Андріїв Богдан Євстафійович
Народився 12 серпня 1969 року в с. Конюхів Стрийського району Львівської області. У 1986 році закінчив Дулібську середню школу. Трудову діяльність розпочав на посаді медпрацівника Стрийської районної лікарні. З листопада 1987 року по листопад 1989 року проходив строкову службу в Збройних силах СРСР. З грудня 1989 року по червень 1995 року закінчив Одеську державну академію харчових технологій ім. М.В. Ломоносова за спеціальністю «Обладнання харчових виробництв» та здобув кваліфікацію інженера-механіка. У 2004 році закінчив Київський університет права за спеціальністю «Правознавство» та здобув кваліфікацію юриста. З липня 1995 року працював на посаді провідного спеціаліста та начальника відділу в Закарпатському центрі сертифікатних аукціонів. З листопада 1996 року по листопад 2004 року прийнятий на державну службу в Карпатську регіональну митницю. Працював на посадах старшого інспектора, головного інспектора та начальника відділу відділення по боротьбі з контрабандою та порушеннями митних правил. З березня 2013 року по листопад 2014 року працював членом наглядової ради товариства з обмеженою відповідальністю «Сонячна енергія ПЛЮС». З листопада 2014 року по листопад 2015 року обіймав посаду секретаря Ужгородської міської ради. 16 листопада 2015 року обраний на посаду Ужгородського міського голови.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
міського голови
Очолює міську раду та її виконавчий комітет, здійснює керівництво їх діяльністю, несе відповідальність за виконання завдань, покладених на орган місцевого самоврядування.
Виконує повноваження, зазначені в статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Забезпечує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету.
Забезпечує контроль за виконанням програм соціально-економічного та культурного розвитку, реалізацію державної бюджетної політики в місті, державних, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування. У межах затвердженого радою бюджету виступає розпорядником коштів, використовуючи їх за цільовим призначенням. Несе відповідальність за збереження державної таємниці, здійснює контроль за дотриманням режиму секретності. Відповідає за реалізацію кадрової політики, державної інформаційної політики; виконання заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, у сфері містобудівної діяльності, у галузі оборонної та мобілізаційної роботи.
Представляє міську громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, а також у міжнародних відносинах з питань міжнародного співробітництва.
Призначає на посади посадових осіб органу місцевого самоврядування апарату міської ради та виконавчих органів міської ради, звільняє з таких посад у порядку, визначеному законодавством.
Укладає та розриває контракти з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради, або уповноважує на це своїх заступників.
Утворює за необхідності консультативні, дорадчі комісії, робочі групи та інші органи, визначає їх завдання, функції та персональний склад.
Видає розпорядження, доручення та інші акти, віднесені до компетенції ради та виконкому.
Підписує рішення ради та її виконавчого комітету, протоколи сесій та засідань виконкому.
Оголошує у разі стихійного лиха, аварій, катастроф, епідемій, пожеж надзвичайну ситуацію у місті, здійснює передбачені законодавством заходи, пов’язані з підтриманням громадського порядку, рятуванням життя людей, захистом їх здоров’я, збереженням матеріальних цінностей.
Спрямовує та контролює діяльність міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міської ради.
У межах компетенції здійснює інші функції та повноваження, передбачені Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
У разі відсутності міського голови (відпустка, відрядження, інше) виконання обов’язків покладається на секретаря ради — з питань роботи ради, на заступника міського голови — з питань роботи виконавчих органів на підставі відповідного розпорядження або у порядку, визначеному законодавством.
Контролює діяльність:
департаменту фінансів та бюджетної політики;
управління державного архітектурно-будівельного контролю;
відділу оборонної та мобілізаційної роботи;
відділу бухгалтерського обліку міської ради та виконкому;
відділу з питань запобігання та виявлення корупції;
відділу інформаційної роботи;
служби персоналу та спецроботи;
патронатної служби.
Забезпечує взаємодію міської ради та її виконавчого комітету з:
управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області;
Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді ГУ ДПС у Закарпатській області;
управлінням Державної казначейської служби в м. Ужгороді;
правоохоронними та іншими державними органами, що діють на території міста, із запобігання та протидії корупції;
банківськими установами;
митною службою;
Закарпатським ОТЦК та СП і Ужгородським РТЦК та СП;
засобами масової інформації.
