Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом першого кварталу 2025 року

Опубліковано: Квітень 25, 2025

За період з 01.01.2025 по 31.03.2025 керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому проведено 4 «прямих телефонних лінії». Під час проведення «прямих телефонних ліній» отримано 33 звернення. На «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 89 осіб.

За перший квартал 2025 року до виконкому надійшло 413 електронних звернень, за перший квартал 2024 року – 242.

Протягом першого кварталу 2025 року до виконкому надійшло 1449 звернень громадян, що на 2 звернення більше відповідного періоду 2024 року – 1447.

За видами звернень до виконкому надійшло: 1391 заява, 54 скарги, 4 електронні петиції.

За результатами розгляду звернень громадян вирішено:

- позитивно - 312 звернень;

- дано роз’яснення - 585;

- відмовлено у задоволенні - 113;

- надіслано за належністю - 7;

- на подальшому контролі - 388;

- на розгляді - 34.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 519;

за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 170, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 262, ветеранів праці – 12, членів багатодітних сімей – 10, одиноких матерів – 9, внутрішньо переміщених осіб – 120.

Протягом першого кварталу 2025 року до виконкому звернулося 39 осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 81, учасників війни – 50.

Кількість звернень громадян, що надійшли від органів влади вищого рівня у першому кварталі 2025 року зменшилась на 47 і становить 190 звернень.

Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 162 особи, протягом першого кварталу 2024 року – 143.

 До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 19 звернень мешканців м. Ужгорода, за перший квартал 2024 року – 87.

До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 25 звернень, за звітний період  2024 року – 6.

Упродовж першого кварталу 2025 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулося 7075 осіб, протягом першого кварталу 2024 року – 5558. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 1337, неодноразові – 98, дублетні – 11, повторні – 3; за статтю авторів звернень: чоловіча – 444, жіноча – 661, за суб’єктом: індивідуальні – 1364, анонімні – 16, колективні – 69 звернень.

У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість:

- колективних звернень громадян з 40 за перший квартал 2024 року до 69 за перший квартал 2025 року;

- електронних петицій з 3 за перший квартал 2024 року до 4 за перший квартал 2025 року;

- повторних звернень громадян з 2 за перший квартал 2024 року до 3 за перший квартал 2025 року.

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 1449 питань. Актуальними залишаються питання соціальної політики, соціального захисту населення, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.

Протягом першого кварталу 2025 року з питань соціальної політики, соціального захисту населення надійшло 877 звернень (близько 60.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 16 звернень менше відповідного періоду 2024 року – 893. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:

- надання матеріальної допомоги – 695 звернень, протягом першого кварталу 2024 року – 719;

- отримання соціальних виплат, допомог – 47 звернень проти 82 за перший квартал 2024 року;

- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 53, за перший квартал 2024 року – 34;

З питань комунального господарства надійшло 217 звернень (близько 15 відсотків від загальної кількості звернень), що на 65 звернень менше відповідного періоду 2024 року – 282. Тематична група переважно представлена питаннями:

- ремонт та експлуатація будинків – 11 звернень проти 18 за перший квартал 2024 року;

- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 81 звернення, протягом першого кварталу 2024 року – 53;

- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень –13 проти 27 за перший квартал 2024 року;

- вуличне освітлення –  13 проти 11 за перший квартал  2024 року.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 71 звернення (близько 4.9 відсотка від загальної кількості звернень), що на 6 звернень більше відповідного періоду 2024 року – 65. Тематична група переважно представлена питаннями:

- земельні конфлікти – 8, протягом першого кварталу 2024 року – 5;

- надання земельної ділянки для індивідуального будівництва – 40 проти 26 за перший квартал 2024 року;

- встановлення меж земельної ділянки – 2, протягом першого кварталу 2024 року – 6 звернень.

З питань житлової політики зареєстровано 19 звернень (близько 1.3 відсотка від загальної кількості звернень), що на 13 звернень менше, ніж за перший квартал 2024 року – 32. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:

- поліпшення житлових умов – 9 звернень, протягом першого кварталу 2024 року – 6;

- поселення, надання житла для внутрішньо переміщених осіб – 2, протягом першого кварталу 2024 року – 7.

Упродовж першого кварталу 2025 року до виконкому надійшло 42 звернення з питань  транспорту і зв’язку (близько 3 відсотків від загальної кількості звернень), що на 15 звернень більше ніж у першому кварталі 2024 року – 27. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- робота пасажирського транспорту – 13, протягом першого кварталу 2024 року –5;

- стоянки автотранспорту, паркування – 3, протягом першого кварталу 2024 року – 13;

- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 3 проти 3 за перший квартал  2024 року.

Питання охорони здоров’я протягом першого кварталу 2025 року порушувалися у 8 зверненнях громадян (близько 0.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 11 звернень менше ніж у першому кварталі 2024 року – 19. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:

- діяльність медичних закладів та установ – 4, протягом першого кварталу 2024 року – 10;

– про роботу аптек, забезпечення медикаментами – 2, протягом першого кварталу 2024 року – 2.

Протягом звітного періоду 2025 року до виконкому надійшло 15 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискрімінації (близько 1 відсотка від загальної кількості звернень), у першому кварталі 2024 року – 15.

Через  систему «Відкрите місто»  на адресу виконкому протягом першого кварталу 2025 року надійшло 25 повідомлень, протягом першого кварталу 2024 року – 29.

На засіданні виконкому в лютому  2025 року розглядалося питання  роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2024 року.

У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж першого кварталу 2025 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 18 осіб.