Кабінет
ужгородця

КП «Ужгородліфт» Ужгородської міської ради

1. Назва підприємства: комунальне підприємство «Ужгородліфт» Ужгородської міської ради
2. Керівник організації: Сорока Сергій Юрійович
3. Контактні дані: м. Ужгород, вул. 8-го Березня 18А, тел.: (03122)24787, e-mail: uzhgorodlift@ukr.net
4. Перелік послуг: КП «Ужгородліфт» надає послуги з технічного обслуговування ліфтів
5. Тарифи на послуги: перелік тарифів на технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, які надаються КП «Ужгородліфт» мешканцям будинків, що обладнані ліфтами
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: розрахунок тарифів на послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації розроблені відповідно до Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого  Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №369 від 09.11.2006р. та постановою КМУ від 20.05.2009р. №529 « Порядок  формування тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». З 01.01.2018р. пільги по оплаті послуг з утримання ліфтів надаються лише у складі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а отже окремо на утримання ліфтів не надаються. Розрахунок вартості обслуговування ліфтів у житлових будинках на 2017 рік.
7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

КП «Уж-Фест»

1. Назва підприємства: комунальне підприємство «Уж-Фест»;
2. Керівник організації: Лагодін Денис Мстиславович;
3. Контактні дані: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, буд. 3, тел. 050-170-53-47, електронна адреса:uzhfest2017@gmail.com;
4. Перелік послуг:

  • Організація культурно-масових заходів (вистав, карнавалів, конкурсів, концертів, оглядів, балів, фестивалів тощо);
  • Надання послуг в сфері відпочинку;
  • Організація та координація діяльності туристично-інформаційних пунктів;
  • Організація платних курсів та гуртків з питань етнонаціонального, культурного розвитку;
  • Організація та координування заходів з масового харчування мешканців та гостей міста (фестивалі стріт-фуду, бограчу, «Масляна», «Сакура-фест» тощо);
  • Організація розміщення пересувних, мобільних атракціонів, цирків, луна-парків, пунктів прокату іграшкових машинок, дитячих мотоциклів, електро-вело-мобілів, батутів, спортивно-розважальних автоматів, пунктів використання тварин у розважальних цілях під час організації і проведення ярмарок, фестивалів, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів;
  • Спортивно-оздоровчі послуги;
  • Створення та координування діяльності театральних, хореографічних, кулінарних, циркових, спортивних студій, ансамблів, гуртів та гуртків;
  • Демонстрація кіно та відеофільмів;
  • Організація дитячих спортивних майданчиків, а також майданчиків та гуртків для проведення майстер-класів, хенд-мейду тощо;
  • організація лотерей, виставок, продажу товарів народного споживання, народного промислу, живопису, культури, в тому числі з благодійною метою;
  • інформаційна та рекламна діяльність;
  • організація автостоянок на місцях масового відпочинку мешканців та гостей міста;
  • інформаційно-технічне, музикальне та звукове супроводження фестивалів, концертів, культурно-масових заходів, парадів, нарад, симпозіумів, зустрічей, державних свят і т.д.

5. Тарифи на послуги: договірні;
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: безготівковий розрахунок;
7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018 року;

КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств»

1. Назва підприємства: комунальне підприємство «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» Ужгородської міської ради;
2. Керівник організації: Сухолов Анатолій Романович;
3. Контактні дані: 88000 м.Ужгород, вул. Героїв,2, тел. 44-12-16;
4. Перелік послуг: КП «Ужгородліфт» надає послуги з технічного обслуговування ліфтів
5. Тарифи на послуги: ритуальні поховання, що надаються КП «УККП»

№з/п                              Перелік  послуг Вартість в грн.
1. Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання       14-53
2. Оформлення свідоцтва про поховання         9-65
3. Копання могили вручну та захоронення померлого в літній період : довжиною 2,0м

довжиною  1,1м

 

