Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом першого півріччя 2023 року

Опубліковано: Липень 06, 2023

Протягом першого півріччя 2023 року керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому проведено 28 «прямих телефонних ліній». Всього отримано  186 звернень, у тому числі  під час проведення «прямих телефонних ліній» – 86 та 100 телефонних звернень. На «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 186 осіб.

За перше півріччя 2023 року до виконкому надійшло 901 електронне звернення, що на 328 більше ніж за перше півріччя 2022 року – 573.

Протягом першого півріччя 2023 року до виконкому надійшло 2462 звернення громадян, що на 944 більше відповідного періоду 2022 року – 1518.

За видами звернень до виконкому надійшло: 2345 заяв, 106 скарг, 8 пропозицій, 3 електронні петиції.

За результатами розгляду звернень громадян вирішено:

- позитивно -                              840 звернень;

- дано роз’яснення -                  1250;

- відмовлено у задоволенні -       146;

- надіслано за належністю -          14;

- на подальшому контролі -         100;

- на розгляді -                              112.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 835;

за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 205, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 458, ветеранів праці – 24, членів багатодітних сімей – 33, одиноких матерів – 15, внутрішньо переміщених осіб – 496.

Протягом першого півріччя 2023 року до виконкому звернулося 18 осіб з інвалідністю внаслідок війни та одна жінка, який присвоєно почесне звання «Мати-героїня».

Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня у першому півріччя 2023 року збільшилася на 314 і становить 666 звернень.

Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 638 осіб, протягом першого півріччя 2022 року – 282.

До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 13 звернень, за перше півріччя 2022 року – 63.

До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 26 звернень, за звітний період  2022 року – 115.

Упродовж першого півріччя 2023 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулася 4771 особа, протягом першого півріччя 2022 року – 2678. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 2202, неодноразові – 247, дублетні – 9, повторні – 4; за статтю авторів звернень: чоловіча – 653, жіноча – 1160, за суб’єктом: індивідуальні – 2384, анонімні – 3, колективні – 75 звернень.

У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість колективних звернень громадян з 63 за перше півріччя 2022 року до 75 за перше півріччя 2023 року.

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 2462 питання. Актуальними залишаються питання соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.

Протягом першого півріччя 2023 року з питань соціального захисту надійшло 1596 звернень (близько 64.8 відсотка від загальної кількості звернень), що на 831 звернення більше відповідного періоду 2022 року – 765. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:

- надання матеріальної допомоги – 921 звернення, протягом першого півріччя 2022 року – 418;

- отримання соціальних виплат, допомог – 141 проти 53 за перше півріччя 2022 року;

- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 354, за перше півріччя 2022 року – 165.

З питань комунального господарства надійшло 352 звернення (близько 14 відсотків від загальної кількості звернень), що на 91 звернення більше відповідного періоду 2022 року – 261. Тематична група переважно представлена питаннями:

- ремонт та експлуатація будинків – 32 звернення проти 18 за перше півріччя 2022 року;

- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 117 звернень, протягом першого півріччя 2022 року – 86;

- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень –44 проти 22 за перше півріччя 2022 року;

- вуличне освітлення –  18 проти 7 за перше півріччя  2022 року.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 95 звернень (близько 3.8 відсотка), що на 24 звернення більше відповідного періоду 2022 року – 71. Тематична група переважно представлена питаннями:

- земельні конфлікти – 15, протягом першого півріччя 2022 року – 9;

- встановлення меж земельної ділянки – 7, протягом першого півріччя 2022 року – 14 звернень;

- безоплатне надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 28, протягом першого півріччя 2022 року – 25.

З питань житлової політики зареєстровано 38 звернень (близько 1.5 відсотка), що на 4 звернення менше, ніж за перше півріччя 2022 року – 42. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання поліпшення житлових умов – 8 звернень, протягом першого півріччя 2022 року – 13.

Упродовж першого півріччя 2023 року до виконкому надійшло 39 звернень з питань  транспорту і зв’язку (близько 1.5 відсотка), що на 39 звернень менше ніж у першому півріччі 2022 року – 78. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- робота пасажирського транспорту – 5, за перше півріччя 2022 року – 45;

- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 13 проти 12 за перше півріччя 2022 року.

Питання охорони здоров’я протягом першого півріччя 2023 року порушувалися у 8 зверненнях громадян (близько 0.3 відсотка), що на 5 звернень менше ніж у першому півріччі 2022 року – 13. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:

- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 2 звернення, за перше півріччя 2022 року – 1;

- діяльність  медичних  закладів  та  установ – 1, за перше півріччя 2022 року – 2.

Протягом звітного періоду 2023 року до виконкому надійшло 45 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1.8 відсотка), що на 6 звернень більше ніж у першому півріччі 2022 року – 39.

Через  систему «Відкрите місто»  на адресу виконкому протягом першого півріччя 2023 року надійшло 253 повідомлення, протягом першого півріччя 2022 року – 287.

На засіданні виконкому в лютому  2023 року розглядалося питання  роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2022 року.

У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж першого півріччя 2023 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 17 осіб.