Чергове засідання виконкому: затвердження умов конкурсу на перевезення, графік безоплатного користування “Авангардом” , надання паспортів відкритих літніх майданчиків

Опубліковано: Липень 11, 2019

Чергове засідання виконкому: затвердження умов конкурсу на перевезення, графік безоплатного користування “Авангардом” , надання паспортів відкритих літніх майданчиків

Чергове засідання виконкому Ужгородської міської ради відбулося у четвер, 11 липня. Першочергово затвердили умови конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Додатком до рішення визначили об’єкти конкурсу – це маршрути №№ 18, 19, 20, 156, 158, 4, 26 – та їхні основні характеристики: протяжність маршруту, кількість автобусів для виконання перевезень, пасажиромісткість транспортних засобів, час роботи на маршруті, інтервал руху, категорія, клас, екологічний стандарт. Конкурс оголошується не пізніше 15 календарних днів із часу ухвалення рішення. Умови конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, затверджені рішенням виконкому 12.04.2017 № 117 «Про умови конкурсу з перевезення пасажирів». На засіданні виконкому зазначили, що на деякі з цих маршрутів закінчується термін, на який проводився попередній конкурс, один маршрут – достроково припинений.

Члени виконкому також внесли доповнення до рішення: знайдено технічну можливість продовжити маршрут №20 в мікрорайон Доманинці до вулиці Технічної.

Також члени виконкому погодили проведення у 2019 році закупівлю енергосервісу для кількох освітніх закладів Ужгорода, зокрема, НВК «Пролісок», дитсадків №№ 19, 20, 29, 38, базові рівні споживання природного газу для цих об’єктів. Відповідно до рішення, міське управління освіти та керівники бюджетних установ повинні забезпечити проведення закупівлі енергосервісу та визначити його виконавця; забезпечити своєчасне подання на розгляд та затвердження сесії Ужгородської міської ради істотних умов енергосервісних договорів із переможцем торгів; організувати здійснення енергосервісу та забезпечити контроль за належним виконанням зобов'язань відповідно до енергосервісних договорів; забезпечити методично-консультаційне супроводження всіх процедур. Ухвалення такого рішення дозволить, зокрема залучити інвестиції приватних компаній.

Крім того, на засіданні виконавчого комітету погодили графік безоплатного користування спортивними спорудами на стадіоні “Авангард” (крім футбольних полів). Зокрема: щодня з 07:00 до 9:30 та з 20:00 до 21:30 за київським часом. Користування спортивними спорудами в інший час здійснюється за погодженням із комунальним підприємством на підставі звернень юридичних та фізичних осіб.

Підтримали й рішення надати ужгородці місце на кладовищі «Барвінок» для влаштування та будівництва сімейного склепу. КП «УККП» має укласти з громадянкою відповідну угоду.

Також погодили рішення, за яким Мукачівська греко-католицька єпархія має передати, а КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» взяти на утримання та обслуговування територію закритого (у 1966 році) кладовища на вул. Капушанській загальною площею 44163 кв. м.

Відповідно до іншого рішення департамент міського господарства має зняти з балансу будинок №12 на вул. Мукачівській, квартиру №4 у житловому будинку №15 на вул. Степана Добоша.

КП «Архітектурно-планувальне бюро» та ТОВ «Управління житлом» повинні внести відповідні зміни в технічну документацію будинковолодінь.

Члени виконавчого комітету Ужгородської міськради визнали такими, що підлягають демонтажу, 14 інформаційних табличок на огорожі біля ресторану «Уж-Венеція» на Слов’янській набережній, 4. Про час та дату демонтажу для забезпечення громадського порядку має повідомити Ужгородський відділ поліції ГУНП в Закарпатській області.

Також надали паспорти відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів ресторанного господарства: 

– на 8 посадкових місць по вул. Льва Толстого, 35 (кафе "Раціон" ) площею 11 кв. м у центральній зоні.

– на 13 посадкових місць по вул. Вілмоша Ковача, 17 прим. 9 (кафе-пекарня) площею 19 кв. м у серединній зоні. 

– на 13 посадкових місць по вул. Корзо, 3 (кафе "Т 100") площею 19 кв. м у центральній зоні.

– на 48 посадкових місць по вул. 8-го Березня, 31"а" (кафе) площею 243 кв. м у периферійній зоні. 

– на 20 посадкових місць по вул. Капітульній, 24 (ресторанне господарство ПП "Угорський двір" ) площею 29 кв. м у центральній зоні. Крім того, члени виконкому припинили дію паспорта відкритого літнього майданчика на 11 посадкових місць по вул. Корзо, 5 (кафе "Буфет № 5") площею 16 кв. м у центральній зоні.

Крім того, члени виконкому підтримали проект рішення «Про соціальну рекламу». Відповідно до документу, інформаційні плакати, присвячені Міжнародному дню сім’ї, що розміщувалися на існуючих рекламоносіях у період з 14.05.2019 року до 28.05.2019 року за адресами: вул. Тиводара Легоцького (навпроти буд. № 31) – 1 од.; перехрестя вулиць Миколи Бобяка – Капушанської – 1 од, визначили соціальною рекламою. 

У зв’язку з розміщенням ПП «Корзо-2» соціальної реклами, цього суб’єкта підприємницької діяльності звільнять від сплати за тимчасове користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами в зазначений період.