812-01

336-07

4. Копання могили вручну та захоронення померлого в зимовий період: довжиною 2,0м

довжиною 1.1м

 

1183-94

452-70

5. Демонтаж намогильної споруди при організації підпоховання в існуючу могилу     204,28
6. Виготовлення та продаж стандартної труни :

довжиною 2,0м

довжиною 0,8м

 

934,55

340,97

7. Виготовлення та продаж хреста намогильного      147,84
8. Написання тексту на хресті        26,29
9. Внутрішня оббивка труни  2,0 м      167,42
                                               0,8 м        57,28
10. Проведення громадянської панахиди організатором ритуалу      124,20
11. Надання ритуального залу для прощання з покійним з музичним супроводом в БГП      111,50
12. Перенесення труни з тілом покійного      547,08
13. Виготовлення, написання тексту та продаж траурної стрічки        17,57

 

14. Транспортні послуги, що надаються в процесі поховання ГАЗ 322132          1 год.

1 км

 

83,75

5,90

6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:

Калькуляція собівартості послуги:

1.Матеріали

2.З/плата основна

3.З/плата додаткова 8,0%

4.Премія 30,0%

5.Нарахування на з/плату 22,0%

6.Загальновиробничі витрати 42,6%

7.Виробнича собівартість

8.Адміністративні витрати 15,0%

9.Повна собівартість

10.Рентабельність 12,0%

11.Разом

Згідно Закону України «Про поховання та похоронну справу» ст.16 :Поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця ,проживання, громадян,  від поховання яких  відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

Витрати на поховання учасників бойових дій, ветеранів війни-інвалідів війни здійснюються з урахуванням необхідного мінімального переліку вимог, затвердженого Держжитлокомунгоспом, порядок фінансування витрат на поховання визначається в установленому порядку  за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам.

7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

Звіт про виконання фінансового плану за 2017 рік.

Звіт про виконання фінансового плану за І, ІІ кв. 2018 рік.

КП «Архітектурно планувальне бюро»

1. Назва підприємства: Комунальне підприємство «Архітектурно планувальне бюро» Ужгородської міської ради;
2. Керівник організації: Геворкян Даніелла Сергіївна;
3. Контактні дані: 88000, м. Ужгород, вул. Небесної Сотні, 4; тел. (031) 61-71-42;   e-mail: 35865696@mail.gov.ua;
4. Перелік та вартість послуг:

 

№ п/п

 

Послуга

Вартість

(термін виконання до 30 днів)

1. Виготовлення технічного паспорта на квартиру:
І кімната 408,96
ІІ кімнати 443,72
ІІІ кімнати 478,48
ІV кімнати 513,24
2. Технічний паспорт на будівлю або будинок з господарськими будівлями та спорудами
І категорія складності 1058,46
ІІ категорія складності 1083,58
При площі 100-200кв.м.
І категорія складності 1315,44
ІІ категорія складності 1340,56
При площі 200-300 кв.м.
І категорія складності 1572,42
ІІ категорія складності 1597,54
При площі 300-500 кв. м.
І категорія складності 2086,38
ІІ категорія складності 2111,49
3. Довідка-характеристика (з обстеженням) на квартиру 460,10
4. Довідка-характеристика (планування без змін) на квартиру 226,17
5. Довідка-характеристика (з обстеженням) на будинок 867,96
6. Довідка-характеристика (планування без змін) на будинок 375,56
7. Довідка про власність 125,77
8. Довідка про відсутність права власності 110,43
9. Копія інвентарної справи при площі до 100 кв. м., земельна ділянка менше 700 кв.м.
І категорія складності 496,22
ІІ категорія складності 521,53
10. Копія інвентарної справи при площі до 100-500 кв.м., земельна ділянка менше 1500 кв.м.
І категорія складності 496,22
ІІ категорія складності 521,53
11. Копія інвентарної справи на квартиру 181,70
12. Обстеження гаража 465,08
13. Довідка про торгову площу з обстеженням приміщення 359,25
14. Складання висновку щодо можливості розподілу будинковолодіння 301,51
15. Довідка про відсутність забудови на земельну ділянку з обстеженням на місці 250,18
16. Оцінка вартості багатоповерхових будинків з проведенням технічної інвентаризації 1213,69
17. Висновок про технічний стан будинковолодіння 280,67
18. Виготовлення копій інвентарної справи з перерахунком площ до 100 кв.м. 407,86
19. Виготовлення копій інвентарної справи з перерахунком площ від 100 кв.м. до 500 кв.м. 544,19
20. Обстеження будинку 202,22
21. Викопіювання з плану міста 166,37
22. Довідка про можливість надання адреси 159,34
23. Матеріали по розміщенню реклами 973,76
24. Технічні паспорти вивісок 973,76
25. Виготовлення проектної документації та інші послуги згідно індивідуальних кошторисних розрахунків

