Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2020 року

Опубліковано: Січень 13, 2021

Оновлено: Лютий 05, 2021

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом 2020 року.

У зв’язку із запровадженням карантину, розпорядженням міського голови від 27.03.2020 року затверджено графік прийому громадян керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому у режимі «прямої телефонної лінії».

Упродовж 2020 року міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови і керуючим справами виконкому проведено 36 особистих прийомів громадян, 46 «прямих телефонних ліній». Всього отримано 930 звернень, у тому числі на особистих прийомах громадян – 229, під час проведення «прямих телефонних ліній» – 283 та 418 телефонних звернень. На особисті прийоми громадян, «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 948 осіб.

За 2020 рік до виконкому надійшло:

- 1263 електронні звернення, за 2019 рік – 576;

- 37 електронних петицій, за 2019 рік    –     17.

Протягом 2020 року до виконкому надійшло 3165 звернень громадян, що на 226 менше відповідного періоду 2019 року (3391).

За видами звернень до виконкому надійшло: 2807 заяв, 307 скарг, 14 пропозицій, 37 електронних петицій.

За результатами розгляду звернень громадян вирішено:

- позитивно -                              680 звернень;

- дано роз’яснення -                 2028;

- відмовлено у задоволенні -     215;

- надіслано за належністю -         43;

- на розгляді -                             199.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 656;

за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 430, осіб з інвалідністю 1, 11 і 111 груп – 472, ветеранів праці – 12, членів багатодітних сімей – 53, одиноких матерів – 14.

         Протягом 2020 року до виконкому звернулася 31 особа з інвалідністю внаслідок війни і 2 багатодітні жінки, які мають статус "Мати – героїня".

         Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня у 2020 році зменшилась на 196 і становить 510 звернень.

Зокрема, на урядову «гарячу» лінію звернулося 437 осіб, протягом 2019 року – 626.

         Зменшилась кількість звернень до Ужгородської місцевої прокуратури з  19 за 2019 рік до13 за 2020 рік.

          До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 47 звернень, за 2019 рік – 44.

         До народних депутатів України протягом 2020 року звернулося 9 мешканців міста, протягом 2019 року – 7.

До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 234 звернення, за звітний період  2019 року – 142.

         Упродовж 2020 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та електронних петицій, звернулося 22794 особи, протягом 2019 року – 14871. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян  надійшли: за ознакою надходження:  первинні – 2695, неодноразові – 428, дублетні – 22, повторні –20; за статтю авторів звернень: чоловіча – 1363, жіноча – 1316, за суб’єктом: індивідуальні – 2782, анонімні – 22, колективні – 361 звернення.

         У порівнянні з попереднім роком зменшилась кількість колективних звернень громадян з 383 за 2019 рік до 361 за 2020 рік.

         Що стосується повторних звернень громадян, то за підсумками 2020 року їх кількість зменшилась  на 7 і становить 20 звернень.

         За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 3165 питань. Актуальними залишаються питання соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, житлової політики, аграрної політики і земельних відносин.

Протягом 2020 року з питань соціального захисту надійшло 744 звернення (близько 23,5 відсотка), що на 58 звернень менше відповідного періоду 2019 року – 802. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:

- надання матеріальної допомоги – 456 звернень, протягом 2019 року – 311;

- оформлення субсидії – 67 звернень, за 2019 рік – 371;

- отримання соціальних виплат, допомог – 112, за 2019 рік – 47.

З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 1044 звернення (близько 32,9 відсотка), що на 14 звернень більше відповідного періоду 2019 року – 1030. Тематична група переважно представлена питаннями:

- ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж – 124 звернення, протягом 2019 року – 191;

- санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 436 звернень, протягом 2019 року – 327;

- вартості житлово-комунальних послуг – 16, протягом 2019 року – 32;

- зрізу та кронуванню дерев – 74, за 2019 рік – 84;

- вуличного освітлення – 72, за 2019 рік – 62.

З питань житлової політики зареєстровано 200 звернень (близько 6,3 відсотка), що на 4 звернення менше, ніж за 2019 рік – 204. У цій тематичній групі, найчастіше порушувалися питання поліпшення житлових умов – 59 звернень, протягом 2019 року – 90.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 346 звернень (10,9 відсотка від загальної кількості звернень), що на 74 звернення менше відповідного періоду 2019 року – 420. Тематична група переважно представлена питаннями:

- земельні конфлікти – 36, протягом 2019 року – 40;

- надання земельної ділянки для індивідуального будівництва – 133, за 2019 рік – 205;

- встановлення меж земельної ділянки – 71, протягом 2019 року – 78 звернень.

         Упродовж 2020 року до виконкому надійшло 123 звернення з питань  транспорту і зв’язку (близько 3,9 відсотків), що на 34 звернення менше ніж у 2019 році –157. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- роботи пасажирського транспорту – 52, за 2019 рік – 62;

- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 14, за 2019 рік –  32;

- знаки дорожнього руху, облаштування пішохідних переходів – 27, за 2019 рік – 18;

- транспортне сполучення, вартість перевезення – 2, за 2019 рік – 11.

         Питання охорони здоров’я протягом 2020 року порушувалися у 77 зверненнях громадян (близько 2,4 відсотка), що на 20 звернень більше ніж у 2019 році – 57. У цій тематичній групі, найчастіше порушувалися питання:

- діяльності медичних закладів та установ – 24, за 2019 рік – 14;

- роботи аптек, забезпечення медикаментами – 17, за 2019 рік– 22.

         Протягом звітного періоду 2020 року до виконкому надійшло 112 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 3,5 відсотків), що на 62 звернення менше ніж у 2019 році – 174. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- проведення мітингів, акцій – 34, протягом 2019 року – 28;

- реєстрації за місцем проживання, видача та обмін паспортів – 10, протягом 2019 року – 10;

- встановлення агітаційних наметів, поширення агітаційних матеріалів – 12, за 2019 рік – 29.

         На засіданні виконкому в лютому та липні 2020 року розглядалися питання  роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом 2019 року та першого півріччя 2020 року.

         Питання стану роботи зі зверненнями громадян та повідомленнями, що надходять через систему «Відкрите Місто», розглядаються на нарадах при міському голові з керівниками структурних підрозділів.

Через  систему «Відкрите місто»  на адресу виконкому протягом 2020 року надійшло 629 повідомлень, протягом 2019 року – 182. На контролі – 47 повідомлень.

З метою надання безоплатної первинної правової допомоги у виконкомі міської ради створена громадська приймальня. Протягом 2020 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 22 особи.