Ужгородський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради

Адреса: м. Ужгород, вул. Федора Потушняка (вул. Благоєва), 10Б 

Телефон:  (0312) 63-98-85

Основна діяльність терцентру полягає у виявленні громадян на схилі літ, людей з обмеженими фізичними можливостями, які не здатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду та допомоги.

До складу територіального центру входять чотири структурні підрозділи:

Відділення соціальної допомоги вдома

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Сектор обліку та нічне перебування бездомних осіб

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання

Відділення соціальної допомоги вдома

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Сектор обліку та нічного перебування бездомних осіб


Категорія клієнтів: особи похилого віку, особи з інвалідністю (І,ІІ групи)

Кількість кімнат: 16

Кількість ліжко-місць: 45

Вартість одного ліжко-дня: 203,16 грн (входить: 4-разове харчування, цілодобове медичне обслуговування, надання чистої білизни, одягу, взуття, забезпечення санітарно-гігієнічних заходів, надання комплексу соціально-оздоровчих заходів, організація дозвілля).

Підопічні проживають у 2-, 3-, 4-місних кімнатах (загалом 16), також у терцентрі є  зала для відпочинку, капличка, бібліотека та простора їдальня. Значна увага приділяється організації дозвілля – проводяться відзначення свят, зустрічі-бесіди з представниками влади, духовенства, проведення екскурсійних та розважальних програм, відвідування культурно-мистецьких закладів не тільки міста Ужгорода, але й Закарпаття.

Відділення оснащене санітарними кімнатами, які пристосовані для осіб з інвалідністю.

Безоплатно у терцентрі мають право перебувати одинокі особи та особи, які набули статусу одиноких (рідні є громадянами похилого віку чи в установленому порядку визнані особами з інвалідністю). Ті, хто мають рідних, що повинні забезпечувати їм догляд і допомогу, приймаються на умовах оплати послуг згідно зі встановлениими тарифами або, у виняткових випадках,  за кошти місцевого  бюджету.

Документи для оформлення (подаються до  департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– висновок лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я про нездатність до самообслуговування та потребу в постійному сторонньому догляді та допомозі;

– довідка про розмір призначеної пенсії;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщені\будинку осіб;

– довідка медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності (за наявності);

– довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення;

– лист–обґрунтування щодо необхідності поселення особи як виняток за кошти міського бюджету.

До відділення стаціонарного догляду громадяни приймаються за направленням (путівкою) департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради на підставі вищевказаних документів, після чого між громадянином і територіальним центром укладається договір про надання соціальних послуг.

Категорія клієнтів: особи похилого віку, особи з інвалідністю.

Кількість соціальних працівників, що здійснюють обслуговування: 24

Безоплатно отримують соціальні послуги: одинокі особи та особи, які набули статус одиноких (рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю), інші – згідно з вартістю соціальних послуг, за договором.

Документи для оформлення (подаються до департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– медичний висновок про нездатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

– довідка про доходи за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення;

– копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Між громадянином і територіальним центром укладається договір про надання соціальних послуг.


 

ПОГОДЖЕНО                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

    Рішення виконкому                                                                           Заступник директора

         10.04.2019 № 132                                                                               Ужгородського міського

                                                                                                                              терцентру від 15.03.2019 року


 

ПЕРЕЛІК

платних соціальних послуг

згідно з додатком № 2 до Державного стандарту догляду вдома (пункт 8.2)

 

№ згідно

Державному

стандарту

Назва послуги

Одиниця виміру

Опис послуги

Ціна, (грн.)

1

2

3

4

5

  1.  Допомога у самообслуговуванні 

1.1

Вмивання, обтирання, обмивання

15 хв.

Миття обличчя, обробка шкірних покровів вологою серветкою або рушником.

 

14,32

 

1.2

Вдягання, роздягання, взування

15 хв.

Підготувати одяг та взуття. Допомогти взутися, одягнутися, роздягнутися.

 

14,32

1.3

Зміна натільної білизни

15 хв.

Зняти брудну натільну білизну, поміняти, підготувати брудну білизну до прання.

 

14,32

1.4

Зміна постільної білизни

20 хв.

Зняти брудну постільну білизну, поміняти, підготувати брудну білизну до прання.

17,72

1.5

Купання, надання допомоги при купанні

 

60 хв.

Підготовка води для купання, покупати, витерти рушником.

44,71

1.7

Миття голови

15 хв.

Підготувати теплу воду, шампунь. Помити голову, витерти рушником. Вилити брудну воду.

14,32

1.8

Розчісування волосся

10 хв.

Розчесати волосся, при необхідності заколоти.

10,96

1.9

Гоління

20 хв.

Змочити лице водою, нанести піну і збрити станком.

17,72

1.10

Обрізання нігтів (без патології) на руках або ногах

 

20 хв.

