Управління муніципальної варти

Адреса: вул. Небесної сотні, 4

Тел.: (0312)61-32-45

Графік роботи:

Пн.-Чт. - 8.30-17.30 (обідня перерва 12.30-13.00)

Пт.- 8.30-14.30 (без обідньої перерви)

Станко Юрій Юрійович

Станко

Вищу освіту здобув у Київському університеті права. Трудову діяльність в Ужгородській міській раді розпочав у червні 2011 року. Працював до травня 2015 року на посадах головного спеціаліста відділу інвестицій, інновацій та розвитку управління економіки та підприємництва і головного спеціаліста  відділу муніципальної поліції та правопорядку.

   З листопада 2017 року працює на посаді начальника відділу муніципальної інспекції з благоустрою.

Управління муніципальної варти
Посада П.І.Б Контакти Адреса Час прийону
Начальник управління Станко Юрій Юрійович 613245 Вул. Небесної сотні, 4 Вівторок з 9:00 до 11:00
Головний бухгалтер Давидів Надія Володимирівна  

Відділ муніципальнлої інспекції
Посада П.І.Б Контакти Адреса Час прийону
Заступник начальника управління, начальник відділу Шушка Олександр Іванович 613245 Вул. Небесної сотні, 4 Вівторок з 9:00 до 11:00
Головний спеціаліст Граб Іван Іванович  
Головний спеціаліст Ковтан Михайло Михайлович
Головний спеціаліст Фленько Олександр Омелянович
Головний спеціаліст Шароші Степан Степанович
Головний спеціаліст Мигалко Ігор Володимирович
Головний спеціаліст Готра Віталій Іванович
Спеціаліст І категорії Лукач Альберт Людвигович

Відділ контролю за паркуванням
Посада П.І.Б Контакти Адреса Час прийону
Заступник начальника управління, начальник відділу Пугачов Володимир Олександрович 613245 Вул. Небесної сотні, 4 Четвер з 9:00 до 11:00
Головний спеціаліст Сідун Іван Іванович  
Головний спеціаліст Мотичка Юрій Васильович
Головний спеціаліст Губаль Марина Василівна
Головний спеціаліст Шендригоренко Іван Іванович

Відділ контролю елементів благоустрою та демонтажу
Посада П.І.Б Контакти Адреса Час прийону
Заступник начальника управління, начальник відділу Федорняк Євген Романович 613245 Вул. Небесної сотні, 4 Четвер з 9:00 до 11:00
Головний спеціаліст Іванов Анатолій Анатолійович  
Головний спеціаліст Курило Андріан Сергійович
Головний спеціаліст Матей Мар’ян Юрійович

П О Л О Ж Е Н Н Я
про управління  муніципальної  варти Ужгородської міської ради

Загальні положення

 1.1. Управління муніципальної варти (надалі – управління) є виконавчим органом міської ради справом окремої юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ, утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу повноважень. Управління є правонаступником відділу муніципальної інспекції з благоустрою Ужгородської міської ради.

1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про благоустрій населених пунктів”, “Про охорону навколишнього природного середовища”, “Про відходи” та „Про рекламу”, "Про автомобільні дороги, керується Кодексом України про адміністративні правопорушення, а також постановами Верховної Ради України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, Правилами благоустрою міста Ужгорода, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.

1.3.Управління використовує затверджені бланки протоколів про адміністративні правопорушення

1.4. Управління має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, штампи, рахунки в органах Державного казначейства та інші атрибути, необхідні юридичній особі.

Основні завдання 

2.1. Основними завданнями управлінням є здійснення контролю за станом благоустрою в місті Ужгороді, забезпечення чистоти і порядку, прийняття участі працівників в культурно масових заходах, збереження озеленення, водойм, земельних ресурсів, місць відпочинку громадян, дотримання правил дорожнього руху, порушення правил паркування транспортних засобів та порушення правил обладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів, порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які замаються підприємницькою діяльністю, порушення правил торгівлі пивом, алкогольними слабоалкогольними напоями та тютюновими виробами, перевірка дотримання нічного режиму роботи в сфері підприємницької діяльності, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами та організаціями територій, додержання правил благоустрою в громадських місцях на території міста, здійснення функцій контролю за розміщенням об’єктів зовнішньої реклами.

