На засіданні виконкому встановили трирічний мораторій на розміщення в Ужгороді об’єктів зовнішньої реклами
Опубліковано: Грудень 11, 2019

Першим питанням на черговому засіданні виконкому Ужгородської міської ради 11 грудня розглянули проєкт бюджету Ужгорода на 2020 рік та прогноз бюджету міста на 2021-2022 роки. Документ згодом внесуть на розгляд також депутатів на сесії міськради.
Члени виконкому затвердили протокол засідання консультативно-дорадчої комісії – для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб із їх числа схвалено розподіл 956 691 грн – субвенції з державного бюджету.
На 6 листопада департамент праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради вже перерахував кошти на спеціальні рахунки трьом дітям, визначеним на попередньому засіданні. Додатково до департаменту праці та соціального захисту населення надійшло 16 заяв від дітей/осіб зазначеної категорії на призначення грошової компенсації, 13 дітей не звернулися до департаменту для написання відповідних заяв.
Послуги медичних закладів Ужгорода, які утримуються за кошти міського бюджету, безкоштовні для тих, хто проживають та/або зареєстровані за межами міста, якщо укладено договір про здійснення міжбюджетних трансфертів між Ужгородською міською радою та відповідними ОТГ чи іншими адміністративно-територіальними одиницями. Якщо такого договору і перерахування коштів немає, пацієнти у міських закладах можуть лікуватися за власний кошт. Для цього на засіданні виконкому затвердили фінансові нормативи витрат на отримання медичних послуг у комунальних некомерційних підприємствах Ужгорода.
Іншим рішенням члени виконкому надали дозвіл на передачу з балансу виконавчого комітету Ужгородської міської ради на баланс закладам освіти наборів для обладнання медичних кабінетів, придбаних за рахунок коштів гранту Європейського Союзу та коштів місцевого бюджету.
Крім того члени виконкому Ужгородської міської ради підтримали на засіданні зміни в організації перевезень пасажирів на міському маршруті №20 «мкрн. “Доманинці”–Речовий ринок через пл. Корятовича». Зміни передбачають, що після проведення конкурсу на перевезення на цьому маршруті будуть їздити 4 автобуси (зараз 3) і, відповідно, зменшиться інтервал між рейсами.
Також на засіданні виконкому надали на 5 діб дозвіл на проведення робіт із порушення цілісності об’єктів благоустрою для облаштування до 8 будівель водопостачання, каналізації, підвідного газопроводу тощо.
За ще одним рішенням департамент міського господарства призупинить із 12 грудня цього року до 1 березня 2020 року надання дозволів на проведення робіт із порушення цілісності об’єктів благоустрою, за винятком аварійних робіт, дозволи на які видаються на підставі розпорядження міського голови.
Двом підприємцям через порушення вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами в Ужгороді та через недостовірність у поданих документах відмовили у наданні дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Іншим рішенням встановили на 3 роки мораторій на видачу виконавчим органом міської ради дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території Ужгорода, крім випадків:
– продовження строку дії дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;
– надання дозволу на вже існуючі спеціальні конструкції, що зумовлено процесом переоформлення дозвільних документів з одного суб’єкта підприємницької діяльності на іншого;
– надання дозволу на внесення змін у технологічні схеми рекламних засобів діючих дозволів;
– надання дозволу на зміну місця розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
Одній жінці-підприємцю погодили дозвіл на розміщення тимчасової споруди – павільйону на вул. Марії Заньковецької (біля будинку № 77) на орендованій земельній ділянці.
Також члени виконкому Ужгородської міськради на засіданні підтримали рішення про влаштування двох дітей-сиріт до Перечинської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів на повне державне утримання, ще одного малолітнього тимчасового влаштують до Обласного будинку дитини на повне державне утримання, як дитину, яка залишилась без батьківського піклування. Інше рішення стосувалося визначення місця проживання дитини.