Інформація про послугу

Державна реєстрація смерті

Термін виконання
Державна реєстрація смерті проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану: у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації; у день звернення суб’єкта звернення або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання відділом державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, поданої через центр надання адміністративних послуг
Виконавець
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Ужгороді Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Результат послуги
1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідки) про смерть для отримання допомоги на поховання. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті.
Перелік документів

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються

до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;

або рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності);

        до центру надання адміністративних послуг:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності).

Вкладення
Інформаційна картка