2.2. Управління відповідно до покладених повноважень виконує такі завдання:

- організовує виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, органу місцевого самоуправління та здійснює контроль за їх виконанням;

- здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями та громадянами Правил благоустрою на території міста Ужгорода;

- розглядає у встановленому законодавством порядку звернення громадян;

- розробляє проекти, рішень, розпоряджень міського голови, бере участь у погодженні рішень та розпоряджень;

- бере участь у обговоренні та підготовці пропозицій до проектів програм з питань благоустрою міста;

- координація заходів та внесення пропозицій у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у місті;

- притягнення до відповідальності осіб за порушення законодавства з питань благоустрою;

- притягнення осіб за порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини;

- притягнення до відповідальності осіб за порушення правил паркування транспортних засобів;

- притягнення осіб за порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі;

- притягнення осіб за порушення правил торгівлі алкогольними та тютюновими виробами;

- контроль за дотриманням порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами у м. Ужгороді.

3. Повноваження 

Управління  здійснює діяльність та контроль у сфері дотримання Правил благоустрою міста Ужгород.

3.1. При виконанні основних завдань працівниками управління здійснюється повноваження у виявленні порушень законодавства у сфері благоустрою із наступних питань:

3.1.1. Порушення встановлених державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів;

3.1.2. Проектування об’єктів благоустрою міста з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм;

3.1.3. Порушення встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час проектування, розміщення, будівництва та експлуатації об’єктів благоустрою;

3.1.4. Порушення режиму використання й охорони територій та об’єктів рекреаційного призначення;

3.1.5. Самовільне зайняття території (частини території) об’єкта благоустрою на території міста;

3.1.6. Пошкодження (руйнування чи псування) засобів організації дорожнього руху, елементів вулично-дорожньої мережі інших об’єктів та елементів благоустрою міста;

3.1.7. Знищення або пошкодження зелених насаджень чи інших об’єктів озеленення міста, крім випадків, передбачених законом;

3.1.8. Забруднення (засмічення) території міста;

3.1.9. Неналежне утримання об’єктів благоустрою, зокрема покриття доріг, тротуарів, освітлення територій міста, викрадення та пошкодження люків та решіток тощо;

3.1.10. Порушення правил охорони і використання памяток історії та культури;

3.1.11. Неналежне утримання об’єктів зовнішньої реклами, елементів рекламоносіїв, конструкцій та у випадку коли дозвільна документація відсутня або не продовжена.

3.1.12. Порушення Правил благоустрою на території міста, зокрема таких:

- захаращення та несвоєчасне прибирання території від побутового, будівельного сміття, піску, деревини, опалого листя, гілля, винесення транспортними засобами на дорогу ґрунту, піску чи інших залишків будматеріалів;

- неналежному утриманні об’єктів благоустрою, зокрема покриття доріг та тротуарів, освітлення території міста, не прибирання доріг, тротуарів, площ, скверів, парків, набережних тощо від бруду і опалого листя, а в зимовий період від льоду та снігу;

- миття автотранспорту у не відведених місцях;

- несвоєчасне очищення або вивезення вмісту урн, контейнерів (або їх відсутність), сміттєзбірників, використаних матеріалів, конструкцій та залишеного ґрунту, піску, розчину бетону, сумішей тощо;

- організація звалищ побутових, будівельних матеріалів і конструкцій, снігу, піску, розчинів, землі тощо у не відведених для цього місцях;

- несвоєчасна ліквідація несанкціонованих звалищ;

- спалювання листя, трави, бур’яну, гілля, деревини, відходів виробництва, побутового сміття;

- несвоєчасне знищення бур’янів та особливо бур’янів-алергенів (об’єктів рослинного карантину) а також несвоєчасне косіння газонів на прилеглих та закріплених територіях;

- несвоєчасне усунення розриттів;

- відсутність договору та сплати за вивіз твердих побутових відходів.

