Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом дев’яти місяців 2024 року
Опубліковано: Жовтень 22, 2025
Протягом дев’яти місяців 2025 року до виконкому надійшло 4546 звернень громадян, що на 543 більше відповідного періоду 2024 року – 4003.
За дев’ять місяців 2025 року до виконкому надійшло 1006 електронних звернень, що на 167 менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 1173.
Під час проведення «прямих телефонних ліній» з керівництвом Ужгородської міської ради та виконкому отримано 129 звернень та 159 телефонних звернень протягом вказаного періоду.
За видами звернень до виконкому надійшло: 4358 заяв, 176 скарг, 1 пропозиція (зауваження), 11 електронних петицій.
За результатами розгляду звернень громадян вирішено:
- позитивно - 1303 звернень;
- дано роз’яснення - 1655;
- відмовлено у задоволенні - 682;
- надіслано за належністю - 39;
- на подальшому контролі - 676;
- на розгляді - 191.
Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Ужгородської міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема, за соціальним станом: від пенсіонерів – 1205;
за категоріями авторів: від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 469, осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 575, ветеранів праці – 23, членів багатодітних сімей – 27, одиноких матерів – 19, внутрішньо переміщених осіб – 430.
Протягом дев’яти місяців 2025 року до виконкому звернулося 83 особи з інвалідністю внаслідок війни.
Кількість звернень громадян, що надійшла від органів влади вищого рівня за дев’ять місяців 2025 року зменшилась на 417 і становить 517 звернень.
Зокрема, на урядову «гарячу лінію» звернулося 333 особи, протягом дев’яти місяців 2024 року – 784.
До Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 46 звернень громадян, за дев’ять місяців 2024 року – 131.
До Закарпатського обласного контактного центру надійшло 91 звернення, за звітний період 2024 року – 49.
Упродовж дев’яти місяців 2025 року до керівництва Ужгородської міської ради та виконкому, з урахуванням колективних заяв та петицій звернулося 13379 осіб, протягом дев’яти місяців 2024 року –13202. Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшли: за ознакою надходження: первинні – 3973, неодноразові – 470, дублетні – 39, повторні – 64; за статтю авторів звернень: чоловіча – 1370, жіноча – 1596, за суб’єктом: індивідуальні – 4323, анонімні – 71, колективні – 152 звернень.
У порівнянні з попереднім роком збільшилась кількість колективних звернень громадян з 130 за дев’ять місяців 2024 року до 152 за дев’ять місяців 2025 року.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушували 4546 питань. Найбільше звернень надходить з питань соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин.
Протягом дев’яти місяців 2025 року з питань соціального захисту надійшло 2788 звернень (близько 61 відсотка від загальної кількості звернень), що на 451 звернення більше відповідного періоду 2024 року – 2337. Тематична структура звернень переважно представлена питаннями:
- надання матеріальної допомоги – 1483 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 1355;
- отримання соціальних виплат, допомог – 69 проти 184 за дев’ять місяців 2024 року;
- допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам – 96, за дев’ять місяців 2024 року – 512.
-про надання акта встановлення факту здійснення постійного догляду -1015, за дев’ять місяців 2024 -458.
З питань комунального господарства надійшло 716 звернень (близько 16 відсотків від загальної кількості звернень), що на 98 звернень менше відповідного періоду 2024 року – 814. Тематична група переважно представлена питаннями:
- ремонт та експлуатація будинків – 52 звернення проти 53 за дев’ять місяців 2024 року;
- санітарний стан, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг – 267 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 172;
- зріз та кронування дерев, відновлення зелених насаджень – 66 проти 85 за дев’ять місяців 2024 року;
- вуличне освітлення – 45 проти 28 за дев’ять місяців 2024 року.
З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 213 звернень (близько 5 відсотків від загальної кількості звернень), що на 4 звернення більше відповідного періоду 2024 року – 209. Тематична група переважно представлена питаннями:
- земельні конфлікти – 14, протягом дев’яти місяців 2024 року – 20;
- встановлення межі земельної ділянки – 12, протягом дев’яти місяців 2024 року – 15 звернень;
- безоплатне надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 120, протягом дев’яти місяців 2024 року – 99.
З питань житлової політики зареєстровано 63 звернення (близько 1.5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 20 звернень менше, ніж за дев’ять місяців 2024 року – 83. У цій тематичній групі найчастіше порушувалося питання:
- поліпшення житлових умов – 27 звернень, протягом дев’яти місяців 2024 року – 22;
- надання житла для внутрішньо переміщених осіб – 18, протягом дев’яти місяців 2024 року – 22;
Упродовж дев’яти місяців 2025 року до виконкому надійшло 160 звернень з питань транспорту і зв’язку (близько 4 відсотків від загальної кількості звернень), що на 78 звернень більше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 82. Найбільш актуальні у зверненнях питання:
- робота пасажирського транспорту – 30, за дев’ять місяців 2024 року – 14;
- закриття вулиць для проїзду транспорту, встановлення обмежувачів руху транспорту – 22 проти 15 за дев’ять місяців 2024 року;
- стоянка автотранспорту, паркування – 29, за дев’ять місяців 2024 року – 24.
Питання охорони здоров’я протягом дев’яти місяців 2025 року порушувалися у 29 зверненнях громадян (менше 1 відсотка від загальної кількості звернень), що на 14 менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 43. У цій тематичній групі найчастіше порушувалися питання:
- про допомогу в лікуванні, протезуванні (безкоштовне проведення операції, медичного лікування) – 1 звернення, за дев’ять місяців 2024 року – 3;
- діяльність медичних закладів та установ – 8, за дев’ять місяців 2024 року – 20.
Питання промисловості і будівництва порушувались у 96 зверненнях, що (близько 2 відсотків від загальної кількості), що на 39 більше за аналогічний період 2024 року – 57.
Протягом звітного періоду 2025 року до виконкому надійшло 66 звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (близько 1,5 відсотка від загальної кількості звернень), що на 7 звернень менше ніж за дев’ять місяців 2024 року – 59.
Через систему «Відкрите місто» на адресу виконкому протягом дев’яти місяців 2025 року надійшло 311 повідомлення, протягом дев’яти місяців 2024 року – 94.
На засіданні виконкому в лютому та липні 2025 року розглядалося питання роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2024 року та першого півріччя 2025 року.
У виконкомі Ужгородської міської ради створена громадська приймальня з надання безоплатної правової допомоги. Упродовж дев’яти місяців 2025 року до громадської приймальні за юридичною консультацією звернулося 29 осіб.