Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом першого півріччя 2024 року
Опубліковано: Липень 18, 2024
Протягом першого півріччя 2024 року до виконкому надійшло 2849 звернень громадян, що на 387 більше відповідного періоду 2023 року – 2462.
За видами звернень до виконкому надійшло: 2714 заяв, 126 скарг, 4 пропозиції, 5 електронних петицій.
За результатами розгляду звернень громадян вирішено:
- позитивно - 839 звернень;
- дано роз’яснення - 1230;
- відмовлено у задоволенні - 471;
- надіслано за належністю - 29;
- на подальшому контролі - 90;
- на розгляді - 190.
За перше півріччя 2024 року до виконкому надійшло 780 електронних звернень, що на 121 менше ніж за перше півріччя 2023 року – 901.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану» на період дії правового режиму воєнного стану, розпорядженням міського голови затверджено графік прийому громадян керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому у режимі «прямої телефонної лінії».
Протягом першого півріччя 2024 року керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому проведено 27 «прямих телефонних ліній». Всього отримано 226 звернень, у тому числі під час проведення «прямих телефонних ліній» – 81 та 145 телефонних звернень. На «прямі телефонні лінії» та за допомогою телефонного зв’язку до керівництва міської ради та виконкому звернулося 236 осіб.
Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом: від пенсіонерів – 904;
за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 354, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 481, ветеранів праці – 32, членів багатодітних сімей – 39, одиноких матерів – 16, внутрішньо переміщених осіб – 444.
Протягом першого півріччя 2024 року до виконкому звернулося 71 особа з інвалідністю внаслідок війни та одна жінка, який присвоєно почесне звання «Мати-героїня».
Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня у першому півріччя 2024 року збільшилася на 3 і становить 669 звернень.
Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 540 осіб, протягом першого півріччя 2023 року – 638.
До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 116 звернень громадян, за перше півріччя 2023 року – 13.
До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 24 звернення, за звітний період 2023 року – 26.
Упродовж першого півріччя 2024 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулася 9630 осіб, протягом першого півріччя 2023 року – 4771. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 2522, неодноразові – 255, дублетні – 66, повторні – 6; за статтю авторів звернень: чоловіча – 790, жіноча – 1339, за суб’єктом: індивідуальні – 2750, анонімні – 12, колективні – 87 звернень.
У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість колективних звернень громадян з 75 за перше півріччя 2023 року до 87 за перше півріччя 2024 року.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 2849 питань. Актуальними залишаються питання соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.
Протягом першого півріччя 2024 року з питань соціального захисту надійшло 1717 звернень (близько 60 відсотків від загальної кількості звернень), що на 121 звернення більше відповідного періоду 2023 року – 1596. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:
- надання матеріальної допомоги – 1083 звернення, протягом першого півріччя 2023 року – 921;
- отримання соціальних виплат, допомог – 141 проти 141 за перше півріччя 2023 року;
- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 320, за перше півріччя 2023 року – 354.
З питань комунального господарства надійшло 550 звернень (близько 19 відсотків від загальної кількості звернень), що на 198 звернень більше відповідного періоду 2023 року – 352. Тематична група переважно представлена питаннями:
- ремонт та експлуатація будинків – 33 звернення проти 32 за перше півріччя 2023 року;
- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 114 звернень, протягом першого півріччя 2023 року – 117;
- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень –56 проти 44 за перше півріччя 2023 року;
- вуличне освітлення – 18 проти 18 за перше півріччя 2023 року.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 146 звернень (близько 5 відсотків від загальної кількості звернень), що на 51 звернення більше відповідного періоду 2023 року – 95. Тематична група переважно представлена питаннями:
- земельні конфлікти – 16, протягом першого півріччя 2023 року – 15;
- встановлення межі земельної ділянки – 10, протягом першого півріччя 2023 року – 7 звернень;
- безоплатне надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 69, протягом першого півріччя 2023 року – 28.
З питань житлової політики зареєстровано 58 звернень (близько 2 відсотків від загальної кількості звернень), що на 20 звернень більше, ніж за перше півріччя 2023 року – 38. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:
- поліпшення житлових умов – 14 звернень, протягом першого півріччя 2023 року – 8;
- приватизація, інші операції з житлом – 11, протягом першого півріччя 2023 року – 1.
Упродовж першого півріччя 2024 року до виконкому надійшло 52 звернення з питань транспорту і зв’язку (близько 1,8 відсотка від загальної кількості звернень), що на 13 звернень більше ніж у першому півріччі 2023 року – 39. Найбільш актуальні у зверненнях питання:
- робота пасажирського транспорту – 6, за перше півріччя 2023 року – 5;
- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 10 проти 13 за перше півріччя 2023 року;
- стоянка автотранспорту, паркування – 20, за перше півріччя 2023 року – 6.
Питання охорони здоров’я протягом першого півріччя 2024 року порушувалися у 28 зверненнях громадян (близько 0,9 відсотка від загальної кількості звернень), що на 20 звернень більше ніж у першому півріччі 2023 року – 8. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:
- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 1 звернення, за перше півріччя 2023 року – 2;
- діяльність медичних закладів та установ – 15, за перше півріччя 2023 року – 1.
Протягом звітного періоду 2024 року до виконкому надійшло 40 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1,4 відсотка від загальної кількості звернень), що на 5 звернень менше ніж у першому півріччі 2023 року – 45.
На засіданні виконкому в лютому 2024 року розглядалося питання роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2023 року.
Через систему «Відкрите місто» на адресу виконкому протягом першого півріччя 2024 року надійшло 79 повідомлень, протягом першого півріччя 2023 року – 253.
У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж першого півріччя 2024 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 13 осіб.