При терміні виконання до 5 робочих днів до вказаної вартості застосовується підвищувальний коефіцієнт.

5. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:
6. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

КП “Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради

1. Назва підприємства: комунальне підприємство “Ужгородський муніципальний транспорт” Ужгородської міської ради.
2. Керівник організації: Готра Віталій Вікторович.
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, пл.Поштова,3, тел.: 0667589854, e-mail: kp.uzmt@gmail.com.
4. Перелік послуг: послуги по перевезенню пасажирів автобусами міського сполучення, що працюють у звичайному режимі руху.
5. Тарифи на послуги: встановлені згідно Рішення № 97 “Про тарифи на міські пасажирські перевезення” Ужгородської міської ради від 28.03.2018.
6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян: –
7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018 року.

Одночасно звертаємо увагу на те, що фінансовий план подається за перше півріччя, в якому підприємство не здійснювало основну господарську діяльність, оскільки проводило підготовчі роботи, а саме отримання ліцензій та інших дозвільних документів, транспортних засобів тощо.

КП «Ужгородська міська друкарня»

1. Назва підприємства: КП «Ужгородська міська друкарня»

Код  ЄДРПОУ 02466530
Банківські реквізити р/р 26007053917899 , ПАТ КБ Приватбанк, МФО 312378
Форма власності комунальна
Організаційна-правова форма комунальне підприємство

2. Керівник організації: Яковець Любов Атанасівна

3. Контактні дані:  88000, Закарпатська область, м. Ужгород,вул. Руська, 13, тел.:0(312) 34183; 63-02-83; 3-41-83; 3-45-63; факс 3-21-71

4. Перелік послуг:

  • дизайн оригінал-макетів плакатів, альбомів-каталогів, буклетів, листівок та книг;
  • редакційно-видавничі послуги (літературне, художньо-технічне редагування та коректура оригіналів;
  • комп’ютерний набір книжково-журнальної, акцедентно-бланкової продукції та газет;
  • розробка, повно кольоровий друк та висікання етикеток;
  • нумерація та перфорація бланків;
  • палітурні роботи, тиснення фольгою на папках, вітальних адресах
  • друкування на картоні кольорових упаковок та їх висікання;
  • друкування та склеювання пакетів на борошно, деревне вугілля та інших пакувальних виробів;
  • виготовлення ділових щоденників, блокнотів та інших товарів широкого вжитку.

5. Тарифи на послуги: –

6. Формули розрахунку тарифів на ці послуги, інформація про пільги для різних категорій громадян:  –

7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:
Довідка показників фінансового стану за 2016 рік;
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за 2017 рік;

КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»

1. Назва підприємства: комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»
2. Директор підприємства:  Карташов Станіслав Олександрович;
3. Контактні дані: 88000, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Митна, буд. телефон (0312)64-08-26 телефон /факс: (0312) 64-35-03; e-mail: kanc@voda.uz.ua
4. Основна діяльність підприємства за КВЕД:
36.00 – забір, очищення та постачання води;
37.00 – каналізація відведення й очищення стічних вод.

