Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом дев’яти місяців 2024 року

Опубліковано: Жовтень 04, 2024

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом  дев’яти місяців 2024 року.

Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану» на період дії правового режиму воєнного стану, розпорядженням міського голови затверджено графік прийому громадян керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому у режимі «прямої телефонної лінії».

Протягом дев’яти місяців 2024 року керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому проведено 33 «прямих телефонних ліній». Всього отримано  315 звернень, у тому числі  під час проведення «прямих телефонних ліній» – 127 та 188 телефонних звернень. На «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 325 осіб.

За дев’ять місяців 2024 року до виконкому надійшло 1173 електронних звернень, що на 188 менше ніж за дев’ять місяців 2023 року – 1361.

Протягом дев’яти місяців 2024 року до виконкому надійшло 4003 звернення громадян, що на 303 більше відповідного періоду 2023 року – 3700.

За видами звернень до виконкому надійшло: 3812 заяв, 177 скарг, 8 пропозиції (зауваження), 6 електронних петицій.

За результатами розгляду звернень громадян вирішено:

- позитивно -                             1037 звернень;

- дано роз’яснення -               2044;

- відмовлено у задоволенні -      595;

- надіслано за належністю -         42;

- на подальшому контролі -        216;

- на розгляді -                               69.

 Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 1155;

за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 467, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 623, ветеранів праці – 35, членів багатодітних сімей – 58, одиноких матерів – 24, внутрішньо переміщених осіб – 675.

Протягом дев’яти місяців 2024 року до виконкому звернулося 96 осіб з інвалідністю внаслідок війни та дві жінки, який присвоєно почесне звання «Мати-героїня» (4 звернення).

Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня за дев’ять місяців 2024 року зменшилась на 82 і становить 934 звернення.

Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 784 особи, протягом дев’яти місяців 2023 року – 894.

До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 131 звернення громадян, за дев’ять місяців 2023 року – 31.

До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 49 звернень, за звітний період  2023 року – 61.

Упродовж дев’яти місяців 2024 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулося 13202 особи, протягом дев’яти місяців 2023 року – 7243. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 3509, неодноразові – 405, дублетні – 74, повторні – 15; за статтю авторів звернень: чоловіча – 1088, жіноча – 1777, за суб’єктом: індивідуальні – 3849, анонімні – 24, колективні – 130 звернень.

У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість колективних звернень громадян з 128 за дев’ять місяців 2023 року до 130 за дев’ять місяців 2024 року.

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 4003 питання. Найбільше звернень надходить з питань соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.

Протягом дев’яти місяців 2024 року з питань соціального захисту надійшло 2337 звернень (близько 58 відсотків від загальної кількості звернень), що на 93 звернення більше відповідного періоду 2023 року – 2243. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:

- надання матеріальної допомоги – 1355 звернення, протягом дев’яти місяців 2023 року – 1289;

- отримання соціальних виплат, допомог – 184 проти 220 за дев’ять місяців 2023 року;

- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 502, за дев’ять місяців 2023 року – 459.

З питань комунального господарства надійшло 814 звернень (близько 20 відсотків від загальної кількості звернень), що на 175 звернень більше відповідного періоду 2023 року – 644. Тематична група переважно представлена питаннями:

- ремонт та експлуатація будинків – 53 звернення проти 61 за дев’ять місяців 2023 року;

- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 172 звернення, протягом дев’яти місяців 2023 року – 221;

- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень – 85 проти 79 за дев’ять місяців 2023 року;

- вуличне освітлення –  28 проти 30 за дев’ять місяців  2023 року.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 209 звернень (близько 5 відсотків від загальної кількості звернень), що на 51 звернення більше відповідного періоду 2023 року – 151. Тематична група переважно представлена питаннями:

- земельні конфлікти – 20, протягом дев’яти місяців 2023 року – 18;

- встановлення межі земельної ділянки – 15, протягом дев’яти місяців 2023 року – 13 звернень;

- безоплатне надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 99, протягом дев’яти місяців 2023 року – 47.

З питань житлової політики зареєстровано 83 звернення (близько 2 відсотків від загальної кількості звернень), що на 10 звернень менше, ніж за дев’ять місяців 2023 року – 93. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:

- поліпшення житлових умов – 22 звернення, протягом дев’яти місяців 2023 року – 13;

- надання житла для внутрішньо переміщених осіб – 22, протягом дев’яти місяців 2023 року – 39;

Упродовж  дев’яти місяців 2024 року до виконкому надійшло 82 звернення з питань  транспорту і зв’язку (близько 2 відсотків від загальної кількості звернень), що на 13 звернень більше ніж за дев’ять місяців 2023 року – 69. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- робота пасажирського транспорту – 14, за дев’ять місяців 2023 року – 11;

- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 15 проти 16 за дев’ять місяців 2023 року;

- стоянка автотранспорту, паркування – 24, за дев’ять місяців  2023 року – 11.

Питання охорони здоров’я протягом дев’яти місяців 2024 року порушувалися у 43 зверненнях громадян (близько 1 відсотка від загальної кількості звернень), що на 26 звернень більше ніж за дев’ять місяців 2023 року – 15. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:

- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 3 звернення, за дев’ять місяців 2023 року – 3;

- діяльність  медичних  закладів  та  установ – 20, за дев’ять місяців 2023 року – 4.

Протягом звітного періоду 2024 року до виконкому надійшло 59 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1,4 відсотка від загальної кількості звернень), що на 7 звернень менше ніж за дев’ять місяців 2023 року – 66.

Через  систему «Відкрите місто»  на адресу виконкому протягом дев’яти місяців 2024 року надійшло 94 повідомлення, протягом  дев’яти місяців 2023 року – 311.

На засіданні виконкому в лютому та липні 2024 року розглядалося питання  роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2023 року та першого півріччя 2024 року.

У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж дев’яти місяців 2024 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося  59 осіб.