3.1.13. Порушення правил користування жилими приміщеннями, санітарного утримання місць загального користування, сходових кліток, ліфтів, під’їздів, придомових територій, порушення правил експлуатації жилих  будинків, жилих приміщень та інженерного обладнання, безгосподарне їх утримання, використання їх не за призначенням, псування жилих будинків, жилих приміщень, їх обладнання та об’єктів благоустрою.

3.1.14. Порушення інших норм, передбачених Правилами благоустрою міста Ужгород та іншими нормативно – правовими актами, ухваленими органам місцевого самоврядування.

3.2. Відповідно до своєї компетенції на виконання рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови тимчасово обмежувати або забороняти рух автотранспорту та пішоходів на окремі ділянки місцевості чи об’єкти міста, з метою дотримання та забезпечення громадського порядку.

3.3. Вимагати від громадян, керівників установ і організацій усунення порушень правил утримання шляхів, обмежувати або забороняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт, інших заходів на вулицях і автомобільних шляхах, якщо при цьому не додержуються норми та правила благоустрою міста

3.4. Управління здійснює контроль за дотриманням правил паркування транспортних засобів, правил обладнення майданчиків для платного паркування транспортних засобів.

3.5. Управління здійснює контроль за порушеннями в галузі торгівлі громадського харчування в сфері послуг і підприємницької діяльності. 

4. Права та обов’язки 

4.1. Управління  для здійснення повноважень та завдань,  має такі права:

- складати протоколи про адміністративні правопорушення, які тягнуть за собою адміністративну відповідальність, за умови уповноваження на те виконавчим комітетом Ужгородської міської ради (Стаття 150 КУпАП, стаття 255 КУпАП,);

- вимагати від громадян, припинення порушення та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень працівникам управління, виносити на місці усні попередження особам які допустили незначні адміністративні порушення, а вразі невиконання зазначених вимог звертатися до правоохоронних органів;

- вимогати документи громадян, які засвідчують особу правопорушника, при складанні адміністративних протоколів;

- направляти протоколи про адміністративні правопорушення за

 належністю;

- брати у громадян усні або письмові пояснення у зв’язку з порушенням

ними законодавства;

- здійснювати відповідно до вимог законодавства фотографування, звукозапис, відео-зйомку для встановлення наявності або відсутності адміністративного правопорушення;

- при порушенні законодавства особами з використанням автотранспортних засобів, працівники управління мають право повідомляти Управління патрульної поліції у Закарпатської області про порушення, та спільно з ними складати акти і протоколи про адміністративне правопорушення в межах своїх повноважень;

- проводити профілактичну роботу серед осіб, схильних до вчинення правопорушень;

- здійснювати інші повноваження, які делеговані управлінню органами місцевого самоврядування.

- інформувати керівників підприємств, організацій, установ, приватних підприємців та громадян щодо дотримання вимог законодавства.

4.2. Управління для здійснення повноважень та завдань, має такі обов’язки:

4.2.1. Дотримуватися законодавства України, вимог даного Положення, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки.

Вихід на роботу у святкові і неробочі дні згідно з розпорядженням міського голови.

4.2.2. Сумлінно виконувати свої посадові обов’язки.

4.2.3. Дотримуватися установлених законодавством правил професійної етики.

4.2.4. Підвищувати професійний рівень, обмінюватися досвідом роботи з іншими містами щодо удосконалення роботи управління.

 5. Керівництво та структура

 5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови відповідно до Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування”.