Очолює комісії (ради, комітети), утворені виконавчим комітетом міської ради та за власною ініціативою, за напрямами роботи, визначеними цим розпорядженням.
Для організації виконання особливо важливої роботи та оперативного реагування на нестандартні ситуації в місті для нього встановлюється необмежений у часі режим роботи.
2023 рік, як і 2022-ий, був роком випробування на міцність та згуртованість, на жаль, і роком втрат – захищаючи Україну, всіх нас, віддали свої життя Герої-ужгородці.
Громада та міська влада долали виклики другого року повномасштабної збройної агресії росії проти України: міська рада, виконавчий комітет, виконавчі органи, а також комунальні підприємства й установи міста не припиняли роботу ні з одного напряму діяльності.
– Основними пріоритетами в діяльності Ужгородської міської ради та її виконавчих органів були питання:
- забезпечення життєдіяльності громади в умовах воєнного стану;
- підтримка військових, сприяння обороноздатності України шляхом матеріально-технічного забезпечення потреб підрозділів ЗСУ і Національної гвардії України та інших військових формувань;
- підтримка військовослужбовців та родин загиблих Захисників України;
- соціальний захист вразливих категорій населення;
- забезпечення стабільної роботи об’єктів критичної інфраструктури;
- медичного обслуговування населення, освіти тощо.
– Щодо виконання міського бюджету. За 2023 рік до бюджету територіальної громади надійшло 2 мільярди 220 мільйонів 424,9 тис. грн, з них до:
- загального фонду 2 мільярди 106,4 млн. грн.;
- спеціального фонду 114 млн. грн.
Видатки бюджету Ужгородської міської територіальної громади були спрямовані:
- На освіту – 1 мільярд 91,6 млн. грн. У структурі видатків це найбільша частка – 44,9 %,
- на охорону здоров’я – 169,4 млн. грн. (у тому числі за рахунок субвенції – 4,4 млн. грн.);
- на соціальний захист та соціальне забезпечення – 174,2 млн. грн;
- на культуру і мистецтво – 14,4 млн. грн.;
- на фізичну культуру і спорт – 47,7 млн. грн;
- на житлово-комунальне господарство – 154,4 млн. грн;
- на транспорт та транспортну інфраструктуру, дорожнє господарство – 66,5 млн. грн;
- на перерахування реверсної дотації – 246,4 млн. грн.;
- на перерахування субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів – 35,0 млн. грн;
- на перерахування субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 75,3 млн. грн.
– Як і для всіх громад, одним із головних пріоритетів для Ужгородської територіальної громади залишається підтримка наших воїнів. Допомога захисникам і захисницям України, а також їхнім сім’ям.
За 2023 рік із бюджету Ужгорода ми спрямували на фінансування сектору оборони близько 109 мільйонів гривень. Зокрема, на фінансову та матеріальну підтримку ЗСУ – 39 мільйонів 859 тисяч гривень, на фінансову та матеріальну підтримку підрозділів тероборони – 2 мільйони 490 тисяч гривень, на фінансову та матеріальну підтримку підрозділів СБУ, ДСНС, Національної поліції, які виконували завдання на лінії фронту та прилеглих територіях – 47 мільйонів 300 тисяч гривень. Також 19 мільйонів 108 тисяч гривень виділили на лікування, реабілітацію, соціальну підтримку військовослужбовців, членів їхніх сімей, родин загиблих. У нас працюють міські цільові програми, щороку збільшуємо їхнє фінансування.
– У 2023 році ми продовжили і підтримку Програми посилення соціального захисту ужгородців «Добра справа». Завдяки цьому 1350 мешканців отримали матеріальну допомогу на загальну суму 5 мільйонів 475 тисяч 625 гривень. Із них 5 млн 323 тисячі 625 гривень виплатили 1308 особам із інвалідністю та малозабезпеченим.
– Не залишаємо без уваги і співвітчизників, які знайшли прихисток від війни в Ужгороді. У нашому місті на кінець 2023 року на обліку в департаменті соціальної політики міськради перебували понад 27 000 ВПО.