Інші види діяльності:

№ з/п Вид діяльності Код згідно з КВЕД
1 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання (монтаж та технічне обслуговування зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення, підключення/відключення до/від мереж водовідведення,обслуговування фонтанів) 43.22
2 Надання  інших допоміжних комерційних послуг(монтаж,демонтаж,повірка засобів обліку) 33.12
3 Діяльність  у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (розробка та видача технічних умов на приєднання до мереж водопостачання та каналізації) 71.12
4 Технічні  випробування та дослідження (хіміко-бактеріологічний аналіз  питної та стічної води) 71.20
5 Вантажний  автомобільний транспорт (надання послуг автотранспортних засобів та спецтехніки) 49.41
6 Надання  в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (надання в оренду приміщень, розміщення телекомунікаційного обладнання) 68.20

5. Діючі тарифи  на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення станом на 1 вересня 2018р.

Дані Встановленні  тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення  постановою
НКРЕКП№ 1575
від 28.12.2017р.   введенні в дію  з
з  25.01.2018р.
Встановленні тарифи  на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем  постановою
НКРЕКП№ 1576
від 28.12.2017р.   введенні в дію  з
25.01.2018р.
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (вода) 12,98 13,62
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (каналізація) 7,12 7,46
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (разом вода та каналізація) 20,10 21,08

 

5.1. Вартість на кожен інший вид діяльності, який не наведений у наданому нижче  переліку та на який не наведено вартість – складається індивідуальна калькуляція по підсумку виконаних робіт та за заявою замовника.

 

Проведення лабораторних досліджень станом на дату надання інформації

№ п/п Перелік аналізів Вартість(з ПДВ)
1 Проведення хімічного аналізу стічних вод (спецзабруднення) 1054,58 грн.
2 Проведення бактеріологічного аналізу води 486,35 грн.
3 Проведення хімічного аналізу води (скорочений) 634,60 грн.
4 Проведення санітарно-мікробіологічного аналізу води (ТУ) 533,53 грн.
5 Проведення аналізів дистильованої води 480,83 грн.

 

Вартість автотранспортних засобів та спецтехніки  станом на дату надання інформації

№ п/п Назва машини Вартість 1 год
роботи (з ПДВ)
1 Спец. машина SCANIA 1552,91 грн.
2 Камаз 53213 цистерна асенізаційна / 6022 / 670,24 грн.
3 Спецавтомобільмуловсмоктувач / 27-36 / 991,36 грн.
4 Спец. Будка ГАЗ РВМ / 04 – 90 / 648,74 грн.
5 Спец. автокран / 35 -23 / 1041,97 грн.
6 Самоскид ЗИЛ – ММЗ / 56221 / 553,06 грн.
7 Аварійна будка –/ 91 – 38 / 470,24 грн.
8 Гідромолот 600,30 грн.
9 Камаз 53229-15-КО 560 цистерна асенізаційна 1803,84 грн.
10 ВАЗ 2121 Нива /43-01 ЗАА/ 284,71 грн.
11 ГАЗ – 3307 /47-02 ЗАН/ 362,44 грн.
12 Мікроавтобус ГАЗ 32213 301,02 грн.
13 Екскаватор 03471 667,98 грн.
14 ГАЗ 53 КО 503 асенізаційна машина 696,23 грн.
15 Робота компресора разом з ГАЗ -53 / 91-38 ЗАМ / 1154,64 грн.
16 Екскаватора – навантажувача JCB 3CX SM 788,99 грн.
17 Автомобіль УАЗ 3909 284,60 грн.
18 Бензоріза STIHL TS800 301,64 грн.

 

Інші роботина дату надання інформації

№ п/п Вид діяльності Вартість (з ПДВ)
1 Технічні умови на водопостачання та водовідведення для приватного сектору 288,60 грн.
2 Технічні умови на водопостачання та водовідведення для об’єктів підприємницької діяльності та інших організацій 824,27 грн.

