Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом дев’яти місяців 2024 року

Опубліковано: Жовтень 22, 2025

Протягом дев’яти місяців 2025 року до виконкому надійшло 4546 звернень громадян, що на 543 більше відповідного періоду 2024 року – 4003.

За дев’ять місяців 2025 року до виконкому надійшло 1006 електронних звернень, що на 167 менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 1173.

Під час проведення «прямих телефонних ліній» з керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому  отримано 129 звернень та  159 телефонних звернень протягом вказаного періоду.

За видами звернень до виконкому надійшло: 4358 заяв, 176 скарг, 1 пропозиція (зауваження), 11 електронних петицій.

За результатами розгляду звернень громадян вирішено:

- позитивно -                             1303 звернень;

- дано роз’яснення -               1655;

- відмовлено у задоволенні -      682;

- надіслано за належністю -         39;

- на подальшому контролі -        676;

- на розгляді -                               191.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема, за соціальним станом: від пенсіонерів – 1205;

за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 469, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 575, ветеранів праці – 23, членів багатодітних сімей – 27, одиноких матерів – 19, внутрішньо переміщених осіб – 430.

Протягом дев’яти місяців 2025 року до виконкому звернулося 83 особи з інвалідністю внаслідок війни.

Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня за дев’ять місяців 2025 року зменшилась на 417 і становить 517 звернень.

Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 333 особи, протягом дев’яти місяців 2024 року – 784.

До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 46 звернень громадян, за дев’ять місяців 2024 року – 131.

До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 91 звернення, за звітний період  2024 року – 49.

Упродовж дев’яти місяців 2025 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулося 13379 осіб, протягом дев’яти місяців 2024 року –13202. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 3973, неодноразові – 470, дублетні – 39, повторні – 64; за статтю авторів звернень: чоловіча – 1370, жіноча – 1596, за суб’єктом: індивідуальні – 4323, анонімні – 71, колективні – 152 звернень.

У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість колективних звернень громадян з 130 за дев’ять місяців 2024 року до 152 за дев’ять місяців 2025 року.

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 4546 питань. Найбільше звернень надходить з питань соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.

Протягом дев’яти місяців 2025 року з питань соціального захисту надійшло 2788 звернень (близько 61 відсотка від загальної кількості звернень), що на 451 звернення більше відповідного періоду 2024 року – 2337. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:

- надання матеріальної допомоги – 1483 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 1355;

- отримання соціальних виплат, допомог – 69 проти 184 за дев’ять місяців 2024 року;

- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 96, за дев’ять місяців 2024 року – 512.

-про надання  акта встановлення  факту здійснення  постійного догляду -1015, за дев’ять місяців 2024 -458.

З питань комунального господарства надійшло 716 звернень (близько 16 відсотків від загальної кількості звернень), що на 98 звернень менше відповідного періоду 2024 року – 814. Тематична група переважно представлена питаннями:

- ремонт та експлуатація будинків – 52 звернення проти 53 за дев’ять місяців 2024 року;

- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 267 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 172;

- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень – 66 проти 85 за дев’ять місяців 2024 року;

- вуличне освітлення –  45 проти 28 за дев’ять місяців  2024 року.

З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 213 звернень (близько 5 відсотків від загальної кількості звернень), що на 4 звернення більше відповідного періоду 2024 року – 209. Тематична група переважно представлена питаннями:

- земельні конфлікти – 14, протягом дев’яти місяців 2024 року – 20;

- встановлення межі земельної ділянки – 12, протягом дев’яти місяців 2024 року – 15 звернень;

- безоплатне надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 120, протягом дев’яти місяців 2024 року – 99.

З питань житлової політики зареєстровано 63 звернення (близько 1.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 20 звернень менше, ніж за дев’ять місяців 2024 року – 83. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:

- поліпшення житлових умов – 27 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 22;

- надання житла для внутрішньо переміщених осіб – 18, протягом дев’яти місяців 2024 року – 22;

Упродовж  дев’яти місяців 2025 року до виконкому надійшло 160 звернень з питань  транспорту і зв’язку (близько 4 відсотків від загальної кількості звернень), що на 78 звернень більше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 82. Найбільш актуальні у зверненнях питання:

- робота пасажирського транспорту – 30, за дев’ять місяців 2024 року – 14;

- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 22 проти 15 за дев’ять місяців 2024 року;

- стоянка автотранспорту, паркування – 29, за дев’ять місяців  2024 року – 24.

Питання охорони здоров’я протягом дев’яти місяців 2025 року порушувалися у 29 зверненнях громадян (менше 1 відсотка від загальної кількості звернень), що на 14 менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 43. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:

- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 1 звернення, за дев’ять місяців 2024 року – 3;

- діяльність  медичних  закладів  та  установ – 8, за дев’ять місяців 2024 року – 20.

        Питання промисловості і будівництва порушувались у 96 зверненнях, що  (близько 2 відсотків від загальної кількості), що на  39 більше за аналогічний період 2024 року – 57.

Протягом звітного періоду 2025 року до виконкому надійшло 66 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1,5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 7 звернень менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 59.

Через  систему «Відкрите місто»  на адресу виконкому протягом дев’яти місяців 2025 року надійшло 311 повідомлення, протягом  дев’яти місяців 2024 року – 94.

На засіданні виконкому в лютому та липні 2025 року розглядалося питання  роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2024 року та першого півріччя 2025 року.

У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж дев’яти місяців 2025 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося  29 осіб.