Відкриті дані
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», рішення виконавчого комітету №353 від 05.07.2023 року Про відкриті дані Ужгородської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств, виконавчі органи Ужгородської міськоі ради представляють опубліковані набори даних.
Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення.
Публічна інформація у формі відкритих даних публікується за відкритою ліцензією. Відкриті дані є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних.
Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).
Зареєстровані на порталі відкритих даних
Таблиця 2
№ |
Назва набору даних |
Назва виконавчого органу міської ради |
Назва структурного підрозділу, який заповнює набір даних |
Уповноважена особа/ контактний номер |
Додано таблицю набору |
1 |
Перелік укладених договорів |
Департамент соціальної політики |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
Касинець Ірина Володимирівна 61 25 47 |
так |
Департамент фінансів та бюджетної політики |
Відділ бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту використання бюджетних коштів |
Чумак Людмила Леонідівна 61 63 13 |
так |
||
Управління економічного розвитку міста |
Відділ зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму |
Міхалко Іветта Іванівна 42 80 31 / 181 |
так |
||
2 |
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм |
Департамент соціальної політики |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
Ходанич Марта Юріївна 61 25 47 |
так |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
||
3 |
Паспорти бюджетних програм |
Департамент соціальної політики |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
Ходанич Марта Юріївна 61 25 47 |
так |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
||
Управління економічного розвитку міста |
Відділ зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму |
Міхалко Іветта Іванівна 42 80 31 / 181 |
так |
||
4 |
Дані про споживання комунальних ресурсів |
Департамент соціальної політики |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
Касинець Ірина Володимирівна 61 25 47 |
так |
5 |
Інформація про організаційну структуру департаменту соціальної політики |
Департамент соціальної політики |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
Груба Світлана Михайлівна 61 25 47 |
так |
6 |
Перелік головних розпорядників коштів бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022 рік |
Департамент фінансів та бюджетної політики |
Відділ зведеного бюджету, міжбюджетних відносин та місцевих запозичень |
Чумак Людмила Леонідівна 61 64 52 |
так |
7 |
Перелік бюджетних програм головних розпорядників коштів бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2022 рік |
Департамент фінансів та бюджетної політики |
Відділ зведеного бюджету, міжбюджетних відносин та місцевих запозичень |
Чумак Людмила Леонідівна 61 64 52 |
так |
8 |
Оцінка ефективності бюджетних програм |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
9 |
Бюджетні запити на 2022 – 2024 роки медичних комунальних некомерційних підприємств |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
10 |
Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
11 |
Структура комунальних некомерційних підприємств |
Управління охорони здоров’я та цивільного захисту населення |
|
Ключинець Іванна Карлівна 61 48 38 / 431 |
так |
12 |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги закладами освіти міста Ужгорода |
Управління освіти |
|
Гайович Сергій Васильович 61 63 60 |
так |
13 |
Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності |
Управління програмного та комп’ютерного забезпечення |
Відділ забезпечення системи відеоспостереження |
Говалло Сергій Олександрович 42 80 31/ 131 |
так |
14 |
Дані про здійснення державного архітектурно – будівельного контролю, у тому числі про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови) |
Управління державного архітектурно – будівельного контролю |
Відділ звернень та скарг |
Кондакова Катерина Валеріївна 42 80 31 / 118, 120 |
так |
15 |
Рішення виконкому |
Відділ документального та організаційного забезпечення |
|
Мінаєва Алла Ласлівна 42 80 31/ 125 |
так |
16 |
Інформація про хід отримання учасниками бойових дій у власність земельних ділянок |
Відділ землекористування |
|
Дякович Ольга Антонівна 61 41 42 |
так |
№369 від 12.07.2022 Звіт за результатами проведення інформаційного аудиту у 2022 році
Опубліковано: 18/07/2022
№298 від 08.06.2022 Про відновлення проведення інформаційного аудиту
Опубліковано: 08/06/2022
№104 від 23.02.2022 Про робочу групу з проведення інформаційного аудиту
Опубліковано: 24/02/2022
№354 від 03.08.2022 Про зміни та доповнення до рішення виконкому 09.10.2019 № 377
Опубліковано: 05/08/2022
№ 377 від 09.10.2019 року Про відкриті дані Ужгородської міської ради
Опубліковано: 15/10/2019
Опубліковано: Серпень 09, 2019
Оновлено: Січень 08, 2025