6. Форми розрахунків тарифів на послуги складаються згідно порядків формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, на  послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)» Постанови НКРЕКП № 302, 303 від 10.03.2016. та процедур встановлення цих тарифів Постанови НКРЕКП № 364 від 24.03.2016 «Про затвердження Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» та  Постанови НКРЕКП №13 від 15.01.2015р. «Процедура встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)» .

6.1. Щодо інформації про пільг для різних категорій громадян. Порядком надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389, яким визначено механізм реалізації права на отримання пільг у тому числі і з оплати на централізоване постачання холодної води, централізоване водовідведення. Вказаним порядком визначені всі категорії громадян України, які мають право на пільги.

Пільги на оплату послуг з централізованого водопостачання та водовідведення надаються  шляхом зменшення або звільнення від оплати за послуги (залежності від категорії пільговика), і обраховуються як знижка оплати за фактично спожитий обсяг пільгових послуг, але не більше встановлених норм споживання (за наявності засобів обліку), або за обсяг послуг, визначений за нормами споживання (за відсутності засобів обліку) згідно Постановою КМУ № 409 від 06.08.2014р. «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування». Тобто пільги споживачам з оплати послуг на централізоване постачання холодної води, та водовідведеннянадаються підприємством на частку, отриману після розподілу пропорційно кількості мешканців квартири, за фактичними витратами, але не вище соціальних стандартів визначених законодавством (4 м. куб).

7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018р.

КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»

  1. Назва підприємства – Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»
  2. Директор підприємства –  Карташов Станіслав Олександрович;
  3. Контактні дані – 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Митна, буд. телефон (0312)64-08-26 телефон /факс: (0312) 64-35-03; e-mail: kanc@voda.uz.ua
  4. Основна діяльність підприємства за КВЕД:

36.00 – забір, очищення та постачання води;

37.00 – каналізація відведення й очищення стічних вод.

Інші  види діяльності:

 

№ з/п Вид діяльності Код згідно з КВЕД
1 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціювання (монтаж та технічне обслуговування зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення, підключення/відключення до/від мереж водовідведення, обслуговування фонтанів) 43.22
2 Надання  інших допоміжних комерційних послуг(монтаж, демонтаж, повірка засобів обліку) 33.12
3 Діяльність  у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (розробка та видача технічних умов на приєднання до мереж водопостачання та каналізації) 71.12
4 Технічні  випробування та дослідження (хіміко-бактеріологічний аналіз  питної та стічної води) 71.20
5 Вантажний  автомобільний транспорт (надання послуг автотранспортних засобів та спецтехніки) 49.41
6 Надання  в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (надання в оренду приміщень, розміщення телекомунікаційного обладнання) 68.20

 

  1. Діючі тарифи  на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення станом на 1 жовтня 2018р.
Дані Встановленні  тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення  постановою
НКРЕКП№ 993
від 18.09.2018 р.   введенні в дію  з
 з  01.10.2018р.
Встановленні тарифи  на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем  постановою
НКРЕКП№ 994
від 18.09.2018 р.   введенні в дію  з
01.10.2018р.
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (вода) 16,2 16,96
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (каналізація) 8,78 9,19
грн. за 1 м.куб = 1000 л. (разом вода та каналізація) 24,98 26,15

 

5.1 Вартість на кожен інший вид діяльності, який не наведений у наданому нижче  переліку та на який не наведено вартість – складається індивідуальна калькуляція по підсумку виконаних робіт та за заявою замовника.