Для забезпечення житлом громадян, яких війна змусила покинути свої домівки, ми відкрили відділення тимчасового проживання (перебування) на вул. Сергія Мартина, 2. На капітальний ремонт та інші роботи з міського бюджету виділили 17 мільйонів гривень. Із забезпеченням меблями, технікою та іншим обладнанням нам допомогли ГО «Неємія», ГО «Проліска», УВКБ ООН, за що щиро вдячні цим громадським організаціям.
У шелтері – 39 житлових кімнат, вони розраховані на проживання 105 людей. Є 3 кухні, 5 санвузлів, 2 пральні, 3 зони відпочинку, навчальний клас.
Заклад працює із липня 2023 року. Тут проживають 77 дорослих та 28 дітей із Донецької, Луганської та Харківської областей (в т.ч. 41 пенсіонер, 8 осіб з інвалідністю), більшість із них жінки (56). Багато людей вже влаштувалися на роботу, дітки навчаються як в школах Ужгорода, так частково і онлайн. Надаються послуги – тимчасовий притулок, консультування, соціальний супровід, психологічна підтримка.
– Охорона здоров’я. Ключовим завданням цієї галузі залишається надання якісних медичних послуг населенню Ужгорода, військовослужбовцям, зокрема пораненим, а також внутрішньо переміщеним особам.
У 2023 році в Ужгороді діяли 19 міських медичних цільових програм, їх фінансування склало 29 мільйонів 867 тисяч гривень. Допомогу отримували ужгородці, хворі на онкологію, цукровий діабет, туберкульоз тощо, закуповували кульшові суглоби для безкоштовного ендопротезування містянам, які цього потребують. Минулого року вперше за рахунок коштів місцевого бюджету важкохворі (орфанні) діти почали отримувати спеціальне харчування, лежачі важкохворі діти забезпечуються пелюшками та підгузками.
У межах цільової програми медичної реабілітації військових, які ми започаткували минулоріч, реабілітаційно-відновне лікування у санаторії «Боржава» пройшли 9 захисників, які отримали поранення.
Із міського бюджету виділили 436 тис. грн для забезпечення поранених воїнів імплантами для остеосинтезу під час оперативних втручань, 500 тисяч гривень виділили додатково на покращення харчування військовослужбовців у медичних закладах.
Ми продовжували минулого року і покращення матеріально-технічного стану медичних закладів. За кошти місцевого бюджету закупили медичне обладнання та проводили ремонти: на 24 млн 778 тис. грн у центральній міській клінічній лікарні, на 23 млн 341 тис. грн в Ужгородській міській багатопрофільній клінічній лікарні, придбали медичне обладнання на понад 1,2 млн. грн для дитячої лікарні.
Кваліфіковану медичну допомогу в міських комунальних медзакладах отримали, крім ужгородців, і ВПО – було 82 тисячі 864 звернень.
Нагадаю, мешканці Ужгорода отримують планову та ургентну допомогу в 6-ти міських комунальних медичних установах, пʼять із яких реорганізовані у кластерний заклад «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня».
– Освітній процес в Ужгороді в умовах війни продовжують забезпечувати:
27 комунальних закладів загальної середньої освіти;
24 комунальні заклади дошкільної освіти;
4 приватні заклади загальної середньої освіти;
3 заклади професійно-технічної освіти.
Незважаючи на воєнний стан, місцеві школи забезпечили освітній процес в очному або змішаному форматі. Всі заклади дошкільної освіти працювали у звичному режимі.
Продовжуємо підтримувати й нашу талановиту молодь. Грошові винагороди у розмірі 25 000 грн отримали 18 випускників, які склали національний мультипредметний тест на 200 балів із одного предмета, по 50 000 грн – 4 випускники, які склали мультипредметний тест на 200 балів із двох предметів (400 балів).
Грошовими преміями по 4000 і 5000 гривень нагородили ужгородських школярів – переможців ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Троє учнів отримали премії по 5 тисяч гривень, троє – по 4 тисячі гривень.
По 10 тисяч гривень премії уже традиційно отримали троє молодих людей, які мають значні інтелектуальні здобутки: наукові дослідження, високі результати у культурно-мистецькій галузі.
– Спорт. Спортсмени Ужгорода зуміли продемонструвати високі результати як на всеукраїнських змаганнях, так і на міжнародних. Саме тому продовжуємо фінансово заохочувати і кращих спортсменів за призові місця на всеукраїнських та міжнародних змаганнях, а також їхніх тренерів. У 2022-му на це спрямували 540 тисяч гривень, удвічі більше. 15 кращих спортсменів Ужгорода щомісяця отримують по 3 тисячі гривень стипендії від міськради – розмір стипендії збільшили 2023 року.