Потримати ноги або руки в теплій воді, обрізати нігті.

 

17,72

1.11

Стрижка волосся (не модельна)

30 хв.

Розчесати волосся, змочити теплою водою. постригти ножицями та підсушити.

 

29,51

1

2

3

4

5

1.12

Допомога у користуванні туалетом, заміна памперсу

20 хв.

Приготувати вологі серветки (теплу воду та рушник при потребі), памперс. Принести судно, допомогти підопічному скористатися ним, обробити шкіряний покров вологою серветкою або обмити і витерти рушником. Поміняти памперс. Винести судно (або памперс), обробити судно дезінфікуючим засобом.

 

17,72

1.13

Допомога у користуванні сечо-калоприймача

40 хв.

Соціальний робітник надає допомогу у користуванні катетерами, сечо-калоприймачами та гігієнічними засобами після процедури туалету.

 

31,23

           

 2. Ведення домашнього господарства 

 

 

2.1

Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів (за кошти споживача)

 

 

 

1 доставка –

84 хв.

 

Прийняти замовлення на закупівлю товарів (ліків), купівля та доставка споживачу.

 

 

60,92

 

2.2

 

Допомога у приготуванні їжі

 

18 хв.

Підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття, тощо.

 

 

16,35

 

2.3

 

Приготування їжі

1 приготування – 60 хв.

 

Вимити, почистити, нарізати продукти і приготувати.

 

44,71

2.4

Годування ( для ліжкових хворих)

1 годування- 24 хв.

 

Нагодувати, помити, прибрати посуд.

20,40

 

2.5

 

Допомога при консервації овочів та фруктів

 

90 хв.

 

 

 

 

 

 

Помити овочі, фрукти, простерилізувати банки і кришки, покласти овочі чи фрукти в банки, здійснити консервування.

 

 

 

 

 

 

64,98

1

2

3

4

5

 

 

 

 

2.6

Прибирання житла:

а) косметичне

 

б) вологе

 

 

 

в) генеральне

 

1 кімната – 18 хв.

Скласти речі, замести підлогу, витерти пил, винести сміття.

 

16,35

1 кімната – 42 хв.

Скласти речі, замести підлогу, витерти пил, вимити підлогу, винести сміття.

 

32,56

1 кімната –

2 год.

10 хв.

(126 хв.)

 

Скласти речі, замести та вимити підлогу, витерти пил, почистити килимові вироби.

 

89,29

 

2.8

 

Миття вікон

1 вікно – 30 хв. (за потреби не більше 3 вікон)

Розкрутити раму, витерти вікно і скрутити раму.

 

 

24,46

 

2.9

 

Обклеювання вікон

1 вікно – 30 хв.

(за потреби не більше 3 вікон)

Спеціальним клейким папером або поролоновою стрічкою обклеюються щілини в рамі вікна.

 

24,46

2.10

Прання білизни та одягу  (до 1,5 кг сухої білизни)

1 прання –

30 хв.

Випрати білизну.

 

24,46

 

2.11

Прасування білизни

(до 1,5 кг сухої білизни)

1 прасування –

30 хв.

Випрасувати та скласти білизну.

 

 

24,46

 

2.12

Ремонт одягу (дрібний)

1 доручення –

6 хв.

Пришивання ґудзиків та інше.

 

 

8,25

 3. Інші види послуг 

 

 

3

Забезпечення супроводження (супровід споживача соціальних послуг у поліклініку, тощо)

 

78 хв.

Допомога в здійсненні обстеження, при потребі влаштування споживача послуги в лікарню.

 

56,86

 

4

 

Надання допомоги в оплаті комунальних послуг

45 хв.

Заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок.

 

34,59

 

 

5

Надання допомоги в оформленні документів(оформлення субсидій на квартирну плату і комунальні послуги)

 

 

 

60 хв.

Замовлення довідок в організаціях, передача документів в ДПСЗН, передача повідомлення про призначення субсидій.

 

 

44,71

1

2

3

4

5

 

 

 

7

Представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах  та організаціях (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій)

 

 

1 доручення  –

72 хв.

Звернення до організації про виконання доручення; підготовка необхідних документів, отримання довідок, доставка її споживачу.

 

 

 

52,81

 

9

Надавання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)

 

1 кімната-  240 хв.

 

Замазка тріщини. Побілка.

 

166,27

 

 

 

 

10

Навчання користуванню та вироблення практичних навичок самостійного користування  технічними допоміжними і обов’язковими гігієнічними засобами (протезами, інвалідними візками, катетерами, калоприймачами тощо)

 

 

 

 

 

45 хв.

 

 

Інструктаж по самостійному користуванню технічними та гігієнічними  засобами.

 

 

 

34,59

 

 

11

Спостереження за станом здоров’я, допомога у проведенні процедур, пов’язаних зі здоров’ям, надання допомоги до приходу лікаря, виклик лікаря додому

 

 

15 хв.

