Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Категорія клієнтів:

– громадяни, які не здатні до самообслуговування через похилий вік, хворобу, інвалідність і не мають рідних, котрі повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому порядку;

– інші громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше, як 4 місяці), які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, за умови, що середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім’ї;

– громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, через стихійне лихо, катастрофу (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їхніх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;

– внутрішньо переміщені особи.

 Відділення адресної допомоги, виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази, безоплатно забезпечує громадян:

  • одягом, взуттям, іншими предметами першої необхідності;
  • предметами побутової гігієни;
  • продовольчими та промисловими товарами;
  • гарячими обідами тощо.

Відділення адресної допомоги має право організовувати надання на платній та безоплатній основі швацьких, кравецьких, перукарських послуг, послуг із ремонту вікон, дверей, квартир (будинків), санвузлів, дахів, парканів, побутової техніки, радіоапаратури, холодильників.

 У разі, коли громадянин через часткову втрату рухової активності не може відвідати відділення адресної допомоги та особисто отримати допомогу, адміністрація територіального центру вживає заходів для доставки допомоги громадянину за місцем його проживання.

 Документи для оформлення (подаються до департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради):

– письмова заява громадянина;

– копія паспорта,  ідентифікаційного коду;

– копія пенсійного посвідчення (за наявності);

– інформація з Державного реєстру речових прав  на  нерухоме  майно;

– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

– довідки про доходи членів сім’ї або довідка про доходи за останні 6 місяців;

– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);

– копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

 

Опубліковано: Червень 20, 2018

Оновлено: Лютий 02, 2022

У Вас є питання?