151 спортсмен та 48 тренерів із 30 видів спорту за підсумками минулого року отримали одноразову грошову винагороду на загальну суму 800 тисяч грн.
Шостий рік поспіль відзначили грошовими преміями наших літераторів – переможців міської премії імені Петра Скунця – у 2023 році по 20 тисяч гривень.
Започаткували минулого року премію у галузі культури і мистецтва. Грошовою винагородою відзначили 37 діячів культури і мистецтва, творчих людей міста – переможців конкурсів, фестивалів різних рівнів.
– Ужгородська міськрада системно співпрацює із релокованим бізнесом. На кінець 2023 року понад 200 релокованих підприємств перереєстрували свій бізнес в Ужгороді. Із загальної кількості – найбільшу частку займає ІТ-кластер, діяльність у сфері надання послуг та оптово-роздрібна торгівля.
– Незважаючи на труднощі воєнного часу і заборону капітальних видатків, нам вдалося минулого року провести поточні ремонти 48 десятків наших вулиць, відремонтовано близько 54,2 тис. квадратних метрів дорожнього покриття. Нанесено горизонтальну розмітку 273 пішохідних переходів та 49 км осьових ліній. Проведено ремонт 4 скверів (ремонт лавиць, встановлено смітники, відремонтовано бордюри, пандуси та доріжки, впорядковано клумби, елементи дитячих майданчиків тощо.
– За проєктом «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі», що фінансується урядом Німеччини, за кошти донора було закуплено офісну техніку, побутову техніку та меблі для облаштування 18 робочих місць у Коворкінг-центрі для малого та середнього підприємництва Ужгорода, який цього року плануємо відкрити у «Совиному гнізді».
– Протягом 2023 року у місті впроваджувалися 9 грантових проєктів у партнерстві з містами-побратимами зі Словаччини, Польщі, Німеччини, Угорщини та Румунії , а також Гранти Європейського економічного простору 2014 - 2021 у рамках Новерзького фінансового механізму.
Завдяки цим проєктам облаштували 5 підвищених пішохідних переходів, встановили 4 парклети, розмістили 8 лавок із сонячними панелями, висадили 50 платанів, встановили 20 датчиків вимірювання якості повітря у навчальних закладах міста, придбали машину для поводження з зеленими відходами (подрібнювач гілок) тощо.
– Щоб ужгородці могли отримати максимальну кількість послуг в одному місці, збільшуємо кількість адміністративних послуг в ЦНАПі. Минулого року тут надавали 356 видів адміністративних послуг: 17 – обласної держадміністрації; 207 – міської ради; 132 – територіальних органів центральних органів виконавчої влади. Загалом у 2023 році працівники департаменту забезпечення надали 44 789 адміністративних послуг. Цьогоріч має запрацювати соціальний проєкт «Я – ветеран», орієнтований на допомогу ветеранам війни, членам їх сімей та членам родин загиблих захисників і захисниць України.
– Для подальшого розвитку громадського транспорту в місті, виконали всі необхідні вимоги Європейського інвестиційного Банку, який у травні 2023 року підтвердив можливість фінансування нашого КП «Ужгородський муніципальний транспорт» у межах реалізації підпроєкту «Створення системи міського електричного транспорту в м. Ужгород (придбання 10 електробусів та зарядних станцій)» у розмірі 3 900,0 тис. (трьох мільйонів дев’ятсот тисяч) євро.
У грудні 2023 року уклали угоду про передачу коштів позики між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Ужгородською міською радою та комунальним підприємством «Ужгородський муніципальний транспорт» Ужгородської міської ради. Наразі угода ще буде внесена на затвердження сесією міської ради. Ця позика залучається з метою збільшення кількості рухомого складу громадського транспорту шляхом закупівлі 10 нових електробусів та зарядних станцій. Наразі триває процедура закупівлі, яка відбувається відповідно до європейських норм.
Продовжуємо працювати для вирішення нагальних проблем міста та наданні необхідної допомоги українському війську.
Віримо в ЗСУ та Україну!