 

Проведення лабораторних досліджень станом на дату надання інформації

№ п/п Перелік аналізів Вартість (з ПДВ)
1 Проведення хімічного аналізу стічних вод (спецзабруднення) 1177,46 грн.
2 Проведення бактеріологічного аналізу води 569,52 грн.
3 Проведення хімічного аналізу води (скорочений) 711,48 грн.
4 Проведення санітарно-мікробіологічного аналізу води (ТУ) 621,53 грн.
5 Проведення аналізів дистильованої води 532,90 грн.
6 Проведення хімічного аналізу стічних вод 580,32 грн.
7 Проведення хімічного аналізу стічних вод (повний) 1471,13 грн.

 

Вартість автотранспортних засобів та спецтехніки  станом на дату надання інформації

№ п/п Назва машини Вартість 1 год
роботи (з ПДВ)
1. Спец. машина SCANIA 1786,40 грн.
2. Камаз 53213 цистерна асенізаційна / 6022 / 832,15 грн.
3. Спецавтомобіль муловсмоктувач / 27-36 / 1376,52 грн.
4. Спец. Будка ГАЗ РВМ / 04 – 90 / 899,63 грн.
5. Спец. автокран / 35 -23 / 1270,61 грн.
6. Самоскид ЗИЛ – ММЗ / 56221 / 760,39 грн.
7. Аварійна будка –/ 91 – 38 / 615,23 грн.
8. Гідромолот 742,39 грн.
9. Камаз 53229-15-КО 560 цистерна асенізаційна 2207,98 грн.
10. ВАЗ 2121 Нива /43-01 ЗАА/ 342,67 грн.
11. ГАЗ – 3307 /47-02 ЗАН/ 492,25 грн.
12. Мікроавтобус ГАЗ 32213 365,21 грн.
13. Екскаватор 03471 860,94 грн.
 

14.

ГАЗ 53 КО 503 асенізаційна машина 949,64 грн.
15. Робота компресора разом з ГАЗ -53 / 91-38 ЗАМ / 1600,57 грн.
16. Екскаватора – навантажувача JCB 3CX SM 934,01 грн.
17. Автомобіль УАЗ 3909 383,38 грн.
18. Бензоріза STIHL TS800 370,63 грн.

Інші роботи на дату надання інформації

№ п/п Вид діяльності Вартість (з ПДВ)
 

1.

Технічні умови на водопостачання та водовідведення для приватного сектору 354,94 грн.
2. Технічні умови на водопостачання та водовідведення для об’єктів підприємницької діяльності та інших організацій  1026,89 грн.

 

  1. Форми розрахунків тарифів на послуги складаються згідно порядків формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, на  послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)» Постанови НКРЕКП № 302, 303 від 10.03.2016. та процедур встановлення цих тарифів Постанови НКРЕКП № 364 від 24.03.2016 «Про затвердження Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» та  Постанови НКРЕКП №13 від 15.01.2015р. «Процедура встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)» .

6.1 Щодо інформації про пільг для різних категорій громадян. Порядком  надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389,  яким визначено механізм реалізації права на отримання пільг у тому числі і з оплати на централізоване постачання холодної води, централізоване водовідведення. Вказаним порядком визначені всі категорії громадян України, які мають право на пільги.

Пільги на оплату послуг з централізованого водопостачання та водовідведення надаються  шляхом  зменшення або звільнення від оплати за послуги (залежності від категорії пільговика), і обраховуються як знижка оплати за фактично спожитий обсяг пільгових послуг, але не більше встановлених норм споживання (за наявності засобів обліку), або за обсяг послуг, визначений за нормами споживання (за відсутності засобів обліку) згідно Постановою КМУ № 409 від 06.08.2014р. «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування». Тобто пільги споживачам з оплати послуг на централізоване постачання холодної води, та водовідведення надаються підприємством на частку, отриману після розподілу пропорційно кількості мешканців квартири, за фактичними витратами, але не вище соціальних стандартів визначених законодавством (4 м. куб).

7. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств:

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 1 півріччя 2018р.

Звіт про фінансові результати 9 місяців 2018 року.

Звіт про фінансовий стан.

Звіт виконання фінансового плану підприємства за 9 місяців 2018р.