Національний банк закликає громадян утриматися від відвідувань відділень банків та користуватись банківськими послугами онлайн

Опубліковано: Квітень 21, 2020

Здоров'я та добробут громадян - пріоритетне завдання  Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час карантину має відбуватися безпечно для здоров’я громадян.

Банки працюють в звичайному режимі та продовжують безперебійно обслуговувати клієнтів у повному обсязі, частково перевівши обслуговування в дистанційну форму. Адже належна робота банківської системи в період карантину – необхідна умова функціонування української економіки та її швидкого одужання після епідемії та карантину.

Деякі банки відкоригували чи скоротили графік роботи відділень. Зокрема, це пов’язано з тим, що вони проводять технологічні перерви для провітрювання, дезінфекції та вологого прибирання.

Проте Національний банк закликає громадян утриматися від відвідувань відділень банків та користуватись банківськими послугами онлайн, адже перебування в людних закритих приміщеннях збільшує ризик підхопити вірус.

Особливо ми хочемо звернутися до молодого покоління. Якщо у вас є старенькі батьки, бабуся з дідусем чи інші родичі похилого віку, допоможіть їм розібратися в новітніх онлайн послугах банків, щоб вони змогли, до прикладу, сплачувати комунальні послуги, уникаючи місць громадського скупчення не наражаючи себе на небезпеку зараження COVID-19.

Також звертаємо увагу та просимо повідомити усім своїм рідним і знайомим, що Національний банк не телефонує та не надсилає смс громадянам.

З усіх питань звертайтеся на "гарячу" лінію вашого банку. 

Ваше питання не було вирішено? 

Телефонуйте на "гарячу" лінію Національного банку

0 800 505 240 або надсилайте лист на адресу nbu@bank.gov.ua

Бережіть себе!