Погорєлов Артем Вікторович

Заступник міського голови

Прийом громадян:

Примітки:

Декларація

Громадянин України.

Народився 16 березня 1987 року в місті Ужгород Закарпатської області.

Вищу освіту за спеціальністю «правознавство» здобув в ДВНЗ «Ужгородський національний університет» у 2009 році та за спеціальністю «облік і аудит» - в Закарпатському державному університеті у 2010 році.

Трудову діяльність розпочав у 2005 році на посаді юрисконсульта КПЗТ «Агромікс».

З червня до жовтня 2008 – юрист департаменту юридичного супроводу інвестиційних проектів ТОВ «Закарпатське обласне агентство із залученням інвестицій».

Листопад 2008 – січень 2011 – головний спеціаліст-юрисконсульт Державної бюджетної установи «Карпатський регіональний центр інноваційного розвитку».

Січень 2011  – травень 2013 – заступник директора комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації м. Ужгорода».

Серпень 2013  – січень 2014 – начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Головного управління  юстиції у Закарпатській області.

Січень 2014  – січень 2017 – начальник управління розвитку промисловості, підприємництва та цінової політики Департаменту економічного розвитку і торгівлі Закарпатської обласної державної адміністрації.

Січень 2017 – липень 2021 – головний державний інспектор Закарпатської митної державної фіскальної служби.

09 липня 2021 року затверджений заступником міського голови Ужгородської міської ради.

Функціональні повноваження
заступника міського голови:

Несе персональну відповідальність за реалізацію законів України, указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших актів законодавчої та виконавчої влади щодо забезпечення дотримання вимог чинного законодавства в галузі, економіки та підприємництва, інвестицій та туризму, дотримання законодавства про працю, правової політики, надання адміністративних послуг.

Забезпечує підготовку, реалізацію планів соціально-економічного розвитку та стратегічних планів розвитку міста, впровадження прийнятих міською радою програм та ефективне проведення економічних реформ, розвиток підприємництва, торгівлі, тарифної політики, державних гарантій у сфері торгівлі, оптимальне використання виробничо-технічного і наукового потенціалу міста, природних, трудових і фінансових ресурсів, стабільність розвитку економіки, впровадження енергоефективних технологій, формування сприятливого інвестиційного іміджу міста та ефективне залучення інвестицій в економіку міста, реалізацію на території міста державної політики у сфері зовнішньоекономічної діяльності, щодо додержання законодавства про працю та зайнятість населення на території міста, організацію правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів міської ради, надання адміністративних послуг.

Координує роботу:

управління економічного розвитку міста;

управління правового забезпечення;

центру надання адміністративних послуг.

Забезпечує взаємодію міської ради та її виконавчого комітету з:

головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області;

судами;

виконавчою службою;

органами юстиції;

управлінням Держпраці у Закарпатській області;

Ужгородським міським центром зайнятості;

органами виконавчої влади за напрямами діяльності;

політичними партіями, громадськими організаціями, об’єднаннями (з відповідних напрямів діяльності).

Очолює комісії (ради, комітети), утворені виконавчим комітетом міської ради за напрямами роботи, визначеними цим розпорядженням.

Візує рішення ради, виконкому, розпорядження міського голови   з визначених напрямів діяльності.

Затверджує посадові інструкції керівників підпорядкованих структурних підрозділів.

Ініціює, організовує та бере участь у розробці нормативно-правових актів, у тому числі регуляторних актів міської ради та виконавчого комітету.

Виконує інші обов’язки, покладені на нього міським головою. Для організації виконання особливо важливої роботи та оперативного реагування на нестандартні ситуації в місті для нього встановлюється необмежений у часі режим роботи».

Розпорядження міського голови № 351 від 14.07.2021 року "Про функціональні повноваження міського голови, секретаря ради, заступників міського голови та керуючого справами виконкому"