Інформація про послугу

Прийняття громадян на соціальний квартирний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання, внесення змін в облікові справи, зняття з обліку

Термін виконання
30 днів
Виконавець
Департамент міської інфраструктури
Результат послуги
Повідомлення про прийняття на соціальний квартирний облік, внесення змін до облікової справи соціального квартирного обліку або повідомлянення про відмову у прийнятті на облік.
Перелік документів
  1. Заява громадянина на  ім’я  міського голови про прийняття на соціальний  квартирний  облік зі згодою на обробку персональних даних.*
  2. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та  всіх членів  його  сім'ї  (за винятком  громадян  без  визначеного  місця проживання);
  3. Копії паспортів членів родини, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію). Копії свідоцтв  про народження неповнолітніх дітей.
  4. Копії довідок про присвоєння реєстраційного   номера    облікової    картки   платника   податків громадянина та членів його сім’ї.
  5. Копії документів, що  підтверджують     право громадянина  та  членів   його  сім’ї   на   надання пільг   під   час    зарахування     на      соціальний квартирний   облік  відповідно до вимог  чинного законодавства.
  6. Рішення оцінної комісії з визначення вартості майна громадян, які  бажають стати на соціальний  квартирний  облік, перебувають на  такому обліку та користуються соціальним житлом

(на підставі інформаційної довідки на  всіх повнолітніх членів сім’ї (сформована адміністратором ЦНАП):

- з державного  реєстру речових прав на нерухоме майно,

- з державного реєстру про  наявність або відсутність земельної ділянки,

- щодо наявності транспортних засобів).

- довідки про доходи громадянина та членів його сім’ї за попередній рік;

  1. Відомості про вартість майна,   що  перебуває  у власності  громадянина та членів  його сім’ї  на момент  взяття  на соціальний  квартирний  облік (обчислюється  оцінною  комісією  з  визначення вартості майна);
  2. Довідка з попереднього   місця   проживання  (при необхідності, з 1992 р.);
  3. Довідка з місця  роботи   (для    пенсіонеров – копія пенсійного посвідчення);
  4. Для дітей -  сиріт,       дітей,     позбавлених батьківського  піклування  та  осіб  з  їх  числа:

- копія    документа,       що     посвідчує     особу  дитини  -  сироти,         дитини            позбавленої   батьківського  піклування або особи  з їх  числа -копія документа, що підтверджує   статус дитини   -   сироти, дитини       позбавленої   батьківського   піклування  або   особи  з їх числа;

-   довідка про присвоєння реєстраційного номера    облікової картки платника   податку громадянина та всіх членів його сім’ї;

- довідка  про те,  що  дитина  - сирота,  дитина  позбавлена  батьківського   піклування,   особа   з  їх числа не перебуває  на  обліку за  місцем   її проживання.

За потребою надаються інші документи.

Внесення змін : (зміна  складу  сім’ї  або   місця проживання):

  1. Заява громадянина на  ім’я  міського   голови   про внесення змін (довільна форма)
  2. Довідка про  реєстрацію місця     проживання   заявника  та  всіх  членів  його сім'ї (за винятком  громадян  без  визначеного  місця проживання);
  3. Копії паспортів членів  сім’ї  (стор. 1,2 та всі сторінки з  відмітками про реєстрацію та приватизацію).  
  4. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.

За потребою надаються інші документи.

Зняття з обліку:

Заява про зняття  з соціального  квартирного  обліку в разі :*

- виїзду  на  інше  місце проживання до  іншого населеного пінкту,

- отримання  в установленому  порядку  кредиту  для будівництва, придбання житла,

- отримання земельної ділянки та інші причини

Вкладення
Інформаційна картка