Пинзеник Василь Васильович

Керуючий справами виконкому

Прийом громадян:

Примітки:

Декларація

Громадянин України.

Народився 24 травня 1985 року в місті Мукачево Закарпатської області.

Вищу освіту за спеціальністю «економіка підприємства» здобув в ДВНЗ «Ужгородський національний університет» у 2007 році та за спеціальністю «економіка підприємства» - в Тернопільському національному економічному університеті у 2011 році.

З 2006 року по 2020 рік – працював фізичною особою-підприємцем.

8 грудня 2020 року затверджений заступник міського голови Ужгородської міської ради.

Функціональні повноваження
керуючого справами виконкому:

Несе персональну відповідальність за реалізацію законів України, указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, рішень міської ради та виконкому, розпоряджень міського голови, інших актів законодавчої та виконавчої влади з питань організаційного, правового, матеріально-технічного та господарського забезпечення діяльності виконавчих органів міської ради, а також у галузі містобудування та архітектури.

Забезпечує організацію роботи виконавчого комітету міської ради із розгляду звернень громадян, особистого прийому громадян керівниками, контроль за станом організаційної роботи та діловодства у виконавчих органах ради, внутрішньої політики,  організацію правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів міської ради;  організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, функціонування електронного документообігу, дотримання вимог положень про департаменти,  управління, відділи та служби міської ради, організацію підготовки виборів  та референдумів на території міста (в межах повноважень), планування роботи виконкому міської ради,   відкритість і прозорість у роботі виконавчого комітету, комунікації з громадськістю.

Контролює редагування, реєстрацію та випуск розпорядчих документів керівництва ради, виконавчого комітету та їх своєчасне розсилання адресатам;  відповідає за утримання адмінбудинку міської ради. Забезпечує відповідність чинному законодавству проєктів рішень ради та її виконавчого комітету.

Забезпечує реалізацію державної політики у сфері публічних закупівель, містобудування та архітектури; здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель  відповідно до вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів України з цього питання,  а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг; організацію розроблення і здійснення заходів з подальшого коригування генерального плану міста.

Здійснює загальне керівництво та контроль за роботою режимно-секретного органу. Несе відповідальність за збереження державної таємниці та забезпечення режиму секретності.

Забезпечує якісне та своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції.

Координує роботу:

департаменту правового та організаційного забезпечення;

господарсько-експлуатаційного управління;

відділу роботи із зверненнями громадян;

архівного відділу;

відділу ведення Державного реєстру виборців;

відділу публічних закупівель;

управління містобудування та архітектури.

Забезпечує взаємодію виконавчого комітету міської ради з:

органами виконавчої влади за напрямами діяльності;

виконавчою службою;

добровільними об’єднаннями громадян з відповідних напрямів діяльності;

політичними партіями, громадськими організаціями, об’єднаннями з відповідних напрямів діяльності.

Очолює комісії (ради, комітети), утворені виконавчим комітетом міської ради за напрямами роботи, визначеними  цим розпорядженням.

Візує усі рішення виконкому, розпорядження міського голови, підписує додатки до рішень виконкому та розпоряджень міського голови. Підписує дублікати свідоцтв про право власності.

Затверджує посадові інструкції керівників підпорядкованих виконавчих органів.

Ініціює, організовує та бере участь у розробці нормативно-правових актів, у тому числі регуляторних актів міської ради та виконавчого комітету.

Виконує інші обов’язки, покладені на нього міським головою.

Для організації виконання особливо важливої роботи та оперативного реагування на нестандартні ситуації в місті для нього встановлюється необмежений в часі режим роботи.