Зміряння тиску, надання пігулки, здійснення виклику лікаря по телефону.

 

 

14,32

 

12

Сприяння в отриманні медичної допомоги в установах охорони здоров’я та лікувально-профілактичних установах

 

 

 

30 хв.

Соціальний робітник відвідує підопічного в лікарні.

 

24,46

1

2

3

4

5

 

13

Сприяння у направленні до стаціонарної установи, установи охорони здоров’я та соціального захисту населення

 

 

 

20 хв.

Зібрати певний пакет докуменів (довідок) для направлення в ту чи іншу установу

 

17,72

 

15

Надання допомоги у виконанні реабілітаційних (лікувально-фізичних) вправ

 

45 хв.

Надання допомоги у виконанні фізичних вправ.

 

 

 

34,59

 

 

16

Сприяння в отриманні протезно-ортопедичної допомоги, технічних (допоміжних засобів), а також засобів догляду і реабілітації

 

 

90 хв.

Підготовка медичних документів  для отримання протезів та технічно-допоміжних засобів.

 

 

64,98

17

Психологічна підтримка

60 хв.

Бесіди, спілкування, мотивація до активності.

 

61,51

 

 

19

Допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами.

 

 

20 хв.

Допомога в організації з іншими службами. Профілактичні бесіди щодо вчасного відвідування різних фахівців.

 

 

 

17,72

 

20

Надання інформації з питань соціального захисту населення

 

20 хв.

Тлумачення того чи іншого питання із соціального захисту населення.

 

17,72

 

 

Категорія клієнтів:

– громадяни, які не здатні до самообслуговування через похилий вік, хворобу, інвалідність і не мають рідних, котрі повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому порядку;

– інші громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше, як 4 місяці), які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, за умови, що середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім’ї;

– громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, через стихійне лихо, катастрофу (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;

– внутрішньо переміщені особи.

 Відділення адресної допомоги, виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази, безоплатно забезпечує громадян:

  • одягом, взуттям, іншими предметами першої необхідності;
  • предметами побутової гігієни;
  • продовольчими та промисловими товарами;
  • гарячими обідами тощо.

Відділення адресної допомоги має право організовувати надання на платній та безоплатній основі швацьких, кравецьких, перукарських послуг, послуг із ремонту вікон, дверей, квартир (будинків), санвузлів, дахів, парканів, побутової техніки, радіоапаратури, холодильників.

 У разі, коли громадянин через часткову втрату рухової активності не може відвідати відділення адресної допомоги та особисто отримати допомогу, адміністрація територіального центру вживає заходів для доставки допомоги громадянину за місцем його проживання.

 

Документи для оформлення (подаються до департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– інформація з Державного реєстру речових прав  на  нерухоме  майно;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

– довідки про доходи членів сім’ї або довідка про доходи за останні 6 місяців;

– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);

– копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

 

Категорія клієнтів: бездомні особи, які мали останнє місце реєстрації або народилися в м.Ужгороді, що не мають житлового приміщення (будинку, квартири, кімнати тощо), яке вони можуть використовувати для проживання/перебування і в якому можуть бути зареєстровані.

Адреса: м. Ужгород, вул. Олександра Грибоєдова, 20В

Максимальний термін нічного перебування: 2 доби

Кількість ліжко-місць: 5

 

Завдання сектору обліку:

ведення обліку бездомних осіб;

– надання інформаційних, правових та консультаційних послуг, а також допомоги з відновлення документів, сприяння працевлаштуванню, отриманню медичної допомоги, в оформленні та супроводі до інтернатних установ, згідно із законодавством, у межах наявних можливостей забезпечення одягом та взуттям, які були у вжитку;

– оформлення реєстрації місця проживання за адресою сектору.

Бездомні особи приймаються на нічне перебування з відповідним медичним висновком (довідкою) про відсутність необхідності медичної допомоги, наявних ознак гострих захворювань та описом зовнішнього стану особи, який має термін дії (безперервно) 2 доби, після чого поновлюється. Такий медичний висновок (довідка) в обов’язковому порядку повинен містити: порядковий номер, дату та час звернення та завіряється особистим підписом чергового лікаря приймального відділення та печаткою.

 

Документи для взяття на облік та оформлення реєстрації місця проживання:

– заява на ім’я завідувача сектору обліку;

– копії особистих документів;

– обґрунтоване письмове роз’яснення про необхідність такої реєстрації (для оформлення соціальних виплат, групи інвалідності, реєстрації як безробітної особи в Державній службі зайнятості);

– довідку з військового комісаріату про те, що клієнт на день звернення не підлягав призову на військову службу (така довідка дійсна протягом одного календарного місяця).

Опубліковано: Червень 20, 2018