5.2. До складу управління входять відділи:

- відділ муніципальної інспекції;

- відділ контролю елементів благоустрою та демонтажу;

-відділ контролю за паркуванням;

-діловод та головний бухгалтер.

Відділи очолюють начальники відділів, які одночасно є заступниками начальника управління.

5.3. Положення про відділи управління затверджується міським головою за погодженням з заступником міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

5.4. Посадові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою та погоджуються заступником міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків;

5.5. Обов’язки та права начальника управління визначаються цим Положенням та посадовою інструкцією.

5.6. Кваліфікаційні вимоги до посади начальника управління: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Досвідом роботи за фахом не менше 3 років.

5.7. Начальник управління безпосередньо підпорядкований міському голові, а з оперативних питань – профільним заступникам.

5.8. Начальник та заступники начальника управління мають право підпису документів з питань, що належать до компетенції управління і які надсилаються від імені управління.

5.9. За відсутності начальника управління його обов’язки виконує заступник начальника управління, начальник відділу відповідно до розпорядження міського голови.

5.10. На посаду спеціалістів управління призначаються особи, які мають повну вищу освіту .

5.11. Спеціалісти управління працюють під безпосереднім керівництвом начальника.

5.12. Загальна чисельність затверджується відповідно до штатного розпису. Керівники управління призначаються і звільняються з посади міським головою у відповідності із Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Кодексом законів про працю України.

5.13. Спеціалісти управління призначаються і звільняються з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.14. Посадові особи, що працюють в управлінні, є посадовими особами місцевого самоврядування, окрім діловода.

Відповідно до цього Положення посадові особи місцевого самоврядування мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують  заробітну плату за рахунок міського бюджету.

 6. Взаємодія 

Управління у встановленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень, взаємодіє з іншими структурними підрозділами органу місцевого самоврядування, Ужгородським відділом поліції ГУНП України у Закарпатській області, Управлінням патрульної поліції в Закарпатської області, Ужанським відділом екологічного контролю Держуправління екології та природних ресурсів у Закарпатській області, Ужгородським міськрайонним відділом УДСНС України у Закарпатській області, управління Держпродспоживслужби в місті Ужгород, підприємствами та організаціями, що займаються збором і вивезенням твердих побутових та інших відходів, а також з представниками управлінських компаній, ОСББ, ЖБК власниками приватних будинків, громадськими організаціями, фізичними особами та громадянами.

 7. Відповідальність 

7.1. Управління, в особі начальника та працівників управління, несе відповідальність за:

- дотримання чинного законодавства у питаннях реалізації державної політики в сфері дотримання законодавства з питань благоустрою,  дотриманням правил паркування транспортних засобів, правил обладнення майданчиків для платного паркування транспортних засобів, контроль за порушеннями в галузі торгівлі громадського хврчування в сфері послуг і підприємницької діяльності

- правильне оформлення документації;

- порушення вимог антикорупційного законодавства;

-своєчасне виконання усіх рішень міської ради, виконкому, розпоряджень міського голови, своєчасне та якісне подання інформації, виконання функцій відділу у повному обсязі, добросовісне виконання своїх функціональних обов’язків.

7.2. Працівники управління звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання вимог даного Положення у випадку виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки в тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження даного Положення, їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників управління, і працівники управління вжили всіх необхідних заходів для того, щоб уникнути чи усунути негативні наслідки цих обставин.

7.3. Працівники управління повинні в найкоротший термін, але не пізніше п’яти днів з дня настання форс-мажорних обставин, повідомити про них керівництво.

7.4. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення даних обставин позбавляє працівників  права посилатися на зазначені обставини.

7.5. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі,повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння третіх осіб, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування. 

8. Заключні положення 

8.1. Припинення діяльності управління здійснюється рішенням міської ради або у встановленому нею порядку іншим органом, відповідно до вимог чинного законодавства України.

8.2. Зміни і доповнення до даного Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені з метою приведення Положення у відповідність з вимогами законодавства.