність такої реєстрації (для оформлення соціальних виплат, групи інвалідності, реєстрації як безробітної особи в Державній службі зайнятості);

– довідку з військового комісаріату про те, що клієнт на день звернення не підлягав призову на військову службу (така довідка дійсна протягом одного календарного місяця).

 

Завдання сектору спрямоване на вирішення індивідуальних потреб клієнта. Ведення соціальних випадків – це комплексна соціальна послуга, спрямована на подолання або мінімізацію складних життєвих обставин отримувача соціальних послуг шляхом активізації ресурсів найближчого оточення. Отримувач соціальних послуг є клієнтом сектору.

Ведення соціального випадку – це певний процес узгоджених, логічно-послідовних дій та заходів, що здійснюються на відповідних етапах:

- отримання заяви, звернення/повідомлення про осіб/сім’ї, які належать до вразливих категорій населення або перебувають в складних життєвих обставинах;

- відкриття випадку;

- здійснення початкової оцінки потреб особи/сім’ї у соціальних послугах, включаючи проведення акту обстеження умов проживання клієнта;

- консультування особи/ сім’ї про соціальні послуги, якими вона може скористатися, умови та порядок їх отримання;

- допомогу в оформленні заяви про надання соціальних послуг і пакета документів, що додаються до неї та подання їх до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради разом з актом, складеним за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї для ухвалення рішення про надання соціальних послуг;

- розробка індивідуального плану надання соціальних послуг та періодичний перегляд його результатів;

- закриття випадку;

- оцінка впливу наданих соціальних послуг.

Опубліковано: Червень 20, 2018

Оновлено: Лютий 02, 2022

У Вас є питання?