Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом першого кварталу 2024 року
Опубліковано: Квітень 05, 2024
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом першого кварталу 2024 року.
За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому проведено 11 «прямих телефонних ліній». Всього отримано 119 звернень, у тому числі під час проведення «прямих телефонних ліній» – 41 та 78 телефонні звернення. На «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 120 осіб.
За перший квартал 2024 року до виконкому надійшло 242 електронних звернення, за перший квартал 2023 року – 498.
Протягом першого кварталу 2024 року до виконкому надійшло 1447 звернень громадян, що на 201 звернення більше відповідного періоду 2023 року – 1246.
За видами звернень до виконкому надійшло: 1371 заява, 70 скарг, 3 пропозиції, 3 електронні петиції,
За результатами розгляду звернень громадян вирішено:
- позитивно - 389 звернення;
- дано роз’яснення - 521;
- відмовлено у задоволенні - 285;
- надіслано за належністю - 13;
- на подальшому контролі - 159;
- на розгляді - 80.
Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 568;
за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 171, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 277, ветеранів праці – 18, членів багатодітних сімей – 16, одиноких матерів – 12, внутрішньо переміщених осіб – 108.
Протягом першого кварталу 2024 року до виконкому звернулася 45 осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 52, учасників війни – 74.
Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня у першому кварталі 2024 року зменшилась на 148 і становить 237 звернень.
Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 143 особи, протягом першого кварталу 2023 року – 373.
До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 87 звернень мешканців м. Ужгорода, за перший квартал 2023 року – 7.
До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 6 звернень, за звітний період 2023 року – 11.
Упродовж першого кварталу 2024 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулося 5558 осіб, протягом першого кварталу 2023 року – 2053. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 1302, неодноразові – 102, дублетні – 41, повторні – 2; за статтю авторів звернень: чоловіча – 436, жіноча – 700, за суб’єктом: індивідуальні – 1399, анонімні – 8, колективні – 40 звернень.
У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість:
- колективних звернень громадян з 32 за перший квартал 2023 року до 40 за перший квартал 2024 року;
- електронних петицій з 1 за перший квартал 2023 року до 3 за перший квартал 2024 року.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 1447 питань. Актуальними залишаються питання соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, житлової політики.
Протягом першого кварталу 2024 року з питань соціального захисту надійшло 893 звернення (близько 61.7 відсотка від загальної кількості звернень), що на 27 звернень більше відповідного періоду 2023 року – 866. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:
- надання матеріальної допомоги – 719 звернень, протягом першого кварталу 2023 року – 476;
- отримання соціальних виплат, допомог – 82 звернення проти 68 за перший квартал 2023 року;
- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 34, за перший квартал 2023 року – 221;
З питань комунального господарства надійшло 282 звернення (близько 19.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 145 звернень більше відповідного періоду 2023 року – 137. Тематична група переважно представлена питаннями:
- ремонт та експлуатація будинків – 18 звернень проти 11 за перший квартал 2023 року;
- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 53 звернення, протягом першого кварталу 2023 року – 31;
- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень –27 проти 19 за перший квартал 2023 року;
- вуличне освітлення – 11 проти 7 за перший квартал 2023 року.
З питань житлової політики зареєстровано 32 звернення (близько 2.2 відсотка від загальної кількості звернень), що на 19 звернень більше, ніж за перший квартал 2023 року – 13. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:
- поліпшення житлових умов – 6 звернень, протягом першого кварталу 2023 року – 3;
- приватизація, інші операції з житлом – 5, протягом першого кварталу 2023 року – 1;
- поселення, надання житла для внутрішньо переміщених осіб – 7, протягом першого кварталу 2023 року – 7.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 65 звернень (близько 4.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 14 звернень більше відповідного періоду 2023 року – 51. Тематична група переважно представлена питаннями:
- земельні конфлікти – 5, протягом першого кварталу 2023 року – 8;
- надання земельної ділянки для індивідуального будівництва – 26 проти 4 за перший квартал 2023 року;
- встановлення меж земельної ділянки – 6, протягом першого кварталу 2023 року – 3 звернення.
Упродовж першого кварталу 2024 року до виконкому надійшло 27 звернень з питань транспорту і зв’язку (близько 1.8 відсотка від загальної кількості звернень), що на 10 звернень більше ніж у першому кварталі 2023 року – 17. Найбільш актуальні у зверненнях питання:
- робота пасажирського транспорту – 5, протягом першого кварталу 2023 року –0;
- стоянки автотранспорту, паркування – 13, протягом першого кварталу 2023 року – 2;
- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 3 проти 9 за перший квартал 2023 року.
Питання охорони здоров’я протягом першого кварталу 2024 року порушувалися у 19 зверненнях громадян (близько 1.3 відсотка від загальної кількості звернень), що на 14 звернень більше ніж у першому кварталі 2023 року – 5. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:
- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 1, за перший квартал 2023 року – 2;
- діяльність медичних закладів та установ– 10, протягом першого кварталу 2023 року – 0.
Протягом звітного періоду 2024 року до виконкому надійшло 15 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1 відсотка від загальної кількості звернень), що на 13 звернень менше ніж у першому кварталі 2023 року – 28.
Через систему «Відкрите місто» на адресу виконкому протягом першого кварталу 2024 року надійшло 29 повідомлень, протягом першого кварталу 2023 року – 144.
На засіданні виконкому в лютому 2024 року розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2023 року.
У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж першого кварталу 2024 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 3 особи.